Προς το περιεχόμενο

Ας μιλήσουμε για κινητήρες- διαμάντια!


saleit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εεε βασικά και η amg καγκούρικη είναι, καθώς παίρνουν ένα μοντέλο παραγωγής της mb και το βελτιώνουν...

Καλο το αστειο. Ξαναλεω, κινητηρες παραγωγης ενδιαφερουν κι οχι η custom βελτιωση του καθε καγκουρα στο συνεργειο του μπατζανακη του. Αυτα πειτε τα με κατι αλλα καγκουρια που ανοιγαν τοπικ τις προαλλες για να στησουν καμια κοντρα κλπ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλο το αστειο. Ξαναλεω, κινητηρες παραγωγης ενδιαφερουν κι οχι η custom βελτιωση του καθε καγκουρα στο συνεργειο του μπατζανακη του. Αυτα πειτε τα με κατι αλλα καγκουρια που ανοιγαν τοπικ τις προαλλες για να στησουν καμια κοντρα κλπ.

και ξαναπαραθέτω:

Μια διευκρίνιση!

Ένας κινητήρας, κατά την ἀποψή μου, για να θεωρηθεί "διαμάντι", δεν είναι αναγκαστικό απλά να αποδίδει ίππους. Πιστεύω πως χρησιμότερο είναι να αποδίδει ίππους που να μπορεί να τους βγάλει στον δρόμο, να έχει ροπή, και να αντέχει κάθε βελτίωση, χωρίς να προκαλεί προβλήματα. Να έχει δηλαδή περιθώρια βελτίωσης και έρευνας, είτε αυτή προέρχεται από εξουσιοδοτημένο βελτιωτικό οίκο, είτε από το συνεργείο του κυρ Μητσάρα του ξαδέρφου της ξαδέρφης από το χωριό.

Καλο το αστειο. Ξαναλεω, κινητηρες παραγωγης ενδιαφερουν κι οχι η custom βελτιωση του καθε καγκουρα στο συνεργειο του μπατζανακη του. Αυτα πειτε τα με κατι αλλα καγκουρια που ανοιγαν τοπικ τις προαλλες για να στησουν καμια κοντρα κλπ.

και επίσης μιλάω για τέτοιες μελέτες:

hqdefault.jpg

 

Και όχι για τέτοιες:

ford.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ξαναπαραθέτω:

Μια διευκρίνιση!

Ένας κινητήρας, κατά την ἀποψή μου, για να θεωρηθεί "διαμάντι", δεν είναι αναγκαστικό απλά να αποδίδει ίππους. Πιστεύω πως χρησιμότερο είναι να αποδίδει ίππους που να μπορεί να τους βγάλει στον δρόμο, να έχει ροπή, και να αντέχει κάθε βελτίωση, χωρίς να προκαλεί προβλήματα. Να έχει δηλαδή περιθώρια βελτίωσης και έρευνας, είτε αυτή προέρχεται από εξουσιοδοτημένο βελτιωτικό οίκο, είτε από το συνεργείο του κυρ Μητσάρα του ξαδέρφου της ξαδέρφης από το χωριό.

 

και επίσης μιλάω για τέτοιες μελέτες:

hqdefault.jpg

 

Ε ναι , "έρευνα" από «το συνεργείο του κυρ Μητσάρα του ξαδέρφου της ξαδέρφης από το χωριό.» είναι αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναι , "έρευνα" από «το συνεργείο του κυρ Μητσάρα του ξαδέρφου της ξαδέρφης από το χωριό.» είναι αυτό...

όχι, είναι xtreme tunners, made in greece.

έχω δει αξιότιμες δουλείες όμως σε συνεργεία, σε επαρχία. Και εννοώ μηχανικά και όχι bodykit και carbon αυτοκόλλητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

saleit: Καλα το πηγες μεχρι εκει που αρχισες να λες οτι ενας κινητηρας διαμαντι κρινεται απο το ποσο βελτιωνεται.
Ο ορος βελτιωση αφορα μονο τον Μητσο τον μπατζανακη και την καγκουρομετατροπη που εβαλες στη φωτο για να την παρουσιασεις ως "ερευνα" ( :D ).

Και οχι, δεν ειναι κριτηριο το ποσο βελτιωνεται. Κριτηριο ειναι το ποσο αξιοπιστος ειναι, τι επιδοσεις εχει, τι καταναλωση εχει, τι ρυπους βγαζει, τι κοστος εχει κλπ out of the box.
Τελος, αν μια εταιρεια συνεργαζεται με καποια αλλη που tunarei κινητηρες και τους βγαζει σε παραγωγη, τοτε το συζηταμε.

 

Για να μη το κουραζουμε αλλο. Επιμενω σε κινητηρες παραγωγης γιατι:

-Μονο σε αυτους ειναι γνωστη η αξιοπιστια τους (ενω για τις customies του καθε καγκουρα μονο παπατζες θα ακους του στυλ "φιλαρακι 1500 αλογα το εργαλειο, μονο λαδια του αλλαζω, τιποτα αλλο).

-Μονο αυτοι εχουν συγκεκριμενο κοστος. Ο μπατζανακης χρεωνει οτι γουσταρει και εν τελει αν και οταν φτασει τα 1.000 αλογα σε ενα μοτερ 2.000 κυβικων μπορει να σε εχει χρεωσει παραπανω απο οσο κοστιζει μια ferrari και τελικα να σου σκασει στο επομενο στενο. Non sense.

-Μονο αυτοι ερχονται με εγγυηση κατασκευαστη. Ο μπατζανακης συνεργιατζης απλα σου "tunarei" το εργαλειο κι αν σκασει στο δρομο "η κακια η στιγμη ρε φιλε".

-Μονο αυτοι ειναι νομιμοι και δικαιουνται να κυκλοφορουν στους δρομους. Αν μιλαμε και για πιστα τοτε ευχαριστως να παρουμε κινητηρες εταιρειων που ειναι φτιαγμενοι για πιστα για να συγκρινουμε με τις πατεντες του καθε wannabe βελτιωτη αλλά με κριτηρια πιστας πλεον.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

saleit: Καλα το πηγες μεχρι εκει που αρχισες να λες οτι ενας κινητηρας διαμαντι κρινεται απο το ποσο βελτιωνεται.

Ο ορος βελτιωση αφορα μονο τον Μητσο τον μπατζανακη και την καγκουρομετατροπη που εβαλες στη φωτο για να την παρουσιασεις ως "ερευνα" ( :D ). Διαφορετικα μιλαμε για κινητηρα που βγαινει σε μοντελα παραγωγης, ειτε ειναι tuned, ειτε οχι.

Και οχι, δεν ειναι κριτηριο το ποσο βελτιωνεται. Κριτηριο ειναι το ποσο αξιοπιστος ειναι, τι επιδοσεις εχει, τι καταναλωση εχει, τι ρυπους βγαζει, τι κοστος εχει κλπ.

Δεκτά.

Ας μείνουμε στο κομμάτι των εργοστασιακών.

Mercedes benz  a43 amg

mitsubishi evo x fq440

και τα δύο δίλιτρα. το a43= ~400hp

το evo x fq 440 = 440 hp

ποιο έχει ελπίδες; Δεν μιλάω αποκλειστικά για ευθεία, μιλάω για πίστα.

Στο πρώτο πληρώνεις πιο πολύ όνομα και "πολυτέλεια" και μετά επιδώσεις, στο δεύτερο, πλερώνεις DNA μακρόχρονων ερευνών και αγώνων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεκτά.

Ας μείνουμε στο κομμάτι των εργοστασιακών.

Mercedes benz  a43 amg

mitsubishi evo x fq440

και τα δύο δίλιτρα. το a43= ~400hp

το evo x fq 440 = 440 hp

ποιο έχει ελπίδες; Δεν μιλάω αποκλειστικά για ευθεία, μιλάω για πίστα.

Στο πρώτο πληρώνεις πιο πολύ όνομα και "πολυτέλεια" και μετά επιδώσεις, στο δεύτερο, πλερώνεις DNA μακρόχρονων ερευνών και αγώνων.

Μην το βλέπεις έτσι. Σκέψου ότι θα μπορούσε να είναι ο ίδιος κινητήρας απλά του evo να έχει πιο "performance" ecu profile/map κτλπ κτλπ.

Το evo το παίρνεις για πίστες λόγω επιδόσεων το amg για το brand, τις επιδόσεις & την αισθητική (δες το εσωτερικό των δύο και θα καταλάβεις). Για μένα το amg είναι ξεκάθαρα (στα μάτια μου) πιο "ολοκληρωμένο" αμάξι αν και αυτό είναι προσωπική άποψη γιατί ταιριάζει περισσότερο στο στυλ μου.

 

Επίσης κάπου είδα πως το ένα έχει 5 χρόνια εγγύηση και το άλλο 12 μήνες ενώ και τα δύο έχουν περίπου 55κ με 60~κ € αντίστοιχα. 

 

Ξέρω ότι μιλάμε για κινητήρες αλλά η σύγκριση είναι κάπώς "άκυρη" μιας και τα δύο αμάξια έχουν διαφορετικούς στόχους/σκοπό ύπαρξης και αυτό επηρεάζει πολλούς παράγοντες ακόμα και γύρω από τον κινητήρα.

Επεξ/σία από FireKiller
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το evo συγκριτικά με την a class είναι ψεύτοκατασκευη, ένας τουμπανιασμενος κινητήρας και μία φοβερή τετρακίνηση είναι πάνω στο χρεπι το lancer και δεν είμαι βέβαιος ότι στην απλή του έκδοση θα είναι καν και πιο γρήγορο και σε στροφές.

Δε βρίσκω το λόγο της ταλαιπωρίας σε σχέση με τη πολύ πιο premium a. Και δεν είναι όλα μόνο σημα, έχει βγάλει κάμποσες πατάτες η merc αλλά εδώ έχει κάνει σωστή δουλειά που δικαιολογεί το σήμα της

 

Επίσης αν και έχει ξεπεραστεί οκ, για μένα διαμάντι είναι και ο 2.0 tfsi, φοβερός κινητήρας που με υπηρετεί πιστά εδώ και 9 χρόνια με πολύ λίγα θεματακια και ακόμα κρατάει μία χαρά (βέβαια κάνει τα πάντα το δημόσιο να μας το βγάζει από τη μύτη, αλλά τουλάχιστον του χρόνου φεύγει ο φόρος πολυτελείας και πέφτει κι άλλο το τεκμήριο)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το evo συγκριτικά με την a class είναι ψεύτοκατασκευη, ένας τουμπανιασμενος κινητήρας και μία φοβερή τετρακίνηση είναι πάνω στο χρεπι το lancer και δεν είμαι βέβαιος ότι στην απλή του έκδοση θα είναι καν και πιο γρήγορο και σε στροφές.

Δε βρίσκω το λόγο της ταλαιπωρίας σε σχέση με τη πολύ πιο premium a. Και δεν είναι όλα μόνο σημα, έχει βγάλει κάμποσες πατάτες η merc αλλά εδώ έχει κάνει σωστή δουλειά που δικαιολογεί το σήμα της

 

Επίσης αν και έχει ξεπεραστεί οκ, για μένα διαμάντι είναι και ο 2.0 tfsi, φοβερός κινητήρας που με υπηρετεί πιστά εδώ και 9 χρόνια με πολύ λίγα θεματακια και ακόμα κρατάει μία χαρά (βέβαια κάνει τα πάντα το δημόσιο να μας το βγάζει από τη μύτη, αλλά τουλάχιστον του χρόνου φεύγει ο φόρος πολυτελείας και πέφτει κι άλλο το τεκμήριο)

ψευτοκατασκευή το evo;

όταν λες απλή ενοεις το X;

η a45 δεν είναι δουλεια της merc, αλλά της amg. έχει διαφορά. Όχι μεγάλη αλλά έχει. Καθως δεν θα διαφωνήσω πως η amg υπηρετεί την merc.

Aπ;o την άλλη, το fq440, είναι mitsubishi.

 

καλά και απροβλημάτιστα χλμ με τον 2λιτρο σου!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

η a45 δεν είναι δουλεια της merc, αλλά της amg. έχει διαφορά. Όχι μεγάλη αλλά έχει. Καθως δεν θα διαφωνήσω πως η amg υπηρετεί την merc.

 

Mercedes-AMG GmbH, commonly known as AMG, is the high performance division of Mercedes-Benz.

...

Daimler-Benz AG took a controlling interest in 1999, then became sole owner of AMG in 2005. Mercedes-AMG GmbH is now a wholly owned subsidiary of Daimler AG.

Σαν να λέμε π.χ. η M3 δεν είναι της BMW αλλά της M division, το RS4 δεν είναι της Audi αλλά της Quattro κ.τ.λ.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν να λέμε π.χ. η M3 δεν είναι της BMW αλλά της M division, το RS4 δεν είναι της Audi αλλά της Quattro κ.τ.λ.

 

Μέχρι και πριν 2 λεπτά που το έψαξα στο google, θα τον έκοβα, οτι το Quattro είναι designation για τα 4κίνητα μοντέλα της Audi. Αγνοούσα παντελώς το quattro gmbh... καλή φάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και  βεβαια η σειρα μ της μπεμβε ΔΕΝ  ειναι κατασκευη της μπεμβε,αλλα του βελτιωτικου οικου της.οπως και οι μερκ amg ,ΔΕΝ ειναι μερκ...βελτιωμενες εκδοσεις απο βελτιωτικο οικο ειναι.αν η amg  και η  m division ,ανηκουν στις αντιστοιχες εταιριες,μικρη σημασια εχει.οταν παιρνεις  το μοτορι και του αλλαζεις τα χυτα εργοστασιακα μπιστονια με σφυρηλατα,ανεβαζεις πιεσεις,αλλαζεις εισαγωγες-εξαγωγες ,κλπ κλπ......δεν ειναι εργοστασιακο το μοτορι πλεον.αυτο το κανει και ο κυρ μητσος ,αλλα αυτον τον βγαζεται στην απεξω!!!!!!!!!οτι μας συμφερει??και η amg που βαζει μαλε μπιστονια ,και ο κυρμητσος που βαζει τα ιδια μπιστονια,δεν ειναι κατασκευαστες ,αλλα συναρμολογητες.............

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και  βεβαια η σειρα μ της μπεμβε ΔΕΝ  ειναι κατασκευη της μπεμβε,αλλα του βελτιωτικου οικου της.οπως και οι μερκ amg ,ΔΕΝ ειναι μερκ...βελτιωμενες εκδοσεις απο βελτιωτικο οικο ειναι.αν η amg  και η  m division ,ανηκουν στις αντιστοιχες εταιριες,μικρη σημασια εχει.οταν παιρνεις  το μοτορι και του αλλαζεις τα χυτα εργοστασιακα μπιστονια με σφυρηλατα,ανεβαζεις πιεσεις,αλλαζεις εισαγωγες-εξαγωγες ,κλπ κλπ......δεν ειναι εργοστασιακο το μοτορι πλεον.αυτο το κανει και ο κυρ μητσος ,αλλα αυτον τον βγαζεται στην απεξω!!!!!!!!!οτι μας συμφερει??και η amg που βαζει μαλε μπιστονια ,και ο κυρμητσος που βαζει τα ιδια μπιστονια,δεν ειναι κατασκευαστες ,αλλα συναρμολογητες.............

ναι μόνο που ο ένας "συναρμολογητής" μπορεί να θέσει κάποια standards και να σου δώσει και εγγύηση ότι μπορείς να το οδηγάς καθημερινά ενώ το παραπάνω δεν μπορεί να γίνει για τις "καστομιές" που είδαμε παραπάνω. 

 

Eίναι σαν να μου λέει η Intel ότι το ειδικό τμήμα της έχει κάνει τους 6700k με turbo να πηγαίνουν στα 4.4. Aυτό για πολλούς έχει άλλη βαρύτητα/εγγύηση από το oc του Μήτσου στα 4.5 για παράδειγμα.

 

ΥΓ. το να κάνεις oc δεν φαίνεται σχεδόν ποτέ, αλλά το να αλλάξεις μέρη του κινητήρα είναι κάπως διαφορετικό (φαίνεται, μεγαλύτερη αξία = μεγαλύτερο ρίσκο για απώλεια εγγύησης)

Επεξ/σία από FireKiller
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και βεβαια η σειρα μ της μπεμβε ΔΕΝ ειναι κατασκευη της μπεμβε,αλλα του βελτιωτικου οικου της.οπως και οι μερκ amg ,ΔΕΝ ειναι μερκ...βελτιωμενες εκδοσεις απο βελτιωτικο οικο ειναι.αν η amg και η m division ,ανηκουν στις αντιστοιχες εταιριες,μικρη σημασια εχει.οταν παιρνεις το μοτορι και του αλλαζεις τα χυτα εργοστασιακα μπιστονια με σφυρηλατα,ανεβαζεις πιεσεις,αλλαζεις εισαγωγες-εξαγωγες ,κλπ κλπ......δεν ειναι εργοστασιακο το μοτορι πλεον.αυτο το κανει και ο κυρ μητσος ,αλλα αυτον τον βγαζεται στην απεξω!!!!!!!!!οτι μας συμφερει??και η amg που βαζει μαλε μπιστονια ,και ο κυρμητσος που βαζει τα ιδια μπιστονια,δεν ειναι κατασκευαστες ,αλλα συναρμολογητες.............

Αυτό που βγαίνει από το εργοστάσιο σε μαζική παραγωγή είναι εργοστασιακό και ας είναι μία άλλη υποτίθεται υποεταιρεία

 

Είναι κομάτι του ομίλου

 

Ο κυρ Μήτσος είναι κυρ Μήτσος

 

Αν η Audi πχ θέλει να πουλάει Revo (όχι η αντιπροσωπεία αλλά από τη γραμμή παραγωγής της και μάλιστα έχει αγοράσει και τη Revo) τότε είναι εργοστασιακό

 

Διαφορετικά είναι aftermarket βελτίωση

ναι μόνο που ο ένας "συναρμολογητής" μπορεί να θέσει κάποια standards και να σου δώσει και εγγύηση ότι μπορείς να το οδηγάς καθημερινά ενώ το παραπάνω δεν μπορεί να γίνει για τις "καστομιές" που είδαμε παραπάνω.

 

Eίναι σαν να μου λέει η Intel ότι το ειδικό τμήμα της έχει κάνει τους 6700k με turbo να πηγαίνουν στα 4.4. Aυτό για πολλούς έχει άλλη βαρύτητα/εγγύηση από το oc του Μήτσου στα 4.5 για παράδειγμα.

 

ΥΓ. το να κάνεις oc δεν φαίνεται σχεδόν ποτέ, αλλά το να αλλάξεις μέρη του κινητήρα είναι κάπως διαφορετικό (φαίνεται, μεγαλύτερη αξία = μεγαλύτερο ρίσκο για απώλεια εγγύησης)

Συμφωνω έχει άλλη βαρύτητα να έχω εγώ έναν επεξεργαστή στα 4.4 και άλλο να σου πουλάει η Intel i7 στα 4.0 σκέτο

 

Το δικό μου είναι πιο γαματο, είναι σταθερό από όσο ξέρω αλλά δεν είναι εργοστασιακό και κανένας δε μπορεί να το πάρει εξίσου σοβαρά με αυτό που δίνει η ίδια η ιντελ όσο φοβερός τύπος και αν είμαι εγώ που ξέρω να ανεβαζω CPU

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...