snow22 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2016 αμα βαραω που και που κοφτη το μηχανακι υπαρχει περιπτωση να μου βγαλει καποιο προβλημα?(με νεκρα να τερματιζω το γκαζι)
dimitrisOP Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2016 αμα βαραω που και που κοφτη το μηχανακι υπαρχει περιπτωση να μου βγαλει καποιο προβλημα? όχι κανένα , εγώ συνέχεια στον κόφτη το πήγαινα 2
NikosKallithea Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2016 Οχι βεβαια, αλλοστε αυτη ειναι η δουλειά του κόφτη να προστατέψει τον κινητήρα. 1
teddy71 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι το προστατευει αλλα πηγαινοντας το στους κοφτες ζοριζεται περισσοτερο ο κινητηρας απο οτι αν το πηγαινεις νορμαλ . Ο κινητηρας δεν θα σπασει μεν αλλα δεν θα βγαλει και ιδια τα χιλιομετρα πμε ενα που πηγαινει πιο νορμαλ. 2
NikosKallithea Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι το προστατευει αλλα πηγαινοντας το στους κοφτες ζοριζεται περισσοτερο ο κινητηρας απο οτι αν το πηγαινεις νορμαλ . Ο κινητηρας δεν θα σπασει μεν αλλα δεν θα βγαλει και ιδια τα χιλιομετρα πμε ενα που πηγαινει πιο νορμαλ. Αυτος ειναι ενας γενικός κάνονας και δεν εχεις σχεση με τον κόφτη, ο παπους θα παει στα 300.000 χιλ και κάποιος αλλος στα 100.000, ασχετα απο κοφτες, ο κοφτης δεν βλαπτει πουθενα το αυτοκίνητο και τον κινητήρα, αυτο που βλάπτει ειναι αν τον αφαιρέσεις. Ο κοφτης απλα σου απενεργοποιεί το γκαζι σε περίπτωση υπέρβασης των στροφων κατι που θα μπορούσες να κάνεις και μονος σου αν ξερεις ακριβώς τα ορια του αυτοκίνητου σου, εξ αλλου αν μπεις σε καφτη το έχασες το παιχνίδι τις ταχύτητας και του "κεράσματος", με τα 2-3 δεύτερα του κόφτη ο αλλος σου έφυγε 100 μετρα, άρα περα απο το κοφτη που όπως ειπα δεν κανει κακο αν ενεργοποιηθεί είσαι οδηγός χάπατο. 1
opcorsa Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 το οτι ο αλλος θελει να το παιξει εξυπνος πατωντας κοφτη με νεκρα ουτε το θιγουμε ουτε το σχολιαζουμε... ετσι ετσι... ακουσα και οτι δεν παθαινει τιποτα ο κινητηρας επειδη ο κοφτης "προστατευει"... ναι... οκ... ζοριζετε τα μοτερ σας με κρυα λαδια και υγρα και θα τα εχετε για πολυ καιρο εσεις 1
visualizer Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Όταν είναι ζεστό το μηχανάκι δεν νομίζω πως κάνει ζημία .. εγώ αντί για κόρνα χρησιμοποιώ τον κόφτη 1
opcorsa Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Όταν είναι ζεστό το μηχανάκι δεν νομίζω πως κάνει ζημία .. εγώ αντί για κόρνα χρησιμοποιώ τον κόφτη δεν κανει ζημια... καλα... θα μαθετε καποτε..
visualizer Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2016 δεν κανει ζημια... καλα... θα μαθετε καποτε.. Εντάξει ρε συ είμαι ήδη στα 70.000 αν βγάλει τώρα πρόβλημα χαλάλι ..
opcorsa Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2016 Εντάξει ρε συ είμαι ήδη στα 70.000 αν βγάλει τώρα πρόβλημα χαλάλι .. για τι πραγμα μιλαμε? παπι μηχανη νταλικα αμαξι ??? τι?? τα 70 χιλ ειναι σχετικα...
Haldol Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2016 Φαντάζομαι ότι επίσης θα έχει διαφορετική επίπτωση το συχνό κόφτιασμα σε ένα μοτέρ που έχει φτιαχτεί με σκοπό να δουλεύει ψηλά (ή στο όριο) απ' ότι σε ένα με προσανατολισμό την καθημερινή μετακίνηση με οικονομία καυσίμου. Κόφτες πάντως χωρίς φορτίο δε μου ακούγεται και πολύ καλή ιδέα, ακόμα κι αν το μοτέρ είναι ζεσταμένο.
opcorsa Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 125 honda cbf τα χλμ ειναι αρκτα για παπι.. (γιατι παπι εχεις μην γελιομαστε) κατα τα αλλα χοντα ειναι πολυ καλα μοτερ 1
Sorath Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Εκτός οτι δεν βρίσκω κανένα λόγο να βαράς κόφτες με νεκρά, δεν είναι και ότι καλύτερο για το μοτέρ, καθώς όση ώρα είσαι με μέγιστες στροφές κινητήρα, έχεις έλαχιστη ψύξη λόγω ακινησίας. Ειδικά αν είναι και αερόψυκτο, τόσο χειρότερα. Η υπερθέρμανση του μοτέρ, μειώνει την μακροζωία του και καταπονεί και τα λάδια που με την σειρά τους μετά δεν θα κάνουν και την καλύτερη λίπανση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα