Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kαλησπέρα. Έχω πρόβλημα με το router της wind ένα ΖΧΗΝ Η108L, ενώ έχω συνδεδεμένες συσκευές (2 laptops ή 1 laptop και 1 κινητό ή laptop και xbox 360) μία απ'αυτές, πολύ συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας, την αποσυνδέει από το internet (τη σύνδεση με το router δεν την χάνει). Άλλαξα κωδικό στο router, άλλαξα κανάλι, αλλά τίποτα.Καμία ιδέα;

Δημοσ.

Kαλησπέρα. Έχω πρόβλημα με το router της wind ένα ΖΧΗΝ Η108L, ενώ έχω συνδεδεμένες συσκευές (2 laptops ή 1 laptop και 1 κινητό ή laptop και xbox 360) μία απ'αυτές, πολύ συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας, την αποσυνδέει από το internet (τη σύνδεση με το router δεν την χάνει). Άλλαξα κωδικό στο router, άλλαξα κανάλι, αλλά τίποτα.Καμία ιδέα;

 

Ναι, το πετας και παιρνεις αλλο :) Και σε μενα το ιδιο εκανε και το αλλαξα και τωρα εχω 5 συσκευες χωρις προβλημα ταυτοχρονα

Δημοσ.

Εγώ αγόρασα ένα ρουτερ της TP-LINK (μοντέλο 8970) και το πρόβλημα παραμένει για τα καλά.Έχω συνδεδεμένες 7-8 συσκευές.Τί άλλο μπορώ να κάνω από εδω και πέρα ?Όλο το καλοκαίρι ανά χρονικά διαστήματα μας πετάει ''έξω'' και μετά μας ξαναβάζει. Βάσανο...Υπάρχει κάποια λύση ?

Δημοσ.

Πιστεύω πως εννοείς αυτά.

https://s15.postimg.org/k28ki0syz/Screenshot.png

καλή μου φαίνεται η γραμμή σου. Έχεις μήπως κάποιο σπασμένο η φθαρμένο καλωδιο;

 

Επίσης ίσως το Router να έχει ασυμβατότητα με το chip του AK, να κανει πρόβλημα λόγω του χαμηλού SNR.

Δημοσ.

καλή μου φαίνεται η γραμμή σου. Έχεις μήπως κάποιο σπασμένο η φθαρμένο καλωδιο;

 

Επίσης ίσως το Router να έχει ασυμβατότητα με το chip του AK, να κανει πρόβλημα λόγω του χαμηλού SNR.

 

Εγώ από νούμερα δεν ξέρω,γι'αυτό λοιπόν σε εμπιστεύομαι σχετικά με την ποιότητα της συνδεσης μου.Το τηλέφωνο το έχω ξεχωριστά από το ρουτερ.Αλλού βρίσκεται δηλαδή το ρούτερ και αλλού το τηλέφωνο (δεν χρησιμοποιώ το λεγόμενο splitter).Ωστόσο στο τηλέφωνο δεν έχω κάποιο φίλτρο και το ρούτερ το έχω συνδεδεμένο ''γυμνό''...Μήπως λες να έχω πρόβλημα από αυτό ? Να βάλω το φίλτρο στο τηλέφωνο ?

Δημοσ.

Εγώ από νούμερα δεν ξέρω,γι'αυτό λοιπόν σε εμπιστεύομαι σχετικά με την ποιότητα της συνδεσης μου.Το τηλέφωνο το έχω ξεχωριστά από το ρουτερ.Αλλού βρίσκεται δηλαδή το ρούτερ και αλλού το τηλέφωνο (δεν χρησιμοποιώ το λεγόμενο splitter).Ωστόσο στο τηλέφωνο δεν έχω κάποιο φίλτρο και το ρούτερ το έχω συνδεδεμένο ''γυμνό''...Μήπως λες να έχω πρόβλημα από αυτό ? Να βάλω το φίλτρο στο τηλέφωνο ?

 

Δοκίμασε φίλτρο στο τηλέφωνο και το Router στην κεντρική πρίζα του σπιτιού, συνήθως κοντά στην είσοδο.

Σε μερικές περιπτώσεις βραχυκυκλωμάτων το Att. Είναι πολύ κοντά το Up με το Down, σε εσένα δεν έχεις κάποιο πρόβλημα τέτοιο. Κάτι παίζει με την καλωδίωση η με τον πάροχο.

 

Έχεις Fastpath?

Δημοσ.

Δοκίμασε φίλτρο στο τηλέφωνο και το Router στην κεντρική πρίζα του σπιτιού, συνήθως κοντά στην είσοδο.

Σε μερικές περιπτώσεις βραχυκυκλωμάτων το Att. Είναι πολύ κοντά το Up με το Down, σε εσένα δεν έχεις κάποιο πρόβλημα τέτοιο. Κάτι παίζει με την καλωδίωση η με τον πάροχο.

 

Έχεις Fastpath?

 

Έβαλα το φίλτρο και βλέπω πως έχει σταθεροποιηθεί η σύνδεση αισθητά.Το ρούτερ το έχω αφήσει σχετικά μακριά από το τηλέφωνο και την κεντρική πρίζα του σπιτιού,ίσως να το αλλάξω αργότερα...

 

Το fastpath είναι κάποια επιπλέον υπηρεσία από τον πάροχο μου αν κατάλαβα ? Πώς το βλέπω ?

  • Like 1
Δημοσ.

Έβαλα το φίλτρο και βλέπω πως έχει σταθεροποιηθεί η σύνδεση αισθητά.Το ρούτερ το έχω αφήσει σχετικά μακριά από το τηλέφωνο και την κεντρική πρίζα του σπιτιού,ίσως να το αλλάξω αργότερα...

 

Το fastpath είναι κάποια επιπλέον υπηρεσία από τον πάροχο μου αν κατάλαβα ? Πώς το βλέπω ?

Το Fastpath είναι για να πέφτει το Ping. Μάλλον εσυ δεν έχεις.

Δημοσ.

Εγώ αγόρασα ένα ρουτερ της TP-LINK (μοντέλο 8970) και το πρόβλημα παραμένει για τα καλά.Έχω συνδεδεμένες 7-8 συσκευές.Τί άλλο μπορώ να κάνω από εδω και πέρα ?Όλο το καλοκαίρι ανά χρονικά διαστήματα μας πετάει ''έξω'' και μετά μας ξαναβάζει. Βάσανο...Υπάρχει κάποια λύση ?

Εφόσον έχεις συνδέσει τον εξοπλισμό που σου είχαν δώσει.. παίρνεις στην υποστήριξη του παρόδου που έχεις και τους λες το πρόβλημα με τις αποσυνδέσεις από ποτέ και τι, έχουν ιστορικό αυτοί θα το δουν και θα στείλουν κάποιον με δικά τους έξοδα αν δε σε παραπέμψουν κατευθείαν στο τεχνικό τμήμα

και θα σου αλλάξουν το προφίλ(ρυθμίσεις από το κέντρο) ώστε να σταματήσουν τουλάχιστο οι αποσυνδέσεις... με ευγένεια χαρά και τσαχπινιά που λένε και θα βγάλεις άκρη.

 

Μετά συνδέεις το tp-link που έχεις που αντέχει σε αυτές τις ρυθμίσεις χωρίς να ενημερώσεις προφανώς και τέλος.

Δημοσ.

Εφόσον έχεις συνδέσει τον εξοπλισμό που σου είχαν δώσει.. παίρνεις στην υποστήριξη του παρόδου που έχεις και τους λες το πρόβλημα με τις αποσυνδέσεις από ποτέ και τι, έχουν ιστορικό αυτοί θα το δουν και θα στείλουν κάποιον με δικά τους έξοδα αν δε σε παραπέμψουν κατευθείαν στο τεχνικό τμήμα

και θα σου αλλάξουν το προφίλ(ρυθμίσεις από το κέντρο) ώστε να σταματήσουν τουλάχιστο οι αποσυνδέσεις... με ευγένεια χαρά και τσαχπινιά που λένε και θα βγάλεις άκρη.

 

Μετά συνδέεις το tp-link που έχεις που αντέχει σε αυτές τις ρυθμίσεις χωρίς να ενημερώσεις προφανώς και τέλος.

Απάντησε;

Δημοσ.

Τελικά μετά από τοποθέτηση φίλτρου στο τηλέφωνο (το ρούτερ είναι αλλού-ξεχωριστά) σταμάτησαν οι αποσυνδέσεις.Μόνο μία φορά μου έκανε,που συνήθως έκανε κάθε μια ώρα από 2-3 φορές. :-)

Δημοσ.

Έβαλα το φίλτρο και βλέπω πως έχει σταθεροποιηθεί η σύνδεση αισθητά.Το ρούτερ το έχω αφήσει σχετικά μακριά από το τηλέφωνο και την κεντρική πρίζα του σπιτιού,ίσως να το αλλάξω αργότερα...

 

Το fastpath είναι κάποια επιπλέον υπηρεσία από τον πάροχο μου αν κατάλαβα ? Πώς το βλέπω ?

Έκανα το ίδιο και διορθώθηκε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...