Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ας πάει οπού θέλει απλα είναι πολύ δύσκολο έως απίθανο θα βγάλει άκρη λόγω ότι η συσκευή δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπίας

Τι να μην συγκρινω ρε συ οταν σου λεω οτι και στο public ο αλλος μονο με συνηγορο εβγαλε ακρη αλλιως η καμερα ηταν περισσοτερο στο service παρα στα χερια του..... Να σου θυμησω και την Wind που εβγαλε περυσι αν θυμαμαι καλα σε προσφορα το nexus 6 που ειχε χωρα προορισμου την Δανια? Και με την vodafone αναλογα σκηνικα. Εχουμε δει δυστηχως τι ρολο βαρανε και οι μεγαλες αλυσιδες.

 

Επισης τι παει να πει το αλλο που γραφεις οτι δεν ειναι Ελληνικης αντιπροσωπειας. Απο την στιγμη που τα service εχουν πανευρωπαικη εγγυηση ειναι υποχρεωμενα να κανουν αυτο που πρεπει. 

 

Το δε πιο αστειο ειναι οτι στο εγραψα απο πανω και συνεχισεις την καταστροφολογια χωρις λογο. 

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εσένα ως πελάτη δε σε νοιάζει αν είναι ελληνικής αντιπροσωπειας. Πληρωσες ΦΠΑ; Το πήρες από Ελληνικό κατάστημα; Τελείωσε μετά μαμάς το κατάστημα, απλά πράγματα έχει δίκαιο ο fulgore

  • Like 1
Δημοσ.

Mαθαινω απο τα φορομ της Μοτορολα οτι επειδη το εκανε και το προηγουμενο κινητο μου (Moto G 2gen) ασχετα αν ηταν πολυ πιο σπανια, φταιει σιγουρα λεει καποια εφαρμογη που εχω εγκαταστησει. Το θεμα ειναι οτι εχω μονο τα βασικα social media, το viber, ενα κουρδιστηρι κιθαρας και ενα livescore. Τα 2 τελευταια κιολας δεν ειναι κοινα στα 2 κινητα. Τι πρεπει να κανω δηλαδη να βγαλω ολες τις εφαρμογες και αν οντως εφταιγε αυτο να πρεπει να μην εχω fb για παραδειγμα? Δεν θα πεθανω κιολας αλλα ειναι μαπα αυτο!

 

Το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτα αρχισαν μετα την αναβαθμιση σε Μarshmallow... Αν το ρουταρω σε Lollipop ειναι σοβαρο ενδεχομενο το brickαρισμα?

Δημοσ.

Τι να μην συγκρινω ρε συ οταν σου λεω οτι και στο public ο αλλος μονο με συνηγορο εβγαλε ακρη αλλιως η καμερα ηταν περισσοτερο στο service παρα στα χερια του..... Να σου θυμησω και την Wind που εβγαλε περυσι αν θυμαμαι καλα σε προσφορα το nexus 6 που ειχε χωρα προορισμου την Δανια? Και με την vodafone αναλογα σκηνικα. Εχουμε δει δυστηχως τι ρολο βαρανε και οι μεγαλες αλυσιδες.

 

Επισης τι παει να πει το αλλο που γραφεις οτι δεν ειναι Ελληνικης αντιπροσωπειας. Απο την στιγμη που τα service εχουν πανευρωπαικη εγγυηση ειναι υποχρεωμενα να κανουν αυτο που πρεπει. 

 

Το δε πιο αστειο ειναι οτι στο εγραψα απο πανω και συνεχισεις την καταστροφολογια χωρις λογο. 

τα public, wind & voda μπορούν να καλύψουν τέτοιες ζημίες με δικό τους κόστος διότι έχουν μεγάλα κέρδη .... ενώ οι εταιρίες όπως tokinito όχι, + πολύ άπλα δεν τους ενδιαφέρει έμπεδη πουλάνε λόγω καλής ή καλύτερης τιμής στο σκρουτζ έτσι προσελκύουν τους πελάτες και όχι πχ επειδή προσφέρουν σούπερ υπηρεσίες ,  προτιμάνε να γίνουν μλκς να το φτάσουν μέχρι τα άκρα ξέροντας ότι κανένας δεν θα κάνει μήνυσή 

Mαθαινω απο τα φορομ της Μοτορολα οτι επειδη το εκανε και το προηγουμενο κινητο μου (Moto G 2gen) ασχετα αν ηταν πολυ πιο σπανια, φταιει σιγουρα λεει καποια εφαρμογη που εχω εγκαταστησει. Το θεμα ειναι οτι εχω μονο τα βασικα social media, το viber, ενα κουρδιστηρι κιθαρας και ενα livescore. Τα 2 τελευταια κιολας δεν ειναι κοινα στα 2 κινητα. Τι πρεπει να κανω δηλαδη να βγαλω ολες τις εφαρμογες και αν οντως εφταιγε αυτο να πρεπει να μην εχω fb για παραδειγμα? Δεν θα πεθανω κιολας αλλα ειναι μαπα αυτο!

 

Το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτα αρχισαν μετα την αναβαθμιση σε Μarshmallow... Αν το ρουταρω σε Lollipop ειναι σοβαρο ενδεχομενο το brickαρισμα?

όταν το έκανες αναβάθμισή σε MM έχεις κάνει hard reset τουλάχιστον μετά το update?

Εσένα ως πελάτη δε σε νοιάζει αν είναι ελληνικής αντιπροσωπειας. Πληρωσες ΦΠΑ; Το πήρες από Ελληνικό κατάστημα; Τελείωσε μετά μαμάς το κατάστημα, απλά πράγματα έχει δίκαιο ο fulgore

τι σχέση έχει ο ΦΠΑ όπως τον παίρνουν από μας οι εταιρίες έτσι τον αποδίδουν στο κράτος δεν έχουν κάποιο κέρδος .... 

κανονικά ναι πρέπει να σου ΄επιστρέφουν χρήματά σε περίπτωσή που δεν φτιάχνει άλλα δεν το κάνουν για τους λόγους που αναφέρω πιο πάνω 

Δημοσ.

ziaba αν εννοεις factory reset ναι του εκανα... Μιλησα με το σερβις σημερα και ειπαν θα το κοιταξουν πιο αναλυτικα και θα κανουν και φλασαρισμα γιατι την προηγουμενη φορα εκαναν μονο factory reset. Ας ελπισουμε να φτιαξει μετα απο αυτο..

Δημοσ.

ziaba αν εννοεις factory reset ναι του εκανα... Μιλησα με το σερβις σημερα και ειπαν θα το κοιταξουν πιο αναλυτικα και θα κανουν και φλασαρισμα γιατι την προηγουμενη φορα εκαναν μονο factory reset. Ας ελπισουμε να φτιαξει μετα απο αυτο..

μακάρι να το φτιάξουν και την επομένη φορά αν κάνεις update και αλλάζει έκδοσή android πχ από kitkat σε lollipop καλό είναι να κάνεις hard reset πριν και μετά την αναβάθμισή

Δημοσ.

Είχες κάποια εφαρμογή καθαρισμού/ Antivirus?

 

Oχι Πανο δεν ειχα κατι τετοιο

μακάρι να το φτιάξουν και την επομένη φορά αν κάνεις update και αλλάζει έκδοσή android πχ από kitkat σε lollipop καλό είναι να κάνεις hard reset πριν και μετά την αναβάθμισή

 

Το ξερω και αν δεις τα θεματα που εχω ποσταρει μου το ειχαν προτεινει και ειχα πει θα το κανω πριν το αγορασω κιολας! Αν ειναι να σε βρει η γκινια θα σε βρει παντως αυτο εχω καταλαβει...Το τηλεφωνο λειτουργει αψογα και πεταει αλλα το @$3σκαλωμα θα μου σπασει τα νευρα..

Δημοσ.

έτσι είναι έχουν φάει πολλά άτομα (και γω μέσα είμαι) την ίδια πίκρα με συσκευές από skroutz μη ελληνικής αντιπροσωπίας πρέπει να κάνεις μήνυσή στο κατάστημά που το αγόρασες στην περίπτωσή σου tokinito.gr για επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή συσκευής....

Λάθος. Δεν θα κάνει καμία μήνυση στο κατάστημα γιατί αν θέλει το κατάστημα, μπορεί να του την γυρίσει για συκοφάντηση και είναι κρίμα να μπλέξει. Και φυσικά το κατάστημα δεν έχει καμία δουλειά για αυτό το θέμα. Αυτοί έφτιαξαν το κινητό στην τελική;

 

Μήνυση αν θέλει να κάνει θα κάνει στην αντιπροσωπεία που δεν του επισκευάζει την ελαττωματική συσκευή. Η αντιπροσωπεία αδειοδοτήθηκε στην Ελλάδα για την καλή λειτουργία των συσκευών, όχι το κατάστημα. Η κεντρική Lenovo χρηματοδοτεί την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα για τις εγγυήσεις και τις επισκευές.

 

Το κατάστημα έχει αρμοδιότητα στην πώληση και στην παροχή υπηρεσιών που υπόσχεται. Σε καμία περίπτωση για την καλή λειτουργία των συσκευών που πουλάει. Προσφέρει εγγύηση κατασκευαστή; Άρα ο κατασκευαστής έχει την ευθύνη για ομαλή λειτουργία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...