teddy71 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Η ποσοτητα του λαδιου που καιει ειναι σχετικα μικρη, αλλα αυτοκινητα καινε τόσο και ακομη παραπανω απο την μαμα τους. Η αλλαγη φλατζων καλη λυση αλλα εχει και καποιο κοστος. Αμα εχει φαει αρκετα χλμ κινητηρας ακομη και φλατζες να αλλαξει παλι ισως να τσιμπαει λιγο. Η πιο φτηνη και οικονομικη λυση ειναι παει σε πιο χοντρα λαδια. Αν συνεχισει ή αργοτερα στον μελλον τζιμπαει τοσο λαδι ή αυξηθει η καταναλωση λαδιου ας παει τοτε για αλλαγη φλατζων και να το κανει σε συνδιασμο με κανενα φουλ σερβις οπου γινονται καποιες παρομιες εργασιες να μην διπλοπληρωνει τζαμπα εργασιες. Τα 5W-30 που φοραει ειναι φουλ συνθετικα ή επιλογες του ειτε σε 10W-40 ημισυνθετικά ή σε 5W-40 που ειναι φουλ συνθετικα. Καλο θα ηταν να μεινει σε 5W και να μην παει σε 10W καθως το 5W ειναι πιο λεπτορευστο, κατα την εκκινηση θα κυκλοφορει το λαδι και θα λιπανει πιο γρηγορα τον κινητηρα απο οτι το 10W. Βεβαια πριν προχωρησει σε αλλαγη ιξωδους να γνωριζει τι λαδια προτεινει ο κατασκευστης και αν ειναι μεσα στα πλαισια και αυτα.Αλλα 1 νουμερο πανω στην ρευστοτητα δεν νομιζω να υπαρχει θεμα. BTW ποσο ετων ειναι το αυτοκινητο και ποσα χιλιομετρα εχει κανει?? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Για 100ml στα 1000χλμ δεν κάνεις τίποτα κάθεσαι στα αυγά σου. Ούτε παχύτερο λάδι φυσικά, αυτό είναι λύση μόνο σε αυτοκίνητα με 350.000+ χλμ και αν. Αν έχεις όρεξη και ώρα πάνε μία βόλτα από το συνεργείο που έχεις σχέσεις να το σηκώσουν και να δουν. 99.9% δεν είναι κάτι σοβαρό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Για 100ml στα 1000χλμ δεν κάνεις τίποτα κάθεσαι στα αυγά σου. Ούτε παχύτερο λάδι φυσικά, αυτό είναι λύση μόνο σε αυτοκίνητα με 350.000+ χλμ και αν. Αλήθεια, δεν είναι μεγάλη ποσότητα τα 100ml για τέτοια χιλιόμετρα; Έχω ένα Starlet EP91 με ~206Κ χιλιόμετρα πλέον. Πριν φύγω διακοπές τον Αύγουστο, το είχα πάει στο μηχανικό που το πηγαίνω συνήθως για έλεγχο και ενδεχόμενη αλλαγή, καθώς ήμουν γύρω στα 4Κ από την τελευταία φορά που έκανα αλλαγή λαδιών (αλλάζω κάθε 5Κ σύμφωνα με τις οδηγίες της Toyota). Τα είδε, μου είπε ότι δεν είχαν μαυρίσει ιδιαίτερα, έκανε απλά μια συμπλήρωση και έφυγα για διακοπές. Έκανα 1.5Κ και γύρισα για αλλαγή λαδιών. Μου είπε ότι έχασε ~100ml. Υποσημείωση, στην επιστροφή το ζόρισα αρκετά το μοτέρ, δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, θα 'θελα να ρωτήσω και γι' αυτό. Τέλος πάντων, μου είπε να δοκιμάσουμε 15W-40 αντί για 10W-40 που φοράει κανονικά. Θεωρείτε ότι κάτι από τα παραπάνω είναι λάθος/κακό/περίεργο/χρήζει προσοχής; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 ka Εγω ειπα φλατζα βαλβιδων και οχι φλατζα κεφαλης. Η φλατζα βαλβιδων ειναι το πολυ εξι βιδες συν το ψευτοκαπακι. καταλαβα φιλε.. θα φαινοταν ομως αν εχανε απο εκει νομιζω ετσι? αφου μιλαμε για το πανω μερος του μοτερ... ? ο κινητηρας ειναι πεντακαθαρος, μονο κατω που εχει λιγο λαδι οπως φαινεται στις φωτο που εβαλα... γιατι δεν το ειχα δει, στο σερβις οταν το ανεβασαμε το αμαξι το πηρα κι εγω χαμπαρι.. Η ποσοτητα του λαδιου που καιει ειναι σχετικα μικρη, αλλα αυτοκινητα καινε τόσο και ακομη παραπανω απο την μαμα τους. Η αλλαγη φλατζων καλη λυση αλλα εχει και καποιο κοστος. Αμα εχει φαει αρκετα χλμ κινητηρας ακομη και φλατζες να αλλαξει παλι ισως να τσιμπαει λιγο. Η πιο φτηνη και οικονομικη λυση ειναι παει σε πιο χοντρα λαδια. Αν συνεχισει ή αργοτερα στον μελλον τζιμπαει τοσο λαδι ή αυξηθει η καταναλωση λαδιου ας παει τοτε για αλλαγη φλατζων και να το κανει σε συνδιασμο με κανενα φουλ σερβις οπου γινονται καποιες παρομιες εργασιες να μην διπλοπληρωνει τζαμπα εργασιες. Τα 5W-30 που φοραει ειναι φουλ συνθετικα ή επιλογες του ειτε σε 10W-40 ημισυνθετικά ή σε 5W-40 που ειναι φουλ συνθετικα. Καλο θα ηταν να μεινει σε 5W και να μην παει σε 10W καθως το 5W ειναι πιο λεπτορευστο, κατα την εκκινηση θα κυκλοφορει το λαδι και θα λιπανει πιο γρηγορα τον κινητηρα απο οτι το 10W. Βεβαια πριν προχωρησει σε αλλαγη ιξωδους να γνωριζει τι λαδια προτεινει ο κατασκευστης και αν ειναι μεσα στα πλαισια και αυτα.Αλλα 1 νουμερο πανω στην ρευστοτητα δεν νομιζω να υπαρχει θεμα. BTW ποσο ετων ειναι το αυτοκινητο και ποσα χιλιομετρα εχει κανει?? φιλε μαλλον θα συνεχισω τα 5-30 , αν και εγω για 5-40 ελεγα αν αλλαξω... θελω σιγουρα να ειναι φουλ συνθετικα... το αμαξι ειναι skoda fabia 2008 και ελπιζω να εχει 115 χιλιαδες χλμ... το πηραμε μεταχειρισμενο με "50 χιλιαδες" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Αλήθεια, δεν είναι μεγάλη ποσότητα τα 100ml για τέτοια χιλιόμετρα; Έχω ένα Starlet EP91 με ~206Κ χιλιόμετρα πλέον. Πριν φύγω διακοπές τον Αύγουστο, το είχα πάει στο μηχανικό που το πηγαίνω συνήθως για έλεγχο και ενδεχόμενη αλλαγή, καθώς ήμουν γύρω στα 4Κ από την τελευταία φορά που έκανα αλλαγή λαδιών (αλλάζω κάθε 5Κ σύμφωνα με τις οδηγίες της Toyota). Τα είδε, μου είπε ότι δεν είχαν μαυρίσει ιδιαίτερα, έκανε απλά μια συμπλήρωση και έφυγα για διακοπές. Έκανα 1.5Κ και γύρισα για αλλαγή λαδιών. Μου είπε ότι έχασε ~100ml. Υποσημείωση, στην επιστροφή το ζόρισα αρκετά το μοτέρ, δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, θα 'θελα να ρωτήσω και γι' αυτό. Τέλος πάντων, μου είπε να δοκιμάσουμε 15W-40 αντί για 10W-40 που φοράει κανονικά. Θεωρείτε ότι κάτι από τα παραπάνω είναι λάθος/κακό/περίεργο/χρήζει προσοχής; Τώρα σε αυτά που γράφεις η απάντηση είναι λίγο δύσκολη. Έχει να κάνει με το αν βάζεις μάτι και χέρι ο ίδιος στο αυτοκίνητο ή απλά το πας συνεργείο κάθε τόσο για service. Το δικό σου είναι αξιόπιστο και τα χλμ "λίγα" για starlet. Λες στις 4000 το πήγες δεν ήταν μαύρα και συμπλήρωσε. Πόσο συμπλήρωσε; Τα κοιτάς ο ίδιος κάθε 1000χλμ να έχεις από πρώτο χέρι άποψη; Έκανε 5500χλμ δηλαδή (κάποια μέσα στο καλοκαίρι) με ζόρι όπως λες και έκαψε ~100ml πράγμα φυσιολογικό. Δεν πας συνεργείο για τέτοιες ποσότητες εκτός αν είσαι πολύ ψείρας. Απλά κάνεις έλεγχο που και που. Η ουσία είναι να ξέρεις το αμάξι σου ο ίδιος. Άλλος καίει το δικό του πχ 500ml στα 3000χλμ, εδώ και χρόνια όμως και δεν τρέχει συνεργείο, μόνο αν αλλάξουν τα νούμερα. Απλά γενικά μιλώντας κάντε έλεγχο κάθε τόσο και μην έχετε τυφλή εμπιστοσύνη στα συνεργεία. Ακόμα και μετά από αλλαγή λαδιών προγραμματισμένη σε συνεργείο την επόμενη μέρα κάντε έναν έλεγχο. Έχει πολλά βλήματα εκεί έξω, πρόσφατα σε γνωστό έβαλαν 1 λίτρο πάνω από το όριο λάδι. Τι θα τραβούσε η καημένη η αντλία αν δεν το τσέκαρε ο ίδιος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. 1. Ό,τι κι αν εννοείς, χέρι δε βάζω εγώ ή κάποιος άλλος στο αυτοκίνητο, πέραν του μηχανικού. Θα με ενδιέφερε βέβαια να μάθω ώστε τέτοια μικροπράγματα (αλλαγές λαδιών) να τα κάνω μόνος μου. 2. Κάθε ~5Κ το πάω για αλλαγή λαδιών. 3. Το πόσο συμπλήρωσε, δυστυχώς μόνον εκείνος το γνωρίζει (ελπίζω δηλαδή). Υποτίθεται όσο χρειαζόταν, δηλαδή μέχρι το όριο. 4. Η αλήθεια είναι ότι δεν τα κοιτάω κάθε 1Κ να δω τι παίζει. Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και ακριβώς επειδή είναι αυτό που είναι, δυστυχώς δε δίνω τη βαρύτητα που πρέπει. 5. Άρα για ένα Starlet EP91 θεωρείς φυσιολογική «φθορά» τα 100ml από αυτές τις συνθήκες. Εγώ που δεν το κατέχω, θεωρώ (θεωρούσα) ότι δεν θα έπρεπε να καίει ούτε αυτό, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Εν τω μεταξύ, όταν άλλαξε τα λάδια με 15W-40, μου είπε ότι του έπεσε λίγο παραπάνω, συγκεκριμένα μου είπε 50ml, και να το γράψω στο βιβλιαράκι των service, για την επόμενη φορά. Και ερχόμαστε σε αυτό που λες, το να μην έχουμε τυφλή εμπιστοσύνη στα συνεργεία. Κατ' αρχάς συμφωνώ απολύτως, δεν του έχω εμπιστοσύνη (ούτε και σε άλλους δηλαδή) ούτε για τα πιο απλά πράγματα. Και ρωτάω, πώς μπορείς να γνωρίζεις/ισχυρίζεσαι α)ότι έκαψε 100ml και β)ότι έβαλες 50ml πάνω από το όριο, απλά κοιτώντας το δείκτη στάθμης λαδιού, όταν μιλάμε για τόσο μικρές ποσότητες, και να έχεις πέσει μέσα με αρκετή ακρίβεια; Και άντε πες αυτός σκαμπάζει, είναι η δουλειά του. Εγώ που δεν το κατέχω, πόσο καιρό θα μου πάρει ώστε να αποκτήσω την εμπειρία και να μετράω τη στάθμη του λαδιού με τέτοια ακρίβεια; Sorry για τις ερωτήσεις, απλά θα ήθελα πραγματικά να μάθω να τα κάνω μόνος μου κάτι τέτοια, και δε βγάζεις εύκολα άκρη, ούτε στα συνεργεία, ούτε στο net. Ο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του. Π.χ. για έλεγχο στάθμης λαδιού, ισχύει ότι ο ένας και μοναδικός σωστός τρόπος, είναι σε μηδενική κλίση, με σβηστή μηχανή και σε θερμοκρασία λειτουργίας, αλλά να το έχεις αφήσει λίγη ώρα να κάτσουν τα λάδια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Όταν λέω για χέρι εννοώ τα βασικά που πρέπει να τα μάθεις και να τα κάνεις πχ έλεγχος λαδιών, νερού ψυγείου, νερού για τους υαλοκαθαριστήρες. Αυτά σιγά σιγά πρέπει να τα μάθεις γιατί είναι πανεύκολα και απαραίτητα. Όταν το αμάξι αρχίζει και αποκτά χλμ. πχ 150,000 χλμ. και πάνω καλό είναι να κοιτάμε τα λάδια κάθε 1000 χλμ. για να έχουμε ιστορικό και το κεφάλι ήσυχο. Τα 100 ml δεν είναι τίποτα μην ανησυχείς καθόλου. Τα 50 ml που έβαλε παραπάνω επίσης δεν είναι τίποτα. Τα λάδια δεν έπρεπε να τα αλλάξει σε 15W-40, όχι ότι θα πάθει κάτι αλλά είναι προτιμότερο να δουλεύει με τα 10W-40 (μόνο όταν καίει αρκετά και έχει πολλά χλμ. βάζουμε χοντρά και μόνο αν δεν έχει κάποιο άλλο πρόβλημα φλάντζες, τσιμουχάκια κτλ.). Για το τρόπο ελέγχου των λαδιών αυτός που γράφεις είναι ο ιδανικός αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα αν πχ το αφήσεις την νύχτα και τα δεις το πρωί. Όταν είσαι νέος σε αυτά απλά θα έχεις λίγο προσοχή πχ διαβάζεις το manual να δεις αν η βέργα έχει κλίμακα πάνω της πχ ένα κουτάκι τόσα ml. Στις 99/100 περιπτώσεις να ξέρεις ότι το min με το max της βέργας αντιπροσωπεύει ένα λίτρο. Ένας μπακάλικος τρόπος για έναν νέο είναι αν δει ότι κατέβηκε ο δείκτης να βάζει πολύ μικρές ποσότητες λαδιού να περιμένει δέκα λεπτά να κάτσει το λάδι, να ελέγχει και πάει λέγοντας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teddy71 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Αν μενεις σε πολη και σε διαμερισμα δηλαδη αν δεν εχεις χωρο για το αυτοκινητο κομματι δυσκολο να κανεις καποιες εργασιες για το αυτοκινητο. Σαν νεος οδηγος θα ελεγα να επικεντρωθεις σε ποια απλα πραγματα, οπως κανουμε και οι περισσοτεροι, να ελεγχεις τη σταθμη του λαδιου, αντιψυκτικου, τα υγρα φρενου, του υδραυλικου τιμονιου, ευκολα πραγματακια δεν θελει γνωσεις. Στο μανιουαλ του αυτοκινητου σου λεει και με φωτο που βρισκεται το καθενα και υπαρχουν στα δοχεια σημανσεις για το επιπεδο που θα πρεπει να βρισκεται το καθενα υγρο. Να κανεις αλλαγη λαδιου μονος σου δυσκολο στην πολη, πως θα σηκωσεις το αυτοκινητο να μπεις απο κατω να ανοιξεις την ταπα ή να κανεις αλλαγη φιλτρου;, αντε τα λαδια τα βγαζεις και με ειδικη αντιλια 20€ απο λιντλ και αντε αγορασες και ενα καλο γρυλο να το σηκωνεις, τα λαδια που εβγαλες τι τα κανεις; τα πετας στον υπονομο ή στον νιπτιρα?, ντροπη ειναι. Πολυ κοπος και βρωμια και θες και χρηματα για εργαλεια που αν πας σε συνεργειο με δικα σου λαδια και φιλτρο σου χρεωνουν 10€ για την εργασια. Απλα μαθε να κανεις ελεγχο μονο σου. Αν ειχες το μικροβιο του μηχανικου σιγουρα δεν θα ρωτουσες σε φορουμ και θα ειχες μαθει να τα κανεις πριν ακομα βγαλεις διπλωμα πειραματιζομενος στο αυτοκινητο του μπαμπά. Τωρα πως καταλαβε οτι εκαψε λαδια ή εβαλε παρααπνω το πιο ευκολο. Στην ραβδο ελεγχου λαδιου το διαστημα μεταξυ μιν-μαξ ειναι 1 λιτρο οποτε υπολογιζεις εσυ με το ματι ποσο σου εκαψε ή ποσο παραπανω γεμισε. Για το τροπο μετρησης που ρωτας ναι το αυτοκινητο θα πρεπει να ειναι σε 0 κλιση για οσο το δυνατο για πιο σωστα αποτελεσματα. Για το δευτερο σκελος αλλοι λενε οπως εσυ το αναφερεις αλλοι λενε να ειναι εντελως κρυος κινητηρας εγω προσωπικα μετραω με κρυο κινητηρα και αν υπαρχει μεταξυ των 2 τροπων μετρητης καποια αποκλιση ειναι πολλυ μικρη. Και σε εμενα καθε φορα που μετραω βλεπω καποια αποκλιση και μερικες φορες η σταθμη να ειναι ελαχιστα πιο πανω απο την προηγουμενη φορα. Μικρολεπτεμεριες, σε ενδιαφερει καταρχην να εισαι αναμεσα στον μιν-μαξ και φυσικα δεν προσθετεις λαδι με το παραμικρη διαφορα που βλεπεις απο ελεγχο σε ελεγχο. Απλα μαθαινεις να κανεις τους ελεγχους αυτους και αφηνεις την εργασια στα συνεργεια. Καλο ειναι μετα απο σερβις να ελεγχεις μονο σου τις σταθμες μην εχουν κανει π@απαρια και σου βαλανε λιγοτερο ή περισσοτερο απο οσο θα επρεπε και να ξερεις να εκαψε λαδι ποσο σου εκαψε. Σου λεει ο μαστορας οτι εκαψε 100 μλ και οτι εβαλε 50 μλ παραπανω οποτε ποιος μας λεει οτι το ελλειμα των 100μλ που βρηκε δεν ειναι εξαιτιας οτι την προηγουμενη φορα εβαλε λιγοτερο. Τις εργασιες τους τις κανουν οσο γινεται πιο γρηγορα οποτε λαθη ευκολα γινονται, οταν γεμιζουν λαδι ξερουν ποσο παιρνει ο κινητητας και ποσο το φιλτρο και αναλογα γεμισουν δεν το βαζουν σταγονα σταγονα και να το μετρανε καθε λιγο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Έλεγχο νερού ψυγείου όσες φορές έχω κάνει, δε λείπει ούτε σταγόνα, μέχρι πάνω-πάνω είναι. Έλεγχο νερού υαλοκαθαριστήρων προφανώς και κάνω. Είπαμε, δε γνωρίζω τα βασικά, αλλά όχι κι έτσι. Με τα λάδια έχω ένα θέμα, αλλά σκοπεύω να το λύσω και να ασχοληθώ. Το πρόβλημα είναι ότι όταν πας το αμάξι στο μηχανικό να σου ελέγξει τα λάδια, δεν έχουν προλάβει να κάτσουν τα λάδια, και φαντάζομαι πως η ένδειξη θα εμπεριέχει σφάλμα. Σιγά μην κάτσει ο άλλος να περιμένει έστω και μισό λεπτό. Με το που το πάω, ανοίγει καπό. Σχετικά με τη βέργα, να υποθέσω ότι υπάρχει γραμμικότητα; Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι όντως η απόσταση μεταξύ Min-Max είναι 1 λίτρο, στο 1/3 κάτω απ' το Max, θα έχω χάσει ~330ml. Αν είναι έτσι, τα 50ml θα είναι το 1/20. Ε πες μου ότι μπορείς να διακρίνεις σωστά κάτι τέτοιο. Κι εγώ σου λέω (όχι σε σένα) ότι τα 50ml μπορεί στην πραγματικότητα να είναι 150ml. Ίσως το υπεραναλύω χωρίς να χρειάζεται, αλλά πολύ ό,τι να 'ναι μου φαίνεται η δουλειά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δεν υπάρχει θέμα με ποσότητες 50 & 100 ml, με το μάτι ίσως και στην τύχη να σου πέταξε το νούμερο. Τα νερά στο παγούρι του ψυγείου πρέπει να είναι στην μέση περίπου εκεί που δείχνει ο δείκτης και όχι πάνω πάνω. Τέλος λάδι δεν συμπληρώνουμε όταν κατεβαίνει λίγο γιατί μάλλον θα βάλουμε περισσότερο και θα τα κάνουμε χειρότερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Ωραία. Άρα αν δεχτούμε ότι Min-Max είναι 1 λίτρο, εγώ για τι αποκλίσεις θα πρέπει να έχω το νου μου; Δηλαδή από πόσα ml και πάνω πρέπει να ανησυχήσω; Εδώ είναι το ζουμί: Σου λεει ο μαστορας οτι εκαψε 100 μλ και οτι εβαλε 50 μλ παραπανω οποτε ποιος μας λεει οτι το ελλειμα των 100μλ που βρηκε δεν ειναι εξαιτιας οτι την προηγουμενη φορα εβαλε λιγοτερο. Τρέχα-γύρευε τι ισχύει στην πραγματικότητα δηλαδή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Θα πρέπει να ξεκινήσεις να κάνεις αυτό που έγραψα (έλεγχο κάθε 1000 χλμ) για αποκτήσεις εμπειρία, ιστορικό κτλ. Αν χάνει μία στο τόσο πχ 100 ml τότε αυτό θα είναι το μέτρο σου. Θα ξέρεις δηλαδή ότι στα τόσα έχασε τόσο. Τώρα αν αυτό το νούμερο είναι σταθερό στο περίπου πάντα )γιατί άλλο καλοκαίρι άλλο χειμώνας, άλλο οδηγώ σαν κότα και άλλο στα κόκκινα) δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν δεις ότι ανεβάζει κατανάλωσή λαδιού απότομα τότε πας συνεργείο. Τώρα όταν κατεβαίνει 100ml δεν είναι απαραίτητο να πας να συμπληρώσεις. Άλλος συμπληρώνει αμέσως μόλις χάσει λίγο άλλος όταν φτάσει στην μέση. Εμπειρία θέλεις δεν είναι κάτι στάνταρντ. Πχ αν είναι να πας ταξίδι θα βάλεις αν το πας μέσα στην πόλη άσε να κατέβει "αρκετά" πχ από την μέση και λίγο πάνω και μετά. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Ωραία, άρα μένουμε σε αυτά που λες από πάνω. Και αν στην επόμενη αλλαγή λαδιών, φαίνεται να έχει χάσει περίπου την ίδια ποσότητα, τότε θα του πω να το γυρίσει πάλι σε 10W-40. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Μην ξεχνας εαν ελεγχεις τα λαδια μονος σου να την σκουπιζεις πρωτα την βεργα και μετα να την ξαναβαζεις και να βλεπεις που ειναι το λαδι. οι ποσοτητες ειναι αμελητεες οταν μιλαμε για 50 επανω η 100 κατω στα 1000. παιζει ρολο και η μαρκα λαδιου φυσικα. τι μαρκα σου βαζει?σου δινει πισω το λαδι που περισεψε? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Εντάξει, και αυτό το ξέρω, δεν κοιτάω τη βέργα με το που τη βγάλω την πρώτη φορά. Εννοείς στα 1000 χιλιόμετρα; Δυστυχώς μου διαφεύγει τι μου έβαλε αυτή τη φορά που άλλαξε σε 15W-40. Την προηγούμενη φορά πάντως, είχε βάλει αυτό: Εγώ του είπα δηλαδή, καθώς πιο παλιά έβαζε ένα άλλο 10W-40, υποτίθεται υποδεέστερο. Και λέω υποδεέστερο, γιατί τα προηγούμενα δε μου θύμιζαν κάτι σαν brand, και όταν τον ρώτησα αν έχει κάτι πιο καλό, μου έβγαλε αυτό της φωτογραφίας. Και μιας και αναφέρθηκε, είχα πάρει ένα μπουκάλι να το έχω για συμπλήρωμα. Τώρα που είμαι με 15W-40, αν χρειαστεί να συμπληρώσω, να βάλω απ' το Toyota; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα