kariolikos Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 πραγματικά μπράβο για το σχόλιό σου anax ουσιαστικό και "γεματο"
orck Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Αμφιβαλλω εντονα οτι η Apple, παρα τα οσα φανταστικομυρια εχει μαζεψει, μπορει να ανταγωνιστει τους μεγαλους στους ημιαγωγους, εκει ειναι μια δουλεια που θελει αποτελεσμα γρηγορα και φτηνα, δεν εχει το μαρκετινγ τοσο ψηλα οπως στις τρεχουσες δραστηριοτητες της. Ουσιαστικα η Apple πουλαει μαρκετινγ σε οτι και να εχει φτιαξει. 1
christos1981 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Να υποθεσω θα το ονομαζαν i-car(ο) . χα χα χα 1
butters Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Αν είχες την παραμικρή ιδέα για τον Jobs θα καταλάβαινες ότι η αφαίρεση του Jack είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία του. Γενικά πάντως η θεοποίηση του Jobs είναι και αυτή ακραία. Ο τύπος προσπάθησε να πείσει όλον τον κόσμο ότι μια συσκευή αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες όλων. ΌΛΩΝ. Η μετάβαση σε μεγαλύτερες οθόνες, σε υψηλότερες αναλύσεις σε κάμερα και οθόνη και ακόμα και η υιοθέτηση άλλων χαρακτηριστικών (από άλλα OS ή άλλες συσκευές - π.χ. αδιαβροχοποίηση) ήταν αναμενόμενες. Απλά ο Jobs ίσως είχε έναν πιο καινοτομικό τρόπο να τα προσεγγίσει, κυρίως από την οπτική του marketing. Θέλω να πω ότι η φιλοσοφία του ούτε ήταν αλάνθαστη ούτε έκανε καλό πάντα στους καταναλωτές (αναμενόμενα και τα 2). Το αυτοκίνητο είναι προϊόν με πάνω από 100 χρόνια μαζικής παραγωγής. Είναι μήλα με πορτοκάλια (pun intented) και προφανώς δεν είναι εύκολο για την Apple να κάνει κάτι από το 0. Νομίζω έχει νόημα η απόφαση να επικεντρωθούν μόνο στο κομμάτι της παροχής μιας τέτοιας υπηρεσίας που είναι και πιο κοντά στην τεχνογνωσία της.
Bill M Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Γενικά πάντως η θεοποίηση του Jobs είναι και αυτή ακραία. Ο τύπος προσπάθησε να πείσει όλον τον κόσμο ότι μια συσκευή αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες όλων. ΌΛΩΝ. Η μετάβαση σε μεγαλύτερες οθόνες, σε υψηλότερες αναλύσεις σε κάμερα και οθόνη και ακόμα και η υιοθέτηση άλλων χαρακτηριστικών (από άλλα OS ή άλλες συσκευές - π.χ. αδιαβροχοποίηση) ήταν αναμενόμενες. Απλά ο Jobs ίσως είχε έναν πιο καινοτομικό τρόπο να τα προσεγγίσει, κυρίως από την οπτική του marketing. Θέλω να πω ότι η φιλοσοφία του ούτε ήταν αλάνθαστη ούτε έκανε καλό πάντα στους καταναλωτές (αναμενόμενα και τα 2). Το αυτοκίνητο είναι προϊόν με πάνω από 100 χρόνια μαζικής παραγωγής. Είναι μήλα με πορτοκάλια (pun intented) και προφανώς δεν είναι εύκολο για την Apple να κάνει κάτι από το 0. Νομίζω έχει νόημα η απόφαση να επικεντρωθούν μόνο στο κομμάτι της παροχής μιας τέτοιας υπηρεσίας που είναι και πιο κοντά στην τεχνογνωσία της. Ναι οκ σωστά αλλά θα μπορούσε άνετα να εξαγοράσει όποια αυτοκινητοβιομηχανία ήθελε ( ακόμα και την Τεσλα) με τα αποθεματικά που έχει η Apple. Δεν το θέλουν γιαυτό και το σταμάτησαν είναι πιστεύω θέμα ρίσκου, γιατί μια από τις πιο κερδοφόρες εταιρίες στον κόσμο να πάρει τέτοιο ρίσκο? Βλέπε Samsung πχ μια χαρά έφτιαχνε ψυγεία και κλιματιστικά τι τα ήθελε τα τηλέφωνα να τώρα ανατιναζονται...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα