Sheogorath Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Παιδιά εννοείται μυτη-τακουνι που ειπα θέλει πολύ εξάσκηση και εννοείται όχι σε δρόμους με κόσμο κτλπ Αυτα είναι εξειδικευμένα κολπακια μόνο σε πίστες κτλπ Ή σε άδειους δρόμους. Αν έχεις μια εμπειρία φυσικά. Απλά κάνει καλύτερο kick down στις στροφές δεν είναι τραγικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Αν σ φύγει ή μύτη οκ φρενάρει. Αν σ γλίστρησει και σ φύγει το τακούνι τι κάνεις; Πως το μαζευεις; Επειδή παίζει και αυτό. Θέλουν πολύ προσοχή αυτά. Τ λέω σαν πρώην κατοχος πισωκινητου που άλλαζε λιωμένα λάστιχα σαν τα πουκάμισα. Τώρα έχω mazda 6 και είμαι ήσυχος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Καλά, αν είναι δυνατό έχεις δίκιο. Μέχρι 180 άλογα έχω οδηγήσει εγώ. Και μια δανεική lambo αλλά εκεί το σκατό στην κάλτσα Δεν έκανα βλακείες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgos.taz.9 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Μια που αναφεραμε αλανες...στν γειτονια μου δεν υπαρχουν πολλες..συνηθος οταν θελω να μαλακιστω παω περαμα στην παλια πιστα για μηχανακια που εχει..και στον κολωνο κοντα στα κτελ σε κατι δρομους που δεν περναει ψυχη..εσεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Mια φορά μόνο δίπλωσα σε δημόσιο δρόμο όταν πάτησα φρένο πάνω στη στροφή γιατί μπήκα με πολλά περισσότερα χλμ, απλά το κατάλαβα αργά. Χειρόφρενα έκανα τις προάλλες σε κάτι χωραφόδρομους αλλά δεν. Χρειάζεται πολύ εξοικείωση για να μπαίνεις σωστά όπως και το drift φυσικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsourakis13 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Η τεχνική μύτη τακούνι είναι δύσκολη για αρχή αλλά και επικίνδυνη αν δεν πετύχει. Καλύτερα να μάθει κάποιος το double clutching όπου βάζει πρώτα νεκρά, ανεβάζει στροφές και μετά κατεβάζει ταχύτητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Η τεχνική μύτη τακούνι είναι δύσκολη για αρχή αλλά και επικίνδυνη αν δεν πετύχει. Καλύτερα να μάθει κάποιος το double clutching όπου βάζει πρώτα νεκρά, ανεβάζει στροφές και μετά κατεβάζει ταχύτητα. Και απλά τσιμπώντας γκάζι στο κατέβασμα όσο πατάς συμπλέκτη, δεν είναι ευκολότερο? Φυσικά δεν γίνεται σε στροφές λόγω φρένου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα