Προς το περιεχόμενο

Ας μιλήσουμε για κινητήρες- διαμάντια!


saleit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να ρωτήσω κάτι διευκρινιστικό; "Διαμάντια" ως προς τι; Επιδόσεις, κατανάλωση, επιδόσεις προς κατανάλωση ή επιδόσεις στο λίτρο, ρύπους, απλότητα σχεδίασης, "brilliance" σχεδίασης, ανθεκτικότητας σε καταπόνηση, ανθεκτικότητας στο χρόνο, ευκολίας μετατροπών;

 

Υπάρχουν 150 σημεία για να χαρακτηριστεί ένα μοτέρ "διαμάντι".

 

 

Περιμένω post για 2JZ-GTE από dimitrisOP.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.0T ecoboost της ford. 5 συνεχομενα χρονια κινητηρας της χρονιας, παραγει μεγαλυτερη ισχυ ανα λιτρο αποτι ο κινητηρας μιας veyron αλλα κυριως σημερα, 5 χρονια μετα, δεν εχει καταφερει καποιος ανταγωνιστης να τον ξεπερασει (μιλαμε παντα για αυτην την κατηγορια).

 

Τον λες και διαμαντι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παραγει μεγαλυτερη ισχυ ανα λιτρο αποτι ο κινητηρας μιας veyron 

 

Με την ιπποδύναμη ανά λίτρο τι ακριβώς καταλαβαίνουμε; Η Bugatti  δε προσπάθησε ποτέ να βγάλει τον πιο δυνατό χιλιάρη κινητήρα για να τους συγκρίνουμε σ' αυτό το θέμα. Ανούσιο fact είναι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την ιπποδύναμη ανά λίτρο τι ακριβώς καταλαβαίνουμε; Η Bugatti  δε προσπάθησε ποτέ να βγάλει τον πιο δυνατό χιλιάρη κινητήρα για να τους συγκρίνουμε σ' αυτό το θέμα. Ανούσιο fact είναι. 

Δεν ειναι απαραιτητο να ειναι ολα ουσιωδη, μερικα ειναι και σαλτσες και καλως ειναι οταν συνοδευονται και απο ουσιωδη επιχειρηματα. Ειναι παντως κατι που εσυ μπορει να βρισκεις ανουσιο και καποιος αλλος να το βλεπει σαν ενδιαφερουσα πληροφορια, οχι για να αγορασει αμαξι, αλλα ως πληροφορια ή αχρηστη πληροφορια της ημερας.

 

Still, 1.0T ecoboost, ο καλυτερος στην κατηγορια του μακραν εδω και 5 ετη και ανευ αξιολογου ανταγωνισμου μεχρι στγμης μια που βαζει κατω σε ολα τα επιπεδα ακομα και καινουργιους 1.2Τ αλλων κατασκευαστων.

 

Και οταν ενας κινητηρας επι 5 χρονια εχει αδιαμφησβητητη πρωτοκαθεδρια -δεν το εχουν καταφερει αρκετοι-, τοτε μιλαμε για εναν απο τους πιο επιτυχημενους κινητηρες ever για Ι.Χ. παντα. Και αποτι φαινεται εχει πολυ ψωμι ακομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι απαραιτητο να ειναι ολα ουσιωδη, μερικα ειναι και σαλτσες και καλως ειναι οταν συνοδευονται και απο ουσιωδη επιχειρηματα. Ειναι παντως κατι που εσυ μπορει να βρισκεις ανουσιο και καποιος αλλος να το βλεπει σαν ενδιαφερουσα πληροφορια, οχι για να αγορασει αμαξι, αλλα ως πληροφορια ή αχρηστη πληροφορια της ημερας.

 

Still, 1.0T ecoboost, ο καλυτερος στην κατηγορια του μακραν εδω και 5 ετη και ανευ αξιολογου ανταγωνισμου μεχρι στγμης μια που βαζει κατω σε ολα τα επιπεδα ακομα και καινουργιους 1.2Τ αλλων κατασκευαστων.

 

Και οταν ενας κινητηρας επι 5 χρονια εχει αδιαμφησβητητη πρωτοκαθεδρια -δεν το εχουν καταφερει αρκετοι-, τοτε μιλαμε για εναν απο τους πιο επιτυχημενους κινητηρες ever για Ι.Χ. παντα. Και αποτι φαινεται εχει πολυ ψωμι ακομα.

 

Σαν την "άχρηστη πληροφορία της ημέρας" να το δεχτώ.

 

Πάντως, -αν και πράγματι εξαιρετικός- ο 1.0 EcoBoost δεν είναι ααακριβώς όπως τον διαφημίζει η Ford. Θα μου πεις βέβαια και ποιος άλλος είναι όπως τον διαφημίζουνε; Anyway. Έχει ο κολλητός το Fiesta με αυτό το μοτέρ. Αξιοπρεπές τράβηγμα, αξιοπρεπής κατανάλωση. Μέχρι εκεί όμως. Δε "φέρνει τα πάνω κάτω" όπως θα ήθελε η Ford, κι ας έχει πάρει 50 βραβεία. Τα βραβεία τα πήρε διότι όλοι οι υπόλοιποι δε έβγαλαν κάτι που να τον χτυπάει, όχι επειδή φέρνει την επανάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν την "άχρηστη πληροφορία της ημέρας" να το δεχτώ.

 

Πάντως, -αν και πράγματι εξαιρετικός- ο 1.0 EcoBoost δεν είναι ααακριβώς όπως τον διαφημίζει η Ford. Θα μου πεις βέβαια και ποιος άλλος είναι όπως τον διαφημίζουνε; Anyway. Έχει ο κολλητός το Fiesta με αυτό το μοτέρ. Αξιοπρεπές τράβηγμα, αξιοπρεπής κατανάλωση. Μέχρι εκεί όμως. Δε "φέρνει τα πάνω κάτω" όπως θα ήθελε η Ford, κι ας έχει πάρει 50 βραβεία. Τα βραβεία τα πήρε διότι όλοι οι υπόλοιποι δε έβγαλαν κάτι που να τον χτυπάει, όχι επειδή φέρνει την επανάσταση.

Δεν ειπα οτι εφερε τα πανω κατω. Ειπα απλα οτι ειναι ο καλυτερος στην κατηγορια του εδω και 5 χρονια. Και ειναι.

Και επισης επειδη ειδα κατι περι δυναμης, ειναι και ο δυνατοτερος ακομα και απο κινητηρες εως 30% μεγαλυτερους (1.300cc). Διοτι βγαινει σε παραγωγη με 140 ιππους (σε μη παραγωγη βγαινει και με πολυ περισσοτερους απο την ιδια την ford επισης). Δεν το λες και "αξιοπρεπες" το 140 στα 1000 κυβικα, μαλλον "εξαιρετικο" και "μοναδικο" το λες ειδικα οταν συνδυαζεται με αξιοπιστια και μια απο τις χαμηλοτερες καταναλωσεις στα 140 αλογα.

 

Ο πιο δυνατος στην κατηγορια λοιπον (αλλα και σε ανωτερες κατηγοριες εως 1.300cc), με αρκετα καλη καταναλωση, λιγα κυβικα, σε νορμαλ τιμη, απροβληματιστος , χαμηλο κοστος συντηρησης και με χαμηλους ρυπους. Το οτι οι ανταγωνιστες εδω και 5 συναπτα ετη δεν μπορεσαν να βγαλουν κατι εξισου αξιολογο δειχνει οτι η ford εκανε πολλη δουλεια πανω σε αυτο το μοτερ και δεν ειναι "απλα ενα ακομα μοτερ της σειρας". Διοτι σιγουρα δεν ειναι αχρηστοι οι ανταγωνιστες της και ακομα πιο σιγουρα δεν αγνοουν την επιτυχια του ανταγωνιστη ecoboost σε διαφορα επιπεδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι διευκρινιστικό; "Διαμάντια" ως προς τι; Επιδόσεις, κατανάλωση, επιδόσεις προς κατανάλωση ή επιδόσεις στο λίτρο, ρύπους, απλότητα σχεδίασης, "brilliance" σχεδίασης, ανθεκτικότητας σε καταπόνηση, ανθεκτικότητας στο χρόνο, ευκολίας μετατροπών;

 

Υπάρχουν 150 σημεία για να χαρακτηριστεί ένα μοτέρ "διαμάντι".

 

 

Περιμένω post για 2JZ-GTE από dimitrisOP.

 

Σωστά!

Από την σκοπιά του καθενός.

Με την ιπποδύναμη ανά λίτρο τι ακριβώς καταλαβαίνουμε; Η Bugatti  δε προσπάθησε ποτέ να βγάλει τον πιο δυνατό χιλιάρη κινητήρα για να τους συγκρίνουμε σ' αυτό το θέμα. Ανούσιο fact είναι. 

ίππους ανά λίτρο. όχι συνολική ισχύ.

Αν και η veyron τώρα που τα λέμε για τα λεφτά της και τα κυβικά της και την μη δυνατότητα βελτίωσης της, την λες και σάπια.

Για μενα ο καλύτερος κινητηρας που μπηκε ποτέ σε "οικογενιακο" αυτοκίνητο

 

839.jpg

 

Απολαυτε το Golf R32 3200cc V6

Ωραίο :-D . Πιστεύω όμως θα χρειαστεί πολύ ακόμα να φτάσει ένα subaru wrx sti, ελαφρώς βελτιωμένο. :devil:

Αν είναι δυνατόν να μην βάλατε 2JZ πρώτο πρώτο 

 

Σκέφτομαι άγρια να κάνω τον 6G72 swap με 2jz

Τι θεριό οδηγάς αδερφέ;; :confused:  :confused:  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.0T ecoboost της ford. 5 συνεχομενα χρονια κινητηρας της χρονιας, παραγει μεγαλυτερη ισχυ ανα λιτρο αποτι ο κινητηρας μιας veyron αλλα κυριως σημερα, 5 χρονια μετα, δεν εχει καταφερει καποιος ανταγωνιστης να τον ξεπερασει (μιλαμε παντα για αυτην την κατηγορια).

 

Τον λες και διαμαντι.

δεν συγκρίνω με veyron κτλπ κτλπ αλλά θα στον συγκρίνω με τον 2άρι της A45 AMG που βγάζει 381 άλογα. 190 άλογα ανά λίτρο.

 

Αυτός για μένα είναι "διαμάντι" μιας και μιλάμε για κάτω από 2000cc (όχι ότι σε ενδιαφέρουν τόσο τα τέλη όταν το αμάξι κάνει 60κ) με σχεδόν 400 μουλάρια από μαμά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν συγκρίνω με veyron κτλπ κτλπ αλλά θα στον συγκρίνω με τον 2άρι της A45 AMG που βγάζει 381 άλογα. 190 άλογα ανά λίτρο.

 

Αυτός για μένα είναι "διαμάντι" μιας και μιλάμε για κάτω από 2000cc (όχι ότι σε ενδιαφέρουν τόσο τα τέλη όταν το αμάξι κάνει 60κ) με σχεδόν 400 μουλάρια από μαμά

εεεε φίλε, 360 βγάζει η a45amg. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...