Προς το περιεχόμενο

C3 - Opel Corsa - vw Polo ποιο απο ολα ;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ως πρώην κάτοχος Opel Corsa C 2004, μέχρι τις 250.000χλμ(1ο χέρι), προβλήματα που έβγαλε , αντλία βενζίνης, και συνεχώς ρύθμιση το χειρόφρενο, βαλβίδα πίεσης λαδιου(15 ευρώ γνήσια)

Κοίταξε επίσης για Toyota Yaris,Starlet,

1.4 είχες; κατανάλωση φίλε μέσα στην πόλη; yaris τα χτυπάνε άγρια φίλε κάτω από 4.000 δεν βρίσκεις.

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Λοιπόν μπήκα τυχαία στο thread

και διαβάζοντας στην πορεία είχα την ίδια αίσθηση με ένα παλιότερο thread

το οποίο συνέβη και το άνοιξε ο ίδιος topic starter.

Όσοι δεν είχατε πετύχει το παλιότερο thread, διαβάστε το. Αξίζει.

http://www.insomnia.gr/topic/617133-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%84%CE%BF%CF%85/

Αν δεν πρόκειται για συνεχές τρολάρισμα

τουλάχιστον χτυπάει άσχημα.

Ενταξει και το ιμπιζα που έχω έχει 4 αστέρια και είναι 5 ετών. Είδες πόσο. Μπροστά είναι τα ιαπωνικά; 18 χρόνια φίλε μου.

Σταρλετ; ακριβά ρε συ.. 4000 τα ζητανε τα καλά. Καλό το 207; πόσα χιλιόμετρα βγάζει με ένα γέμισμα;

Διότι αγαπητοί

το τρολάρισμα είναι πως το ίμπιζα των 5 ετών όχι μόνο έχει 5 αστέρια (ουχι τα 4 του topic starter)

http://www.euroncap.com/en/results/seat/ibiza/10994

αλλά και τα 5 αστέρια να μην ήταν αυτά,

είναι η αξιολόγηση σε στάνταρντ ασφαλείας που 2011 που συγκρίνεται με δυο δεκαετίες πίσω.

 

Νομιζεις φιλε, σου λεω εχω πιπιλα αυτοκινητο και στην ουσια εχει τεχνολογια και ασφαλεια 20 χρονια πριν,τι νομιζεις τανκ ειναι το καινουριο ;

Συμμετέχετε αφοβα στο τρολοthread.

Είναι ο άνθρωπος που έχει γράψει παλιότερα

 

Έτσι είναι τα Ibiza απλά τα 1.4 16v μέσα στην πόλη τρώνε γιατί έχουνε μεγάλο φορτίο με λίγα άλογα. Focus καλή ιδέα αλλά ακριβα ανταλλακτικά... Αν και έχω άκρη. Προτιμώ κάτι σε yaris αλλά είναι τρύπα.

αλλά τώρα λέει ότι ζητάει αυτοκίνητο με πιο πιεσμένο κινητήρα.

Τα λοιπά μαργαριτάρια τα διαβάζετε μόνοι σας και στα παλιότερα τόπικ.

  • Like 2
Δημοσ.

Λοιπόν μπήκα τυχαία στο thread

και διαβάζοντας στην πορεία είχα την ίδια αίσθηση με ένα παλιότερο thread

το οποίο συνέβη και το άνοιξε ο ίδιος topic starter.

Όσοι δεν είχατε πετύχει το παλιότερο thread, διαβάστε το. Αξίζει.

http://www.insomnia.gr/topic/617133-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%84%CE%BF%CF%85/

Αν δεν πρόκειται για συνεχές τρολάρισμα

τουλάχιστον χτυπάει άσχημα.

Διότι αγαπητοί

το τρολάρισμα είναι πως το ίμπιζα των 5 ετών όχι μόνο έχει 5 αστέρια (ουχι τα 4 του topic starter)

http://www.euroncap.com/en/results/seat/ibiza/10994

αλλά και τα 5 αστέρια να μην ήταν αυτά,

είναι η αξιολόγηση σε στάνταρντ ασφαλείας που 2011 που συγκρίνεται με δυο δεκαετίες πίσω.

 

Συμμετέχετε αφοβα στο τρολοthread.

Είναι ο άνθρωπος που έχει γράψει παλιότερα

 

αλλά τώρα λέει ότι ζητάει αυτοκίνητο με πιο πιεσμένο κινητήρα.

Τα λοιπά μαργαριτάρια τα διαβάζετε μόνοι σας και στα παλιότερα τόπικ.

 

Εχω ενα τογιοτα και καιει 25λ μεσα στην πολη, 1400κεκ, τι να παρω; :P

  • Like 1
Δημοσ.

Ε ναι

είναι ο ίδιος άνθρωπος τώρα που πριν ένα μήνα άνοιξε το τόπικ

http://www.insomnia.gr/topic/617292-seat-ibiza-2011-14-16v-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AE-%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CF%89%CE%BD/

 

Λοιπόν σκέφτομαι να βάλω τα Castrol edge 5w40 titanium fst.

Διάβασα σε άλλο φόρουμ ότι όταν ζεσταθουν γίνονται νερό, ισχύει η γράφουν ότι να ναι μερικοί; το βρήκα σε καλή τιμή από γνωστό.

Ειναι κατάλληλα για τον τύπο αυτοκίνητου μου, το θέμα είναι αν γίνονται όντως νερό.

και έκτοτε έχει ανοίξει πόσα τρολοthread αγοράς μεταχειρισμένου

 

πχ

http://www.insomnia.gr/topic/619775-%CF%85%CF%80%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%B2%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CF%84/

 

Επειδη ψαχνω αυτοκινητο υπαρχει τροπος να δω αν εχει τρακαρει το αυτοκινητο ; 

 

μαλλον το εγραψα λαθος...στο ιντερνετ να χτυπησω πινακιδα και να βρω στοιχεια αυτοκινητου εννοω..

 

 

ή

http://www.insomnia.gr/topic/619498-suzuki-ignis-01-13-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%AC%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%8C%CF%87%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B7-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82/

 

Σκέφτομαι για την αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου, χρειάζομαι κάποιους κατόχους νυν η πρώην για πληροφορίες κατανάλωσης κλπ.

Σας ευχαριστώ.

 

Έχω μάθει ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Τι ισχυει;

 

 

Ακαμπτος πισω αξονας (αυτο απο μονο του αρκει να μην το πλησιασεις), θορυβος, κακη ποιοτητα εσωτερικου, αεροδυναμικη περίπτερου, αποσκευες-χωροι μετριοι, παθητικη ασφαλεια --> LOL... εχει τοσα αμαξια εκει εξώ, τι σε τραβηξε σε αυτο δεν ξερω. 

Αυτο ηταν απο τοτε που βγηκε κακό... απηχηση ειχε σε μπαρμπαδια που θελανε να γραφει SUZUKI και σε καγκουρες (το σπορτ) που νομιζαν πως επειδη ειναι ασχημο και κανει πολυ θορυβο θα πηγαινει σαν σουμπαρου WRX. Εξαιρω το 4χ4 που ειχε καποιο νοημα ως φτηνη τετρακινηση.

 

Δηλαδή για οικογενειακό αυτοκίνητο δεν κάνει; αυτό με τι πίσω δεν κατάλαβα, ψάχνω κάτι φθηνό και γερό, νομίζω είναι. Το είχες;
Δηλαδή ο πίσω άξονας εννοείς είναι σκληρός ;

  • Like 2
Δημοσ.

αρα τιποτα δεν σου εβγαλε φιλε...

νταξει παιδια μην λεμε τωρα βλαβες την μπαταρια και το χειροφρενο, ας ειμαστε λιγο επικεικεις... και εμενα το φαμπια εχει καψει 2 λαμπες σιγα το θεμα....

προβλημα εγω εννοω κατι το οποιο ειναι ντροπιαστικο και θα σε αφησει στον δρομο να γυρισεις με την οδικη... ολα τα αλλα ειναι λεπτομερειες

Όχι ήταν τίμιο αμαξάκι για τα χρήματα του. Προφανώς ο κινητήρας του δέν ήταν ο Twinport.

Και στις 200.000χλμ αλλάξαμε καδένα χρονισμού-΄γλύστρες , εκεί πόνεσε η τσέπη 200 ευρώ το σέτ της GM

Δημοσ.

Να αναφέρω κάτι που δεν διάβασα ως τώρα; 

 

Το Polo είναι πολύ (πολύ όμως) πιο ευχάριστο στην οδήγηση από το C3. Όλα τα νιώθεις πολύ πιο φυσικά, είναι όπως πρέπει να είναι. Το C3 το νιώθεις αρκετά "περίεργο", δε ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω. Οι χειρισμοί θα είναι πολύ πιο σπασμωδικοί, ενώ θα βάζεις πιο πολλή προσπάθεια. 

 

Επίσης πρόβλημα με το λάδι (κατανάλωση έως και... 1 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα, σε ορισμένους άτυχους) είχαν τα Polo 1.4 101 ίπων αυτής της γενιάς. Το 75άρι δεν έχει τέτοιο θέμα. Και τα δύο όμως δε τα πάνε καλά με τους πολλαπλασιαστές τους. Στο facelift όμως ("9Ν3", 2005-08) έχουν διορθωθεί αυτά τα θέματα (και οι πολλαπλασιαστές και το λάδι) αλλά απ' όσο καταλαβαίνω εσύ κοιτάς το προηγούμενο, το 9Ν.

 

Για το Corsa δεν έχω γνώμη.

Δημοσ.

Το ειχε εταιρικο η ξαδερφη μου και ειχε αποκομισει πολυ κακη εντυπωση. γενικα οσοι το ειχαν απο την εταιρεια, ως σημερα το αναφερουν σαν "της πλακας" κι ισως απ τα χειροτερα που ειχαν οδηγησει.

Δημοσ.

Να αναφέρω κάτι που δεν διάβασα ως τώρα; 

 

Το Polo είναι πολύ (πολύ όμως) πιο ευχάριστο στην οδήγηση από το C3. Όλα τα νιώθεις πολύ πιο φυσικά, είναι όπως πρέπει να είναι. Το C3 το νιώθεις αρκετά "περίεργο", δε ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω. Οι χειρισμοί θα είναι πολύ πιο σπασμωδικοί, ενώ θα βάζεις πιο πολλή προσπάθεια. 

 

Επίσης πρόβλημα με το λάδι (κατανάλωση έως και... 1 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα, σε ορισμένους άτυχους) είχαν τα Polo 1.4 101 ίπων αυτής της γενιάς. Το 75άρι δεν έχει τέτοιο θέμα. Και τα δύο όμως δε τα πάνε καλά με τους πολλαπλασιαστές τους. Στο facelift όμως ("9Ν3", 2005-08) έχουν διορθωθεί αυτά τα θέματα (και οι πολλαπλασιαστές και το λάδι) αλλά απ' όσο καταλαβαίνω εσύ κοιτάς το προηγούμενο, το 9Ν.

 

Για το Corsa δεν έχω γνώμη.

Όλα όσα λες είναι σωστά και συμφωνώ ότι είναι έτσι.

Από προσωπική εμπειρία σου λέω έχεις δίκιο στον ευχάριστο χειρισμό, στα λάδια κλπ κλπ.

Και εγώ έχω την ίδια γνώμη.

 

Όμως το thread έχει χαρακτήρα τρολαρίσματος.

Με αυτή την έννοια αυτά τα σωστά που λες δεν απευθύνονται στον topic starter.

O topic starter άλλωστε θέλει να πάει κατά τα δικά του λεγόμενα από το ένα VAG στο άλλο VAG

και μάλιστα από τον ένα κινητήρα σε πιο πιεσμένο για τον οποίο λέει η γνώμη του πιεσμένος κινητήρας ίσον  πιο ακριβός στο καύσιμο που είναι το ζητούμενο δήθεν,

και για να εξοικονομήσει καύσιμο θέλει παλιότερη τεχνολογία

και μάλιστα από το απροβλημάτιστό καινούριο να πάει στο μεταχειρισμένο παλιό.

'Οικογενειάρχης με παιδιά'.

Επαγγελματιας κατά δήλωση που λέει πως τα ανταλλακτικά σε VW είναι και φτηνά.

 

Με όλο το σεβασμό, Just trolling.

  • Like 2
Δημοσ.

Εντάξει, ο ts μπορεί να trollάρει όπως λες, ή έστω να μην μπορεί να καταλάβει κάποια πράγματα. Αλλά το να τα λέμε μόνο κακό δε κάνει, στην τελική μπορεί να ωφεληθεί και κάποιος άλλο που διαβάζει από αυτά.

  • Like 2
Δημοσ.

Εντάξει, ο ts μπορεί να trollάρει όπως λες, ή έστω να μην μπορεί να καταλάβει κάποια πράγματα. Αλλά το να τα λέμε μόνο κακό δε κάνει, στην τελική μπορεί να ωφεληθεί και κάποιος άλλο που διαβάζει από αυτά.

Σε αυτό συμφωνώ.

Αν είναι να απευθυνόμαστε σε μελλοντικούς χρήστες που κάνουν αναζήτηση στα thread,

τότε ΟΚ.

  • Like 1
Δημοσ.

Να αναφέρω κάτι που δεν διάβασα ως τώρα; 

 

Το Polo είναι πολύ (πολύ όμως) πιο ευχάριστο στην οδήγηση από το C3. Όλα τα νιώθεις πολύ πιο φυσικά, είναι όπως πρέπει να είναι. Το C3 το νιώθεις αρκετά "περίεργο", δε ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω. Οι χειρισμοί θα είναι πολύ πιο σπασμωδικοί, ενώ θα βάζεις πιο πολλή προσπάθεια. 

 

Επίσης πρόβλημα με το λάδι (κατανάλωση έως και... 1 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα, σε ορισμένους άτυχους) είχαν τα Polo 1.4 101 ίπων αυτής της γενιάς. Το 75άρι δεν έχει τέτοιο θέμα. Και τα δύο όμως δε τα πάνε καλά με τους πολλαπλασιαστές τους. Στο facelift όμως ("9Ν3", 2005-08) έχουν διορθωθεί αυτά τα θέματα (και οι πολλαπλασιαστές και το λάδι) αλλά απ' όσο καταλαβαίνω εσύ κοιτάς το προηγούμενο, το 9Ν.

 

Για το Corsa δεν έχω γνώμη.

Ειχα 75ρι ibiza και εκαιγε απο την 1η μερα 300ml ανα 1000km, ενω οταν πλησιαζε πια τα 100.000χιλιομετρα εκαιγε κοντα στο λιτρο (ειχα πλεον μπουκαλακι στο πορτ παγκαζ και συμπληρωνα τακτικα). Ανεκδοτο κινητηρες απλα, οπως και οι επομενοι που ακολουθησαν στην κατηγορια 1400-1600 απο το group vag. Πολλαπλασιαστη δεν εκαψε ωστοσο, αν και για αλλα προβληματα που ειχα κατα καιρους, ειχε πλακα το γεγονος οτι στην αντιπροσωπεια το πρωτο πραγμα που βλεπανε ηταν για καμενο πολλαπλασιαστη. Απο αυτο και μονο καταλαβαινει κανεις τι βλεπανε τα ματακια των ανθρωπων με τους πολλαπλασιαστες.

Φιλος με polo 75ρι τα ιδια. Απτην 1η μερα του εκαιγε λαδια , και μιλαμε για τυπο που οδηγα εκνευριστικα συντηρητικα. Πηρε και 2 πολλαπλασιαστες στο χερι αυτος, μαζι με διαφορα αλλα ηλεκτρονικα προβληματα (ηλεκτρονικο κλειδωμα, 300 ευρω ταριφα επι 3 φορες , ηλεκτρικο πισω παραθυρο κλπ). Γενικα το polo του εβγαλε παραπανω προβληματα απο το ibiza μου, την ωρα που το ibiza ειχε βγαλει ενα σωρο κι αυτο με τη σειρα του.

 

 

Χωρια την παγκοσμια πρωτοτυπια του group vag που γραφει μεσα στο manual οτι "ο κατασκευαστης δικαιολογει καταναλωση εως και 1 λιτρου λαδιου ανα 1000 χιλιομετρα" ( !!! ), πραγμα το οποιο επικαλουνται και στις αντιπροσωπειες αν τους πας το αμαξι επειδη καιει εξωφρενικα πολυ λαδι (διοτι το 1λ/1000χλμ ειναι εξωφρενικα πολυ ειδικα για ατμοσφαιρικα μοτερ, μιλαμε για μισοχαλασμενο μοτερ κανονικα, αλλες εταιρειες αλλαζουν μοτερ εντος εγγυησης για τετοιες καταναλωσεις ή στην χειροτερη το ανοιγουν για να το φτιαξουν, αν φτιαχνεται). Απο αυτο και μονο καταλαβαινει κανεις με τι εταιρεια παει να μπλεξει ακομα κι αν το αμαξι του βγει διαμαντι (λεμε και κανα αστειο να περνα η ωρα-εγω προσωπικα θεωρω μαλωμενους με την αληθεια οσους υποστηριζουν οτι δεν ειχαν θεμα ποτε με το polo/ibiza/golf/cordoba τους).

  • Like 1
Δημοσ.

τουλάχιστον τρολλάρει ωραία.

όχι σαν μερικούς που ανοίγουν θέματα βλακείες και καταλαβαίνεις ότι είναι troll πριν διαβάσεις όλο τον τίτλο.

  • Like 1
Δημοσ.

Χωρια την παγκοσμια πρωτοτυπια του group vag που γραφει μεσα στο manual οτι "ο κατασκευαστης δικαιολογει καταναλωση εως και 1 λιτρου λαδιου ανα 1000 χιλιομετρα" ( !!! ),

 

Και άλλες εταιρίες το γράφουν αυτό.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...