Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Σεούλ της πριν λίγη ώρα, η Samsung ανακοίνωσε την απόσυρση του κορυφαίου της smartphone, του Galaxy Note 7 του οποίου η ευρωπαϊκή κυκλοφορία θα ξεκινούσε κανονικά από σήμερα.

Η ανάκληση της συσκευής γίνεται μετά από αναφορές 35 περιπτώσεων όπου κατά τη φόρτιση, η μπαταρία έπιανε φωτιά, ένα γεγονός που η κορεατική εταιρεία παραδέχτηκε από νωρίς, φτάνοντας στη σημερινή απόφαση. Με δήλωσή του ο πρόεδρος της Samsung αναφέρει ότι «αποφασίσαμε να σταματήσουμε την πώληση του Galaxy Note 7 και να αντικαταστήσουμε όλες τις συσκευές που έχουν πουληθεί στις 10 χώρες όπου έχει κυκλοφορήσει η συσκευή». Η ανάκληση αφορά και τα 2.5 εκατομμύρια Galaxy Note 7 που έχουν ήδη διατεθεί στην αγορά, αν και αναφορές κάνουν λόγο για συνέχιση των πωλήσεων στην Κίνα όπου το smartphone κυκλοφορεί με μπαταρία που δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα.

 

Στη συνέντευξη τύπου, η εταιρεία ανέφερε ότι το πρόβλημα έχει εντοπιστεί σε έναν από τους τρεις κατασκευαστές μπαταριών που προμηθεύουν της εταιρεία με μπαταρίες για το Galaxy Note 7. Ένας από τους κατασκευαστές είναι η θυγατρική της Samsung, με την ονομασία Samsung SDI, χωρίς πάντως η κορεατική εταιρεία να προχωρά σε περισσότερες λεπτομέρειες.

 

Link.png Site: KoreaHerald

 

Ενημέρωση 17:52: Σύμφωνα με δήλωση της Samsung Hellas που λάβαμε ισχύουν τα παρακάτω για όσους έχουν ήδη προμηθευτεί το Galaxy Note 7 στη χώρα μας

 

H Samsung έχει δεσμευτεί να παράγει υψηλής ποιότητας προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη πολύ σοβαρά οποιοδήποτε περιστατικό αναφερθεί από τους αξιότιμους πελάτες της. Σε απάντηση στα πρόσφατα περιστατικά που αναφέρθηκαν σχετικά με τα νέα Galaxy Note7, πραγματοποιήσαμε ενδελεχή έρευνα και εντοπίσαμε ένα θέμα που αφορά στην μπαταρία του κινητού.

 

Έως την 1η Σεπτεμβρίου, έχουν αναφερθεί 35 περιστατικά παγκοσμίως και επί του παρόντος διεξάγουμε ενδελεχή έλεγχο με τους προμηθευτές μας για να εντοπίσουμε μπαταρίες στην αγορά που πιθανώς να έχουν επηρεαστεί. Ωστόσο, επειδή η ασφάλεια των πελατών μας αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα για εμάς στη Samsung, έχουμε σταματήσει τις πωλήσεις του Galaxy Note7.

 

Για τους πελάτες που έχουν ήδη στην κατοχή τους συσκευές Galaxy Note7, θα αντικαταστήσουμε εθελοντικά την συσκευή τους με μία καινούργια μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα. Για το σκοπό αυτό, οι κάτοχοι του Galaxy Note 7 στην Ελλάδα καλούνται να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung στα τηλέφωνα από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και από κινητό: 210 6897691 και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό).

 

Αναγνωρίζουμε την αναστάτωση που μπορεί να προκληθεί στην αγορά, αλλά αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται για να εξασφαλίσουμε ότι η Samsung συνεχίζει να προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα στους πελάτες της. Είμαστε σε στενή συνεργασία με τους συνεργάτες μας για να εξασφαλίσουμε ότι η διαδικασία της αντικατάστασης θα είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή και αποτελεσματική.

Δημοσ.

ξεφτύλα!!! 800+ ευρώ κοστίζει όχι 30 ευρώ.. που και πάλι δε θα είχε δικαιολογία...

 

Πραγματικά δεν έχει ΚΑΜΙΑ δικαιολογία για κάτι τέτοιο, και δε λέμε ότι αδειάζει γρήγορα ή δε φορτίζει!!!

 

:(

  • Like 15
Δημοσ.

nikos ευτυχώς πρόλαβα και πήρα ένα στην πεθερά μου... Εντάξει δεν θα έχω οικονομική ικανοποίηση αλλά θα αρκεστώ στην ηθική ικανοποίηση και μόνο...

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...