Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αμα βαραω που και που κοφτη το μηχανακι υπαρχει περιπτωση να μου βγαλει καποιο προβλημα?(με νεκρα να τερματιζω το γκαζι)

Δημοσ.

αμα βαραω που και που κοφτη το μηχανακι υπαρχει περιπτωση να μου βγαλει καποιο προβλημα?

όχι κανένα , εγώ συνέχεια στον κόφτη το πήγαινα 

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι το προστατευει αλλα πηγαινοντας το στους κοφτες ζοριζεται περισσοτερο ο κινητηρας απο οτι αν το πηγαινεις νορμαλ . Ο κινητηρας δεν θα σπασει μεν αλλα δεν θα βγαλει και ιδια τα χιλιομετρα πμε ενα που πηγαινει πιο νορμαλ.

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι το προστατευει αλλα πηγαινοντας το στους κοφτες ζοριζεται περισσοτερο ο κινητηρας απο οτι αν το πηγαινεις νορμαλ . Ο κινητηρας δεν θα σπασει μεν αλλα δεν θα βγαλει και ιδια τα χιλιομετρα πμε ενα που πηγαινει πιο νορμαλ.

Αυτος ειναι ενας γενικός κάνονας και δεν εχεις σχεση με τον κόφτη, ο παπους θα παει στα 300.000 χιλ και κάποιος αλλος στα 100.000, ασχετα απο κοφτες, ο κοφτης δεν βλαπτει πουθενα το αυτοκίνητο και τον κινητήρα, αυτο που βλάπτει ειναι αν τον αφαιρέσεις.

 

Ο κοφτης απλα σου απενεργοποιεί το γκαζι σε περίπτωση υπέρβασης των στροφων κατι που θα μπορούσες να κάνεις και μονος σου αν ξερεις ακριβώς τα ορια του αυτοκίνητου σου, εξ αλλου αν μπεις σε καφτη το έχασες το παιχνίδι τις ταχύτητας και του "κεράσματος", με τα 2-3 δεύτερα του κόφτη ο αλλος σου έφυγε 100 μετρα, άρα περα απο το κοφτη που όπως ειπα δεν κανει κακο αν ενεργοποιηθεί είσαι οδηγός χάπατο. :-D

  • Like 1
Δημοσ.

το οτι ο αλλος θελει να το παιξει εξυπνος πατωντας κοφτη με νεκρα ουτε το θιγουμε ουτε το σχολιαζουμε... ετσι ετσι...

ακουσα και οτι δεν παθαινει τιποτα ο κινητηρας επειδη ο κοφτης "προστατευει"... ναι... οκ... ζοριζετε τα μοτερ σας με κρυα λαδια και υγρα και θα τα εχετε για πολυ καιρο εσεις

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν είναι ζεστό το μηχανάκι δεν νομίζω πως κάνει ζημία .. εγώ αντί για κόρνα χρησιμοποιώ τον κόφτη  :-D

δεν κανει ζημια... καλα... θα μαθετε καποτε..

Δημοσ.

Εντάξει ρε συ είμαι ήδη στα 70.000 αν βγάλει τώρα πρόβλημα χαλάλι ..

για τι πραγμα μιλαμε? παπι μηχανη νταλικα αμαξι ??? τι??

τα 70 χιλ ειναι σχετικα...

Δημοσ.

Φαντάζομαι ότι επίσης θα έχει διαφορετική επίπτωση το συχνό κόφτιασμα σε ένα μοτέρ που έχει φτιαχτεί με σκοπό να δουλεύει ψηλά (ή στο όριο) απ' ότι σε ένα με προσανατολισμό την καθημερινή μετακίνηση με οικονομία καυσίμου.

 

Κόφτες πάντως χωρίς φορτίο δε μου ακούγεται και πολύ καλή ιδέα, ακόμα κι αν το μοτέρ είναι ζεσταμένο.

Δημοσ.

125 honda cbf

τα χλμ ειναι αρκτα για παπι.. (γιατι παπι εχεις μην γελιομαστε)

κατα τα αλλα χοντα ειναι πολυ καλα μοτερ :)

  • Like 1
Δημοσ.

Εκτός οτι δεν βρίσκω κανένα λόγο να βαράς κόφτες με νεκρά, δεν είναι και ότι καλύτερο για το μοτέρ, καθώς όση ώρα είσαι με μέγιστες στροφές κινητήρα, έχεις έλαχιστη ψύξη λόγω ακινησίας. Ειδικά αν είναι και αερόψυκτο, τόσο χειρότερα. Η υπερθέρμανση του μοτέρ, μειώνει την μακροζωία του και καταπονεί και τα λάδια που με την σειρά τους μετά δεν θα κάνουν και την καλύτερη λίπανση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...