Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θυμόμουν κάτι πόστ που είχαν κάνει κάποιοι και είπα σήμερα να δοκιμάσω να φρενάρω με το αριστερό... :devil: 

Δρόμος άδειος, πάω με 10χλμ και λέω θα χαϊδέψω λίγο το φρένο. Πατάω και ΚΡΑΚ κόκκαλο οι τροχοί!! Μετά από λίγο λέω θα δοκιμάσω πιο σιγά αυτή τη φορά. Πάω λοιπόν με 15χλμ, κάνω να χαιδέψω το πεντάλ πάλι κόκκαλο...! Α στα διάλα λέω δεν είναι πράγματα να παίζεις αυτά.. :fear:

  • Like 1
  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θυμόμουν κάτι πόστ που είχαν κάνει κάποιοι και είπα σήμερα να δοκιμάσω να φρενάρω με το αριστερό... :devil:

Δρόμος άδειος, πάω με 10χλμ και λέω θα χαϊδέψω λίγο το φρένο. Πατάω και ΚΡΑΚ κόκκαλο οι τροχοί!! Μετά από λίγο λέω θα δοκιμάσω πιο σιγά αυτή τη φορά. Πάω λοιπόν με 15χλμ, κάνω να χαιδέψω το πεντάλ πάλι κόκκαλο...! Α στα διάλα λέω δεν είναι πράγματα να παίζεις αυτά.. :fear:

Πιο χρήσιμο είναι να μάθεις την τεχνική μύτη-τακούνι για τα κατεβάσματα στις στροφές.

Δημοσ.

Πιο χρήσιμο είναι να μάθεις την τεχνική μύτη-τακούνι για τα κατεβάσματα στις στροφές.

 

Το ίδιο χρήσιμο είναι και το φρένο με το αριστερό .Αρκετή εξάσκηση θέλει όπως και το μύτη -τακούνι,εγώ πλέον είτε φρενάρω με το αριστερό είτε με το δεξί το ίδιο μου φαίνεται .

  • Moderators
Δημοσ.

πρωτη αμάξι πισωκουνα, με lsd πίσω, το γλεντούσα σε καθημερινή βάση  :D

Με lsd εμπρός να δεις πώς θα το γλεντούσες σε καθημερινή βάση  :-D  :-D  :-D  :shock:

  • Like 1
Δημοσ.

Το ίδιο χρήσιμο είναι και το φρένο με το αριστερό .Αρκετή εξάσκηση θέλει όπως και το μύτη -τακούνι,εγώ πλέον είτε φρενάρω με το αριστερό είτε με το δεξί το ίδιο μου φαίνεται .

Αυτο ποτε δεν το καταλαβα, το κανεις για να πατας γκαζι και να φρεναρεις. Συμπλεκτη δεν πατας? Πως φρεναρεις?

Δημοσ.

Κινησε με π.χ. 40 χλμ θες να τσιμπησεις ισα ισα τ φρενο να κοψεις λιγο...θα πατησεις συμπλεκτη?

Όχι, αλλά δεν θα πατήσω και γκάζι ταυτόχρονα. Για να πατιούνται ταυτόχρονα είναι το left foot braking ή για να μην μεταφέρεται το πόδι? Αν το δεύτερο, καλημέρα μου, άλλο νόμιζα τόσα χρόνια :P

Δημοσ.

Παίξε μυτη-τακουνι :P

Χαχαχα

 

Βασικά ότι και αν κάνετε να μαζευτούμε μία μέρα να τα κάνουμε παρέα να γελασουμε σε καμία αλάνα να σπασουνε τα αμαξακια μας και να καψουμε τα λάστιχα μας

Δημοσ.

Παίξε μυτη-τακουνι :P

Χαχαχα

 

Βασικά ότι και αν κάνετε να μαζευτούμε μία μέρα να τα κάνουμε παρέα να γελασουμε σε καμία αλάνα να σπασουνε τα αμαξακια μας και να καψουμε τα λάστιχα μας

Aν ο άλλος βαράει τσαρουχιές με το αριστερό καλό θα είναι να υπάρχει και ασθενοφόρο  τριγύρω . :mrgreen:

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτο ποτε δεν το καταλαβα, το κανεις για να πατας γκαζι και να φρεναρεις. Συμπλεκτη δεν πατας? Πως φρεναρεις?

 

Είναι αυτό που είπες το left foot braking . Φυσικά αυτό θα το χρησιμοποιήσεις μόνο σε πίστα με την μεγαλύτερη χρήση να γίνεται σε χώμα,χιόνι (wrc φάση).

Δημοσ.

Κυρίως για να μην πέσει η πίεση και spoolάρει το τούρμπο έχει νόημα. Σε ατμοσφαιρικούς, καλύτερα το μ-τ για μένα.

Δημοσ.

Παιδιά εννοείται μυτη-τακουνι που ειπα θέλει πολύ εξάσκηση και εννοείται όχι σε δρόμους με κόσμο κτλπ

 

Αυτα είναι εξειδικευμένα κολπακια μόνο σε πίστες κτλπ ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...