fotodv7 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Έχω ένα corolla του 2004. Εδώ και λίγο καιρό μου κάνει κάτι κόλπα. Όταν προσπαθώ να επιταχυνω απότομα το αμάξι πρώτα ανεβάζει στροφές,μετά ρίχνει και έπειτα ξεκινάει να επιταχύνει. Γνωρίζει κανείς τι φταίει; Είμαι διακοπές στο χωριό και μάστορας γιοκ
saleit Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Έχω ένα corolla του 2004. Εδώ και λίγο καιρό μου κάνει κάτι κόλπα. Όταν προσπαθώ να επιταχυνω απότομα το αμάξι πρώτα ανεβάζει στροφές,μετά ρίχνει και έπειτα ξεκινάει να επιταχύνει. Γνωρίζει κανείς τι φταίει; Είμαι διακοπές στο χωριό και μάστορας γιοκ Πιθανόν κακή ποιότητα βενζίνης. Όταν πατάς γκάζι, κάνει σα να μπουκώνει με σκιρτήματα;
fotodv7 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Πατάω γκάζι και το αμάξι συμπεριφερεται σα να έχω νεκρά για λίγο, δε δίνει 1
saleit Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Πατάω γκάζι και το αμάξι συμπεριφερεται σα να έχω νεκρά για λίγο, δε δίνει Μμμμμ, αλλά στροφάρει κανονικά;; Πατάω γκάζι και το αμάξι συμπεριφερεται σα να έχω νεκρά για λίγο, δε δίνει Πιθανόν να έχει θέμα ο συμπλέκτης σου. 1
kalogeros Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Μάλλον πας για αλλαγή συμπλεκτή. Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι? Έχεις αλλάξει ποτέ μέχρι τώρα και εάν ναι στα πόσα χιλιόμετρα? 2
opcorsa Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 συμπλεκτη λογικα φιλε, οπως ειπαν και αλλοι... αν και πιο πολυ ειναι θεμα οδηγησης παρα χιλιωμετρων.... δηλαδη αυτος που οδηγαει το αμαξι να ξερει να οδηγαει... εμας το δικο μας τογιοτα εχει ακομα τον μαμα συμπλεκτη σαν καινουργιο κιολας, με 325 χιλ χλμ 1
Alphaleader Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Πιθανόν κακή ποιότητα βενζίνης. Όταν πατάς γκάζι, κάνει σα να μπουκώνει με σκιρτήματα; συγνώμη... μηπως εισαι μάστορας? Εχεις συνεργειο?
saleit Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 συγνώμη... μηπως εισαι μάστορας? Εχεις συνεργειο? όχι, γιατί;
Alphaleader Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 όχι, γιατί; τιποτα ιδιαιτερο, απλά είπες για κακη βενζίνη... και συνηθως οι μάστορες ειναι το πρώτο πράγμα που λενε! Τα φώτα να μην ανάβουν, κακη βενζινη ειναι το πρωτο που θα μυριστουν... Αμα εισαι χρονια στο κουρμπέτι, μιλά η εμπυρία!
saleit Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 τιποτα ιδιαιτερο, απλά είπες για κακη βενζίνη... και συνηθως οι μάστορες ειναι το πρώτο πράγμα που λενε! Τα φώτα να μην ανάβουν, κακη βενζινη ειναι το πρωτο που θα μυριστουν... Αμα εισαι χρονια στο κουρμπέτι, μιλά η εμπυρία! όχι όχι, μάστορας δεν είμαι αλλά από κακής ποιότητας βενζίνη δυστυχώς στην Ελλάδα και ειδικά επαρχία, άλλο τίποτα...
JOHN ONLY Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 συμπλεκτη λογικα φιλε, οπως ειπαν και αλλοι... αν και πιο πολυ ειναι θεμα οδηγησης παρα χιλιωμετρων.... δηλαδη αυτος που οδηγαει το αμαξι να ξερει να οδηγαει... εμας το δικο μας τογιοτα εχει ακομα τον μαμα συμπλεκτη σαν καινουργιο κιολας, με 325 χιλ χλμ Περα απο τα κοκκινα φαναρια που δεν τον παταμε πριν αναψει πρασινο και να μην ακουμπαμε το αριστερο ποδι στο συμπλεκτη χωρις λογο ακολουθεις και καποια αλλη τακτικη; 3
opcorsa Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Περα απο τα κοκκινα φαναρια που δεν τον παταμε πριν αναψει πρασινο και να μην ακουμπαμε το αριστερο ποδι στο συμπλεκτη χωρις λογο ακολουθεις και καποια αλλη τακτικη; φιλε αρχικα ειναι toyota hilux 1999 2.4d οποτε καταλαβαινεις οτι ο συμπλεκτης εχει και επιπλεον φθορα λογω κουβαληματος βαρους στην καροτσα και αγροτικες εργασιες σε δυσβατα μερη... και παλι ομως, θεωρω οτι μετραει πολυ και η κατασκευαστικη αντοχη μιας "καλης " εταιρειας... πχ αν ηταν φιατ φιορινο θα ειχαμε αλλαξει συμπλεκτη 4-5 φορες ηδη .... η τογιοτα ανεκαθεν εβγαζε καλα αυτοκινητα... οσο για αυτο που ρωτησες , ναι, αυτα που ειπες, και κυριως ο κανονας του οσο λιγοτερο τον χρησιμοποιεις τοσο το καλυτερο... επισης οταν κατεβαζω ταχυτητα παταω γκαζι να ανεβουν οι στορφες και κατα καποιον τροπο "συγχρονιζω" τις στροφες του κινητηρα με αυτες του δισκου,αν γινομαι κατανοητος... το αμαξι το οδηγαει ο αδερφος, επαγγελματιας οδηγος (οχι ταξιτζης ) και εγω που γενικα σκαμπαζω απο αυτοκινητα... οποτε ο συμπλεκτης θα αντεξει και αλλο, αν και ξαναλεω πιστευω ειναι περισσοτερο θεμα αθανατης κατασκευης των ιαπωνων 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Περα απο τα κοκκινα φαναρια που δεν τον παταμε πριν αναψει πρασινο και να μην ακουμπαμε το αριστερο ποδι στο συμπλεκτη χωρις λογο ακολουθεις και καποια αλλη τακτικη; Τελικα σε φαναρι κοκκινο με πατημενο συμπλεκτη , φρενο και πρωτη στο κιβωτιο εχουμε φθορα ? Εχω αυτοματο κιβωτιο και προφανως δεν με αφορα αλλα ρωταω από περιεργεια. Όταν ειχα μηχανικο εβαζα νεκρα και φρενο .
opcorsa Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Τελικα σε φαναρι κοκκινο με πατημενο συμπλεκτη , φρενο και πρωτη στο κιβωτιο εχουμε φθορα ? Εχω αυτοματο κιβωτιο και προφανως δεν με αφορα αλλα ρωταω από περιεργεια. θεωρω οτι εστω και λιγο ναι, εγω το αποφευγω.. πιστευω-εστω και μπακαλιστικα- οτι τα "χτενια" του πλατω ταλαιπωρουνται με την σειρα τους... βεβαια για να αναφερθω σε αυτο που ρωτηθηκε παραπανω, η συντηρηση του τογιοτα μας ειναι κατι παραπανω απο υποδειγματικη.... λαδια φ.λαδιου καθε 5 χιλ χλμ, και βαλβολινες στο κιβωτιο/διαφορικο καθε 30.... το εχω ξαναπει, ολα στα αυτοκινητα ειναι θεμα χρησης και συντηρησης... α και γερης κατασκευης απο την μανα τους 2
dollyyy19 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 τα χτενια δεν ζοριζονται.ο δισκος τρωγεται οταν κρατας πατημενο συμπλεκτη,κανεις γρηγορες εκκινησεις,ηή μεταφερεις βαρος. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα