Προς το περιεχόμενο

Ας μιλήσουμε για κινητήρες- διαμάντια!


saleit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έγραψα αυτό το πράγμα σ' εκείνο το post, διότι η Ford με τον EcoBoost είχε σαν στόχο την εξαιρετική απόδοση στο λίτρο. Η VW (ΟΚ, η Bugatti) δεν ενδιαφέρθηκε για κάτι τέτοιο, γι αυτό και δεν αποδίδει καλά στο λίτρο ο W16.

 

Δε πιστεύω ότι μία εταιρεία με τέτοια τεχνογνωσία δε θα μπορούσε να βγάλει κινητήρα που να αποδίδει καλά στο λίτρο εφόσον είχε αυτό σαν στόχο. Άλλωστε έχει ξαναγίνει (και χωρίς τούρμπισμα) με τον κλασικό F20C που ανέφερε ένας άλλος πιο πάνω. Που στροφάρει και στο θεό!

 

:P

 

 

Ναι, ανάγκασε, τι νομίζεις ότι έκανε; Χαρακτηριστικά, η BMW έλεγε ότι "τα άλογα δε συμπιέζονται". Και μετά έτρεχε να τουρμπίσει ότι έβρισκε μπροστά της!

 

Πως ακριβώς οδηγούμαστε στο ότι η VW ("και κάποιες ακόμη ανά τον κόσμο") θα είναι κάτω από τα κρεμαστά των ιαπώνων για πάντα το γεγονός ότι εσύ φτάνεις στο επόμενο φανάρι πιο γρήγορα με ένα χρέπι 25-ετίας από ότι ένας άλλος με έναν 1.8Τ νεότερης τεχνολογίας; Πραγματικά, αδυνατώ να τα συνδέσω.

στο χρέπι 25ετιας, σε έσβησα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γιατί όλο τον κόσμο τον ενδιαφέρει το 0-100 και τα φανάρια... :rolleyes:

δεν μίλησα για 0-100, ούτε για φανάρια.

Επιπροσθέτως, ο κινητηρασ ο 1.6 του nissan που έχω, εχει φτάσει επισήμως και ξεπεράσει τα 300.000 χλμ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο χρέπι 25ετιας, σε έσβησα!

 

Μωρέ δε πάει να έκανες ότι θες, αμάξι 25 ετών είναι χρέπι κι ας είναι και πύραυλος. Διότι ξέρεις, δε μετράει μόνο η ταχύτητα σε ένα αμάξι, ε; Υπάρχουν και πράγματα όπως άνεση, ασφάλεια, κλπ, που φαντάζομαι τα περνάς στο ντούκου.

 

Αλήθεια, έχει -έστω- ABS; Για ESP ή κάτι άλλο δε θα ρωτήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Νισαν 1.6 25ετίας δε γίνεται καλύτερο στα μάτια κανενός

με το να ρίχνεις τσιτάτα για τα VW.

 

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις για να βελτιώσεις τις μετακινήσεις σου

είναι να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο, κι ας είναι γιαπωνέζικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραφικη συζητηση.

O/οι μεν επειδη εχουν αμαξι του group vag υποστηριζουν με καθε πιθανο και απιθανο επιχειρημα το group vag, οι δε επειδη εχουν γιαπωνεζικο κανουν το ιδιο για τα γιαπωνεζικα και καπου στη μεση εχει βγει αχρηστη και η bmw επειδη λεει την αναγκασε η vw να βαλει τουρμπο για να αντεξει τον ανταγωνισμο απο τα τηγανια των αμετρητων προβληματων του group vag! Γελαει ο ντουνιας.

 

Για τον 1.8T του group vag ειπατε; Καλος κινητηρας στο θεμα των επιδοσεων (χωρις ομως να εχει και καμια ιδιαιτερη καινοτομια, πηραν απλα 1800 κυβικα τους ριξαν ενα τουρμπο και προφανως βγηκαν ΠΟΛΛΑ αλογα ), αλλα ως συνηθως ΚΑΙ αυτος εκαιγε καμποσο λαδι, αρα διαμαντι ΔΕΝ ηταν και ΔΕΝ θα γινει ποτε του οσο εχει τετοια ελατωματα απο κατασκευης. Για να δουμε αν οντως ηταν διαμαντι αυτος ο κινητηρας, περα απο τα ελατωματα του, θα τον συγκρινουμε και με κινητηρες της ιδιας κατηγοριας, ητοι 2.0T του evo και 2.0Τ της subaru. Kαι τελειωνει η συζητηση εδω για τον 1.8T.

 

Παμε παρακατω. Σε οτι αφορα τον ecoboost που στο λιτρο βγαζει 140 ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και πολυβραβευμενα αλογα, οχι η ford δεν ειχε στο μυαλο της να βγαλει τρελη αποδοση ανα λιτρο για να εχει να το λεει, αλλα να βγαλει εναν χαμηλου κοστους καινοτομο και αξιοπιστο κινητηρα που θα της αποφερει κερδη και θα της δωσει ανταγωνιστικο πλεονεκτημα στη νεα εποχη του downsizing. Και το καταφερε, καθως ο ανταγωνισμος απο κινητηρες 0-1.300cc παραμενει πισω ακομα, 5-6 χρονια μετα το λανσαρισμα του ecoboost, με τα εργοστασια της  ford να μη προλαβαινουν την ζητηση για ecoboost.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά; μοτέρ διαμάντι ήταν ο 1.4 tsi με το πρόβλημα στην καδένα :P

Καλα ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν ξερει ουτε ο ιδιος ποσα προβληματα ειχε :P Θα ειχε θεση στο αντιστοιχο τοπικ με τους χειροτερους κινητηρες που βγηκανε ποτε, μαζι με τους fsi της vw (τι εκπληξη) και κατι αλλους της opel :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά; μοτέρ διαμάντι ήταν ο 1.4 tsi με το πρόβλημα στην καδένα :P

 

Όπως και ο 1.4 του Polo GTI, που έκαιγε λάδι όσο και βενζίνη. :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να δουμε αν οντως ηταν διαμαντι αυτος ο κινητηρας, περα απο τα ελατωματα του, θα τον συγκρινουμε και με κινητηρες της ιδιας κατηγοριας, ητοι 2.0T του evo και 2.0Τ της subaru. Kαι τελειωνει η συζητηση εδω για τον 1.8T.

 

 

Από που βγαίνει ότι είναι στην κατηγορία αυτή?

Γιατί τον 1.8 τον αγοραζες και σε αμάξια με 17 χιλιάρικα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από που βγαίνει ότι είναι στην κατηγορία αυτή?

Γιατί τον 1.8 τον αγοραζες και σε αμάξια με 17 χιλιάρικα.

Μα πραγματικά...

 

Διαβάζεις παραπάνω σχόλια για τον 1.8 20VT και αντιλαμβάνεσαι πως δεν ξέρουν για ποιά πράγματα μιλάνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, στην φιμωμενη εκδοση των 150 αλογων. Για αυτην την εκδοση του μιλαγατε οτι ειναι διαμαντι; Σιγα τα ωα 150 ιππους σε 1800 κυβικα ΜΕ τουρμπο...

 

ΥΓ. Η χαμηλοτερη τιμη επιτυγχανεται επισης απο το γεγονος οτι φοριοταν σε μικροτερης κατηγοριας αμαξια απο το evo και το sti . Το λεω γιατι ολο και καποιος θα βγει να μου πει καποια αντιςτοιχη εξυπναδα για το ibiza ...

 

ΥΓ2. Ο 20VT σε παραγωγη βγηκε εως 300 και κατι ψιλα αλογα στην ιςχυροτερη του version. Το evo και το sti λενε hi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

O ecoboost 100 που οδήγησα σε Fiesta που φάνηκε απλά αξιοπρεπής. Σαν να οδηγούσα ένα 1.4 16v 20ετίας.

Αντίθετα ο 125 στο Focus που οδήγησα (πολύ πιο μεγάλο αμάξι και βαρύ), μου φάνηκε πιο "ζωντανός". Πάταγες τέρμα και ένιωθες ότι το αμάξι έχει turbo.

 

Δεν ξέρω τι κάνουν με τις καταναλώσεις βέβαια. Γιατί αν είναι να συνεχίζουν να χάνουν κατά κράτος ακόμα και από τους 1.5dci και 1.6hdi, μαζί με το μειωμένο κόστος του diesel, τους καθιστά διαμάντια μεν, χωρίς ιδιαίτερο νόημα ύπαρξης δε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...