Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το πιο αξιόπιστο μοτέρ που έχω οδηγήσει είναι του Yamaha XT 600.. ;)

Και λάδι να μην του βάλεις δεν παθαίνει τπτ χαχα

  • Like 1
  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

O 1.8 T 20v που είχαν τα αυτοκίνητα του group VW.

Αξιόπιστος, προσιτός, σηκώνει πολλές μετατροπές.

Τώρα κάτι θηρία που βάζετε εδώ μέσα είναι άλλο πράγμα.....

  • Like 1
Δημοσ.

O 1.8 T 20v που είχαν τα αυτοκίνητα του group VW.

Αξιόπιστος, προσιτός, σηκώνει πολλές μετατροπές.

Τώρα κάτι θηρία που βάζετε εδώ μέσα είναι άλλο πράγμα.....

ειλικρινά τώρα, vw group;; διαμάντι vw ;

Δημοσ.

ειλικρινά τώρα, vw group;; διαμάντι vw ;

 

Έλα μου ντε, απαράδεκτο μοτέρ ο 20VT! Ούτε για τα σκουπίδια δε κάνει!

 

Άει ρε. <_<

  • Like 1
Δημοσ.

Έλα μου ντε, απαράδεκτο μοτέρ ο 20VT! Ούτε για τα σκουπίδια δε κάνει!

 

Άει ρε. <_<

υπάρχουν πολύ καλύτεροι και πιο αξιόπιστοι.

20V-1.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Και λοιπόν; Πάντα θα υπάρχουν καλύτεροι. Ένα εξαιρετικό μοτέρ - διαμάντι ξαφνικά μετατρέπεται σε "κακό" άμα βρεθεί κάποιο ακόμα καλύτερο; Σε ποιον πλανήτη;

  • Like 1
Δημοσ.

Και λοιπόν; Πάντα θα υπάρχουν καλύτεροι. Ένα εξαιρετικό μοτέρ - διαμάντι ξαφνικά μετατρέπεται σε "κακό" άμα βρεθεί κάποιο ακόμα καλύτερο; Σε ποιον πλανήτη;

Ναι, όμως όταν μιλήσουμε για κινητήρες ίδιας κατηγορίας, η φαου βε (VW), όντας κάτοχος, θα ναι στον πάτο της συζήτησης. Δεν έχουν λόγω ύπαρξης, είναι αποτυχημένο παιχνίδι.

Δημοσ.

Εφόσον δεν έχουν λόγο ύπαρξης για ποιο λόγο μιλάνε όλοι γι αυτούς; Γιατί ασχολούνται όλοι μαζί τους, είτε θετικά, ή με εμπάθεια; Εάν "δεν είχαν λόγο ύπαρξης" όπως γράφεις, θα είχαν ήδη περάσει στην αφάνεια, όπως έχει γίνει και με μοτέρ, αλλά και με κατασκευαστές στο παρελθόν.

 

Και μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις γιατί δεν βάζεις στην κατηγορία "διαμάντι" τον 20VT, μιας και έκανες quote δημοσίευση γι αυτόν; Το "υπάρχουν καλύτεροι" σαφώς και δεν είναι επαρκής λόγος. Τον θεωρείς κακό κινητήρα για κάποιο λόγο; Πολύ θα ήθελα να τον μάθω.

  • Like 2
Δημοσ.

Με την ιπποδύναμη ανά λίτρο τι ακριβώς καταλαβαίνουμε; Η Bugatti  δε προσπάθησε ποτέ να βγάλει τον πιο δυνατό χιλιάρη κινητήρα για να τους συγκρίνουμε σ' αυτό το θέμα. Ανούσιο fact είναι. 

 

Επειδή όλοι οι κινητήρες δεν έχουν την ίδια χωρητικότητα, όπως άλλωστε αναφέρεις με την περίπτωση της Veyron, η σύγκριση γίνεται με την αναφορά της ιπποδύναμης ανά λίτρο. Δηλαδή πόσα άλογα αντιστοιχούν ανά 1000cc.

 

Απο αυτή την τιμή (ειδικά για τα ατμοσφαιρικά) φαίνεται πόσο αποδοτικό είναι το μοτέρ.

 

Πάντως, ο πιο σωστός ορισμός του "διαμάτι μοτερ", θεωρώ πως είναι το μοτέρ που έχει τεχνολογικές καινοτομίες, υψυλή απόδοση για τα κυβικά του και μεγάλη αξιοπιστία. Φυσικά, μιλάμε μόνο για "μαμά" μοτέρ και όχι βελτιωμένα, δεν έχει κάποιο νόημα αυτό. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, όμως όταν μιλήσουμε για κινητήρες ίδιας κατηγορίας, η φαου βε (VW), όντας κάτοχος, θα ναι στον πάτο της συζήτησης. Δεν έχουν λόγω ύπαρξης, είναι αποτυχημένο παιχνίδι.

Στο πάτο της συζήτησης η εταιρεία που τη περασμένη 10ετια τους πήγε όλους πηδιώντας βάζοντας τούρμπο παντού και ανάγκασε εταιρείες όπως η BMW και η Honda να έχουν και αυτές πλέον τούρμπο;

 

Ο παραπάνω κινητήρας που εβαλες είναι του Celica; Σιγά το διαμάντι

  • Like 1
Δημοσ.

Εφόσον δεν έχουν λόγο ύπαρξης για ποιο λόγο μιλάνε όλοι γι αυτούς; Γιατί ασχολούνται όλοι μαζί τους, είτε θετικά, ή με εμπάθεια; Εάν "δεν είχαν λόγο ύπαρξης" όπως γράφεις, θα είχαν ήδη περάσει στην αφάνεια, όπως έχει γίνει και με μοτέρ, αλλά και με κατασκευαστές στο παρελθόν.

 

Και μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις γιατί δεν βάζεις στην κατηγορία "διαμάντι" τον 20VT, μιας και έκανες quote δημοσίευση γι αυτόν; Το "υπάρχουν καλύτεροι" σαφώς και δεν είναι επαρκής λόγος. Τον θεωρείς κακό κινητήρα για κάποιο λόγο; Πολύ θα ήθελα να τον μάθω.

Ποίοι ασχολούνται με vw;; Όσους ξέρω, και όχι δεν είναι 50 - 60 μόνο, δεν τους νοιάζει καν σαν εταιρία...

Δεν απέρριψα τους εικοσαβαλβιδους, αλλά της vw, που βγάζει πιο πολλά κουσούρια απ ότι άλογα.

Δημοσ.

Στο πάτο της συζήτησης η εταιρεία που τη περασμένη 10ετια τους πήγε όλους πηδιώντας βάζοντας τούρμπο παντού και ανάγκασε εταιρείες όπως η BMW και η Honda να έχουν και αυτές πλέον τούρμπο;

 

Ο παραπάνω κινητήρας που εβαλες είναι του Celica; Σιγά το διαμάντι

χαχαχαχαχαχα... τι έκανε; που τα δες αυτά;; "ανάγκασε";;; από την άλλη η Honda, έβαζε πολύ πιο πριν turbo.

Καιιιι γενικά όλες οι γερμανικές και κάποιες ακόμη ανά τον κόσμο εταιρίες κάτω από τα κρεμαστά των Ιαπώνων θα είναι. Π Α Ν Τ Α !

και για του λόγου το αληθές, ακόμα καιρνάω τσάι με 25 ετίας 1.6 ιάπωνα σε κάτι 1.8t του group της φολξ σαραβα λάγκ εν.

Δημοσ.

Επειδή όλοι οι κινητήρες δεν έχουν την ίδια χωρητικότητα, όπως άλλωστε αναφέρεις με την περίπτωση της Veyron, η σύγκριση γίνεται με την αναφορά της ιπποδύναμης ανά λίτρο. Δηλαδή πόσα άλογα αντιστοιχούν ανά 1000cc.

 

Απο αυτή την τιμή (ειδικά για τα ατμοσφαιρικά) φαίνεται πόσο αποδοτικό είναι το μοτέρ.

 

Πάντως, ο πιο σωστός ορισμός του "διαμάτι μοτερ", θεωρώ πως είναι το μοτέρ που έχει τεχνολογικές καινοτομίες, υψυλή απόδοση για τα κυβικά του και μεγάλη αξιοπιστία. Φυσικά, μιλάμε μόνο για "μαμά" μοτέρ και όχι βελτιωμένα, δεν έχει κάποιο νόημα αυτό. 

 

Έγραψα αυτό το πράγμα σ' εκείνο το post, διότι η Ford με τον EcoBoost είχε σαν στόχο την εξαιρετική απόδοση στο λίτρο. Η VW (ΟΚ, η Bugatti) δεν ενδιαφέρθηκε για κάτι τέτοιο, γι αυτό και δεν αποδίδει καλά στο λίτρο ο W16.

 

Δε πιστεύω ότι μία εταιρεία με τέτοια τεχνογνωσία δε θα μπορούσε να βγάλει κινητήρα που να αποδίδει καλά στο λίτρο εφόσον είχε αυτό σαν στόχο. Άλλωστε έχει ξαναγίνει (και χωρίς τούρμπισμα) με τον κλασικό F20C που ανέφερε ένας άλλος πιο πάνω. Που στροφάρει και στο θεό!

 

:P

 

χαχαχαχαχαχα... τι έκανε; που τα δες αυτά;; "ανάγκασε";;; από την άλλη η Honda, έβαζε πολύ πιο πριν turbo.

Καιιιι γενικά όλες οι γερμανικές και κάποιες ακόμη ανά τον κόσμο εταιρίες κάτω από τα κρεμαστά των Ιαπώνων θα είναι. Π Α Ν Τ Α !

και για του λόγου το αληθές, ακόμα καιρνάω τσάι με 25 ετίας 1.6 ιάπωνα σε κάτι 1.8t του group της φολξ σαραβα λάγκ εν.

 

Ναι, ανάγκασε, τι νομίζεις ότι έκανε; Χαρακτηριστικά, η BMW έλεγε ότι "τα άλογα δε συμπιέζονται". Και μετά έτρεχε να τουρμπίσει ότι έβρισκε μπροστά της!

 

Πως ακριβώς οδηγούμαστε στο ότι η VW ("και κάποιες ακόμη ανά τον κόσμο") θα είναι κάτω από τα κρεμαστά των ιαπώνων για πάντα το γεγονός ότι εσύ φτάνεις στο επόμενο φανάρι πιο γρήγορα με ένα χρέπι 25-ετίας από ότι ένας άλλος με έναν 1.8Τ νεότερης τεχνολογίας; Πραγματικά, αδυνατώ να τα συνδέσω.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...