solution1 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 5.0L VW V10 TDI 313 PS @ 3,750rpm, 750 Nm @ 2000rpm Μέχρι και jumbo τραβάει
Haldol Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 O ecoboost 100 που οδήγησα σε Fiesta που φάνηκε απλά αξιοπρεπής. Σαν να οδηγούσα ένα 1.4 16v 20ετίας. Αντίθετα ο 125 στο Focus που οδήγησα (πολύ πιο μεγάλο αμάξι και βαρύ), μου φάνηκε πιο "ζωντανός". Πάταγες τέρμα και ένιωθες ότι το αμάξι έχει turbo. Δεν ξέρω τι κάνουν με τις καταναλώσεις βέβαια. Γιατί αν είναι να συνεχίζουν να χάνουν κατά κράτος ακόμα και από τους 1.5dci και 1.6hdi, μαζί με το μειωμένο κόστος του diesel, τους καθιστά διαμάντια μεν, χωρίς ιδιαίτερο νόημα ύπαρξης δε. Επειδή έχω οδηγήσει και τα δύο (το Focus 1.0 125ps σε test drive, το Fiesta 1.0 100ps το 'χει ο κολλητός) έχω την αίσθηση ότι είναι πάνω - κάτω τα ίδια. Θα τα χαρακτήριζα "απλά σβέλτα" και τίποτα παραπάνω. Από "1.4 16V 20ετίας" που λες όμως, σίγουρα είναι καλύτερα σε όλα! Από κατανάλωση είναι καλούτσικο (το Fiesta) αλλά και πάλι δεν κερδίζει τις εντυπώσεις. Ένα μικρό και οικονομικό diesel "το βάζει κάτω" που λέμε. Παρ' όλα αυτά, σε βενζίνη, στα ~100ps, δύσκολα θα βρεις κάτι καλύτερο.
NT1G Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 5.0L VW V10 TDI 313 PS @ 3,750rpm, 750 Nm @ 2000rpm Μέχρι και jumbo τραβάει Τι να πει τότε και ο N57 της BMW, 3,0L, 380PS@4000rpm, 740Nm@2000rpm
saleit Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Μωρέ δε πάει να έκανες ότι θες, αμάξι 25 ετών είναι χρέπι κι ας είναι και πύραυλος. Διότι ξέρεις, δε μετράει μόνο η ταχύτητα σε ένα αμάξι, ε; Υπάρχουν και πράγματα όπως άνεση, ασφάλεια, κλπ, που φαντάζομαι τα περνάς στο ντούκου. Αλήθεια, έχει -έστω- ABS; Για ESP ή κάτι άλλο δε θα ρωτήσω. καλά αφού το λες εσύ χρεπι, έτσι θα ναι. Οπου στην ίδια την αντιπροσωπεία μου δίνουν συγχαρητήρια για την ΆΡΙΣΤΗ κατάσταση του αυτοκινήτου απ όλες τις απόψεις. Δεν μίλησα μόνο για ταχύτητα. Από άνεση δεν μπορείς να φανταστείς. Ασφάλεια πολύ καλή. Κρατήματα στις στροφές τρένο και αξιοπιστία εδώ και 25 έτη 100%. Και ναι έχει ABS. ESP εκείνη την εποχή δεν είχαν, και δεν μου χρειάζεται. Και ναι έχω αμάξι με ESP και ότι άλλο θες, αλλά πραγματικά τόσα ηλεκτρονικά πιστεύω δεν μου χρειάζονται. off topic, αλλά τι να κάνουμε....
YourTrueLegend Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 O ecoboost 100 που οδήγησα σε Fiesta που φάνηκε απλά αξιοπρεπής. Σαν να οδηγούσα ένα 1.4 16v 20ετίας. Αντίθετα ο 125 στο Focus που οδήγησα (πολύ πιο μεγάλο αμάξι και βαρύ), μου φάνηκε πιο "ζωντανός". Πάταγες τέρμα και ένιωθες ότι το αμάξι έχει turbo. Δεν ξέρω τι κάνουν με τις καταναλώσεις βέβαια. Γιατί αν είναι να συνεχίζουν να χάνουν κατά κράτος ακόμα και από τους 1.5dci και 1.6hdi, μαζί με το μειωμένο κόστος του diesel, τους καθιστά διαμάντια μεν, χωρίς ιδιαίτερο νόημα ύπαρξης δε. Επειδή έχω οδηγήσει και τα δύο (το Focus 1.0 125ps σε test drive, το Fiesta 1.0 100ps το 'χει ο κολλητός) έχω την αίσθηση ότι είναι πάνω - κάτω τα ίδια. Θα τα χαρακτήριζα "απλά σβέλτα" και τίποτα παραπάνω. Από "1.4 16V 20ετίας" που λες όμως, σίγουρα είναι καλύτερα σε όλα! Από κατανάλωση είναι καλούτσικο (το Fiesta) αλλά και πάλι δεν κερδίζει τις εντυπώσεις. Ένα μικρό και οικονομικό diesel "το βάζει κάτω" που λέμε. Παρ' όλα αυτά, σε βενζίνη, στα ~100ps, δύσκολα θα βρεις κάτι καλύτερο. Ο ecoboost βγαινει και σε 140 αλογα-ιδιο μοτερ ειναι. Επισης δεν ξερω τι ακριβως μπορει να περιμενατε απο ενα 999cc κινητηρα, αλλα και παλι αυτο που ειδατε ακομα και στην εκδοση των 125 αλογων ειναι οτι γρηγοροτερο υπαρχει στην κατηγορια αυτων των κυβικων. Αν εχετε δει κατι καλυτερο σε αυτην την κατηγορια let me know ειμαι πολυ περιεργος να το μαθω. Επισης το fiesta φοραει 5ρι μακρυ σασμαν με αποτελεσμα να αδικειται ο ecoboost απο τις μακριες σχεσεις. Μονο η εκδοση των 140 αλογων εχει κοντο σασμαν κι εκει η διαφορα ειναι τεραστια απο τις αλλες 2 εκδοσεις παροτι το σασμαν παραμενει 5 σχεσεων. Αντιθετα στο πολυ βαρυτερο focus που φοραει 6ρι σασμαν, αφηνει διαφορετικη αισθηση. Και τελος παντων ακομα και 20ετιας 1.4 να σας.. θυμισε (μη γινεστε τοσο γραφικοι anyway-δεν υπαρχει λογος) παραμενει ενα 1000ρακι μοτερ που ακομα και τα πρωτα χρονια της κυκλοφοριας του αμφισβητηθηκε ως οτι "δεν προκειται να αντεξουν 3 μικροι κυλινδροι το τουρμπο και τα 100/125/140 αλογα, σιγουρα ειναι πιεσμενο και θα βγαλει προβληματα κλπ". Τελικα και τα αλογα ειναι ζωντανα και ο κινητηρας δεν ειναι πιεσμενος πανω απο τις δυναμεις των υλικων του και προβληματα δεν βγαζει εδω και 5 ετη (και εχει μεγαλυτερη ισχυ/λιτρο απο την veyron ). 1
Haldol Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 @saleit - Εντυπωσιάζομαι να βλέπω ABS σε τόσο παλιό αυτοκίνητο, τα περισσότερα τότε δε το είχαν ούτε ως εξτρά εξοπλισμό. Ενώ μόλις μετά το 2000 θεωρήθηκε "απαραίτητο". Ελπίζω και σε περίπτωση σύγκρουσης να είναι το ίδιο ασφαλές (ζώνες παραμόρφωσης, κλπ). Όπως φυσικά και ελπίζω να μη χρειαστεί να το διαπιστώσεις. Όσο και να μην θέλεις να το παραδεχτείς φίλε μου, μέσα σε 25 χρόνια η τεχνολογία προχώρησε απίστευτα. Ένα αυτοκίνητο 25ετίας δεν έχει καμία επαφή με ένα σημερινό, όσο και αν ήταν "ασφαλές" και "καλό" για την εποχή του. Φυσικά το ότι "μπαίνει τραίνο στις στροφές" ή ότι "ανοίγει γρήγορα" και είναι "100% αξιόπιστο" δε λέει κάτι για την συνολική του αξία του ως όχημα, ούτε το κάνει συγκρίσιμο με κάτι του 2016.
saleit Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 @saleit - Εντυπωσιάζομαι να βλέπω ABS σε τόσο παλιό αυτοκίνητο, τα περισσότερα τότε δε το είχαν ούτε ως εξτρά εξοπλισμό. Ενώ μόλις μετά το 2000 θεωρήθηκε "απαραίτητο". Ελπίζω και σε περίπτωση σύγκρουσης να είναι το ίδιο ασφαλές (ζώνες παραμόρφωσης, κλπ). Όπως φυσικά και ελπίζω να μη χρειαστεί να το διαπιστώσεις. Όσο και να μην θέλεις να το παραδεχτείς φίλε μου, μέσα σε 25 χρόνια η τεχνολογία προχώρησε απίστευτα. Ένα αυτοκίνητο 25ετίας δεν έχει καμία επαφή με ένα σημερινό, όσο και αν ήταν "ασφαλές" και "καλό" για την εποχή του. Φυσικά το ότι "μπαίνει τραίνο στις στροφές" ή ότι "ανοίγει γρήγορα" και είναι "100% αξιόπιστο" δε λέει κάτι για την συνολική του αξία του ως όχημα, ούτε το κάνει συγκρίσιμο με κάτι του 2016. nissan primera p10. Το έχω σε ασημή μεταλλικό. Το ABS, το είχε στον στάνταρ εξοπλισμό. Έχω δει τρακαρισμένο primera ολόιδιο, περίπου με 100 χλμ ανά ώρα, πάνω σε πέτρινο μαντρότοιχο, με σημαντικά αφελή παραμόρφωση, με την ταχύτητα που καρφώθηκε. Το αμάξι βέβαια αχρηστεύτηκε, από θέμα αριστερού μέρους σασί. Συνεργείο ενημέρωσε πως μπορεί να φτιαχτεί, αλλά όπως και να έχει, εργοστασιακό δεν γίνεται. Και το δικό μου, ενεπλάκη σε σύγκρουση, με μικρή σχετικά ταχύτητα, περίπου 30- 35 χλμ ανά ώρα, σε σύγκρουση με φορτηγό. Οι ζημιές αμελητέες. δύο φανάρια, μάσκα, και ψυγείο. Τίποτα άλλο δεν πειράχτηκε. Ελέγχθηκε και εξετάστηκε σε δύο επίσημες αντιπροσωπείες και ένα συνεργείο. Ναι δεν αντιλέγω ότι η τεχνολογία προχώρησε, και αυτό είναι καλό, κάλλιστο μάλλον, αλλά σε θέματα κινητήρα, πιστεύω πως κάποιοι κινητήρες απλά μένουν αναλλοίωτοι στον χρόνο, και δεν θα κολλήσω στο αν είναι ιαπωνικοί, αμερικάνικοι, ιταλικοί.
Haldol Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Με αυτά που γράφεις τώρα, συμφωνώ. Εννοείται πως έχουν κατασκευαστεί κινητήρες (και αμάξια) διαμάντια που αντέχουν στο χρόνο. Πιθανώς και το P10 να είναι από αυτά, δεν ξέρω πολλά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Εμείς έχουμε το P11. Για να είμαι ειλικρινής δε το πολυ-εκτιμώ σαν αμάξι (δε μου αρέσει η συμπεριφορά του στο δρόμο - αν και δε φταίει μόνο η Nissan γι αυτό) αλλά η αξιοπιστία του τουλάχιστον είναι εξαιρετική. Να ξέρεις πάντως ότι το τι θα γίνει σε ένα ατύχημα, παίζουν πολλά ρόλο. Και η τύχη ίσως. Σε πρόσφατο ατύχημά μου, που έπεσε ένας πάνω μου από πίσω (με μικρή ταχύτητα) εγώ έπαθα γρατσουνιές στον προφυλακτήρα και παίζει να στράβωσε ή να έσπασε κάποια βάση εσωτερικά. Εκείνου του ξήλωσε ο προφυλακτήρας, σηκώθηκε και στράβωσε το καπώ, έσπασε φανάρι, ψυγείο... 1
saleit Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Κλείνοντας μια μεγάλη παράγραφο, θα θελα να παραθέσω, έναν κινητήρα- καυστήρα, ο οποίος κατά την γνώμη του κυρίου Καλογεράκη, και εμού πλέον, και κάποιον ακόμα, είναι ένας σύγχρονος, μη ρυπογόνος, οικονομικότερος, και ίσως ο πιο αξιόπιστος παραγωγός ενέργειας. Έχω πειστεί πως αυτός ο κινητήρας, θα αποτελέσει την μελλοντική πηγή ενέργειας, σε συνδυασμό με τα φωτοβολταϊκά και τις ανεμογεννήτριες. Σας παραθέτω μια έρευνα του δημοσιογράφου Ιωσήφ Παπαδόπουλου, οπου μας παρουσιάζει την πατέντα του Καλογεράκη. Θα ταν χρήσιμο, να παρακολουθήσετε όλη την έρευνα, όπου ξετυλίγεται όντος η ιστορία και η χρήση ενός κινητήρα- καυστήρα, διαμάντι!
Sheogorath Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 B16Β, 114 άλογα ανα λίτρο ατμοσφαιρικά, κόφτης στις 9Κ και σηκώνει βελτίωση άλλα τόσα. Και πάνω απο όλα αξιόπιστος. Αλλά all time favorite 250cc και 45 άλογα στις 16000 στροφές με redline 18K και κόφτη 20000. Και bonus video, engine porn (βάλτε ήχο) 2
Haldol Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Και bonus video, engine porn (βάλτε ήχο) Κι εκεί που -λόγω ήχου- περιμένεις να περάσει το μονοθέσιο, σκάει μύτη η CBR. 2
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Και τελος παντων ακομα και 20ετιας 1.4 να σας.. θυμισε (μη γινεστε τοσο γραφικοι anyway-δεν υπαρχει λογος) παραμενει ενα 1000ρακι μοτερ που ακομα και τα πρωτα χρονια της κυκλοφοριας του αμφισβητηθηκε ως οτι "δεν προκειται να αντεξουν 3 μικροι κυλινδροι το τουρμπο και τα 100/125/140 αλογα, σιγουρα ειναι πιεσμενο και θα βγαλει προβληματα κλπ". Τελικα και τα αλογα ειναι ζωντανα και ο κινητηρας δεν ειναι πιεσμενος πανω απο τις δυναμεις των υλικων του και προβληματα δεν βγαζει εδω και 5 ετη (και εχει μεγαλυτερη ισχυ/λιτρο απο την veyron ). 1.4 16v, δεν το σύγκρινα με τα ψοφίμια 8v των 70κατι αλόγων. Φυσικά, για 1000ράκι είναι άψογο. Όμως δεν κοστίζει όσο ένα "χιλιαράκι" με την έννοια που το θέτεις, αλλά κάποιες χιλιάδες ευρώ παραπάνω, άρα θα το συγκρίνω με "1200-1400ράκια", εφ' όσον βρίσκονται αρκετά κοντά σε τιμή. Έχω δει τρακαρισμένο primera ολόιδιο, περίπου με 100 χλμ ανά ώρα, πάνω σε πέτρινο μαντρότοιχο, με σημαντικά αφελή παραμόρφωση, με την ταχύτητα που καρφώθηκε. Το αμάξι βέβαια αχρηστεύτηκε, από θέμα αριστερού μέρους σασί. Συνεργείο ενημέρωσε πως μπορεί να φτιαχτεί, αλλά όπως και να έχει, εργοστασιακό δεν γίνεται. Και το δικό μου, ενεπλάκη σε σύγκρουση, με μικρή σχετικά ταχύτητα, περίπου 30- 35 χλμ ανά ώρα, σε σύγκρουση με φορτηγό. Οι ζημιές αμελητέες. δύο φανάρια, μάσκα, και ψυγείο. Τίποτα άλλο δεν πειράχτηκε. Ελέγχθηκε και εξετάστηκε σε δύο επίσημες αντιπροσωπείες και ένα συνεργείο. Μην ξεχνάς όμως ότι όσο πιο πολύ παραμορφώνεται το αυτοκίνητο, τόσο περισσότερο απορροφά τις δυνάμεις, άρα τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να... ζήσεις. Δεν λέω να τσακίσει η καμπίνα, αυτό θα ήταν μεγάλο φάουλ. Όμως όταν το Grande Punto μου έφυγε με 70 (πλάγια σύγκρουση με δέντρο στην μεσαία κολώνα του αυτοκινήτου), το αυτοκίνητο παραμορφώθηκε σε τέτοιο βαθμό που: i) να βγω κυριολεκτικά με 3 γρατσουνιές, ii)να νομίζεις βλέποντάς το ότι στούκαρα τουλάχιστον με 120km/h.... 2
saleit Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 1.4 16v, δεν το σύγκρινα με τα ψοφίμια 8v των 70κατι αλόγων. Φυσικά, για 1000ράκι είναι άψογο. Όμως δεν κοστίζει όσο ένα "χιλιαράκι" με την έννοια που το θέτεις, αλλά κάποιες χιλιάδες ευρώ παραπάνω, άρα θα το συγκρίνω με "1200-1400ράκια", εφ' όσον βρίσκονται αρκετά κοντά σε τιμή. Μην ξεχνάς όμως ότι όσο πιο πολύ παραμορφώνεται το αυτοκίνητο, τόσο περισσότερο απορροφά τις δυνάμεις, άρα τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να... ζήσεις. Δεν λέω να τσακίσει η καμπίνα, αυτό θα ήταν μεγάλο φάουλ. Όμως όταν το Grande Punto μου έφυγε με 70 (πλάγια σύγκρουση με δέντρο στην μεσαία κολώνα του αυτοκινήτου), το αυτοκίνητο παραμορφώθηκε σε τέτοιο βαθμό που: i) να βγω κυριολεκτικά με 3 γρατσουνιές, ii)να νομίζεις βλέποντάς το ότι στούκαρα τουλάχιστον με 120km/h.... Δεν μπορείς να συγκρίνεις βάση τιμής συνολικά, αλλά ούτε βάση κυβικών. Πρέπει να συνδυάζονται. Θα το συγκρίνεις με τα υπόλοιπα χιλιάρα, και μετά με 1.2-1.6 ή αν παίρνει και παραπάνω. Στο θέμα της παραμόρφωσης,δεν αντιλέγω, αλλά κάποια αυτοκίνητα, έχουν τέτοιο σασί και τέτοια ιδιομορφία, που απορροφούν κραδασμούς, χωρίς να παραμορφώνονται ιδιαίτερα, όπως στην περίπτωση του p10. Έτσι, μπορεί οι βάσεις του αυτοκινήτου να έχουν τσακίσει, να έχει διαλυθεί σε άκυρα σημεία, όπου δεν θα έχει υπάρξει επαφή, λόγω μεταβολής κραδασμών, αλλά η καμπίνα να παραμείνει κυριολεκτικά ανέπαφη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα