Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όλοι εσείς που κράζετε, θα προτιμούσατε η samsung να κάνει τη στρουθοκάμηλο σαν μερικές άλλες, ή να σας λύσει το πρόβλημα;

Σφάλμα μεγάλο, όντως και δεν έπρεπε να περάσει από τους ελέγχους ποιότητας. Αλλά και πάλι, πόσες είναι οι συσκευές που κυκλοφόρησαν και δεν έβγαλαν ποτέ πρόβλημα σε κανέναν;

Για μένα πάντως το να αποφασίσει να χειριστεί το πρόβλημα κάνοντας παγκόσμια ανάκληση και μάλιστα λίγες μέρες πριν την παρουσίαση του iphone, δείχνει εταιρία με υπευθυνότητα. Και σίγουρα αυτό την ανεβάζει στην εκτίμηση μου.

Σφάλματα όλοι κάνουν. Αυτό που διαφέρει είναι το τι κάνουν μετά για να τα διορθώσουν.

Ορίστε πάλι θέλατε δεν θέλατε το γυρίσατε το άρθρο στην Apple λες και παίζει ρόλο στο παρόν άρθρο.

Δημοσ.

Για μένα πάντως το να αποφασίσει να χειριστεί το πρόβλημα κάνοντας παγκόσμια ανάκληση και μάλιστα λίγες μέρες πριν την παρουσίαση του iphone, δείχνει εταιρία με υπευθυνότητα. Και σίγουρα αυτό την ανεβάζει στην εκτίμηση μου.

Σφάλματα όλοι κάνουν. Αυτό που διαφέρει είναι το τι κάνουν μετά για να τα διορθώσουν.

 

Πλάκα κάνεις τώρα? Είναι το ίδιο πχ να έχει πρόβλημα η μηχανική αντοχή του κινητού σου με το να σου σκάσει στα χέρια?

Μήπως στη δεύτερη κινδυνεύει άμεσα η σωματική σου ακεραιότητα?

 

Δηλαδή πιστεύεις πως υπάρχει εταιρία που θα έκανε τη στρουθοκάμηλο σε αυτό το θέμα και δεν θα προχωρούσε σε ανάκληση??

 

Μπράβο στη Samsung! Υπευθυνότητα όχι αστεία.

  • Like 9
Δημοσ.

Τετοια προβληματα αναμενεις απο κινεζοεταιριες β διαλογης και οχι απο τη sammy....fail ολκης

Η γρηγορη παραδοχη , η ανακληση και αποζημειωση δειχνει εταιρεια που τουλαχιστον ξερει να παραδεχεται τα λαθη της, κατι που δεν ειναι δεδομενο στο ματαιο τουτο κοσμο.

  • Like 2
Δημοσ.

Όλοι εσείς που κράζετε, θα προτιμούσατε η samsung να κάνει τη στρουθοκάμηλο σαν μερικές άλλες, ή να σας λύσει το πρόβλημα;

Σφάλμα μεγάλο, όντως και δεν έπρεπε να περάσει από τους ελέγχους ποιότητας. Αλλά και πάλι, πόσες είναι οι συσκευές που κυκλοφόρησαν και δεν έβγαλαν ποτέ πρόβλημα σε κανέναν;

Για μένα πάντως το να αποφασίσει να χειριστεί το πρόβλημα κάνοντας παγκόσμια ανάκληση και μάλιστα λίγες μέρες πριν την παρουσίαση του iphone, δείχνει εταιρία με υπευθυνότητα. Και σίγουρα αυτό την ανεβάζει στην εκτίμηση μου.

Σφάλματα όλοι κάνουν. Αυτό που διαφέρει είναι το τι κάνουν μετά για να τα διορθώσουν.

Παντα εχει υποδειγματικη αντιμετώπιση η samsung στους πελατες της και εννοειται ανεβαινει στην εκτιμηση μας με αυτα.Τωρα το οτι παρουσιαστηκαν 35 κρουσματα μπαταριας στα 2.500.000 συσκευες που εχει πουλησει την πρωτη μολις βδομαδα κυκλοφοριας ειναι λαθος αλλα ανθρωπινο.Μπραβο της που τα ανακαλεσε και ανεμενουμε περισσοτερες πληροφοριες αν εφταιγε η μπαταρια η καποιο κυκλωμα στο κινητο.

  • Like 2
Δημοσ.

Παντα εχει υποδειγματικη αντιμετώπιση η samsung στους πελατες της και εννοειται ανεβαινει στην εκτιμηση μας με αυτα.Τωρα το οτι παρουσιαστηκαν 35 κρουσματα μπαταριας στα 2.500.000 συσκευες που εχει πουλησει την πρωτη μολις βδομαδα κυκλοφοριας ειναι λαθος αλλα ανθρωπινο.Μπραβο της που τα ανακαλεσε και ανεμενουμε περισσοτερες πληροφοριες αν εφταιγε η μπαταρια η καποιο κυκλωμα στο κινητο.

Μέτοχε, μην ξεχάσεις να δεις τα Stock σου. Η μετοχές της έπεσαν σήμερα :)

  • Like 8
Δημοσ.

Δεν θα πω κρίμα για την Samsung (γιατί ειλικρινά αδιαφορω για την κάθε εταιρία) αλλά κρίμα την σειρά Note και ειδικά για το 7 που το περίμενα πως και πως.

 

Γιατί αντί να είναι όπως ήταν το καλύτερο κινητό της χρονιάς στην ουσία όχι μόνο είναι ένα S7 Edge με πενακι αλλά επιπλέον έχει αρχίσει να βγάζει θέματα που δεν τα είχαμε συνηθίσει από τις προηγούμενες γενιές πχ ευπαθεια gorrila glass και η μπαταρία τώρα.

Δημοσ.

Μέτοχε, μην ξεχάσεις να δεις τα Stock σου. Η μετοχές της έπεσαν σήμερα :)

Που κολλαει αυτο παλι ρε συ?Εχει σχεση με το θεμα το οτι επεσαν οι μετοχες?Αυριο παλι θα ανεβουν ετσι γινεται παντα.Το θεμα ειναι καποιες παρτιδες με ελλατωματικα κυκλωματα?μπαταριες? και οτι μεσα σε 1-2 μερες τα ανακαλεσε ολα και παραδεχτηκε το λαθος.Τετοιες εταιριες αξιζουν μπραβο στην αντιμετωπιση των πελατων της.

Δημοσ.

Παντα εχει υποδειγματικη αντιμετώπιση η samsung στους πελατες της και εννοειται ανεβαινει στην εκτιμηση μας με αυτα.Τωρα το οτι παρουσιαστηκαν 35 κρουσματα μπαταριας στα 2.500.000 συσκευες που εχει πουλησει την πρωτη μολις βδομαδα κυκλοφοριας ειναι λαθος αλλα ανθρωπινο.Μπραβο της που τα ανακαλεσε και ανεμενουμε περισσοτερες πληροφοριες αν εφταιγε η μπαταρια η καποιο κυκλωμα στο κινητο.

Αν την ωρα που μιλας σου ειχε ανατιαχτει η συσκευη στο αυτι μαλλον θα ειχες αλλη αποψη.

  • Like 3
Δημοσ.

Αν την ωρα που μιλας σου ειχε ανατιαχτει η συσκευη στο αυτι μαλλον θα ειχες αλλη αποψη.

35/2.500.000 ειναι το ποσοστο αλλα ναι θα ειχα αλλη αποψη.Αυτοι οι 35 που πηρε φωτια η μπαταρια στο κινητο τους ζουν?Γιατι δεν αναφερθηκε τιποτα.

Δημοσ.

Αναλογως του fanboyσμου του καθενος βλέπει το ποτήρι αλλος μισογεματο και αλλος μισοαδειο..  Οταν βγαζεις 100 συσκευές το χρόνο δε γίνεται να έχεις σοβαρο ποιοτικο ελενχο.  Επίσης αμφιβάλλω αν το πρόβλημα είναι σε τοσες λίγες συσκευές οσες λεει η σαμσουνγκ ..  Εδω τα κρούσμα που έχουν ηδη αναφερθεί είναι σαν ποσοστό πολυ μεγαλύτερο.  Και πόσα αλλα θα ακολουθήσουν αν δεν κανει ανακληση.. 

 Απ την αλλη δείχνει οτι ειναι σοβαρη εταιρεία με το να ανακαλει ολες τις συσκευές ..  Κατι που δυστυχώς δεν είναι αυτονόητο  .  Αυτοί που κράζουν φανμποιστικα,  καλυτερα να το ξανασκεφθουν καθώς είναι σχεδόν βέβαιο οτι θα συμβει το ιδιο και στην εταιρια τους αργα ή γρήγορα αν δεν εχει ηδη συμβει..  Με τοσους προμηθευτες για τοσα πολλα μικροεξαρτηματα και τόσες πολλες συσκευές ,  είναι απλα θεμα χρονου.. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει μη τα θέλουμε και όλα τέλεια.

Προς το παρόν μόνο γρατζουνιέται εύκολα, κρασάρει και ανατινάζεται λίγο.

 

Είπαμε. Άνθρωποι το φτιάχνουν.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 8
Δημοσ.

Μιλάμε για πολύ μεγάλη ζημιά!! Μεχρι να βγει θα έχει ξενερώσει ο κόσμος-αν δεν έχει ηδη- και θα εχει κυκλοφορήσει και το iPhone 7!! Κρίμα για την Samsung που φαινοταν να κυριαρχεί και προσωπική μου άποψη ότι με το note 7 θα κατακτουσε ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά! ! Περιμένω να δω ποιός θα πληρώσει την νύφη. ....

  • Like 1
Δημοσ.

Παντα εχει υποδειγματικη αντιμετώπιση η samsung στους πελατες της και εννοειται ανεβαινει στην εκτιμηση μας με αυτα.Τωρα το οτι παρουσιαστηκαν 35 κρουσματα μπαταριας στα 2.500.000 συσκευες που εχει πουλησει την πρωτη μολις βδομαδα κυκλοφοριας ειναι λαθος αλλα ανθρωπινο.Μπραβο της που τα ανακαλεσε και ανεμενουμε περισσοτερες πληροφοριες αν εφταιγε η μπαταρια η καποιο κυκλωμα στο κινητο.

 

Nαι ειδικα στα software updates φενεται η "  υποδειγματικη αντιμετώπιση" προς τους πελατες της .

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...