Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι συνδρομητής forthnet και προς τα τέλη του Ιουλίου έκανα αίτηση μεταφοράς στο νέο μου σπίτι.Οι υπάληλοι μου είπαν η διαδικασία θα διαρκέσει περίπου 20 μέρες παρόλα αυτά έχει περάσει πάνω από μήνας και δεν έχω ενεργοποιηθεί.

 

Οσες φορές πέρασα να ρωτήσω σε τι κατάσταση βρισκόμαστε μου απαντούν το ίδιο, ότι κάθε φορά που περνούν οι ελάχιστες απαιτούμενες μέρες επαναπροωθούν το αίτημά μου και μου λένε πως το πρόβλημα είναι στον ΟΤΕ.Για την ακρίβεια ο ΟΤΕ δεν έχει δώσει καθόλου απάντηση στο αίτημα μου σαν να έχει ξεχαστεί αφού μου είπαν πως αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα στην γραμμή μου θα το ανέφερε ο τεχνικός.

 

Τι μπορώ να κάνω για να επισπεύσω την διαδικασία;Και αν η αίτησή μου έχει ξεμείνει σε κανένα συρτάρί στον ΟΤΕ εγώ απλά θα περιμένω και θα ελπίζω;

Δημοσ.

Τα ίδια ακριβώς τράβηξα πριν 2,5 χρόνια. Πέρασε ένας μήνας πάπαλα. Μου είπαν ότι καθυστερεί από ΟΤΕ. Πήγα 2-3 φορές ΟΤΕ στην πόλη μου και μάλιστα εκεί που έίναι οι τεχνικοί του ΟΤΕ και αυτοί μου έλεγαν ότι δεν είχε κάνει ενέργειες η Forthnet. Τσατισμένος μίλησα με Forthnet και μου έλεγαν όχι φταίει ο ΟΤΕ. Πίστεψα τον ΟΤΕ και έτσι έκοψα την Forthnet. Κάνω αίτηση σε Cyta. Αργεί και εκεί. Τελικά κάποια στιγμή έβαλα Cyta. Εκεί συμπέρανα ότι τελικά ο ΟΤΕ είναι ο αλήτης της όλης υπόθεσης. Πριν από 3 μήνες καθώς έληγε το συμβόλαιο με την Cyta είπα να πάω ΟΤΕ να βάλω και TV. Όπως και έγινε τελικά. Η σύνδεση και τηλεφωνία και τηλεόραση έγινε στο τσακ μπαμ. Συμπέρασμα: Ο ΟΤΕ καθυστερεί επίτηδες για να πας σε αυτούς. Δυστυχώς τέτοιο μπουρδ@λο που είναι η χώρα δεν βγάζεις άκρη. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι υπομονή όπως κάνεις και σε όλα τα άλλα στην καθημερινή ζωή.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο καθε παροχος λεει οτι φταιει ο οτε για να καλύψει την ανικανότητα του, πήγαινε απο εκει (Forthnet) και κυνήγα τους

Ο ΟΤΕ δεν είναι πάρτοχος?

  • Moderators
Δημοσ.

Τους καθυστερεί αρκετά ο ΟΤΕ αυτί είναι γεγονός, μήπως όμως τρώνε άκυρο λόφο έλλειψης ακραιου δικτύου?

Δημοσ.

Κάποια σχόλια είναι ό,τι να ΄ναι..

Ο πάροχος στέλνει το αίτημα στο wcrm και θα πρέπει να πληρεί όλες τις προυποθέσεις ώστε να γίνει από το wcrm accept, αλλιώς γίνεται reject. Και επειδή έχω μια σχετική εμπειρία, και διαβάζοντας προσεκτικά το ποστ σου, -το πιθανότερο- είναι ότι σε δουλεύουν κανονικότατα.
Μίλησε εγγράφως με τη forthnet (με επίσημο και ευγενικό τρόπο) κοινοποιώντας το παράλληλα στην ΕΕΤΤ και όποιον άλλο θέλεις και ζήτησε να σου απαντήσουν εγγράφως την αιτιολογία απόρριψης όπως ακριβώς εστάλει από το σύστημα. Εάν πάρεις ποτέ σαφή απάντηση, σε αυτό ακριβώς που σου λέω να τους ρωτήσεις, μπορείς να παίξεις και τζόκερ.

Δημοσ.

Κάποια σχόλια είναι ό,τι να ΄ναι..

 

Ο πάροχος στέλνει το αίτημα στο wcrm και θα πρέπει να πληρεί όλες τις προυποθέσεις ώστε να γίνει από το wcrm accept, αλλιώς γίνεται reject. Και επειδή έχω μια σχετική εμπειρία, και διαβάζοντας προσεκτικά το ποστ σου, -το πιθανότερο- είναι ότι σε δουλεύουν κανονικότατα.

Μίλησε εγγράφως με τη forthnet (με επίσημο και ευγενικό τρόπο) κοινοποιώντας το παράλληλα στην ΕΕΤΤ και όποιον άλλο θέλεις και ζήτησε να σου απαντήσουν εγγράφως την αιτιολογία απόρριψης όπως ακριβώς εστάλει από το σύστημα. Εάν πάρεις ποτέ σαφή απάντηση, σε αυτό ακριβώς που σου λέω να τους ρωτήσεις, μπορείς να παίξεις και τζόκερ.

Αυτές οι προϋποθέσεις ποιες είναι?

Δημοσ.

Αυτές οι προϋποθέσεις ποιες είναι?

Aυτη ειναι εταιρικη αλληλογραφία(ticket) στην οποία δεν εχεις πρόσβαση απο καμια εταιρεία, το θεμα ειναι να σου πει η  forthnet σε ποιο στάδιο βρίσκετε το αίτημα σου

Δημοσ.

Αυτές οι προϋποθέσεις ποιες είναι?

 

Αυτό είναι κάτι που αφορά την σύμβαση του οτε με τον πάροχο. Δεν έχει να κάνει με εσένα ούτε σε αφορά σαν πελάτη του όποιου παρόχου.

 

Δημοσ.

Αυτό είναι κάτι που αφορά την σύμβαση του οτε με τον πάροχο. Δεν έχει να κάνει με εσένα ούτε σε αφορά σαν πελάτη του όποιου παρόχου.

 

 

Aυτη ειναι εταιρικη αλληλογραφία(ticket) στην οποία δεν εχεις πρόσβαση απο καμια εταιρεία, το θεμα ειναι να σου πει η  forthnet σε ποιο στάδιο βρίσκετε το αίτημα σου

 

Ναι κατάλαβα ότι δεν αφορά τους πελάτες. Αν γνωρίζεις όμως ρωτάω ποιες είναι αυτές.

Δημοσ.

Καταρχάς πρέπει να είναι ίδια τα στοιχεία. Αν υπάρχει ακόμα και ένα διαφορετικό στοιχείο τότε απορρίπτεται και πρέπει να την δώσεις πάλι με όλα τα στοιχεία όπως ήταν στον προηγούμενο πάροχο. Μετά δεν ξέρω.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ακόμα δεν είχα καμία εξέλιξη παρά το τρέξιμο σε forthnet και ΟΤΕ.'Εχω κοινοποιήσει το πρόβλημα μου και στην ΕΕΤ αλλά δεν έχω διάθεση να περιμένω ακόμα περσσότερο.

 

Σκέφτομαι να κάνω αίτηση στον ΟΤΕ πλέον ώστε να συνδεθώ αμέσως και μετά να κάνω μεταφορά σε κάποιον άλλο πάροχο.Το πρόβλημα στο σενάριο αυτό είναι το πως θα φύγω άμεσα από τον ΟΤΕ χωρίς να πληρώσω αν το συμβόλαιο είναι 12μηνο.Κάπου ειχα δει πως υπάρχει ένα 10ημερο που μπορείς να σπάσεις το συμβόλαιο χωρίς πρόστιμο.Ισχύει κάτι τέτοιο ή τι άλλο μπορώ να κάνω για να παρακάμψω το πρόβλημα αυτό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...