Προς το περιεχόμενο

Επιλογή αυτοκινήτου


sam75

Προτεινόμενες αναρτήσεις

accent κ 3.000  euro ουτε γιά αστείο ...τό μόνο καλό ειναι οτι εχει πολύ  φθηνά ανταλ/κά , σχεδόν ολα καίνε λάδια μετά από  τά 150.000 χλμ (εχουν 2 φίλοι μου κ εχουν το ιδιο προβλημα κ ειδικά ο ενας ειναι σχολαστικότατος μέ τά  service ) τρίζουν ολα μέσα ταμπλώ-εταζιέρα πλαστικά κλπ,οταν κλείνεις τήν πόρτα κάνει σάν ντενεκές (καθόλου δηλ. μόνωση ) τό suzuki ignis  1300 πού εβαλες τό εχει συνάδελφος στή δουλειά ,εχει κάνει 240.000 χλμ ειναι  κ κυνηγός κ εχει γυρίσει ολη την ελλαδα από προβλήματα μηδέν ουτε λάδια καίει ουτε τίποτα πολύ καλό σάν αμάξι ,εγώ θά πρότεινα nissan micra η almera από 2003 κ μετά απροβλημάτιστα αμάξια φθηνά σχετικά ανταλ/κά κ εχουν κ καδένα κ οχι ιμάντα ,οπως accent - corolla  -ignis πού κυττάς....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

accent κ 3.000 euro ουτε γιά αστείο ...τό μόνο καλό ειναι οτι εχει πολύ φθηνά ανταλ/κά , σχεδόν ολα καίνε λάδια μετά από τά 150.000 χλμ (εχουν 2 φίλοι μου κ εχουν το ιδιο προβλημα κ ειδικά ο ενας ειναι σχολαστικότατος μέ τά service ) τρίζουν ολα μέσα ταμπλώ-εταζιέρα πλαστικά κλπ,οταν κλείνεις τήν πόρτα κάνει σάν ντενεκές (καθόλου δηλ. μόνωση ) τό suzuki ignis 1300 πού εβαλες τό εχει συνάδελφος στή δουλειά ,εχει κάνει 240.000 χλμ ειναι κ κυνηγός κ εχει γυρίσει ολη την ελλαδα από προβλήματα μηδέν ουτε λάδια καίει ουτε τίποτα πολύ καλό σάν αμάξι ,εγώ θά πρότεινα nissan micra η almera από 2003 κ μετά απροβλημάτιστα αμάξια φθηνά σχετικά ανταλ/κά κ εχουν κ καδένα κ οχι ιμάντα ,οπως accent - corolla -ignis πού κυττάς....

Καει λάδια; περίεργο μου φαίνεται. Micra είναι πανάκριβα, 4.000 το πιο φθηνό. Με 3.000 θα πάρω Κούβα άσε που είναι μικρό.

 

Θέλω να παίρνει αποσκευές.

 

Ignis θα πάω να το δω αύριο μετά την δουλειά. Φαίνεται καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το να καιει λιγο λαδι στα 150 χιλ χλμ ειναι και λιγακι λογικο βρε παιδια ενταξει...

φιλε επειδη κι εγω ψαχνωμαι αρκετα, γερμανικα και γιαπωνεζικα ειναι τα αυτοκινητα που δεν δειχνουν τα χρονια επανω τους.... π.χ κορολλα που κοιταζεις ή c class παλια του 1995... αθανατα αυτοκινητα... βεβαια ολα ειναι θεμα χρησης και συντηρησης...

απλα η γνωμη μου για γαλλικα και ιταλικα δεν αλλαζει... τα θεωρω τσαπατσουλικα.... ειδικα σε θεμα ηλεκτρηκων που συμφωνουμε, καθως και σε θεμα συναρμογης, και φανοποιειας.... εχω φιλους με γαλλικα και ξερουν....ειδικα για φιατ- λανσια.... ουτε συζητηση...

τα γαλλικα τουλαχιστον στριβουν :-D , οποτε δουλευουν :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το να καιει λιγο λαδι στα 150 χιλ χλμ ειναι και λιγακι λογικο βρε παιδια ενταξει...

φιλε επειδη κι εγω ψαχνωμαι αρκετα, γερμανικα και γιαπωνεζικα ειναι τα αυτοκινητα που δεν δειχνουν τα χρονια επανω τους.... π.χ κορολλα που κοιταζεις ή c class παλια του 1995... αθανατα αυτοκινητα... βεβαια ολα ειναι θεμα χρησης και συντηρησης...

απλα η γνωμη μου για γαλλικα και ιταλικα δεν αλλαζει... τα θεωρω τσαπατσουλικα.... ειδικα σε θεμα ηλεκτρηκων που συμφωνουμε, καθως και σε θεμα συναρμογης, και φανοποιειας.... εχω φιλους με γαλλικα και ξερουν....ειδικα για φιατ- λανσια.... ουτε συζητηση...

τα γαλλικα τουλαχιστον στριβουν :-D , οποτε δουλευουν :devil:

Σκέφτομαι γερμανικό αλλά καίνε τα ρημάδια πολύ, οπότε μάλλον για ignis αν και για το συγκεκριμένο δεν ξέρω εντελώς τίποτα... Στην κατανάλωση πως τα πάει;

 

Φιατ, λαντζια;;;; μιλάς τώρα για ερείπια... Η citroen για εμένα είναι η πιο σοβαρή γαλλική εταιρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέφτομαι γερμανικό αλλά καίνε τα ρημάδια πολύ, οπότε μάλλον για ignis αν και για το συγκεκριμένο δεν ξέρω εντελώς τίποτα... Στην κατανάλωση πως τα πάει;

 

Φιατ, λαντζια;;;; μιλάς τώρα για ερείπια... Η citroen για εμένα είναι η πιο σοβαρή γαλλική εταιρεία.

απο τις γαλλικες συμπαθω πιο πολυ πεζο (σιτροεν ουσιαστικα ειναι το ξερουμε :D )  αλλα μαλλον η σοβαροτερη-και πρεπει να το παραδεχθουμε- ειναι η ρενο.... αν και για εμενα φτιαχνει ασχημα αυτοκινητα...ειδικα στο εσωτερικο.... μεγαλη εξαιρεση το καινουργιο μεγκαν.... αλλα ειναι η παλιαοτερη εταιρεια, μια απο τις παλαιοτερες στον κοσμο, και με την τεχνογνωσια να μπει και να ανταπεξελθει στο περιβαλλον της φ1.... θυμιζω οτι μοιραζει κινητηρες και σε αλλα μονοθεσια αλλα και σε επιβατικα.... ακουει η νισσαν , οπελ κ.ο.κ.? :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο τις γαλλικες συμπαθω πιο πολυ πεζο (σιτροεν ουσιαστικα ειναι το ξερουμε :D ) αλλα μαλλον η σοβαροτερη-και πρεπει να το παραδεχθουμε- ειναι η ρενο.... αν και για εμενα φτιαχνει ασχημα αυτοκινητα...ειδικα στο εσωτερικο.... μεγαλη εξαιρεση το καινουργιο μεγκαν.... αλλα ειναι η παλιαοτερη εταιρεια, μια απο τις παλαιοτερες στον κοσμο, και με την τεχνογνωσια να μπει και να ανταπεξελθει στο περιβαλλον της φ1.... θυμιζω οτι μοιραζει κινητηρες και σε αλλα μονοθεσια αλλα και σε επιβατικα.... ακουει η νισσαν , οπελ κ.ο.κ.? :devil:

Σωστός.. Λες να πάρω κάνα megan; με 2000; φοβάμαι τα ηλεκτρονικά τους, δεν έχω πρόσβαση σε γαλλικό αυτοκίνητο για να τα πάρω σε καλή τιμή. Αλλά πόσες φορές θα χαλάσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός.. Λες να πάρω κάνα megan; με 2000; φοβάμαι τα ηλεκτρονικά τους, δεν έχω πρόσβαση σε γαλλικό αυτοκίνητο για να τα πάρω σε καλή τιμή. Αλλά πόσες φορές θα χαλάσει;

δεν θα επερνα τοσο παλιο μεγκαν, ασε που εχει και ασχημο κολο :P ... το σε 3 για καποιο λογο μου καλαρεσε να σου πω ... εγω θα το κοιτουσα :D ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν θα επερνα τοσο παλιο μεγκαν, ασε που εχει και ασχημο κολο :P ... το σε 3 για καποιο λογο μου καλαρεσε να σου πω ... εγω θα το κοιτουσα :D ...

Το Σ3 είναι καλό αλλά το ζητάει λίγο ακριβά νομίζω. Θα το δω αύριο του πήρα τηλέφωνο. Ρε συ τα Σ3 σε 1.1 δεν βγάζουν θέμα, απλά σε πάνε και σε φέρνουν, αν ήταν 1.4 θα το φοβόμουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Σ3 είναι καλό αλλά το ζητάει λίγο ακριβά νομίζω. Θα το δω αύριο του πήρα τηλέφωνο. Ρε συ τα Σ3 σε 1.1 δεν βγάζουν θέμα, απλά σε πάνε και σε φέρνουν, αν ήταν 1.4 θα το φοβόμουν.

θα συμφωνησω,νομιζω εχει και καδενα οποτε ακομα λιγοτερα κοστη συντηρησης...μονο λαδι φιλτρο και μπουζι μια στο τοσο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις δικιο το κορολλα 20ετιας παιζει να τσουλαει καλυτερα και απο γαλλο/γερμανο αν εισαι τυχερος και πεσεις σε καλο συντηρημενο.

νομιζω πρεπει εσυ να τα βαλεις κατω, με την εμπειρία σου και τις απόψεις που πηρες και να διαλεξεις.

 

ειναι και θεμα τυχης, μπορει πχ ο Ιάπωνας τελικα να βγει χρεπι λογο κακης συντήρησης και τελικα ο γαλλος η ο γερμανος να ειναι ενταξει. λαχειο λιγο.

 

 

παντος ειχες saxo 10 χρόνια και ξανα κοιτας γαλλικο? εχεις γερο στομαχι μου φαινεται σαν εμενα :D

 

εγω γαλλο μετα το 106 που εχω δεν ξαναπερνω εκτος απο το renault clio 2.0cc το καινουργιο, αν ειχα λεφτα για 'πεταμα'

πραγματικα το 106 με κανει μερικες φορες να χανω την ψυχικη μου ηρεμια με τις βλαβες που πεταει και τα συνεργεια που ψαχνουν στην τυχη καμια φορά να βρουν τι φταει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις δικιο το κορολλα 20ετιας παιζει να τσουλαει καλυτερα και απο γαλλο/γερμανο αν εισαι τυχερος και πεσεις σε καλο συντηρημενο.

νομιζω πρεπει εσυ να τα βαλεις κατω, με την εμπειρία σου και τις απόψεις που πηρες και να διαλεξεις.

 

ειναι και θεμα τυχης, μπορει πχ ο Ιάπωνας τελικα να βγει χρεπι λογο κακης συντήρησης και τελικα ο γαλλος η ο γερμανος να ειναι ενταξει. λαχειο λιγο.

 

 

παντος ειχες saxo 10 χρόνια και ξανα κοιτας γαλλικο? εχεις γερο στομαχι μου φαινεται σαν εμενα :D

 

εγω γαλλο μετα το 106 που εχω δεν ξαναπερνω εκτος απο το renault clio 2.0cc το καινουργιο, αν ειχα λεφτα για 'πεταμα'

πραγματικα το 106 με κανει μερικες φορες να χανω την ψυχικη μου ηρεμια με τις βλαβες που πεταει και τα συνεργεια που ψαχνουν στην τυχη καμια φορά να βρουν τι φταει

Το κορολλα αν δεις στην αγγελία το έχει τριτεκνος, δεν νομίζω να μην το πρόσεχε.

 

Το γαλλικό δεν ξέρω θα περάσει από έλεγχο.

Παντως το saxo 1.0 το είχα για 100.000 δηλαδή 10 χρόνια και πήγα μια φορά στο συνεργείο για φλατζα, κόστος 150.

Ήταν όμως σκέτο, ούτε κλίμα, ούτε υδραυλικό, ένα καρτινγκ.

Πρώτα θα δω το γαλλικό, μετά το κορολλα, νομίζω ότι θα πάρω το κορολλα λόγο χώρου.

θα συμφωνησω,νομιζω εχει και καδενα οποτε ακομα λιγοτερα κοστη συντηρησης...μονο λαδι φιλτρο και μπουζι μια στο τοσο...

Ναι αλλά έχει το κακό με τα ηλεκτρονικά του, αυτοί οι Γάλλοι όταν φτιάχνουν αυτοκίνητο δεν βλέπουν; όλα τα ρενω έτσι είναι κάθε μήνα κάτι σου καίνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες και τι καταναλωση εχει το κορολλα, τοσο παλαιο, αφου ζητας να ειναι και λιγο οικονομικο

Έχει ο πατέρας μου του 1992, με 10 ευρώ βγάζει 150 χιλιόμετρα. Έχει economy mode σου δείχνει πότε να αλλάζεις ταχύτητα. Τα παλιά made in Japan είναι τα καλύτερα φίλε.

 

Το ignis δεν ξέρω τι κατανάλωση έχει, αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ καλη κατανάλωση

εμεις έχουμε και ενα 1000αρακι yaris του 2000 και με 10 ευρω βγαζω το πολυ 120χλμ στην πολη

με το 106 βγαζω τα μισα με λιγακι πατημα :(

το yaris ζοριζεται γιαυτο...το 106 καιει πολυ φιλε,το SAXo  μου  εκανε  με την βενζινη φυσικα στο 1 ευρω περιπου 550 χιλιομετρα με 25 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...