Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φαινεται η ελλειψη του Τζομπς. Οι μεν τον Μασκ, οι δε τον Κουκ. Στην Τεσλα τον Κουκ ουτε θυρωρο δεν θα τον επαιρνε.

ε αφου το λες εσυ κατι θα ξερεις παραπανω ...

 

Κριμα η apple απο τοτε που πεθανε ο τζομπς παει για κλεισιμο και ειναι στα χειροτερα της ...

 

Μακαρι να ηταν ο jobs ισως βλεπαμε iphone 7 στις 3,5" 

& iphone plus 4,3"

Δημοσ.

Ουτε εγω τον παω, αλλα απο τοτε που πεθανε, η apple δεν εχει κανει τπτ αξιολογο. Καποιοι λιγοι ανθρωποι εχουν οραμα και οι υπολοιποι απλα ακολουθουν. Ειχε μια φιλοσοφια για τα πραγματα κ πιστευω πως εν ζωη δε θα αφηνε απο την εμμονη του και μονο αυτο το προτζεκτ να του ξεφυγει.

Δημοσ.

Μα υπάρχει εταιρεία αυτοκινήτων με ακριβώς ίδια φιλοσοφία όπως της Apple. Η Πόρσε με τα 911. Κάθε χρόνο βγάζει καινούργιο και 20 χρόνια είναι το ίδιο σχέδιο με μια δόση κρυφής "επανάστασης".

53 χρόνια βγαίνει 911, ακόμα περισσότερα ο σκαραβαίος και καμιά σχέση οι 2 εταιρείες με εξαίρεση ότι  και οι 2 έπεισαν ότι το "λάθος" είναι σωστό

  • Like 1
Δημοσ.

Η apple μετα τον τζομπς εχει γινει τοσο αχρηστη που δε μπορει να βαλει ουτε ενα touchscreen σε ενα λαπτοπ , βγαζει λαπτοπ χωρις θυρες USB και φτιαχνει iphone χωρις υποδοχη για ακουστικα. Δε ειναι apple hating ειναι απλα κριμα γιατι καποτε ηταν η πρωτη κ εκει που μεναμε με ανοικτο το στομα τωρα γελαμε με την καταντια. Η apple παει να γινει η νεα NOKIA

 

Εγω ημουν απο τους πρωτους που με το ακουσμα και μονο οτι θα το παιξει τεσλα ειπα οτι θα φαει τα μουτρα της. 

  • Like 1
Δημοσ.

Με βάση την τιμολογιακή πολιτική της Apple αν το iphone κοστίζει 900€ ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φτιαγμένο απ' την ίδια θα πρέπει να κοστίζει 200.000€!!!!

Δημοσ.

Λογικό να ακυρωθεί αφού ο ένας έλεγε να το κάνουν αδιάβροχο εξ αρχής και ο άλλος πρότεινε να γίνει αυτό μέρα από 7 μοντέλα! :P

  • Like 1
Δημοσ.

Ευτυχώς το ακύρωσαν και δεν θα δούμε τα   in car purchases :P hahaa θέλετε κλιματισμό τώρα μόνο 9.90 τον μήνα !!

  • Like 3
Δημοσ.

ε αφου το λες εσυ κατι θα ξερεις παραπανω ...

 

Κριμα η apple απο τοτε που πεθανε ο τζομπς παει για κλεισιμο και ειναι στα χειροτερα της ...

 

Μακαρι να ηταν ο jobs ισως βλεπαμε iphone 7 στις 3,5" 

& iphone plus 4,3"

 

Ιεροσυλια να συγκρινεις τον Τζομπς με τον Κουκ.

Δημοσ.

Ευτυχώς το ακύρωσαν και δεν θα δούμε τα in car purchases :P hahaa θέλετε κλιματισμό τώρα μόνο 9.90 τον μήνα !!

Θα έβαζαν παρμπρίζ από gorilla glass το οποίο θα χαρασσοταν πανευκολα και θα σου πρότειναν να βάλεις screen protector, οι ζάντες θα ξεβαφαν με τη παραμικρή επαφή με πεζοδρόμιο και θα σου έλεγαν να πάρεις την επίσημη θήκη και η πόρτα θα άνοιγε μόνο με δαχτυλικο αποτύπωμα όπου αν χαλαγε το κουμπί θα σταματούσε να δουλεύει γενικά η κλειδαριά ακόμα και αν άλλαζες το ανταλλακτικό

 

Φυσικά δε θα είχε ράδιο και μουσική μόνο από iTunes

  • Like 3
Δημοσ.

Η apple μετα τον τζομπς εχει γινει τοσο αχρηστη που δε μπορει να βαλει ουτε ενα touchscreen σε ενα λαπτοπ , βγαζει λαπτοπ χωρις θυρες USB και φτιαχνει iphone χωρις υποδοχη για ακουστικα. Δε ειναι apple hating ειναι απλα κριμα γιατι καποτε ηταν η πρωτη κ εκει που μεναμε με ανοικτο το στομα τωρα γελαμε με την καταντια. Η apple παει να γινει η νεα NOKIA

 

Εγω ημουν απο τους πρωτους που με το ακουσμα και μονο οτι θα το παιξει τεσλα ειπα οτι θα φαει τα μουτρα της. 

Ένα απ' τα πιο άκυρα σχόλια του Insomnia.

Προφανώς δεν έχεις ιδέα για την άποψη τού Jobs για τις touchscreen οθόνες σε laptop. Το ότι δε η αφαίρεση του jack είναι θέμα ικανότητας... τι να σου πω. Αν είχες την παραμικρή ιδέα για τον Jobs θα καταλάβαινες ότι η αφαίρεση του Jack είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία του. 

  • Like 2
Δημοσ.

Σιγα ρε καγκουρα ....εχεις πορσε με τα λεφτα του μπαμπακα σου και μας το παιζεις και ιστοριας ...

Καταρχην δε σε εβρισε  εκανε μια πολυ λογικη παρατηρηση.

Επισης σου ευχομαι καποια στιγμη να αποκτησεις ενα τετοιο αυτοκινητο  .Μεχρι τοτε κατσε με το corolla  και πολυ σου ειναι .

 

H apple  εκανε πολυ καλα που ανεβαλλε τα σχεδια για το αμαξι της καθως η τεχνολογια δεν ειναι ετοιμη ακομα για να εχει την αριστη υλοποιηση που μας εχει συνηθισει στα προιοντα της  και ειναι αυτο που ζηταει το target group  στο οποιο απευθυνεται .Ειναι νομιζω πιο λογικο να παραμεινει στο software κομματι που  ειναι συμβατο  και υιοθετηθηκε απο  πολλες  μαρκες αυτοκινητων και  ειναι εξαιρετικο καθως το εχω δοκιμασει.

Δημοσ.

The all new apple car in : Rose Gold, Space Gray, Jet Black ( fingerprint magnet) . Σε τρία μοντέλα 128 λεπτά / 256 λεπτά / 800 λεπτά μπαταρία. Σε κάθε νέα έκδοση θα ήταν thinner and lighter . Επίσης τα κλασικά " we re-invented the car " ξερω γω. Λογισμικό crOS και όλα αυτά μόνο 60,000 το πιο απλό μοντέλο. 

 

( Δεν είμαι Apple hater, ίσα ίσα που την πάω πολύ. Απλά ήθελα να πω και εγώ το μακρύ μου και το κοντό μου. Έτσι και αλλιώς κάθε φίρμα έχει τα αρνητικά της)

Δημοσ.

Ειναι ορισμενες βιομηχανιες που οσα λεφτα και να διαθετεις δεν μπορεις να μπεις και να σαρωσεις αμεσα απο το μηδεν. Η apple το καταλαβε αυτο εν μερει με την βιομηχανια ρολογιων. Στην αυτοκινητοβιομηχανια θα ηταν ακομα πιο δυσκολα τα πραγματα.

 

Το γεγονος αυτο δειχνει και το μεγεθος του επιτευγματος της tesla βεβαια.

Δημοσ.

Χωρίς να είμαι ούτε fan ούτε hater η είδηση αυτή με στενοχωρεί κάπως. Βασικά αποδεικνύεται ότι η εταιρία πάσχει από αδυναμία κατανομής προτεραιοτήτων. Δεν είναι δυνατόν να προσλαμβάνεις 1000 άτομα για R&D ενός σχεδίου και μετά να το ακυρώνεις. Η Apple ήταν πάντα εταιρία που έβγαζε κέρδη από το πλασάρισμα πρωτοποριακών προϊόντων και υπηρεσιών. Αν σταματήσει να το κάνει αυτό αργά ή γρήγορα θα έχει πρόβλημα. Μπορεί να έχει τρελά χρήματα διαθέσιμα αλλά υπάρχουν πολλά σημάδια ότι η καμπύλη έχει πάρει την κατιούσα. Το ποσοστό της συρρικνώνεται (πολύ αργά μεν αλλά συρρικνώνεται) ακόμα και στην ποιο δυνατή παραδοσιακή αγορά της, τις ΗΠΑ,  η αδυναμία να πλασάρει μοντέλο με Amoled δείχνει ότι οι κορεάτες την υποσκάπτουν, η περίφημη πλατφόρμα για την τηλεόραση πέρασε και δεν ακούμπησε και τώρα αυτό.

Όταν το 2000 έλεγα σε κάποιους ότι η Apple σύντομα θα φάει σουτ από την IBM και τα Mac θα γίνουνε μεταλαγμένα PC ολοι με κορόιδευαν. Μου λέγαν που το ξέρεις εσύ και δεν το ξέρει ο Jobs. Τους έλεγα ότι το θέμα δεν είναι τι ξέρω εγώ ή τι ξέρει ο Jobs. To θέμα είναι οι κανόνες της αγοράς που είναι αμείλικτοι. Πέντε χρόνια μετά έφαγε το σουτ από την IBM και πήγε στην Intel.

Tώρα υπάρχουν αρκετά δείγματα που δείχνουν ότι η εταιρία έχει βαλτώσει παρά τα τρελά της κέρδη. Έχει πολλές ακόμα κινήσεις να κάνει και τεράστιες δυνατότητες αλλά αν συνεχίσει να παλινωδεί χωρίς σαφείς στόχους σε πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες σε 5-6 χρόνια από τώρα θα βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι παρά το ότι έχει την δυνατότητα να επενδύσει στον κατασκευαστικό κλάδο των ημιαγωγών, μια απόλυτα λογική κίνηση μετά το κεκαλυμμένο εμπάργκο των κορεατών με τις Amoled αλλά και τα προβλήματα  στην ανάθεση της εκτύπωσης των επεξεργαστών της, αρνείται να το κάνει πεισματικά. Αντί αυτού πήγε να επενδύσει στην βιομηχανία αυτοκινήτων, έναν κλάδο στον οποίον δεν έχει καμία απολύτως πείρα που βρίθει ικανότατων ανταγωνιστών και λόμπι με τεράστια ισχύ. Πραγματικά ακατανόητο.  

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...