doctorkostis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 μπορει το παραδειγμα μου να ειναι ατυχες, σε αλλα μοντελα ισχυει ομως... και αν ρωτησεις οδηγους και των 2 κατηγοριων θα σου πουν οτι τα μπροστινοκινητα ειναι πιο "ευκολο οδηγητα" απο τα αντιστοιχα 4κινητα.. Νομίζω ότι έχουμε πήξει στο ράδιο αρβύλα εδώ μέσα. Πώς ορίζεται αρχικά το "εύκολο οδηγητο", γιατί δεν γνωρίζω. Για τον κύκλο στροφής δε σχολιάζω καν. Είχα επί 15 χρόνια προσθιοκινητο, όχι το ίδιο, Και τώρα οδηγώ 4x4, με μόνιμη τετρακίνηση. Εγώ Δεν καταλαβαίνω διαφορά στην άσφαλτο. Τι θα έπρεπε να καταλάβω που δεν το πιάνω; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saleit Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Φιατ ; ΟΧΙ . c3 κοιταζω γιατι εχει λιγα χιλιομετρα το συγκεκριμενο κ γιατι εχω προσβαση σε ανταλλακτικα και μαστορα αν χρειαστει , Atos; οχι...ειμαι αναμεσα σε Accent,corolla 96-99 και c3 . ΜΕχρι 3.000 με την Μεταβιβαση μαζι. Εχω ακριβως αυτο το ποσον διαθεσιμο. c3 : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8450570/ accent : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8463818/ corolla 96 : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8184663/ το c3 φαινεται οτι φοραει ιμιτασιον προφυλακτιρα μπροστα ισως και πισω δεν ειμαι σιγουρος. Παντως φαινεται βαμμενο. ( αν υπαρχει λαμαρινας ας γραψει) το accent φαινεται συμπαθητικο . Ε το corolla ενταξει κορυφη αλλα δεν εχει Αεροσακους. βρηκα κ αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8432549/ Το corolla όντος κορυφή. είχε ο αδερφός της γιαγιάς μου και το έλιωνε. 732.000 χλμ πάτησε και ζει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Το corolla όντος κορυφή. είχε ο αδερφός της γιαγιάς μου και το έλιωνε. 732.000 χλμ πάτησε και ζει. ειναι παλιο μωρε γιαυτο το σκεφτομαι..παλιο σχεδιο-μηχανικα ειναι μια χαρα! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Νομίζω ότι έχουμε πήξει στο ράδιο αρβύλα εδώ μέσα. Πώς ορίζεται αρχικά το "εύκολο οδηγητο", γιατί δεν γνωρίζω. Για τον κύκλο στροφής δε σχολιάζω καν. Είχα επί 15 χρόνια προσθιοκινητο, όχι το ίδιο, Και τώρα οδηγώ 4x4, με μόνιμη τετρακίνηση. Εγώ Δεν καταλαβαίνω διαφορά στην άσφαλτο. Τι θα έπρεπε να καταλάβω που δεν το πιάνω; σιγουρα εχεις οδηγησει αμαξι 4κινητο και μπροστινοκινητο και σου φαινονται ιδια στο μανουβραρισμα? σιγουρα? σιγουρα????? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saleit Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 ειναι παλιο μωρε γιαυτο το σκεφτομαι..παλιο σχεδιο-μηχανικα ειναι μια χαρα! πολύ καλά είναι επίσης: nissan almera n15 sedan, nissan primera p10, toyota, και όντως και hyundai, δεν ξέρω κατά πόσο όμως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 σιγουρα εχεις οδηγησει αμαξι 4κινητο και μπροστινοκινητο και σου φαινονται ιδια στο μανουβραρισμα? σιγουρα? σιγουρα????? Στο πως ορίζεται το ευκολοοδηγητο περιμένω μια απάντηση. Όπως είπα, δεν έχω απλά οδηγήσει 4κινητο και προσθιοκινητο. Είχα επί 15 χρόνια κίνηση μπροστά, τώρα έχω 4x4, μόνιμη τετρακίνηση. Ο κύκλος στροφής στο 4x4 είναι αισθητά μικρότερος, αλλά Δεν έχει νόημα αυτό καθώς το συγκρίνω με άλλο αυτοκίνητο που είχα παλιότερα στην κατοχή μου. Κάποια απόδειξη για αυτά που ισχυρίζεσαι υπάρχει;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Στο πως ορίζεται το ευκολοοδηγητο περιμένω μια απάντηση. Όπως είπα, δεν έχω απλά οδηγήσει 4κινητο και προσθιοκινητο. Είχα επί 15 χρόνια κίνηση μπροστά, τώρα έχω 4x4, μόνιμη τετρακίνηση. Ο κύκλος στροφής στο 4x4 είναι αισθητά μικρότερος, αλλά Δεν έχει νόημα αυτό καθώς το συγκρίνω με άλλο αυτοκίνητο που είχα παλιότερα στην κατοχή μου. Κάποια απόδειξη για αυτά που ισχυρίζεσαι υπάρχει;;; η μεγαλυτερη δυνατη αποδειξη, αυτη της εμπειριας.. και η παρεες με επαγγελματιες οδηγους καθως και με φιλους που αγαπουν το θεμα αυτοκινηση... οχι καγκουρες, εχει ταιραστια διαφορα και το toyota hilux Που εχουμε και ειναι πισωκινητο, σαν "κουρσα" εχει οδηγικη συμπεριφορα, σε αντιθεση με το 4κινητο που απλα ειναι αρμα μαχης, πανηψηλο και απροβλεπτο στις στροφες και ναι δεν εχει την ιδια ακτινα στροφης με το δικο μας... ποιο αμαξι εχεις και εχει ΜΟΝΙΜΗ τετρακινηση κιολας? σουμπαρου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 η μεγαλυτερη δυνατη αποδειξη, αυτη της εμπειριας.. και η παρεες με επαγγελματιες οδηγους καθως και με φιλους που αγαπουν το θεμα αυτοκινηση... οχι καγκουρες, εχει ταιραστια διαφορα και το toyota hilux Που εχουμε και ειναι πισωκινητο, σαν "κουρσα" εχει οδηγικη συμπεριφορα, σε αντιθεση με το 4κινητο που απλα ειναι αρμα μαχης, πανηψηλο και απροβλεπτο στις στροφες και ναι δεν εχει την ιδια ακτινα στροφης με το δικο μας... ποιο αμαξι εχεις και εχει ΜΟΝΙΜΗ τετρακινηση κιολας? σουμπαρου? Εμπειρία και συζήτηση με φίλους, μάλιστα, ατράνταχτα στοιχεία. Αν καταλαβαίνω καλά λοιπόν γενικεύεις την εμπειρία σου από ένα αγροτικό και λες όριο τα 4κινητα είναι λιγότερο "εύκολα" στο δρόμο ( ότι και αν σημαίνει αυτό, ακόμα περιμένω) σε σχέση με τα προσθιοκινητα. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι το επιχείρημα σου μπάζει από παντού. Είναι η τυπική περίπτωση του βγάζω συμπέρασμα από ένα προσωπικό παράδειγμα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Εμπειρία και συζήτηση με φίλους, μάλιστα, ατράνταχτα στοιχεία. Αν καταλαβαίνω καλά λοιπόν γενικεύεις την εμπειρία σου από ένα αγροτικό και λες όριο τα 4κινητα είναι λιγότερο "εύκολα" στο δρόμο ( ότι και αν σημαίνει αυτό, ακόμα περιμένω) σε σχέση με τα προσθιοκινητα. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι το επιχείρημα σου μπάζει από παντού. Είναι η τυπική περίπτωση του βγάζω συμπέρασμα από ένα προσωπικό παράδειγμα. θα πω απλα οτι δεν ξερεις φυσικη... απλα αν νομιζεις οτι (ασε αυτα που ειπα εγω που ειναι μπαρουφες για εσενα) οτι ενα αμαξι ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ και ΒΑΡΥΤΕΡΟ σε ασταθμητα σημεια (weight distribution οτι ναναι) παει καλα στον δρομο, ενταξει η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα... ακομα να μαθουμε το τετρακινητο σου ομως.. "ευκολα" στον δρομο εννοω μπακαλιστικα οτι ειναι ασφαλεστερα, με καλυτερη δυνατοτηα ελιγμων και πιο προβλεψιμα αυτοκινητα, σε σχεση πχ με πισωκινητα https://www.isuzuute.com.au/d-max/specs-and-compare.aspx απο βαρεμαρα μπηκα και βρηκα τυχαια.. δες εκδοσεις 4χ2 και 4χ4... το turning circle στα 4κινητα ειναι μεγαλυτερο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Εγώ πάλι που έβαλα το τετρακινητο σε σχέση με το δικινητο high ride (αυτό είναι το αντίστοιχο του) ίδιο μου το βγάζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Εγώ πάλι που έβαλα το τετρακινητο σε σχέση με το δικινητο high ride (αυτό είναι το αντίστοιχο του) ίδιο μου το βγάζει. 12.0 και 12.6 ειναι τα νουμερα που ψαχνετε... μπορει να φαινεται μικρη η διαφορα , ομως εμπειρικα στον δρομο η διαφορα ειναι αισθητη... οπως πχ και με τα λαστιχα... το ενα λεει 70 db Και το αλλο 74, οταν τρεχεις ομως η διαφορα μεσα στην καμπινα ειναι πολυ μεγαλη.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 θα πω απλα οτι δεν ξερεις φυσικη... απλα αν νομιζεις οτι (ασε αυτα που ειπα εγω που ειναι μπαρουφες για εσενα) οτι ενα αμαξι ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ και ΒΑΡΥΤΕΡΟ σε ασταθμητα σημεια (weight distribution οτι ναναι) παει καλα στον δρομο, ενταξει η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα... ακομα να μαθουμε το τετρακινητο σου ομως.. "ευκολα" στον δρομο εννοω μπακαλιστικα οτι ειναι ασφαλεστερα, με καλυτερη δυνατοτηα ελιγμων και πιο προβλεψιμα αυτοκινητα, σε σχεση πχ με πισωκινητα https://www.isuzuute.com.au/d-max/specs-and-compare.aspx απο βαρεμαρα μπηκα και βρηκα τυχαια.. δες εκδοσεις 4χ2 και 4χ4... το turning circle στα 4κινητα ειναι μεγαλυτερο Πραγματικά Ότι να'ναι όμως. Συγγνώμη, αλλά δε συνεννοούμαστε. Αναφέρεις 4κινητο και εννοείς αγροτικό;;; τι ψηλό κέντρο βάρους ξαφνικά; συγκρίνεις το χαιλουξ με τι; με BMW 525 π.χ.;Όταν συγκρίνουμε 4κινητο με προσθιοκινητο/πισωκινητο για να δούμε τα υπέρ και τα κατά της τετρακινησης το κάνουμε ιδανικά στο ίδιο αυτοκίνητο. Α4 Q vs προσθιοκινητο. BMW 3 xdrive vs απλής κλπ. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι δεν έχει νόημα να συγκρίνεις Hilux με sedan. Σουμπαρου οδηγώ, φιατ πιο πριν. Παίζει ρόλο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Πραγματικά Ότι να'ναι όμως. Συγγνώμη, αλλά δε συνεννοούμαστε. Αναφέρεις 4κινητο και εννοείς αγροτικό;;; τι ψηλό κέντρο βάρους ξαφνικά; συγκρίνεις το χαιλουξ με τι; με BMW 525 π.χ.; Όταν συγκρίνουμε 4κινητο με προσθιοκινητο για να δούμε τα υπέρ και τα κατά της τετρακινησης το κάνουμε ιδανικά στο ίδιο αυτοκίνητο. Α4 Q vs προσθιοκινητο. BMW 3 xdrive vs απλής κλπ. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι δεν έχει νόημα να συγκρίνεις Hilux με sedan. Σουμπαρου οδηγώ, φιατ πιο πριν. Παίζει ρόλο; συμφωνω στο οτι η συγκριση ειναι ατοπη, ετυχε και εγινε δεν την εννοουσα... οποιο αμαξι και να παρεις ομως, η 4κινητη εκδοχη του θα ειναι ψηλοτερη..με οτι κακο συνεπαγεται αυτο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saleit Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 συμφωνω στο οτι η συγκριση ειναι ατοπη, ετυχε και εγινε δεν την εννοουσα... οποιο αμαξι και να παρεις ομως, η 4κινητη εκδοχη του θα ειναι ψηλοτερη..με οτι κακο συνεπαγεται αυτο.. τα δικίνητα είναι πιο επιρρεπή σε υπερ- υπο στροφή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 τα δικίνητα είναι πιο επιρρεπή σε υπερ- υπο στροφή. ναι , αλλο λεω εγω ομως... εγω αναφερομαι σε Bodyroll Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα