michael92 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Δεν λαμβάνει αρκετό φως ο sensor και έτσι υπάρχουν "κενά pixel", σαν ημιτελές raytracing ένα πράγμα. Είναι διαφορετικό από το film grain το οποίο ήταν κυρίως επακόλουθο της επεξεργασίας του film και της παλαιότητας του αναλογικού μέσου. Ξυπνήστε με όταν οι ταινίες θα είναι όπως αυτά τα demo: http://demo-uhd3d.com/categorie.php?cat=demouhd 1
georgepppo Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Δεν λαμβάνει αρκετό φως ο sensor και έτσι υπάρχουν "κενά pixel", σαν ημιτελές raytracing ένα πράγμα. Είναι διαφορετικό από το film grain το οποίο ήταν κυρίως επακόλουθο της επεξεργασίας του film και της παλαιότητας του αναλογικού μέσου. Ξυπνήστε με όταν οι ταινίες θα είναι όπως αυτά τα demo: http://demo-uhd3d.com/categorie.php?cat=demouhd πως φαίνεται ο άνθρωπος που ξέρει απο rendering 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα