Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίδες με την ηλεκτροκίνηση όλα τα υπόλοιπα πλέον είναι μπιμπελό. Μπαίνεις σε ένα φορτισμένο Τesla, ξερνάς και μετά παύεις να μιλάς για κινητήρες. Αρχίζεις να μιλάς για μοτέρ.

Δείτε από το 4ο λεπτό

  • Like 1
  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παίδες με την ηλεκτροκίνηση όλα τα υπόλοιπα πλέον είναι μπιμπελό. Μπαίνεις σε ένα φορτισμένο Τesla, ξερνάς και μετά παύεις να μιλάς για κινητήρες. Αρχίζεις να μιλάς για μοτέρ.

Δείτε από το 4ο λεπτό

Χμμμμμ.....η tesla είναι σαν την apple....

Υπάρχουν πολύ πιο αξιόλογα ηλεκτροκίνητα...

https://www.youtube.com/watch?v=iCd32Eiuxak

 

Σε κάθε περίπτωση, το ηλεκτροκίνητο είναι το μέλλον.

!!!

Δημοσ.

Παίδες με την ηλεκτροκίνηση όλα τα υπόλοιπα πλέον είναι μπιμπελό. Μπαίνεις σε ένα φορτισμένο Τesla, ξερνάς και μετά παύεις να μιλάς για κινητήρες. Αρχίζεις να μιλάς για μοτέρ.

Δείτε από το 4ο λεπτό

 

Καλά θα 'τανε. Κάνε ένα άνοιγμα με Ludicrous, κάνε 2ο, 3ο, μετά πας για φόρτιση. Εντυπωσιακό το πέταγμα με τα 400 "G" του Tesla, αλλά ένα βενζινάτο είναι πολύ πιο χρήσιμο στο τέλος. Και ίσως να καταλήγει και πιο διασκεδαστικό, αφού δε θα κάνεις δεξιά μετά από 40 λεπτά.

 

Κι αυτό στο λέω με την Tesla να είναι η αγαπημένη μου εταιρεία σε αυτοκίνητα (και το Roadster Sport κάτι που θα χτύπαγα ΧΤΕΣ αν είχα τα χάλκινα).

  • Like 1
Δημοσ.

Χμμμμμ.....η tesla είναι σαν την apple....

Υπάρχουν πολύ πιο αξιόλογα ηλεκτροκίνητα...

https://www.youtube.com/watch?v=iCd32Eiuxak

 

Σε κάθε περίπτωση, το ηλεκτροκίνητο είναι το μέλλον.

!!!

 

Το ότι αυτό που μας δείχνεις κοστίζει 1 εκατομμύριο δεν σε απασχολεί?

Δημοσ.

Το ότι αυτό που μας δείχνεις κοστίζει 1 εκατομμύριο δεν σε απασχολεί?

Είναι project car.

Και το tesla στις αρχές του εκεί κυμαίνονταν.

 

 Εκτός αυτού, ο κάθε μηχανολόγος ηλεκτρολόγος, μπορεί να κατασκευάσει ένα σούπερ ηλεκτρικό. Το θέμα δεν είναι εκεί. Η ηλεκτροκίνηση δεν έχει όρια. Η καύση έχει. Η ηλεκτροκίνηση δεν θα σταματήσει ποτέ. Και δεν τίθεται θέμα αποφόρτισης, και εκεί υπάρχει λύση αλλά πάμε off topic, και περνάμε σε άλλα λιβάδια.

Έχω σε χαρτιά δικό μου project car, που το βλέπω να μένει στα χαρτιά. Τίθεται θέμα οικονομικό.

Δημοσ.

Η ηλεκτροκίνηση δεν έχει όρια. Η καύση έχει. 

 

Ούτε η βενζίνη έχει όρια. Πέρα από τις νόρμες περί ρύπων που επιβάλλονται (και φυσικά το κόστος) τι εμποδίζει έναν κατασκευαστή να ρίξει στην αγορά έναν W16 10.0L quad-turbo στα 2500ps; 

 

Ίσα - ίσα που αυτά τα χρόνια τα ηλεκτρικά είναι πιο περιορισμένα στο τι μπορούν να κάνουν, λόγω των μπαταριών.

  • Like 2
Δημοσ.

Ούτε η βενζίνη έχει όρια. Πέρα από τις νόρμες περί ρύπων που επιβάλλονται (και φυσικά το κόστος) τι εμποδίζει έναν κατασκευαστή να ρίξει στην αγορά έναν W16 10.0L quad-turbo στα 2500ps; 

 

Ίσα - ίσα που αυτά τα χρόνια τα ηλεκτρικά είναι πιο περιορισμένα στο τι μπορούν να κάνουν, λόγω των μπαταριών.

Το πήγα και πιο πέρα από την βενζίνη. Σε Jet fuel. Αλλά το θέμα είναι οτι μπορεί η καύση να φτάσει μέχρι ένα σημείο παραγωγής ίππων. Για να υπάρξει μια τέλει καύση θα πρέπει να υπάρξει τέλεια μίξη. Πράγμα όχι τόσο δύσκολο, αλλά θα φτάσει μέχρι ένα όριο. Ας θέσουμε αυτό το όριο παραγωγής ίππων από καύση στους 20.000. Εδώ θα υποθέσουμε πως στον κινητήρα υπάρχουν πάνω από 17.000 στροφές. Τίθεται θέμα κόφτη, όχι ηλεκτρονικού, αλλά φυσικού. Καθώς ο κινητήρας θα φτάσει στο όριο.

 Από την άλλη ένας ηλεκτροκινητήρας, επειδή δεν συμπιέζει, μπορεί να γίνει πιο άμεσος, πιο αστραπιαίας στην κυριολεξία. Δες το φυσικά. Ο κεραυνός είναι μια πηγή ενέργειας.

Εδώ βέβαια θα τεθεί το θέμα της πηγής, όπως ακριβώς και στην καύση (jet fuel). Θα πρέπει να δημιουργήσουμε μια  πηγή, όχι απλή μπαταρία.Δεν θα μιλάμε με κυβικές μονάδες αλλά για μεγαμονάδες. κιλό>μέγα>τέρα. Ή να μιλάμε όντος για τέρα(το)μονάδες!

Δημοσ.

Δηλαδή ο ηλεκτροκινητήρας δεν έχει όριο; Μπορώ να βγάλω από ηλεκτροκινητήρα μίξερ 500 άλογα;

 

Τι το ιδιαίτερο έχει το jet fuel;

Δημοσ.

Δηλαδή ο ηλεκτροκινητήρας δεν έχει όριο; Μπορώ να βγάλω από ηλεκτροκινητήρα μίξερ 500 άλογα;

 

Τι το ιδιαίτερο έχει το jet fuel;

Και βέβαια έχει όριο, μα ξεπερνάει κατά πολύ το όριο του βενζινοκινητήρα. Μίξερ 500 ίππων μπορείς να κάνεις, αλλά πρακτικά θα σου είναι άχρηστο, και θεωρητικά θα σου κοστίσει πολύ για μίξερ.

Βέβαια δεν θα μπορείς να το τροφοδοτείς από οικιακή πρίζα.

 

Το jet fuel, Είναι ότι καθαρότερο σε καύσιμο. Πολλών οκτανίων καύσιμο. Θεωρητικά 0% άκαυστη ύλη.

Δημοσ.

Ούτε καν; Ίσα - ίσα που το jet fuel περιέχει λιγότερη ενέργεια ανά κιλό από τη βενζίνη της γειτονιάς σου. Και εννοείται ότι έχει πρόσθετα, για προστασία από ακραίες θερμοκρασίες ή αυτανάφλεξη. Γενικά, δεν απέχει και τόσο πολύ από την κανονική βενζίνη.

Δημοσ.

Οπότε ένα ηλεκτρικό μοτέρ που υπάρχει σε ξυριστική μηχανή ή μίξερ χειρός

 

razor3.jpg

 

μπορεί να βγάλει 370kW ισχύος. Ενδιαφέρον.

 

Το jet fuel που έχει χαρακτηριστικά πιο κοντά στην κηροζίνη και στο diesel έχει πολλά οκτάνια. Το διαβάσαμε και αυτό...

 

Τους diesel κινητήρες τους δίνουν στο 98%+ combustion efficiency, θα είναι μάλλον λόγω τις τέλειας μίξης..

Δημοσ.

Ούτε καν; Ίσα - ίσα που το jet fuel περιέχει λιγότερη ενέργεια ανά κιλό από τη βενζίνη της γειτονιάς σου. Και εννοείται ότι έχει πρόσθετα, για προστασία από ακραίες θερμοκρασίες ή αυτανάφλεξη. Γενικά, δεν απέχει και τόσο πολύ από την κανονική βενζίνη.

Σφάλμα δικό μου. Με τον όρο Jet fuel, αναφερόμουν σε αυτό:

maxresdefault.jpg

 

ή και σε αυτό

alh-inferno-drag-racing-jet-truck-sets-f

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...