saleit Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 φίλος ειχε παρκάρει auris 1600 τού 15 κοντά σέ γυμνάσιο , 2 αληταράδες κάθισαν πάνω στό καπό στήν αριστερή πλευρά κ οι 2 μέ αποτέλεσμα νά εχει στραβώσει κ νά μήν ερχεται μέ τίποτα στά ισια του πήγε σέ 4-5 φαναρτζήδες κ στήν toyota κ ολοι τού ειπαν καινούργιο καπό βάψιμο τοποθέτηση κλπ κοντά στά 600 euro ,κ τό αμάξι δέν εχει πουθενά γρατζουνιά (μπαίνει σέ κλειστό γκαράζ ) ,αντε τώρα νά πιστέψει ο υποψήφιος αγοραστής (αν τό πούλαγε) οτι τό καπό εγινε ετσι από τόν @ώλο τών 2 αλητών κ οχι από τρακάρισμα, (τούς τύπους τούς ειδε κ τούς κυνήγησε αλλά ευτυχώς τού ξέφυγαν γιατί θά ηταν σίγουρα φυλακή αυτός σήμερα κ ο 1 η και οι 2 από τούς αλητάμπουρες στόν αλλο κόσμο...... ναι, αυτό που κάθονται πάνω σε αμάξια, με νευριάζει όσο τίποτε άλλο....Τί είναι το αμάξι και κάθεσαι πάνω;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Μ την σπαει αυτό με τον κάθε πικραμένο που ακουμπάει ή κάθετε στο αμάξι και το άλλο που μου την σπάει είναι που πάνε οι γάτες και αράζουν οροφή ή καπό και πρέπει να τις διώξεις ήσυχα μην πάει και γδαρουν τίποτα στο φύγε με τα κωλονυχια τους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sotirisl Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 όπως είπαν και οι προηγούμενοι, αν έχεις γνωστό τσακάλι ασφαλιστή, μπορείς να μάθεις αν έχουν δηλωθεί ατυχήματα. τα μηχανάκια που μετράνε το παχος της μπογιάς είναι χασιμο χρόνου (και χρημάτων) καθώς δεν μπορούν να οδηγήσουν σε ασφαλή συμπεράσματα.... άποψη μου είναι να επικεντρωθείς στα μηχανολογικά, και αν έχει κάπου στόκο το αμάξι. γρατσουνιές και μικρές φαναρτζοδουλειές θα τις αποκτήσεις σε ελάχιστο χρόνο αν κινείς το αυτοκίνητο σε πολυσύχναστα μέρη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teddy71 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 όπως είπαν και οι προηγούμενοι, αν έχεις γνωστό τσακάλι ασφαλιστή, μπορείς να μάθεις αν έχουν δηλωθεί ατυχήματα. τα μηχανάκια που μετράνε το παχος της μπογιάς είναι χασιμο χρόνου (και χρημάτων) καθώς δεν μπορούν να οδηγήσουν σε ασφαλή συμπεράσματα.... άποψη μου είναι να επικεντρωθείς στα μηχανολογικά, και αν έχει κάπου στόκο το αμάξι. γρατσουνιές και μικρές φαναρτζοδουλειές θα τις αποκτήσεις σε ελάχιστο χρόνο αν κινείς το αυτοκίνητο σε πολυσύχναστα μέρη. Ετσι, ασε που αν ειναι μικρο το ατυχημα ή ηταν αυτοατυχημα (δηλ. να στουκαρησες μονο σου) μπορει και μην δηλωθηκε σε καμμια αασφαλιστική. Τα μηχανολογικα κοιταμε κυριως και οπωσδηποτε αριθμους πλαισιου και κινητηρα να συμφωνουν με την αδεια κυκλοφοριας επισης και... φαναρια μην εχουν σπασει τιποτα βασεις τους και δεν ρυθμιζουν. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ParhsG Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Βλεπω κατι εργαλεια που μετρανε παχος μπογιας κλπ. Κι ερωτω εγω ο αφελης: Αν ενα αμαξι εχει (ξανα)βαφτει σημαινει οτι εχει τρακαρει; Αλλα και παλι. Πχ εμενα μου σπασαν πισω προφυλακτηρα ενω το ειχα παρκαρισμενο και πηγα και τον εφτιαξα, αρα τον εβαψα κιολας. Προφανως αυτο το εργαλειο αν μετρησει τον προφυλακτηρα μου θα βγαζει οτι ναναι τιμες. Αυτο σημαινει οτι το αμαξι ειναι "τρακαρισμενο"; Χρησιμο μονο για να τσεκαρισμα brand new αυτοκινητου (αν και ειμαι βεβαιος οτι θα προκαλεσεις απειρο γελιο στην αντιπροσωπεια που θα πας να κανεις κατι τετοιο). Το μεταχειρισμενο απλουστατα μπορει να εχει βαφτει ειτε για φρεσκαρισμα, ειτε για μικρογρατζουνιες που δε σημαινουν απολυτως τιποτα. Εμεις ειχαμε αγοράσει brand new και ηταν τρακαρισμένο (ελαφρώς). Βεβαια το καταλαβαμε αμέσως επειδή ειχαμε εμπειρο ατομο μαζι μας. Ηταν λεπτομέρεια. Δε το παραδεχόντουσαν με τιποτα και μετα απο μιση ωρα το παραδεχτηκαν και ειπαν και πως έγινε (στο γερανο οπως κατέβαινε) κ απλά επεσε -2000 η τιμη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Ένα απλό που μπορεί να το δει και άσχετος με την πρώτη ματιά. Έλεγχο μπρος και πίσω στις πινακίδες κυκλοφορίας.Είναι από αλουμίνιο δεν επισκευάζεται και ο μάστορας θα προσπαθήσει όσο μπορεί να την επαναφέρει αλλά ποτέ δεν θα γίνει όπως πριν το τρακάρισμα. Αν δεις ένα αυτοκίνητο με τσαλακωμένες και όχι λείες πινακίδες δείγμα ότι έχει τρακάρει. Το να βρείς ή να σε βρει κάποιος μπρος ή πίσω απλά θα τσαλακωθεί σε ένα μέρος όχι όλη όπως σε ένα τρακάρισμα. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mansora Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Γιατι οχι; Αν το χρωμα εχει ξεθωριασει και ο ιδιοκτητης του το ειχε στην πενα και το εβαψε, δεν μπορω να δω το λογο για να απορριψω την αγορα του. Ουτε φυσικα αν βρω μια πορτα/φτερο/προφυλακτηρα ξαναβαμμενα μπορω να διαπιστωσω το μεγεθος της ζημιας που προηγηθηκε. Μπορει να ηταν απλα ενα γδαρσιμο, μπορει ομως να ηταν και γερη τρακα. Αυτο που λεω ειναι οτι ουσιαστικο το εργαλειο αυτο δεν βοηθα ιδιαιτερα για να καταλαβουμε αν και τι τρακα εχει προηγηθει. Δειχνει απλα αν καποια σημεια του αμαξιου (η ολο) ξαναβαφτηκαν απο τον ιδιοκτητη του. ΠΟυ αυτο δεν οδηγει στο συμπερασμα οτι ειναι τρακαρισμενο με την ενοια της ζημιας σε σασι/κινητηρα/ψυγεια κλπ Ένα τέτοιο εργαλείο βοηθά και με το παραπάνω για τον πρώτο έλεγχο. Αν έχει βαφτεί ξανά μπορεις εύκολα να δεις αν απλά βάφτηκε για μια γρατζουνιά, θαμπωμα, κουτσουλιά ή αν υπάρχει μεγαλύτερη ζημιά και υπάρχει στοκος ( αν δεις δυο πόρτες και ένα φτερό με στόκο δεν χρειάζεται να είσαι μάγος για να καταλάβεις ότι δεν το έκανε απλά για μια γρατζουνιά) . Το μόνο αρνητικό σ αυτά τα μηχανήματα είναι ότι μετράνε μόνο μεταλικες επιφανειεσ και δεν μπορείς να τσεκάρεις προφυλακτήρες, κομμάτια carbon κτλ. Εκτός από την μέτρηση υπάρχουν παρά πολλοί τρόποι για να καταλάβεις ένα τρακάρισμα. Αν έχει φάει μεγάλη στουκα φαίνονται τα σημάδια της καλιμπρας. Επισης τα κενά στους αρμούς, σημάδια μέσα από τα λάστιχα στις πόρτες, κόλλα στις ενώσεις, πόρτες που ζορίζονται να κλείσουν κακοτοχνιες στη βαφή κτλ παξιμάδια με φθορά από κλειδί δείχνουν σημάδια ότι έχει γίνει παρέμβαση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Highlander Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Πήγαμε με συγγενή να παραλάβουμε ολοκαίνουργιο Opel Corsa E. Περιττό να πω πως ήταν λες και το έχει φτιάξει ο μπάμπης ο υδραυλικός. Κοιτώντας άλλα 5-6 αυτοκίνητα που ήταν προς παράδοση ήταν ακριβώς τα ίδια χάλια. Δεν έγινε παραλαβή, μέχρι που έφεραν φτερά, καπώ κλπ σε μια λογική σειρά. Ήταν καθαρά μαλακία από το εργοστάσιο συναρμολόγησης στην Ισπανία. Πλέον δεν τους ενδιαφέρει η ποιότητα, δυστυχώς. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kosmasdel Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Πήγαμε με συγγενή να παραλάβουμε ολοκαίνουργιο Opel Corsa E. Περιττό να πω πως ήταν λες και το έχει φτιάξει ο μπάμπης ο υδραυλικός. Κοιτώντας άλλα 5-6 αυτοκίνητα που ήταν προς παράδοση ήταν ακριβώς τα ίδια χάλια. Δεν έγινε παραλαβή, μέχρι που έφεραν φτερά, καπώ κλπ σε μια λογική σειρά. Ήταν καθαρά μαλακία από το εργοστάσιο συναρμολόγησης στην Ισπανία. Πλέον δεν τους ενδιαφέρει η ποιότητα, δυστυχώς. Τι ακριβώς εννοείς; Ήταν στραβωμένα ας πούμε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Highlander Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Η συναρμολόγηση ήταν GTP. Δεν πάει το μυαλό σου για πόσο χάλια. Σε όλα όμως.Άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο. Το έφτιαξαν μετά από 4-5 ημέρες , αλλά και πάλι, άστα να πάνε. Δύο από αυτούς που ήταν εκεί να παραλάβουν, ούτε καν είδαν πως είναι τόσο χάλια. Πλέον ο κόσμος είναι τυφλός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Ένα τέτοιο εργαλείο βοηθά και με το παραπάνω για τον πρώτο έλεγχο. Αν έχει βαφτεί ξανά μπορεις εύκολα να δεις αν απλά βάφτηκε για μια γρατζουνιά, θαμπωμα, κουτσουλιά ή αν υπάρχει μεγαλύτερη ζημιά και υπάρχει στοκος ( αν δεις δυο πόρτες και ένα φτερό με στόκο δεν χρειάζεται να είσαι μάγος για να καταλάβεις ότι δεν το έκανε απλά για μια γρατζουνιά) . Το μόνο αρνητικό σ αυτά τα μηχανήματα είναι ότι μετράνε μόνο μεταλικες επιφανειεσ και δεν μπορείς να τσεκάρεις προφυλακτήρες, κομμάτια carbon κτλ. Εκτός από την μέτρηση υπάρχουν παρά πολλοί τρόποι για να καταλάβεις ένα τρακάρισμα. Αν έχει φάει μεγάλη στουκα φαίνονται τα σημάδια της καλιμπρας. Επισης τα κενά στους αρμούς, σημάδια μέσα από τα λάστιχα στις πόρτες, κόλλα στις ενώσεις, πόρτες που ζορίζονται να κλείσουν κακοτοχνιες στη βαφή κτλ παξιμάδια με φθορά από κλειδί δείχνουν σημάδια ότι έχει γίνει παρέμβαση. Σωστο Αν ειναι το αυτοκινητο σχετικα καινουριο βγαζεις ενα συμπερασμα για το τι εχει περασει και ρωτας τον πωλητη και αναλογα μειωνεις την τιμη Θυμαμαι οτι το ειδα πρωτη φορα οταν ηταν να πουλησω ενα παλιο μου αυτοκινητο που ο αγοραστης με πηγε σε ενα συνεργειο και το ελεγξε ο μαστορας και αφου το εψανχε παντου επι πολυ ωρα, γυριζει και μου λεει καλα τοσο κωλοφαρδος εισαι δεν το εχεις γρατσουνισει ποτε ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Ένα απλό που μπορεί να το δει και άσχετος με την πρώτη ματιά. Έλεγχο μπρος και πίσω στις πινακίδες κυκλοφορίας.Είναι από αλουμίνιο δεν επισκευάζεται και ο μάστορας θα προσπαθήσει όσο μπορεί να την επαναφέρει αλλά ποτέ δεν θα γίνει όπως πριν το τρακάρισμα. Αν δεις ένα αυτοκίνητο με τσαλακωμένες και όχι λείες πινακίδες δείγμα ότι έχει τρακάρει. Το να βρείς ή να σε βρει κάποιος μπρος ή πίσω απλά θα τσαλακωθεί σε ένα μέρος όχι όλη όπως σε ένα τρακάρισμα. οι πινακίδες αυτές στραβώνουν ακόμη και από ελαφρύ χτύπημα, πχ αν κάποιος στο παρκάρισμα σε ακουμπήσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Πήγαμε με συγγενή να παραλάβουμε ολοκαίνουργιο Opel Corsa E. Περιττό να πω πως ήταν λες και το έχει φτιάξει ο μπάμπης ο υδραυλικός. Κοιτώντας άλλα 5-6 αυτοκίνητα που ήταν προς παράδοση ήταν ακριβώς τα ίδια χάλια. Δεν έγινε παραλαβή, μέχρι που έφεραν φτερά, καπώ κλπ σε μια λογική σειρά. Ήταν καθαρά μαλακία από το εργοστάσιο συναρμολόγησης στην Ισπανία. Πλέον δεν τους ενδιαφέρει η ποιότητα, δυστυχώς. χαχααααα το ειδαμε και αυτο, μετα λενε για τους ελληνες, την τυφλα τους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 οι πινακίδες αυτές στραβώνουν ακόμη και από ελαφρύ χτύπημα, πχ αν κάποιος στο παρκάρισμα σε ακουμπήσει. Ισχύει αυτό. Όταν δεν έχεις πάρκινγκ και δεν κάνει κ ειδική λακούβα για την πινακίδα το αμάξι τότε γίνεται εύκολα χαλκομανία από τα ζώα οδηγούς που παρκάρουν με αισθητήρα τσουγκρίσματος 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Αισθητήρας τσουγκρίσματος, αγαπημένη μου συνήθεια όταν παρκάρω στον Πειραιά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα