opcorsa Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Εχουμε ενα φαμπια 1.2 και μαλλον η κοπελα το βρηκε απο καπου κατω σχετικα προσφατα, και στην τελευταια αλλαγη λαδιου ειδα λαδια κοντα στο καρτερ-κιβωτιο... το παρακολουθω στενοτατα απο εκει και περα και εκει που το παρκαρουμε δεν υπαρχει σταγονα λαδι, οποτε ειναι μικρη η διαρροη, επισης δεν καιει λαδια αλλαξα μπουζι πριν μια βδομαδα και ηταν πεντακαθαρα... αποτι υπολογιζω πρεπει να χανει 100μλ τα 1000 χλμ περιπου.... ισως ελαχιστα παραπανω.. αλλα και παλι δεν θελω να το εχω εγνοια... ξερει κανεις αν βαλω βαρυτερο λαδι αν διορθωθει το προβλημα? να ασχοληθω ιδιαιτερα με "επισκευη" δεν θελω γιατι το αμαξι ειναι σε καλη κατασταση και αφ'ετερου το προβλημα μικρο οποτε δεν αξιζει... αν καποιος ξερει ας απαντησει, και να προτεινει και λαδι... του βαζω aral super tronic 5-30 φουλ συνθετικα και αλλαγες αυστηρα καθε 10 χιλιαδες... να παω σε 5-40? 10-40? να μην κανω τιποτα, και απλα να προσεχω και να συμπληρωνω αραια και που απο λιγακι ? ευχαριστω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Στου γιου μου το Audi TT που σαν VW Group καινε λαδια ο μηχανικος εβαλε λιγο πιο χοντρα αλλα ειναι για 7500 χλμ . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Tα λάδια που βλέπεις μπορεί να είναι αναθυμιάσεις. Για να δεις αν όντως χάνει, βάλτο κάπου έξω, βάλτο μπροστά , περίμενε κανα 10 λεπτο να δουλέψει να ζεσταθεί, σβήσε, μετακίνησε το αμάξι, και δες αν έχει αφήσει στάμπα κάτω. Δεν είναι δεδομένο οτι χάνει απο το κάρτερ, μπορεί να χάνει απο κάπου αλλού, αλλά να πρέπει να κυκλοφορήσει το λάδι (και να σηκώσει πίεση) για να αρχίσει να χάνει. Για τα λάδια, δες τι προτείνει ο κατασκευαστής, αν δεν έχει πρόβλημα με τα 10-40 βάλε αυτά που είναι και φτηνά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Στου γιου μου το Audi TT που σαν VW Group καινε λαδια ο μηχανικος εβαλε λιγο πιο χοντρα αλλα ειναι για 7500 χλμ . φιλε δεν ξερω ποια μοτερ καινε λαδια, εμας παντως ειναι υποδειγματικος ο 1.2 τρικιλινδρος 12βαλβιδος... και μιλαω σαν λατρης των ιαπωνων και εχω 2.... παντως αν δεν το βρησκαμε απο κατω το μοτερ δεν εχανε σταγονα λαδι και εχει 120 χιλ χλμ... το θεμα ειναι να βαλω βαρυτερο αν ειναι (5-40 ??) αλλα θελω να ειναι φουλ συνθετικο και ας αλλαζω καθε 10... το εχω μαθει απο καινουργιο σε φουλ συνθετικο και δεν θελω να παω σε μιγμα και ημισυνθετικα ή τιποτα απλα ορυκτελαια.. Tα λάδια που βλέπεις μπορεί να είναι αναθυμιάσεις. Για να δεις αν όντως χάνει, βάλτο κάπου έξω, βάλτο μπροστά , περίμενε κανα 10 λεπτο να δουλέψει να ζεσταθεί, σβήσε, μετακίνησε το αμάξι, και δες αν έχει αφήσει στάμπα κάτω. Δεν είναι δεδομένο οτι χάνει απο το κάρτερ, μπορεί να χάνει απο κάπου αλλού, αλλά να πρέπει να κυκλοφορήσει το λάδι (και να σηκώσει πίεση) για να αρχίσει να χάνει. Για τα λάδια, δες τι προτείνει ο κατασκευαστής, αν δεν έχει πρόβλημα με τα 10-40 βάλε αυτά που είναι και φτηνά. στο καρτερ υπαρχει μια μικρη μπαρουλα, ομως δεν φαινεται να χανει απο εκει... απο καπου αλλου πρεπει να ειναι... θα το κανω το κολπο που ειπες και θα δω... τα 10-40 δεν πρεπει να ειναι φουλ συνθετικα ε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 και μιλαω σαν λατρης των ιαπωνων και εχω 2.... παντως αν δεν το βρησκαμε απο κατω το μοτερ δεν εχανε σταγονα λαδι και εχει 120 χιλ χλμ... Λαθος μου...Κι εγω πανΛατρης ιαπωνικων δεν ξερω και πολλα απο λαδια γιατι δεν μας απασχολουν.Ποτε 30 χρονια τωρα εμενα τουλαχιστον . Απλα εχω ακουσει οτι τα VW group καινε και το εχω διαπιστωσει απο του γιου μου . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Λαθος μου...Κι εγω πανΛατρης ιαπωνικων δεν ξερω και πολλα απο λαδια γιατι δεν μας απασχολουν.Ποτε 30 χρονια τωρα εμενα τουλαχιστον . Απλα εχω ακουσει οτι τα VW group καινε και το εχω διαπιστωσει απο του γιου μου . ναι ενταξει, ισως αυτα που σηκωνουν συμπιεσεις να καινε... και εγω εχω ακουσει για tsi/fsi... εμας που ειναι ατμοσφαιρικο παντως δεν εχει κανενα θεμα... αλλωστε ειναι "ταφος" μολις 70 αλογα και πολυ απλο στην λειτουργια του σαν μοτερ.. εβαλα το αμαξι σταματημενο 10-12 λεπτα και αυξομειωνα και το γκαζι μεχρι 4χιλ στροφες για να αυξησω το φορτιο της μηχανης και παλι κατω δεν φανηκε τιποτα.... μαλλον πρεπει να ειναι οντως αμελητεα η ποσοτητα που χανεται... το θεμα ειναι να βαλω κανενα καλο λαδι αλλα λιγο πιο βαρυ? κανενα με καλες αξιολογησεις 5-40 ξερουμε? ειχα βγαλει και 2 φωτογραφιες απο το "προβλημα" 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Λαθος μου...Κι εγω πανΛατρης ιαπωνικων δεν ξερω και πολλα απο λαδια γιατι δεν μας απασχολουν.Ποτε 30 χρονια τωρα εμενα τουλαχιστον . Απλα εχω ακουσει οτι τα VW group καινε και το εχω διαπιστωσει απο του γιου μου . γραφεις για ενα μοτερ,που φορεθηκε σε μυρια οχηματα,σε παραπολλες εκδοσεις του ιδιου μοτερ,που βασανιστικε οσο λιγα,και σιγουρα θα εβγαζε ζημιες.ειδικα στο ττ,δοκιμαστηκαν οτι δεν μπορουσαν να δοκιμαστουν σε ολα τα αλλα οχηματα του γκρουπ ναι ενταξει, ισως αυτα που σηκωνουν συμπιεσεις να καινε... και εγω εχω ακουσει για tsi/fsi... εμας που ειναι ατμοσφαιρικο παντως δεν εχει κανενα θεμα... αλλωστε ειναι "ταφος" μολις 70 αλογα και πολυ απλο στην λειτουργια του σαν μοτερ.. εβαλα το αμαξι σταματημενο 10-12 λεπτα και αυξομειωνα και το γκαζι μεχρι 4χιλ στροφες για να αυξησω το φορτιο της μηχανης και παλι κατω δεν φανηκε τιποτα.... μαλλον πρεπει να ειναι οντως αμελητεα η ποσοτητα που χανεται... το θεμα ειναι να βαλω κανενα καλο λαδι αλλα λιγο πιο βαρυ? κανενα με καλες αξιολογησεις 5-40 ξερουμε? ειχα βγαλει και 2 φωτογραφιες απο το "προβλημα" μην αλλαξεις ρευστοτητα λαδιου,διοτι θα βγαλει ζημια αλλου,και δεν θα φταιει το χτυπηματακι που προκαλεσε την διαρροη....καλυτερα συμπληρωνε τα 100 γραμμαρια.....για την ακριβεια,μεχρι να αλλαξεις τα λαδια,στις 7000 χλμ,δεν χρειαζεται καν να συμπληρωσεις.αν κανεις αλλαγη στα 10-15000 χλμ,συμπληρωσε στην μεση των χλμτρων απο μισο λιτρο...........ειναι αμελητεα η ποσοτητα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Πολλα μπορει να ναι. Οπως να ξεραθηκε η φλατζα των βαλβιδων και να χανει απο κει,να εχει θεμα η φλατζα του καρτερ. Θελει ψαξιμο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 γραφεις για ενα μοτερ,που φορεθηκε σε μυρια οχηματα,σε παραπολλες εκδοσεις του ιδιου μοτερ,που βασανιστικε οσο λιγα,και σιγουρα θα εβγαζε ζημιες.ειδικα στο ττ,δοκιμαστηκαν οτι δεν μπορουσαν να δοκιμαστουν σε ολα τα αλλα οχηματα του γκρουπ μην αλλαξεις ρευστοτητα λαδιου,διοτι θα βγαλει ζημια αλλου,και δεν θα φταιει το χτυπηματακι που προκαλεσε την διαρροη....καλυτερα συμπληρωνε τα 100 γραμμαρια.....για την ακριβεια,μεχρι να αλλαξεις τα λαδια,στις 7000 χλμ,δεν χρειαζεται καν να συμπληρωσεις.αν κανεις αλλαγη στα 10-15000 χλμ,συμπληρωσε στην μεση των χλμτρων απο μισο λιτρο...........ειναι αμελητεα η ποσοτητα. οντως μαλλον θα συμπληρωνω με το 5-30 που εχω ... ειναι και καλα λαδια τα αραλ που βαζω , δεν θελω να κανω πειραματα... θενκς Πολλα μπορει να ναι. Οπως να ξεραθηκε η φλατζα των βαλβιδων και να χανει απο κει,να εχει θεμα η φλατζα του καρτερ. Θελει ψαξιμο οντως μπορει να ειναι πολλα αλλα αντε να ανοιξεις τωρα θεμα... ειναι λουκι ολοκληρο..μαλλον θα συμπληρωνω αραια και που οποτε βλεπω να κατεβαινει η σταθμη... ο μηχανικος μου ειπε να παω για πλυσιμο μηχανης ωστε να δουμε ξεκαθαρα απο που χανει... αλλα μαλλον δεν αξιζει τον κοπο... ε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Αξιζει, γιατι αν ειναι πχ φλατζα σε δεκα λεπτα θα σαι τελειωμενος. Και ξενοιαστος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Αξιζει, γιατι αν ειναι πχ φλατζα σε δεκα λεπτα θα σαι τελειωμενος. Και ξενοιαστος συγγνωμη δεν θελει ξεβιδωμα το μισο μπλοκ του κινητηρα πχ να βγαλεις την φλαντζα , να βαλεις κολλες ξανα καινουρια φλατζα βιδωμα 30-40 βιδες κλπ? κανω καπου λαθος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 μπορει να νομιζει ο λιβε ,οτι η αλλαγη στην φλατζα συγχρονου τετρακυλινδρου,ειναι σαν τα παπια ή τα αυτοματα,τα διχρονα!!!!!!!!!!!!!!πριν φτασεις να βγαλεις την κεφαλή,πρεπει να βγει η εισαγωγη και η εξαγωγη απο το κεφαλαρι,μαζι με οτι εχουν κουμπωμενο ,επανω τους......... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 μπορει να νομιζει ο λιβε ,οτι η αλλαγη στην φλατζα συγχρονου τετρακυλινδρου,ειναι σαν τα παπια ή τα αυτοματα,τα διχρονα!!!!!!!!!!!!!!πριν φτασεις να βγαλεις την κεφαλή,πρεπει να βγει η εισαγωγη και η εξαγωγη απο το κεφαλαρι,μαζι με οτι εχουν κουμπωμενο ,επανω τους......... αυτο λεω κι εγω... και σιγα μην εμπιστευθω το αμαξι μου στο καθε πιτσιρικι ή στον κυρ μητσο να μου κανει επισκευη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Φλατζα κεφαλης δυσκολα επειδη δεν εχει λαδια εκει. Γενικα φλατζα δυσκολο, το πιο πιθανο ειναι καμια τσιμουχα ή κανας σωληνας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Εγω ειπα φλατζα βαλβιδων και οχι φλατζα κεφαλης. Η φλατζα βαλβιδων ειναι το πολυ εξι βιδες συν το ψευτοκαπακι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα