opcorsa Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 παντως επειδη λεει τογιοτα παντως μην νομιζεις οτι ντε και καλα ειναι και αριστο λαδι... η τογιοτα δεν φτιαχνει λαδια, σε καποια εταιρια εχει αναθεσει το εργο και απλα αυτη βαζει το στικερ...
phanispal Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δε διαφωνώ, εξάλλου δεν είπα ότι είναι δική μου άποψη πως είναι καλό ή καλύτερο από αυτό που μου έβαζε πριν. Εγώ απλά τον ρώτησα αν έχει κάτι καλύτερο και μου έδειξε αυτό. Μιας και συζητάμε για λάδι όμως, καλό θα ήταν να ακούσουμε καμια γνώμη για επιλογή λαδιού, π.χ. για το δικό μου αυτοκίνητο.
liakinen Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Τώρα που έχει 15W-40 θα μείνεις σε αυτό δεν θα ανακατέψεις λάδια (10 με 15). Όταν θα πας μετά από 5000 χλμ (πολύ σωστό αυτό, κάνεις καλό που τα αλλάζεις σε αυτά τα χλμ) τότε αν έχει κάψει το ίδιο ή λίγο λιγότερο δηλαδή σου είχε κάψει 100ml, αν τώρα κάψει 50ml και πάλι να γυρίσεις στο 10W-40. Τώρα ότι είναι το λάδι της Toyota όπως λέει ο φίλος παραπάνω αυτό δεν λέει τίποτα. Βάλε ένα επώνυμο λάδι πχ motul, castrol, mobil, liqui moly, aral κτλ κτλ και είσαι ok. Αυτοκίνητα απλά είναι αυτά που έχουμε όχι ferrari. Ότι βρείς φθηνότερο από τα παραπάνω πάρε. Α και μην φοβάσαι τώρα με τα 15αρια δεν θα πάθει τίποτα μα τίποτα το αμάξι (το λέω μην τυχών πας και κάνεις αλλαγή τώρα από φόβο).
phanispal Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Όχι, δεν το φοβάμαι το 15άρι, εξάλλου απ' ότι διάβασα η μόνη διαφορά με το 10άρι έγκειται στις χαμηλές θερμοκρασίες. Απλά το χειμώνα στα κρύα, θα το αφήνω λίγα δευτερόλεπτα παραπάνω να ζεσταθεί πριν ξεκινήσω. Εκτός αν κάνω κάπου λάθος. Το θέμα ξέρεις ποιο είναι; Μερικοί ξυνίζουν όταν πας με δικά σου υλικά. Όχι ότι κωλύομαι ιδιαίτερα, αλλά με πιάνεις νομίζω. Για ποιο λόγο θεωρείς ότι δεν πρέπει να τα αναμείξω;
liakinen Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Το χειμώνα να κάνεις αυτό που λες (ζέσταμα για λίγο και μετά να φεύγεις). Αυτοί που έχουν πρόβλημα όταν πας εσύ υλικά, τότε απλά πρόβλημα τους (πάντα πάω δικά μου λάδια). Τα λάδια όταν έχουν διαφορετικό ιξώδες τότε δεν τα κάνουμε ανάμειξη είναι νόμος.
phanispal Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 ΟΚ, απλά μου φαίνεται κάπως περίεργο αν μιλάμε π.χ. για 50-100ml.
liakinen Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Να μην σου φαίνεται είναι βασική αρχή (αραίωση στην ουσία θα κάνεις και με λίγα ml). Μάλιστα ακόμα και ίδιο ιξώδες να έχουν αλλά να είναι διαφορετική μάρκα υπάρχουν γνώμες ειδικών του χώρου να μην γίνεται και πάλι ανάμειξη γιατί κάποιες εταιρείες έχουν extra πρόσθετα στα λάδια τους.
nick#18 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 ναι ενταξει, ισως αυτα που σηκωνουν συμπιεσεις να καινε... και εγω εχω ακουσει για tsi/fsi... εμας που ειναι ατμοσφαιρικο παντως δεν εχει κανενα θεμα... αλλωστε ειναι "ταφος" μολις 70 αλογα και πολυ απλο στην λειτουργια του σαν μοτερ.. εβαλα το αμαξι σταματημενο 10-12 λεπτα και αυξομειωνα και το γκαζι μεχρι 4χιλ στροφες για να αυξησω το φορτιο της μηχανης και παλι κατω δεν φανηκε τιποτα.... μαλλον πρεπει να ειναι οντως αμελητεα η ποσοτητα που χανεται... το θεμα ειναι να βαλω κανενα καλο λαδι αλλα λιγο πιο βαρυ? κανενα με καλες αξιολογησεις 5-40 ξερουμε? ειχα βγαλει και 2 φωτογραφιες απο το "προβλημα" Αφου βλεπω πως το θεμα λαδια ας πουμε λυθηκε.. να κανω μια παρατηρηση για την φωτο με το καρτερ απο κατω που εχει κανει λακουβα... για κανε ενα ψαξιμο μπας και το αλλαξεις.. ακουγεται παραλογο να θελει αλλαγη αφου απλα "στραγγιζουν" τα λαδια και ξαναρουφαει, αλλα εχω ακουσει-δει σε ρεκτιφιε/μηχανουργειο γνωστου οτι πολλα με αλλαγμενα custom καρτερ η χτυπημενα αρχιζουν και εχουν προβληματα στον εσωτερικο τους κοσμο και κυριως στα μεταλλα στροφαλου αφου δεν δουλευει το λαδι με την πιεση που οριζει ο κατασκευαστης..
opcorsa Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Αφου βλεπω πως το θεμα λαδια ας πουμε λυθηκε.. να κανω μια παρατηρηση για την φωτο με το καρτερ απο κατω που εχει κανει λακουβα... για κανε ενα ψαξιμο μπας και το αλλαξεις.. ακουγεται παραλογο να θελει αλλαγη αφου απλα "στραγγιζουν" τα λαδια και ξαναρουφαει, αλλα εχω ακουσει-δει σε ρεκτιφιε/μηχανουργειο γνωστου οτι πολλα με αλλαγμενα custom καρτερ η χτυπημενα αρχιζουν και εχουν προβληματα στον εσωτερικο τους κοσμο και κυριως στα μεταλλα στροφαλου αφου δεν δουλευει το λαδι με την πιεση που οριζει ο κατασκευαστης.. ναι αλλα πολυ κακο για το τιποτα πιστευω φιλε, η ζημια αλλωστε εκει φαινεται πολυ μικρη...
lary7 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Το χειμώνα να κάνεις αυτό που λες (ζέσταμα για λίγο και μετά να φεύγεις). Αυτοί που έχουν πρόβλημα όταν πας εσύ υλικά, τότε απλά πρόβλημα τους (πάντα πάω δικά μου λάδια). Τα λάδια όταν έχουν διαφορετικό ιξώδες τότε δεν τα κάνουμε ανάμειξη είναι νόμος. Υπερβολικο σε βρισκω, η αναμιξη διαφορετικου ιξόδες απλά θα βγαλει ενα λαδι με ενδιαμεσα χαρακτηριστικα ιξοδες. Αν αυτο ειναι μεσα στις προδιαγραφες δεν βλεπω τον λογο να υπαρχει θεμα, ιδιαιτερα αν μιλαμε για ελαχιστη ποσοτητα και σε ενα αμαξι στο ελληνικο κλιμα. ναι αλλα πολυ κακο για το τιποτα πιστευω φιλε, η ζημια αλλωστε εκει φαινεται πολυ μικρη. Οσο μικρη και αν φαινεται, ειναι στο συστημα λαδιου, το μονο πραμα που μπορει να καψει ενα μοτερ πολυ ευκολα. Αν η διαροη αρχισε μετα το χτυπημα, τοτε το καρτες ισως αρπαξε καπου, με τον καιρο μπορει να μεγαλωσει η διαρροη ή σε νεο μικροτερο χτυπημα να σπασει μια και καλη. Μετα η οδηγος θα δει κοκκινο λαμπακι, θα νομισει οτι απλα ειναι χαμηλα τα λαδια, θα συνεχισει μεχρι το κοντινοτερο βενζινάδικο και παπαλα η μηχανει. Το εχω δει το εργο αυτο κανα δυο φορες.... 2
opcorsa Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Υπερβολικο σε βρισκω, η αναμιξη διαφορετικου ιξόδες απλά θα βγαλει ενα λαδι με ενδιαμεσα χαρακτηριστικα ιξοδες. Αν αυτο ειναι μεσα στις προδιαγραφες δεν βλεπω τον λογο να υπαρχει θεμα, ιδιαιτερα αν μιλαμε για ελαχιστη ποσοτητα και σε ενα αμαξι στο ελληνικο κλιμα. Οσο μικρη και αν φαινεται, ειναι στο συστημα λαδιου, το μονο πραμα που μπορει να καψει ενα μοτερ πολυ ευκολα. Αν η διαροη αρχισε μετα το χτυπημα, τοτε το καρτες ισως αρπαξε καπου, με τον καιρο μπορει να μεγαλωσει η διαρροη ή σε νεο μικροτερο χτυπημα να σπασει μια και καλη. Μετα η οδηγος θα δει κοκκινο λαμπακι, θα νομισει οτι απλα ειναι χαμηλα τα λαδια, θα συνεχισει μεχρι το κοντινοτερο βενζινάδικο και παπαλα η μηχανει. Το εχω δει το εργο αυτο κανα δυο φορες.... μαλλον δεν θα κανω τιποτα, το προσεχω πλεον εγω το αμαξι που "ειμαι ψειρας" οποτε ελπιζω οτι και αν ειναι θα το προλαβω νωρις...
liakinen Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Υπερβολικο σε βρισκω, η αναμιξη διαφορετικου ιξόδες απλά θα βγαλει ενα λαδι με ενδιαμεσα χαρακτηριστικα ιξοδες. Αν αυτο ειναι μεσα στις προδιαγραφες δεν βλεπω τον λογο να υπαρχει θεμα, ιδιαιτερα αν μιλαμε για ελαχιστη ποσοτητα και σε ενα αμαξι στο ελληνικο κλιμα. Είμαι υπερβολικός όντως γιατί το μήνυμα μου απευθυνόταν σε έναν άπειρο στο θέμα αυτοκίνητο που ζητά συμβουλές και είναι λίγο ψείρας (όπως ήμουν και εγώ). Άσε καλύτερα να είναι για αρχή τυπικός. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα