xampo_s Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Το θέμα είναι άλλο. Ακόμα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ίχνος άνθρακα, αφού θα φορτίζονται από πηγές ρεύματος που δεν ειναι 100% ανανεώσιμες ακόμα. Στην Ελλάδα δεν το συζητώ, που ακόμα είμαστε στο 15%. Αυτός δεν είναι ο στόχος; Λιγότεροι ρύποι; Απλά το ίχνος άνθρακα θα μεταβιβαστεί από τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στους κεντρικούς σταθμούς παραγωγής ενέργειας. Βάλε και τις απώλειες απο τους σταθμους παραγωγής ως την "πριζα". Βάλε και την απώλεια ενέργειας με μορφή θερμότητας κατα την φόρτιση. Μια τρύπα στο νερο. Μέρχι να πάμε σε 100% Α.Π.Ε. ( που να βρεις τοσο ήλιο και αέρα εδώ που τα λέμε στην Ελλάδα ,άσε τις άλλες πιθανές πηγές) δεν θα έχει νόημα. #no_hippie
firewalker Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Με πολύ συντηρητικούς υπολογισμούς, υπέρ του οχήματος... 100000 Joule ανά δευτερόλεπτο, περίπου, θα πρέπει να δίνει ο φορτιστής στην μπαταρία. Στα 800 volts θα θέλει 125 Amperes. 2
dali13gr Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Με την VW δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρος. Μπορεί να βγάζει και ρύπους το αυτοκίνητο 2
rose21 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Ωραια αποδοση αλλα αμα ειναι αυτο στην φωτογραφια δεν μου αρεσει και τοσο εμφανισιακα .
AntiCambeR Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Ας ελπίσουμε να δίνουν μαζί και φορτιστή γιατί του κινητού θα το φορτίζει αργά. 2
Agathoklis Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Θα έχει έξυπνο σύστημα. Θα κάνεις μία μέχρι μέχρι το περίπτερο 200-300 μέτρα και θα γραφεί ο μετρητής 30 χιλιόμετρα... 5
Human Soul Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2016 Το θέμα είναι άλλο. Ακόμα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ίχνος άνθρακα, αφού θα φορτίζονται από πηγές ρεύματος που δεν ειναι 100% ανανεώσιμες ακόμα. Στην Ελλάδα δεν το συζητώ, που ακόμα είμαστε στο 15%. Αυτός δεν είναι ο στόχος; Λιγότεροι ρύποι; Απλά το ίχνος άνθρακα θα μεταβιβαστεί από τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στους κεντρικούς σταθμούς παραγωγής ενέργειας. Βάλε και τις απώλειες απο τους σταθμους παραγωγής ως την "πριζα". Βάλε και την απώλεια ενέργειας με μορφή θερμότητας κατα την φόρτιση. Μια τρύπα στο νερο. Μέρχι να πάμε σε 100% Α.Π.Ε. ( που να βρεις τοσο ήλιο και αέρα εδώ που τα λέμε στην Ελλάδα ,άσε τις άλλες πιθανές πηγές) δεν θα έχει νόημα. #no_hippie Όταν θα γίνουν φθηνά και θα έρθουν Ελλάδα θα γιγαντώσει και η παραγωγή/ποσότητα των ΑΠΕ. Είναι απλό,θα γίνει ότι έγινε πριν από δεκαετίες που χτίζανε δρόμους για τα αμάξια. Φυσικά όλα με δανεικά. Edit: Επίσης ας μην ξεχνάμε το σκάνδαλο με τους ρύπους. Είναι προφανές ότι η VW προσπαθεί να κάνει τον κόσμο να ξεχάσει ότι κορόιδευε τους πάντες https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_emissions_scandal 2
LouCi4er Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δεν ισχύει, τόσο η VW όσο και η θυγατρική της Audi έχουν βγάλει διάφορα υβριδικά, εδώ και χρόνια... Τον κακο τους τον καιρο εχουν βγαλει.Εδω ενα common rail και το καναν σκατα,40 φορες περισσοτερους ρυπους απο το κανονικο βγαζαν.Δεν μπορουν να φτασουν την Fiat με τα multijet και την Peugeot με τα HDi ουτε στον υπνο τους και το αρθρο λεει οτι αρχισαν να ανησυχουν στην Tesla μην βγαλει ηλεκτροκινητο φαινομενο η VW.Σιγουρα. 4
Andreas231 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Το θέμα είναι άλλο. Ακόμα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ίχνος άνθρακα, αφού θα φορτίζονται από πηγές ρεύματος που δεν ειναι 100% ανανεώσιμες ακόμα. Στην Ελλάδα δεν το συζητώ, που ακόμα είμαστε στο 15%. Αυτός δεν είναι ο στόχος; Λιγότεροι ρύποι; Απλά το ίχνος άνθρακα θα μεταβιβαστεί από τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στους κεντρικούς σταθμούς παραγωγής ενέργειας. Βάλε και τις απώλειες απο τους σταθμους παραγωγής ως την "πριζα". Βάλε και την απώλεια ενέργειας με μορφή θερμότητας κατα την φόρτιση. Μια τρύπα στο νερο. Μέρχι να πάμε σε 100% Α.Π.Ε. ( που να βρεις τοσο ήλιο και αέρα εδώ που τα λέμε στην Ελλάδα ,άσε τις άλλες πιθανές πηγές) δεν θα έχει νόημα. #no_hippie Η οικολογια εχει πολλα φραγκα απο πισω. Οσο λενε οτι λιωνουν οι παγοι και το "κακο" πετραλαιο καποιοι κονομανε χοντρα πχ τεσλα,δημοκρατικοι ΗΠΑ. Το θεμα ειναι ο κοσμος καποια στιγμη θα ξυπνησει μια μερα με ηλεκτρικα αμαξια και ανανεωσιμες πηγες ενεργειας αλλα θα υπαρχει παλι το φαινομενο του θερμοκηπιου ,παλι η αυξηση της θερμοκρασιας αλλα τα λεφτα του θα εχουν φαγωθει. 4
panos279 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Κάποτε (πριν πολλά χρόνια) ο καθηγητής μου στα ηλεκτρονικά εργαστήρια, όταν ακόμη υπήρχαν οι τηλεοράσεις με τον καθοδικό σωλήνα, εκείνες οι τεράστιες, μου είχε απαντήσει σε μια ερώτηση μου.... Αποκλείεται οι τηλεοράσεις να μεγαλώσουν περισσότερο από 29-30 ίντσες... δεν γίνεται... και όμως γίνεται.... Άλλαξε η τεχνολογία και άλλαξαν όλα... έτσι απλά... o Οκτώβριος κοντοζυγώνει...ας περιμένουμε να δούμε πριν να αμφισβητούμε οτιδήποτε... Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε φανταστείτε τι θα γίνει στον κόσμο του πετρελαίου και των βενζινάδικων.. 2
Haldol Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Με πολύ συντηρητικούς υπολογισμούς, υπέρ του οχήματος... 100000 Joule ανά δευτερόλεπτο, περίπου, θα πρέπει να δίνει ο φορτιστής στην μπαταρία. Στα 500 volts θα θέλει 200 Amperes. Βολικό ακούγεται. Καλώδιο με πάχος όσο το μπράτσο μου. Φαντάσου 10 τέτοια να φορτίζουν δίπλα - δίπλα, 1 MW. Θα σβήνουν τα φώτα των δίπλα πόλεων. Το θέμα είναι άλλο. Ακόμα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ίχνος άνθρακα, αφού θα φορτίζονται από πηγές ρεύματος που δεν ειναι 100% ανανεώσιμες ακόμα. Στην Ελλάδα δεν το συζητώ, που ακόμα είμαστε στο 15%. Αυτός δεν είναι ο στόχος; Λιγότεροι ρύποι; Απλά το ίχνος άνθρακα θα μεταβιβαστεί από τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στους κεντρικούς σταθμούς παραγωγής ενέργειας. Βάλε και τις απώλειες απο τους σταθμους παραγωγής ως την "πριζα". Βάλε και την απώλεια ενέργειας με μορφή θερμότητας κατα την φόρτιση. Μια τρύπα στο νερο. Μέρχι να πάμε σε 100% Α.Π.Ε. ( που να βρεις τοσο ήλιο και αέρα εδώ που τα λέμε στην Ελλάδα ,άσε τις άλλες πιθανές πηγές) δεν θα έχει νόημα. #no_hippie Και λοιπόν; Το ίδιο το όχημα εκλύει 0 ρύπους. Το πως παράγεται η ενέργεια είναι άλλο κεφάλαιο. Αντίστοιχα και για τα συμβατικά οχήματα, υπάρχουν τρόποι εξόρυξης και διύλισης πετρελαίου που είναι περισσότερο, ή λιγότερο επιβαρυντικοί προς το περιβάλλον. Δεν είναι κάθε λίτρο βενζίνης το ίδιο. Η κατανάλωση και οι ρύπου που εκπέμπει ο κινητήρας του οχήματος όμως, είναι κι εδώ, ανεξάρτητα από την παραγωγή του καυσίμου. 3
georgepppo Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 λογικα θα εχει πολυ πολυ μικροτερη μπαταρια... πόσο δηλαδή ? για να βγάζει 500km? εγώ σου λέω και 10kwh να έχει θες 40kw παροχή για να το γεμίσεις σε 15 λεπτά. 1
Psaris Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 πόσο δηλαδή ? για να βγάζει 500km? εγώ σου λέω και 10kwh να έχει θες 40kw παροχή για να το γεμίσεις σε 15 λεπτά. σορρυ μικροτερη μπαταρια απο το tesla γιατι σιγουρα θα ειναι πολυ ελαφρυτερο με μικροτερες επιδοσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα