Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Νομίζω οτι η μόνιμη τετρακίνηση δεν πάει μαζί με την χαμηλή κατανάλωση.

 

Δεν έχω ιδέα.. Κάποιος που είναι κάτοχος ρε παιδιά;

Δημοσ.

Δεν έχω ιδέα.. Κάποιος που είναι κάτοχος ρε παιδιά;

σιγουρα η τετρακινηση δεν βοηθαει στην καταναλωση, ειναι ομως μικρο χαριτωμενο και αξιοπιστο... πιστευω γυρω στο 6.5 θα καιει..... οχι απαγορευτικα...

το θεμα ειναι οτι δεν θα στριβει οσο ενα μπροστινοκινητο, και κυριως λιγο ακριβοτερα σερβις , το πισω διαφορικο θελει επισης συντηρηση..

Δημοσ.

σιγουρα η τετρακινηση δεν βοηθαει στην καταναλωση, ειναι ομως μικρο χαριτωμενο και αξιοπιστο... πιστευω γυρω στο 6.5 θα καιει..... οχι απαγορευτικα...

το θεμα ειναι οτι δεν θα στριβει οσο ενα μπροστινοκινητο, και κυριως λιγο ακριβοτερα σερβις , το πισω διαφορικο θελει επισης συντηρηση..

Να ανοίξω νέο θέμα να μάθουμε από πρώην η μην κατόχους;

Δημοσ.

Αν έχετε μόνιμα τετρακίνηση έχει αρκετή κατανάλωση όχι μόνο το συγκεκριμένο αλλά όλα τα αυτοκίνητα με επιλεκτική τετρακίνηση

Πήγα σε συνεργείο ρώτησα, βγάζεις τη μπάρα από κάτω και το κάνεις μπροστινη κίνηση μόνιμη,απλο. Το θέμα είναι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά αν πάθει κάτι.

Γιατί?

Γιατί έτσι γράφουν σε φόρουμ αυτοί που το έχουν, βρήκα λύση να βγάλω το 4χ4.

Δημοσ.

λεω οτι τα 4κινητα δεν στριβουν οχι γιατι το λενε στο φορουμ-μπορει και να το λενε δεν ξερω- εμπειρικα ομως ισχυει.

λογω διαφορικων ή και για να μην καρφωνουν σε λασπες (οσο πιο πολυ κοβεις τιμονι τοσο πιο πολυ καρφωνεις σε λασπες) τα 4κινητα δεν εχουν τον ιδιο κυκλο στροφης με το αντιστοιχο μπροστινοκινητο..

π.χ αν θες να κανεις αναστραοφη με ενα a4 quattro σε εναν δρομο θα χρειαστεις π.χ. 7 μανουβρες, με το αντιστοιχο μπροστινοκινητο μολις 5....

Δημοσ.

λεω οτι τα 4κινητα δεν στριβουν οχι γιατι το λενε στο φορουμ-μπορει και να το λενε δεν ξερω- εμπειρικα ομως ισχυει.

λογω διαφορικων ή και για να μην καρφωνουν σε λασπες (οσο πιο πολυ κοβεις τιμονι τοσο πιο πολυ καρφωνεις σε λασπες) τα 4κινητα δεν εχουν τον ιδιο κυκλο στροφης με το αντιστοιχο μπροστινοκινητο..

π.χ αν θες να κανεις αναστραοφη με ενα a4 quattro σε εναν δρομο θα χρειαστεις π.χ. 7 μανουβρες, με το αντιστοιχο μπροστινοκινητο μολις 5....

 

Εδώ βλέπουμε τον ίδιο κύκλο στροφής:

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=90739

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=90717

  • Like 1
Δημοσ.

μπορει το παραδειγμα μου να ειναι ατυχες, σε αλλα μοντελα ισχυει ομως...

και αν ρωτησεις οδηγους και των 2 κατηγοριων θα σου πουν οτι τα μπροστινοκινητα ειναι πιο "ευκολο οδηγητα" απο τα αντιστοιχα 4κινητα..

Δημοσ.

Παντως το megane δεν ξερω τι λεει απο αξιοπιστία,αλλα σε αυτα τα χρηματα βρισκεις του 2004-2005 και ειναι και ανετα σαν αυτοκίνητα.

Δημοσ.

Στο L200 πάντως, όταν ενεργοποιώ την τετρακίνηση το αυτοκίνητο στρίβει πολύ χειρότερα από όταν λειτουργεί πισωκίνητο. Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη και όχι "απλά αντιληπτή". 

 

^ Αυτό για να δείτε (στο ίδιο αμάξι) τι διαφορά υπάρχει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...