Προς το περιεχόμενο

Ας μιλήσουμε για κινητήρες- διαμάντια!


saleit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μου κάνει εντύπωση πώς το κατάφερε αυτό και δυστυχώς δεν έχει τύχει να τη δω σε δράση

 

Μπράβο της πάντως, γιατί για την κατηγορία αυτή που ανέκαθεν μου άρεσε νομίζω ότι παρουσίασε διαμάντι η μερκα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου κάνει εντύπωση πώς το κατάφερε αυτό και δυστυχώς δεν έχει τύχει να τη δω σε δράση

 

Μπράβο της πάντως, γιατί για την κατηγορία αυτή που ανέκαθεν μου άρεσε νομίζω ότι παρουσίασε διαμάντι η μερκα

yeah συμφωνώ. Δεν θα σχολιάσω για το αν είναι καλύτερη ή όχι από τον ανταγωνισμό (βλέπε audi, vw & bmw) αλλά είναι σαφέστατα πιο ενδιαφέρουσα πρόταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχουν αξια αυτα τα διαμαντια......να χαμε να λεγαμε......πραγματικα διαμαντια ειναι ο 1.8 της  vw  που φορεθηκε σε μιλιουνια,αλλα και ο 1.6 vtec,που μανισιος,σηκωνε ανετα την διπλασια ιπποδυναμη,και με ελαχιστες  αναβαθμισεις,τριπλασια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Noμιζω πως το θεμα του τοπικ δεν αφορα μονταρισμενους κινητηρες και ποσα αλογα τον πηγε ο καθε πικραμενος καγκουρας παρεα με το φιλαρακι του που δουλευει συνεργιατζης στα Καμινια, αλλα εργοστασιακους.

 

Αυτος της A AMG ειναι επισης πολυ μπροστα οταν βγαζει 180+ αλογα ανα λιτρο απλα υποκλινεσαι στον Γερμανο. Εαν φανει και αξιοπιστος σε βαθος χρονου, τοτε ναι ειναι απιθανος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Noμιζω πως το θεμα του τοπικ δεν αφορα μονταρισμενους κινητηρες και ποσα αλογα τον πηγε ο καθε πικραμενος καγκουρας παρεα με το φιλαρακι του που δουλευει συνεργιατζης στα Καμινια, αλλα εργοστασιακους.

 

Αυτος της A AMG ειναι επισης πολυ μπροστα οταν βγαζει 180+ αλογα ανα λιτρο απλα υποκλινεσαι στον Γερμανο. Εαν φανει και αξιοπιστος σε βαθος χρονου, τοτε ναι ειναι απιθανος.

εεε βασικά και η amg καγκούρικη είναι, καθώς παίρνουν ένα μοντέλο παραγωγής της mb και το βελτιώνουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωλούνται εδώ και κάμποσα χρόνια στην Αγγλία επίσημα Evo με 400 άλογα και φυσικά εγγύηση.

mitsubishi evo x fq 400 (400 άλογα) και fq 440 (440 άλογα).

Μια διευκρίνιση!

Ένας κινητήρας, κατά την ἀποψή μου, για να θεωρηθεί "διαμάντι", δεν είναι αναγκαστικό απλά να αποδίδει ίππους. Πιστεύω πως χρησιμότερο είναι να αποδίδει ίππους που να μπορεί να τους βγάλει στον δρόμο, να έχει ροπή, και να αντέχει κάθε βελτίωση, χωρίς να προκαλεί προβλήματα. Να έχει δηλαδή περιθώρια βελτίωσης και έρευνας, είτε αυτή προέρχεται από εξουσιοδοτημένο βελτιωτικό οίκο, είτε από το συνεργείο του κυρ Μητσάρα του ξαδέρφου της ξαδέρφης από το χωριό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...