Liverpool89 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Και γω στην δουλειά με ποδηλατο παω... μερικες φορες ιδρωμενος.. αλλα εχω δευτερη μπλουζα. Αλλαζω ολα κομπλε, ποτε δεν μυριζα κλπ... ενα συν οτι το πρωι δεν ιδρωνω τοσο γιατι εχει δροσια. Να ελεγχεις το ποδηλατο σου πριν ξεκινησεις, αν η πιεση των ελαστικών ειναι αυτη που πρεπει.
billdepo Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Σας ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις.Νομίζω στο εξής θα κατευθυνθώ προς ποδήλατο πόλης (trekking αν έχω καταλάβει καλά) ή κούρσα για πιο ξεκούραστες διαδρομές με λιγότερο ιδρώτα (θέλω να ελπίζω).
haris_216 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 @ts Όπως ήδη ειπώθηκε, ένα σωστά επιλεγμένο ποδήλατο για πόλη (είδος ποδηλάτου, μέγεθος ποδηλάτου, μέγεθος τροχών, κλπ) κάνει τη διαφορά. Ειδικά για τα λίγα χιλιόμετρα που αναφέρεις. Πολλοί πιστεύουν ότι δεν θα δουν διαφορά ή θα δουν μικρή αλλά πραγματικά καθορίζει το αν θα φτάσεις στον προορισμό σου "κομμάτια" ή κυριλέ. Επειδή είδα ότι ανέφερες ότι θες να χρησιμοποιείς το ποδήλατο και σαν γυμναστική, αυτό ξέχασέ το με την ηλεκτρική μετατροπή. Και αυτό γιατί πολύ απλά θα του έχεις προσθέσει πολύ βάρος με την μετατροπή κάνοντάς το δύσχρηστο σαν ποδήλατο. Οκ, μπορείς να βγάλεις τα πρόσθετα και να έχεις το ποδήλατό σου, αλλά πραγματικά σκέφτεσαι ότι θα το κάνεις; Και κάθε πότε;
Ison_ Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Αν το χρησιμοποιείς κάθε μέρα το ποδήλατο, κάποια στιγμή θα το συνηθίσεις και δε θα ιδρώνεις πολύ.
Haldol Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Σας ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις. Νομίζω στο εξής θα κατευθυνθώ προς ποδήλατο πόλης (trekking αν έχω καταλάβει καλά) ή κούρσα για πιο ξεκούραστες διαδρομές με λιγότερο ιδρώτα (θέλω να ελπίζω). Την κούρσα άστη στην άκρη για μετακίνηση στην πόλη. Δε βολεύει. Η κούρσα είναι για γρήγορες διαδρομές μεγάλων αποστάσεων σε άσφαλτο. Αν κάνεις διαδρομές 50 χιλιομέτρων το απογευματάκι στην επαρχία, για άσκηση ή βόλτα, ναι, πάρε κούρσα. Για καθημερινή μετακίνηση όμως, όχι κούρσα. Θα σε βρίζει ο προστάτης σου.
billdepo Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 @ts Όπως ήδη ειπώθηκε, ένα σωστά επιλεγμένο ποδήλατο για πόλη (είδος ποδηλάτου, μέγεθος ποδηλάτου, μέγεθος τροχών, κλπ) κάνει τη διαφορά. Ειδικά για τα λίγα χιλιόμετρα που αναφέρεις. Πολλοί πιστεύουν ότι δεν θα δουν διαφορά ή θα δουν μικρή αλλά πραγματικά καθορίζει το αν θα φτάσεις στον προορισμό σου "κομμάτια" ή κυριλέ. Επειδή είδα ότι ανέφερες ότι θες να χρησιμοποιείς το ποδήλατο και σαν γυμναστική, αυτό ξέχασέ το με την ηλεκτρική μετατροπή. Και αυτό γιατί πολύ απλά θα του έχεις προσθέσει πολύ βάρος με την μετατροπή κάνοντάς το δύσχρηστο σαν ποδήλατο. Οκ, μπορείς να βγάλεις τα πρόσθετα και να έχεις το ποδήλατό σου, αλλά πραγματικά σκέφτεσαι ότι θα το κάνεις; Και κάθε πότε; Το φαντάζομαι. Το ποδήλατο που είχα ήταν απαράδεκτο οπότε σίγουρα έπαιζε το ρόλο του αυτό. Σχετικά με είδος, μέγεθος ποδηλάτου και τροχών έχεις να προτείνεις κάτι; Ακόμα και πρόταση για συγκεκριμένο ποδήλατο θα ήταν ευπρόσδεκτη. Αν το χρησιμοποιείς κάθε μέρα το ποδήλατο, κάποια στιγμή θα το συνηθίσεις και δε θα ιδρώνεις πολύ. Ναι σε αυτό ελπίζω. Την κούρσα άστη στην άκρη για μετακίνηση στην πόλη. Δε βολεύει. Η κούρσα είναι για γρήγορες διαδρομές μεγάλων αποστάσεων σε άσφαλτο. Αν κάνεις διαδρομές 50 χιλιομέτρων το απογευματάκι στην επαρχία, για άσκηση ή βόλτα, ναι, πάρε κούρσα. Για καθημερινή μετακίνηση όμως, όχι κούρσα. Θα σε βρίζει ο προστάτης σου. Οκ, κατάλαβα. Δε νομίζω ότι πρόκειται σε αυτή τη φάση να κάνω τέτοια χρήση. Οπότε από θέμα ποδηλάτου σε άσφαλτο ποια θα ήταν η καλύτερη επιλογή - πόλης ή trekking; Επίσης, αν έχετε υπόψην κάποιο ωραίο ποδηλατάκι για τέτοια χρήση που να γίνεται και σπαστό αυτό θα ήταν ιδανικό νομίζω.
visualizer Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δυστυχώς το πόσο θα ιδρώσεις εξαρτάται και από τα γονίδια .Θυμάμαι φίλους μου ποδηλατές στο ίδιο επίπεδο με εμένα να ιδρώνουν πολύ παραπάνω και άλλους να μην έχουν ίχνος "στάμπας".Βέβαια στην περίπτωση σου δεν μιλάμε για μεγάλη διαδρομή οπότε αν την κάνεις κάθε μέρα για κάποιο χρονικό διάστημα ο ιδρώτας κάποια στιγμή σίγουρα θα μειωθεί .Επίσης μπορείς να ψάξεις εναλλακτικές διαδρομές ( όσο λιγότερες ανηφόρες ) και ας κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα.
De@th L0rd Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Billdepo για ένα kit μαζί με μπαταρίες και ποδήλατο που να μη σου βγάζει προβλήματα, το 1000ρι δεν το γλιτώνεις. Είναι τόσες πολλές οι επιλογές που έχεις. Μπορείς να γλιτώσεις χρήματα αγοράζοντας μπαταρίες VRLA οι οποίες είναι πιο βαριές, rack απο Ελλάδα και το κιτ από ebay κίνα άλλα και πάλι δε γλιτώνεις πολλά. Πάρε μετάχειρο ποδήλατο με σκελετό αλουμινίου σε καλή κατάσταση χωρίς αναρτήσεις πίσω κ μαλακίες κατα προτίμηση μέχρι 26" τροχό (ΠΙΣΩ ξέχασέ το μπροστά), κοπάνησέ του κι ένα κιτ 300 ευρώ επάνω και 3 μπαταρίες μολύβδου-οξέως με 100 ευρώ σαν αυτές που σου πρότειναν (γιατι αποκλείεται να είναι λιθίου σε τέτοια τιμή). Ποδήλατο μετάχειρο 250-300 Κιτ 300-320 (με φορτιστή για ) Μπαταρίες 100 Βάση σχάρα 30 ευρώ 750 ευρώ max. Η μετατροπή θέλει προσοχή να διαβάσεις όλες τις οδηγίες και να βάλεις το αντιροπικό σωστά για να μη φύγει το μοτέρ. Θέλει λίγο κόπο. Yπάρχουν και πλήρη κιτ στο ebay: http://www.ebay.co.uk/itm/250W-Electric-E-Bike-Conversion-Kit-36v-13amp-Lithium-Battery-Front-Rear-Wheel-/111894851838?var=&hash=item1a0d73f0fe:m:mU-F1ryU9OfEy-HAbXpRjxw 525 ευρώ μαζί με φορτιστή μπαταριοθήκη και παρελκόμενα. Δε πρόκειται να βρείς πιο φθηνό. Το παπί δε συγκρίνεται με αυτό να ξέρεις. Γλιτώνεις: Βενζινάδικο Συντήρηση Παπιού Δίπλωμα Τέλη κυκλοφορίας Ρύπους Κίνδυνο Κλοπής Αποκτάς Σχεδόν τσάμπα μετακίνηση αν βγάζεις τις μπαταρίες και τις φορτίζεις στη δουλειά. Να ξέρεις οι μπαταρίες κρατούν περισσότερο όταν είναι πλήρως φορτισμένες. Μη βλέπεις δηλαδή ότι σε βγάζουν για 2 πηγαινέλα ακόμη και τις αφήνεις ξεφόρτιστες. Όταν το ποδήλατο κάθεται για ώρες, οι μπαταρίες θα πρέπει να είναι στο φορτιστή. Εύκολη μετακίνηση χωρίς ιδρωτίλα
tonarilla Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 εχω ενα ideal boomax του 2011 και σκεφτομαι να του βαλω KIT και να το κανω ηλεκτροκινητο . τι κιτ προτεινεται (κατι σαν αυτοhttp://www.greenenergyparts.com/electricbicycle.html) και τι μπαταριες? ευχαριστω
mak3don Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01N1KRK6G/ref=mp_s_a_1_12?ie=UTF8&qid=1498025831&sr=8-12&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=fahrrad+motor υπάρχει και μοτέρ βενζίνης αλλά πιστεύω θα ακούγεται σαν αλυσοπριονο
tsopirs Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Εγώ πάντως που ήθελα ένα ποδήλατο για να γλιτωσω την κίνηση του καλοκαιριού..πήρα το Fiido D1 στα 380 e από gearbest... Μικρο ,250 watt ,σπάστο...και με πετάλι,και μεικτη χρήση να σε βοηθάει το μοτερ(80km) αυτονομία και καθαρά ηλεκτρικό με γκάζι στα 40km..κάθε μέρα κινούμε σε χώμα η σε πεζόδρομο,παραλίες με κροκαλα ,δεν μασάει..κλίση έως 30%+ ..ταχύτητα γύρω στα 28 km καθαρά ηλεκτρικό..το έχω λιώσει.. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα