NT1G Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Νομίζω οτι η μόνιμη τετρακίνηση δεν πάει μαζί με την χαμηλή κατανάλωση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Νομίζω οτι η μόνιμη τετρακίνηση δεν πάει μαζί με την χαμηλή κατανάλωση. Δεν έχω ιδέα.. Κάποιος που είναι κάτοχος ρε παιδιά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Δεν έχω ιδέα.. Κάποιος που είναι κάτοχος ρε παιδιά; σιγουρα η τετρακινηση δεν βοηθαει στην καταναλωση, ειναι ομως μικρο χαριτωμενο και αξιοπιστο... πιστευω γυρω στο 6.5 θα καιει..... οχι απαγορευτικα... το θεμα ειναι οτι δεν θα στριβει οσο ενα μπροστινοκινητο, και κυριως λιγο ακριβοτερα σερβις , το πισω διαφορικο θελει επισης συντηρηση.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 σιγουρα η τετρακινηση δεν βοηθαει στην καταναλωση, ειναι ομως μικρο χαριτωμενο και αξιοπιστο... πιστευω γυρω στο 6.5 θα καιει..... οχι απαγορευτικα... το θεμα ειναι οτι δεν θα στριβει οσο ενα μπροστινοκινητο, και κυριως λιγο ακριβοτερα σερβις , το πισω διαφορικο θελει επισης συντηρηση.. Να ανοίξω νέο θέμα να μάθουμε από πρώην η μην κατόχους; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 το θεμα ειναι οτι δεν θα στριβει οσο ενα μπροστινοκινητο, Γιατί? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Αν έχετε μόνιμα τετρακίνηση έχει αρκετή κατανάλωση όχι μόνο το συγκεκριμένο αλλά όλα τα αυτοκίνητα με επιλεκτική τετρακίνηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Αν έχετε μόνιμα τετρακίνηση έχει αρκετή κατανάλωση όχι μόνο το συγκεκριμένο αλλά όλα τα αυτοκίνητα με επιλεκτική τετρακίνηση Πήγα σε συνεργείο ρώτησα, βγάζεις τη μπάρα από κάτω και το κάνεις μπροστινη κίνηση μόνιμη,απλο. Το θέμα είναι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά αν πάθει κάτι. Γιατί? Γιατί έτσι γράφουν σε φόρουμ αυτοί που το έχουν, βρήκα λύση να βγάλω το 4χ4. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pokemonhunter Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 σεατ ιμπιζα ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 σεατ ιμπιζα ! Να το πάρεις φίλε, με Γειά σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 λεω οτι τα 4κινητα δεν στριβουν οχι γιατι το λενε στο φορουμ-μπορει και να το λενε δεν ξερω- εμπειρικα ομως ισχυει. λογω διαφορικων ή και για να μην καρφωνουν σε λασπες (οσο πιο πολυ κοβεις τιμονι τοσο πιο πολυ καρφωνεις σε λασπες) τα 4κινητα δεν εχουν τον ιδιο κυκλο στροφης με το αντιστοιχο μπροστινοκινητο.. π.χ αν θες να κανεις αναστραοφη με ενα a4 quattro σε εναν δρομο θα χρειαστεις π.χ. 7 μανουβρες, με το αντιστοιχο μπροστινοκινητο μολις 5.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 λεω οτι τα 4κινητα δεν στριβουν οχι γιατι το λενε στο φορουμ-μπορει και να το λενε δεν ξερω- εμπειρικα ομως ισχυει. λογω διαφορικων ή και για να μην καρφωνουν σε λασπες (οσο πιο πολυ κοβεις τιμονι τοσο πιο πολυ καρφωνεις σε λασπες) τα 4κινητα δεν εχουν τον ιδιο κυκλο στροφης με το αντιστοιχο μπροστινοκινητο.. π.χ αν θες να κανεις αναστραοφη με ενα a4 quattro σε εναν δρομο θα χρειαστεις π.χ. 7 μανουβρες, με το αντιστοιχο μπροστινοκινητο μολις 5.... Εδώ βλέπουμε τον ίδιο κύκλο στροφής: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=90739 http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=90717 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Εδώ βλέπουμε τον ίδιο κύκλο στροφής: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=90739 http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=90717 μπορει το παραδειγμα μου να ειναι ατυχες, σε αλλα μοντελα ισχυει ομως... και αν ρωτησεις οδηγους και των 2 κατηγοριων θα σου πουν οτι τα μπροστινοκινητα ειναι πιο "ευκολο οδηγητα" απο τα αντιστοιχα 4κινητα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michalisv Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Παντως το megane δεν ξερω τι λεει απο αξιοπιστία,αλλα σε αυτα τα χρηματα βρισκεις του 2004-2005 και ειναι και ανετα σαν αυτοκίνητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pokemonhunter Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Να το πάρεις φίλε, με Γειά σου. το αυτο πηρα 4000 πριν 1 χρονο του 06. οπλο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Στο L200 πάντως, όταν ενεργοποιώ την τετρακίνηση το αυτοκίνητο στρίβει πολύ χειρότερα από όταν λειτουργεί πισωκίνητο. Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη και όχι "απλά αντιληπτή". ^ Αυτό για να δείτε (στο ίδιο αμάξι) τι διαφορά υπάρχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα