sacisrou Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Kαλησπέρα. Έχω πρόβλημα με το router της wind ένα ΖΧΗΝ Η108L, ενώ έχω συνδεδεμένες συσκευές (2 laptops ή 1 laptop και 1 κινητό ή laptop και xbox 360) μία απ'αυτές, πολύ συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας, την αποσυνδέει από το internet (τη σύνδεση με το router δεν την χάνει). Άλλαξα κωδικό στο router, άλλαξα κανάλι, αλλά τίποτα.Καμία ιδέα;
belkin Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Kαλησπέρα. Έχω πρόβλημα με το router της wind ένα ΖΧΗΝ Η108L, ενώ έχω συνδεδεμένες συσκευές (2 laptops ή 1 laptop και 1 κινητό ή laptop και xbox 360) μία απ'αυτές, πολύ συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας, την αποσυνδέει από το internet (τη σύνδεση με το router δεν την χάνει). Άλλαξα κωδικό στο router, άλλαξα κανάλι, αλλά τίποτα.Καμία ιδέα; Ναι, το πετας και παιρνεις αλλο Και σε μενα το ιδιο εκανε και το αλλαξα και τωρα εχω 5 συσκευες χωρις προβλημα ταυτοχρονα
panos- Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Κάλεσε το 13 800 και ζήτησε αντικατάσταση εξοπλισμού.
blueangel3 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Εγώ αγόρασα ένα ρουτερ της TP-LINK (μοντέλο 8970) και το πρόβλημα παραμένει για τα καλά.Έχω συνδεδεμένες 7-8 συσκευές.Τί άλλο μπορώ να κάνω από εδω και πέρα ?Όλο το καλοκαίρι ανά χρονικά διαστήματα μας πετάει ''έξω'' και μετά μας ξαναβάζει. Βάσανο...Υπάρχει κάποια λύση ?
soteras Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Σε πρώτη φάση ανέβασε στατιστικά της γραμμής σου
blueangel3 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Σε πρώτη φάση ανέβασε στατιστικά της γραμμής σου Πιστεύω πως εννοείς αυτά. https://s15.postimg.org/k28ki0syz/Screenshot.png
panos- Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Πιστεύω πως εννοείς αυτά. https://s15.postimg.org/k28ki0syz/Screenshot.png καλή μου φαίνεται η γραμμή σου. Έχεις μήπως κάποιο σπασμένο η φθαρμένο καλωδιο; Επίσης ίσως το Router να έχει ασυμβατότητα με το chip του AK, να κανει πρόβλημα λόγω του χαμηλού SNR.
blueangel3 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 καλή μου φαίνεται η γραμμή σου. Έχεις μήπως κάποιο σπασμένο η φθαρμένο καλωδιο; Επίσης ίσως το Router να έχει ασυμβατότητα με το chip του AK, να κανει πρόβλημα λόγω του χαμηλού SNR. Εγώ από νούμερα δεν ξέρω,γι'αυτό λοιπόν σε εμπιστεύομαι σχετικά με την ποιότητα της συνδεσης μου.Το τηλέφωνο το έχω ξεχωριστά από το ρουτερ.Αλλού βρίσκεται δηλαδή το ρούτερ και αλλού το τηλέφωνο (δεν χρησιμοποιώ το λεγόμενο splitter).Ωστόσο στο τηλέφωνο δεν έχω κάποιο φίλτρο και το ρούτερ το έχω συνδεδεμένο ''γυμνό''...Μήπως λες να έχω πρόβλημα από αυτό ? Να βάλω το φίλτρο στο τηλέφωνο ?
panos- Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Εγώ από νούμερα δεν ξέρω,γι'αυτό λοιπόν σε εμπιστεύομαι σχετικά με την ποιότητα της συνδεσης μου.Το τηλέφωνο το έχω ξεχωριστά από το ρουτερ.Αλλού βρίσκεται δηλαδή το ρούτερ και αλλού το τηλέφωνο (δεν χρησιμοποιώ το λεγόμενο splitter).Ωστόσο στο τηλέφωνο δεν έχω κάποιο φίλτρο και το ρούτερ το έχω συνδεδεμένο ''γυμνό''...Μήπως λες να έχω πρόβλημα από αυτό ? Να βάλω το φίλτρο στο τηλέφωνο ? Δοκίμασε φίλτρο στο τηλέφωνο και το Router στην κεντρική πρίζα του σπιτιού, συνήθως κοντά στην είσοδο. Σε μερικές περιπτώσεις βραχυκυκλωμάτων το Att. Είναι πολύ κοντά το Up με το Down, σε εσένα δεν έχεις κάποιο πρόβλημα τέτοιο. Κάτι παίζει με την καλωδίωση η με τον πάροχο. Έχεις Fastpath?
blueangel3 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δοκίμασε φίλτρο στο τηλέφωνο και το Router στην κεντρική πρίζα του σπιτιού, συνήθως κοντά στην είσοδο. Σε μερικές περιπτώσεις βραχυκυκλωμάτων το Att. Είναι πολύ κοντά το Up με το Down, σε εσένα δεν έχεις κάποιο πρόβλημα τέτοιο. Κάτι παίζει με την καλωδίωση η με τον πάροχο. Έχεις Fastpath? Έβαλα το φίλτρο και βλέπω πως έχει σταθεροποιηθεί η σύνδεση αισθητά.Το ρούτερ το έχω αφήσει σχετικά μακριά από το τηλέφωνο και την κεντρική πρίζα του σπιτιού,ίσως να το αλλάξω αργότερα... Το fastpath είναι κάποια επιπλέον υπηρεσία από τον πάροχο μου αν κατάλαβα ? Πώς το βλέπω ? 1
panos- Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Έβαλα το φίλτρο και βλέπω πως έχει σταθεροποιηθεί η σύνδεση αισθητά.Το ρούτερ το έχω αφήσει σχετικά μακριά από το τηλέφωνο και την κεντρική πρίζα του σπιτιού,ίσως να το αλλάξω αργότερα... Το fastpath είναι κάποια επιπλέον υπηρεσία από τον πάροχο μου αν κατάλαβα ? Πώς το βλέπω ? Το Fastpath είναι για να πέφτει το Ping. Μάλλον εσυ δεν έχεις.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Εγώ αγόρασα ένα ρουτερ της TP-LINK (μοντέλο 8970) και το πρόβλημα παραμένει για τα καλά.Έχω συνδεδεμένες 7-8 συσκευές.Τί άλλο μπορώ να κάνω από εδω και πέρα ?Όλο το καλοκαίρι ανά χρονικά διαστήματα μας πετάει ''έξω'' και μετά μας ξαναβάζει. Βάσανο...Υπάρχει κάποια λύση ? Εφόσον έχεις συνδέσει τον εξοπλισμό που σου είχαν δώσει.. παίρνεις στην υποστήριξη του παρόδου που έχεις και τους λες το πρόβλημα με τις αποσυνδέσεις από ποτέ και τι, έχουν ιστορικό αυτοί θα το δουν και θα στείλουν κάποιον με δικά τους έξοδα αν δε σε παραπέμψουν κατευθείαν στο τεχνικό τμήμα και θα σου αλλάξουν το προφίλ(ρυθμίσεις από το κέντρο) ώστε να σταματήσουν τουλάχιστο οι αποσυνδέσεις... με ευγένεια χαρά και τσαχπινιά που λένε και θα βγάλεις άκρη. Μετά συνδέεις το tp-link που έχεις που αντέχει σε αυτές τις ρυθμίσεις χωρίς να ενημερώσεις προφανώς και τέλος.
panos- Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Εφόσον έχεις συνδέσει τον εξοπλισμό που σου είχαν δώσει.. παίρνεις στην υποστήριξη του παρόδου που έχεις και τους λες το πρόβλημα με τις αποσυνδέσεις από ποτέ και τι, έχουν ιστορικό αυτοί θα το δουν και θα στείλουν κάποιον με δικά τους έξοδα αν δε σε παραπέμψουν κατευθείαν στο τεχνικό τμήμα και θα σου αλλάξουν το προφίλ(ρυθμίσεις από το κέντρο) ώστε να σταματήσουν τουλάχιστο οι αποσυνδέσεις... με ευγένεια χαρά και τσαχπινιά που λένε και θα βγάλεις άκρη. Μετά συνδέεις το tp-link που έχεις που αντέχει σε αυτές τις ρυθμίσεις χωρίς να ενημερώσεις προφανώς και τέλος. Απάντησε;
blueangel3 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Τελικά μετά από τοποθέτηση φίλτρου στο τηλέφωνο (το ρούτερ είναι αλλού-ξεχωριστά) σταμάτησαν οι αποσυνδέσεις.Μόνο μία φορά μου έκανε,που συνήθως έκανε κάθε μια ώρα από 2-3 φορές.
sacisrou Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Έβαλα το φίλτρο και βλέπω πως έχει σταθεροποιηθεί η σύνδεση αισθητά.Το ρούτερ το έχω αφήσει σχετικά μακριά από το τηλέφωνο και την κεντρική πρίζα του σπιτιού,ίσως να το αλλάξω αργότερα... Το fastpath είναι κάποια επιπλέον υπηρεσία από τον πάροχο μου αν κατάλαβα ? Πώς το βλέπω ? Έκανα το ίδιο και διορθώθηκε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα