Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετώ κι παλι μετα απο καιρό. Δοκίμασα τωρα το πασχα και εβαλα 100αρα. Η μόνη διαφορά που είδα ειναι οτι έκανα γυρω στα 30 χιλιόμετρα παραπάνω απο οτι εκανα με την 95αρα. Και επισης παρατηρησα οτι με την 95αρα η θερμοκραασία του κινητήρα ήταν ΠΑΝΤΑ στις 4 μπαρίτσες, ενω με την 100αρα με χαλαρή ταχύτητα η θερμοκρασία πηγαινε στις 3 μπαρίτσες, ενω άμα γκάζωνα ανέβαινε στις 4 και αν ξανα πήγαινα χαλαρά κατέβαινε παλι στις 3 μετα απο λίγο. Είναι φυσιολογικό αυτο ?

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν ξερω αν εχεις κανα περιεργο μοντελο, αλλα δεν εχω δει αμαξι που να ανεβοκατεβαινει (πολυ περισσοτερο να πεφτει) ο δεικτης της θερμοκρασιας εν κινησει.

Κι οταν το εχω δει, οχι δεν ηταν φυσιολογικο. Ειτε ηταν θερμοστατης, ειτε φλατζα, ειτε προβλημα στον δεικτη αυτον καθεαυτον.

 

Οπως το περιγραφεις, για κολλημενος θερμοστατης μου μοιαζει παντως.

  • Like 2
Δημοσ.

τα ακτανια δεν εχουν σχεση με την θερμοκρασια

 

αν δεν περναει τα ορια μπορει να μην ειναι και τπτ-σε συνθηκες πολης ειναι λογικο να ανεβει

αν ανεβαινει αρκετα οτι σου αναφερουν-καποιο θεμα στο κυκλωμα ψυξης

Δημοσ.

τα ακτανια δεν εχουν σχεση με την θερμοκρασια

 

αν δεν περναει τα ορια μπορει να μην ειναι και τπτ-σε συνθηκες πολης ειναι λογικο να ανεβει

αν ανεβαινει αρκετα οτι σου αναφερουν-καποιο θεμα στο κυκλωμα ψυξης

Γιατι οχι ? καλυτερη καυση στο κινητηρα αρα και χαμηλοτερη θερμοκρασία. Παντως επειδη εγω παντα αφηνω το αμαξι να αδειασει για να το γεμισω αυτες τις μερες θα βαλω 95αρα ξανα να δω αν θα μενει στις 4 μπαριτσες σταθερα και θα σας πω. Γιατι μου φανηκε περιεργο με το που εβαλα την 100αρα να εγινε και αυτο με τη θερμοκρασια

Δημοσ.

Γιατι οχι ? καλυτερη καυση στο κινητηρα αρα και χαμηλοτερη θερμοκρασία. Παντως επειδη εγω παντα αφηνω το αμαξι να αδειασει για να το γεμισω αυτες τις μερες θα βαλω 95αρα ξανα να δω αν θα μενει στις 4 μπαριτσες σταθερα και θα σας πω. Γιατι μου φανηκε περιεργο με το που εβαλα την 100αρα να εγινε και αυτο με τη θερμοκρασια

Για να μην ταλαιπωρεισαι αδικα, δεν εχει σχεση η βενζινη με τις μπαρες θερμοκρασιας που βλεπεις να μεταβαλλονται εν κινησει.

Κανε τις δοκιμες σου αμα θες, αλλα δεν ειναι αυτος ο λογος που μεταβαλλεται η θερμοκρασια.

 

Η μονη περιπτωση να δεις ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ και ΤΟΠΙΚΑ μεσα στο μοτερ υψηλοτερες θερμοκρασιες ειναι αν η 95ρα σου χτυπαει πειρακια. Αλλα και παλι τα πειρακια συνηθως χτυπανε σε πολυ χαμηλες στροφες με καμποσο γκαζι πατημενο κι οχι εν κινησει με σταθερη ταχυτητα που εσυ βλεπεις τη διαφορα στη θερμοκρασια.

Επισης οι μπαρες που κοιτας δεν σου δειχνουν θερμοκρασια κινητηρα αλλα θερμοκρασια νερου, η οποια ειναι απλα αδυνατο να διαφοροποιηθει τοσο σημαντικα απο μια καλυτερη/χειροτερη βενζινη.

 

Αλλου ειναι το προβλημα σου ξαναλεω.

  • Like 2
Δημοσ.

Η καλύτερη καύση μάλλον θα αύξανε την θερμοκρασία, με δεδομένο ότι καλύτερη=πιο ολοκληρωμένη=καίγεται περισσότερο καύσιμο...

 

Επίσης δεν είναι υποχρεωτικό ότι περισσότερα οκτάνια="καλύτερη" καύση

Δημοσ.

εγώ έχω την εξής απορία...

αν βάλουμε 100αρα σε παπί (carb) θα δούμε καμιά διαφορά; το έχει δοκιμάσει κανείς;

έχω διαβάσει σε φορουμ άτομο που το δοκίμασε και έλεγε έβλεπε διαφορά. όχι ότι έβγαζε επιπλέον χιλιόμετρα αλλά πήγαινε κάπως καλύτερα διατηρώντας ευκολότερα την τελική του.

το αν αξίζει η διαφορά στην τιμή είναι άλλο θέμα.

Δημοσ.

εγώ έχω την εξής απορία...

αν βάλουμε 100αρα σε παπί (carb) θα δούμε καμιά διαφορά; το έχει δοκιμάσει κανείς;

έχω διαβάσει σε φορουμ άτομο που το δοκίμασε και έλεγε έβλεπε διαφορά. όχι ότι έβγαζε επιπλέον χιλιόμετρα αλλά πήγαινε κάπως καλύτερα διατηρώντας ευκολότερα την τελική του.

το αν αξίζει η διαφορά στην τιμή είναι άλλο θέμα.

Και καθαρη 100ρα να ηταν αυτη που εβαλε, αν σου λεει οτι ειδε διαφορα στο παπακι με τη συμπιεση που δουλευουν οι κυλινδροι του, πασχει ξεκαθαρα απο αυθυποβολη.

Η 100ρα οτι διαφορα κανει (ΑΝ κανει) την κανει σε κινητηρες υψηλης συμπιεσης η τουρμπο.

Δημοσ.

Εμένα σε turbo δεν έχει καμία διαφορά.Ο κατασκευαστής λέει 95 και τον πιστεύω.Χωρίς βελτιώσεις σε κινητήρα.

Δημοσ.

O δεικτης μαλλον θα αναφερεται στην θερμοκρασια του νερου. Για μενα λογικο ειναι να υπαρχει διαφοροποιηση αναλογα την οδηγικη καταστασταση. Επισης αν δεν ξερουμε ποσες μπαρες εχει και στους ποσους βαθμους αντιστοιχει η καθε μπαρα δεν συμπαρεσμα δεν βγαινει.

Στο δικο μου συνδεοντας ενα odb scanner εχω παρατηρησει οτι οταν κινουμε σε ανοιχτο δρομο η θερμοκρασια ειναι στους 81-82 βαθμους ενω αν πεσω σε κινηση και πηγαινω -σταματα ξεκινα κοι θερμοκρασια φτανει μεχρι τους  92-95  μολις ομως ανοιξω λιγο ξαναπεφτει στους 82, να πω βεβαια πως ο δεικτης στο ταμπλο ειναι σταθερος στη μεση χωρις να φαινεται να ανεβοκατεβαινει.

Οποτε μηπως κατι παρομοιο συναιβει και σε εσενα? μηπως κινηθηκες σε εθνικες και επεσε η θερμοκρασια??? Επισης τα 30χλμ παραπανω που εβγαλες μπορει να οφειλετε στο οτι εκανες διαδρομες χωρις πολλα σταματατηματα και πιο χαλαρα. Τα 30 χλμ επιπλεον  δεν ειναι τιποτα στο ενα τεποζιτο, πολυ ευκολα μπορεις να δεις μια τετοια διαφορα και με την ιδια ποιοτητα καυσιμου.

  • Like 1
Δημοσ.

Γιατί;

 

νοθεια ρε μαν που ζεις  πρωτοι στην ευρωπη ειμαστε

Ισως ακομα και απο τα ιδια τα διυλιστηρια τα δικα μας...  

Απο προσωπικη εμπειρια τα tfsi τα 2.0 εαν ειναι ψιλοφτιαγμενα με περιφερειακα κτλ με 95 ακι δεν πανε και κανουν κοψιματα ,πυρακια αναβουν λαμπακια και παει λεγοντας. Το εχω σαν μια βαση γιατι ειναι πολυ ευαισθητα τα μοτερ και καταλαβαινω αμεσως εαν η βενζινα ειναι καλη η οχι. ΑΚομα και 100αρες.

 

Ετσι λοιπον δεν γινεται στην αμερικη η στην ευρωπη να δουλευουν τα gtr 800 αλογα με 95αρες....εδω πηγαινε βαλε σε gtr 95αρα...να γελασουμε ;p

Δημοσ.

Γιατι οχι ? καλυτερη καυση στο κινητηρα αρα και χαμηλοτερη θερμοκρασία. Παντως επειδη εγω παντα αφηνω το αμαξι να αδειασει για να το γεμισω αυτες τις μερες θα βαλω 95αρα ξανα να δω αν θα μενει στις 4 μπαριτσες σταθερα και θα σας πω. Γιατι μου φανηκε περιεργο με το που εβαλα την 100αρα να εγινε και αυτο με τη θερμοκρασια

Πως ακριβώς προκύπτει ότι ο κινητήρας σου κάνει καλύτερη καύση με 100άρα σε σχέση με 95άρα? Και το κυριότερο, πως ακριβώς αντιλαμβάνεσαι τον όρο "καλύτερη καύση"? Περισσότερη παραγόμενη ενέργεια από την ίδια ποσότητα καυσίμου, λιγότερα κατάλοιπα καύσης, λιγότερα καυσαέρια?

 

Όσο για τα υπόλοιπα, είναι σχεδόν αδύνατο να πετύχεις τις ίδιες ακριβώς συνθήκες ώστε να μπορέσεις να κάνεις σύγκριση θερμοκρασίας του κινητήρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...