Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπαίνει σε mute, δηλαδή στους ήχους του κινητού είναι ενεργή η επιλογή "Κανένα" ή είναι η επιλογή "Ολα" (με το κουδουνάκι) και η μπάρα έντασης είναι τέρμα κάτω; (ενώ κανονικά όταν η μπάρα έντασης είναι τέρμα κάτω, θα έπρεπε να ενεργοποιείται η δόνηση).

 

Στη 2η περίπτωση, πρέπει να είναι feature, γιατί το κάνει και σε μένα.

Έχεις σκεφτεί μήπως κάποια εφαρμογή το βάζει σε mute; (πχ μπορεί να ειναι ο motorolla assistance, ένα πρόγραμμα που διαβάζει το ημερολόγιο και πχ μπορεί να στο κάνει αθόρυβο αν έχεις συνάντηση, ή μπορεί να το κάνει αθόρυβο όταν είναι βράδυ.

 

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μπαίνει σε mute, δηλαδή στους ήχους του κινητού είναι ενεργή η επιλογή "Κανένα" ή είναι η επιλογή "Ολα" (με το κουδουνάκι) και η μπάρα έντασης είναι τέρμα κάτω; (ενώ κανονικά όταν η μπάρα έντασης είναι τέρμα κάτω, θα έπρεπε να ενεργοποιείται η δόνηση).

 

Στη 2η περίπτωση, πρέπει να είναι feature, γιατί το κάνει και σε μένα.

Έχεις σκεφτεί μήπως κάποια εφαρμογή το βάζει σε mute; (πχ μπορεί να ειναι ο motorolla assistance, ένα πρόγραμμα που διαβάζει το ημερολόγιο και πχ μπορεί να στο κάνει αθόρυβο αν έχεις συνάντηση, ή μπορεί να το κάνει αθόρυβο όταν είναι βράδυ.

ουτε κανενα βλεπω ουτε ολα. Νομιζω ηταν ετσι στο Lollipop φιλε μου. Παντα στο τερμα ειναι ολοι οι ηχοι οταν το κανει αλλα αν σκαλωσει δεν ακουγεται ηχος κλησης η ξυπνητηρι ακομα και στις επιλογες που ανεβοκατεβαζεις ενταση ειναι νεκρο.

 

Οι εφαρμογες Μοτο ειναι απενεργοποιημενες στην προσπαθεια να εντοπισω το προβλημα που δεν βρηκε το σερβις.. Ειναι ξεκαθαρα software και αντι να το φλασαρουν παντελως η να μου δωσουν αλλο/αλλαξουν πλακετα με ταλαιπωρουν..

Δημοσ.

Μήπως έχεις ενεργοποιημένο το Μην Ενοχλείτε η το πλήρη σιγαση;

 

Oχι... Ολα τσεκαρισμενα. Το κανει απο το πουθενα και ενω παντα το εχω στο τερμα σε ολες τις ρυθμισεις..

Δημοσ.

Oχι... Ολα τσεκαρισμενα. Το κανει απο το πουθενα και ενω παντα το εχω στο τερμα σε ολες τις ρυθμισεις..

Μήπως από λάθος για ήχο κλήσης και ειδοποίησης έχεις επιλέξει Κανέναν;

 

Μουσική ακούς κανονικά αν βάλεις;

Δημοσ.

Μήπως από λάθος για ήχο κλήσης και ειδοποίησης έχεις επιλέξει Κανέναν;

 

Μουσική ακούς κανονικά αν βάλεις;

 

Μουσικη ακουω κανονικα οταν σκαλωνει το τσεκαρα, οπως και ηχοι σε παιχνιδια κλπ. Το παθαινει απο το πουθεν και ενω πριν το παθει χωρις να του κανω τιποτα ακουγοταν κανονικα αυτο ειναι το προβλημα Πανο.. Ουτε σε στανταρ ωρες το παθαινει ουτε και με ενεργειες συγκεκριμενες. Το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι αυτο που ειπα και προηγουμενως για το jack γιατι ακουω μουσικη στο πηγαινε ελα για δουλεια. Αλλα και παλι δεν το κανει ουτε 100% καθε φορα ουτε και επιτοπου μολις βαλω βγαλω ακουστικα. Απλα τυχαινει(??) να σκαλωνει τις μερες που ακουω μουσικη

Δημοσ.

Update: Πηγα στον Πειραια χτες και αφησα το κινητο αφου εξηγησα αναλυτικα αλλα εδειξα live κιολας πως η μπαρα της εντασης στις ρυθμισεις για το ξυπνητηρι δεν ακουγεται καν αρα ειδε και μερος το προβληματος και οτι δεν ειμαι κανενας φαντασιοπληκτος. Θα το παει Δευτερα προσωπικα ο ιδιος στη Cellcom αλλα το προβλημα μου ειναι οτι πρωτον δεν εμπιστευομαι οτι θα το βρουν η θα το φτιαξουν και δευτερον αν επαληθευτω ο υπευθυνος λακισε οταν μιλησα για αντικατασταση η αποζημιωση. Δεν ειμαι νομικος αλλα αν μια συσκευη εντος εγγυησης που ο κατασκευαστης δεν στο αντικαθιστα, υποχρεωνεται ο πωλητης απο το νομο να το κανει? Η απλα να παω με το ροπαλο του baseball για διαπραγματευσεις παλιας σχολης? :P

Δημοσ.

Update: Πηγα στον Πειραια χτες και αφησα το κινητο αφου εξηγησα αναλυτικα αλλα εδειξα live κιολας πως η μπαρα της εντασης στις ρυθμισεις για το ξυπνητηρι δεν ακουγεται καν αρα ειδε και μερος το προβληματος και οτι δεν ειμαι κανενας φαντασιοπληκτος. Θα το παει Δευτερα προσωπικα ο ιδιος στη Cellcom αλλα το προβλημα μου ειναι οτι πρωτον δεν εμπιστευομαι οτι θα το βρουν η θα το φτιαξουν και δευτερον αν επαληθευτω ο υπευθυνος λακισε οταν μιλησα για αντικατασταση η αποζημιωση. Δεν ειμαι νομικος αλλα αν μια συσκευη εντος εγγυησης που ο κατασκευαστης δεν στο αντικαθιστα, υποχρεωνεται ο πωλητης απο το νομο να το κανει? Η απλα να παω με το ροπαλο του baseball για διαπραγματευσεις παλιας σχολης? :P

Αντικατασταση/πιστωτικο/επιστροφη χρηματων μπορεις να ζητησεις μονο αν το προβλημα(το οποιο εννοειται δεν εχεις δημιουργησει εσυ)δεν γινεται να επισκευαστει.

 

Γιαυτο σου ειπα οτι αναγκαστικα πρεπει να παει το κινητο στο service(δωστο στο καταστημα να το παει αν ειναι πιο κοντα σου),και μετα αν βλεπεις οτι το προβλημα εξακολουθει και παραμενει θα ασκησεις πιεση προς το καταστημα αγορας οχι στην αντιπροσωπεια.

 

Αρα υπομονη γιατι αν διαβασεις στο αλλο θεμα με το G4 ο αλλος εχει παει το κινητο του 5 φορες στο service και παντα ολο μητρικη πλακετα λεει οτι του αλλαζανε......

Δημοσ.

Καταλαβα.. Υπομονη και καλη μου τυχη τοτε. Απλα ηθελα να ξερω αν ειναι υποχρεωμενος γιατι το "ασκησε πιεση" εχει πολλες αναγνωσεις! Ευχαριστω fulgore

Δημοσ.

Το ασκησε πιεση θα πει ακριβως οτι ειπα και στα παιδια που τρεχουν με το G4. Αν το κινητο το στειλεις στην αντιπροσωπεια και το προβλημα εξακολουθει να εμφανιζεται(και αρα στην ουσια δουλεια δεν σου κανουν)τοτε πας τα χαρτια που σου εχουν δωσει απο την αντιπροσωπεια στο καταστημα τους εξηγεις οτι δουλεια δεν γινεται(αποδεικτικο τα χαρτια απο τα service φυσικα και οτι το προβλημα εξακολουθει να υπαρχει)και απαιτεις λυση αλλιως τους λες οτι θα κινηθεις νομικα.


Επισης κατα προτιμηση παιδια να προτιματε να δινετε τα κινητα στα καταστηματα αγορας να τα στελνουν αυτοι στις αντιπροσωπειες.Δεν ειστε αναγκασμενοι να πηγαινο ερχεστε στα service χωρις λογο και μεσα στα χρηματα που πληρωνουμε το κινητ αφορουν και αυτο ακριβως το πραγμα.Εκτως αν το service ειναι πιο κοντα απο το καταστημα αγορας.


Εμενα σε moto G μου ειχε εμφανισει καμμενο pixel(αγορασμενο απο Kaizer)και εννοειται οτι το πηγα εγω στο καταστημα αγορας να το στειλουν αυτοι αντιπροσωπεια.

  • Like 2
Δημοσ.

Το ασκησε πιεση θα πει ακριβως οτι ειπα και στα παιδια που τρεχουν με το G4. Αν το κινητο το στειλεις στην αντιπροσωπεια και το προβλημα εξακολουθει να εμφανιζεται(και αρα στην ουσια δουλεια δεν σου κανουν)τοτε πας τα χαρτια που σου εχουν δωσει απο την αντιπροσωπεια στο καταστημα τους εξηγεις οτι δουλεια δεν γινεται(αποδεικτικο τα χαρτια απο τα service φυσικα και οτι το προβλημα εξακολουθει να υπαρχει)και απαιτεις λυση αλλιως τους λες οτι θα κινηθεις νομικα.

Επισης κατα προτιμηση παιδια να προτιματε να δινετε τα κινητα στα καταστηματα αγορας να τα στελνουν αυτοι στις αντιπροσωπειες.Δεν ειστε αναγκασμενοι να πηγαινο ερχεστε στα service χωρις λογο και μεσα στα χρηματα που πληρωνουμε το κινητ αφορουν και αυτο ακριβως το πραγμα.Εκτως αν το service ειναι πιο κοντα απο το καταστημα αγορας.

Εμενα σε moto G μου ειχε εμφανισει καμμενο pixel(αγορασμενο απο Kaizer)και εννοειται οτι το πηγα εγω στο καταστημα αγορας να το στειλουν αυτοι αντιπροσωπεια.

δηλ τι θα κάνεις μήνυσή για 180€?

Δημοσ.

δηλ τι θα κάνεις μήνυσή για 180€?

Πιο πολυ το ειπα να το πει σαν εκφοβισμο ενα πραγμα και ειχα στο μυαλο μου προφανως συνηγορο

Δημοσ.

Πιο πολυ το ειπα να το πει σαν εκφοβισμο ενα πραγμα και ειχα στο μυαλο μου προφανως συνηγορο

και τι θα κάνει ο συνήγορος? νομίζεις δεν τα ξέρουν ότι κανένας δεν θα κάνει τπτ για 180€ + πες ότι κάνεις μήνυσή το μαγαζί θα τα ρίξει στην λενοβο και θα τραβιέσαι στα δικαστήρια με αυτούς που έχουν δικηγόρους  μονίμους και δεν θα τους κοστίσει αυτή η δίκη το πολύ πολύ θα πάρουν αναβολή μέχρι 2018 :shock: ή θα κερδίσουν με τον τρόπο τους

Δημοσ.

και τι θα κάνει ο συνήγορος? νομίζεις δεν τα ξέρουν ότι κανένας δεν θα κάνει τπτ για 180€ + πες ότι κάνεις μήνυσή το μαγαζί θα τα ρίξει στην λενοβο και θα τραβιέσαι στα δικαστήρια με αυτούς που έχουν δικηγόρους  μονίμους και δεν θα τους κοστίσει αυτή η δίκη το πολύ πολύ θα πάρουν αναβολή μέχρι 2018 :shock: ή θα κερδίσουν με τον τρόπο τους

Τι παει να πει το καταστημα θα τα ριξει στην Lenovo?Απο το καταστημα εγινε η αγορα,αν το προβλημα δεν διορθωνεται(και υπαρχουν φυσικα και τα χαρτια απο το service που το λενε αυτο)και το καταστημα αρνηθει να βοηθησει,το προβλημα ειναι με το καταστημα.

 

Και εκει πιστεψε με δεν χρειαζονται πολλα πολλα.

 

Συμφορουμιτης ειχε παρομοιο προβλημα με καμερα που ειχε αγορασει απο το public. 2 φορες την εστειλε για service κλασσικα δουλεια δεν εγινε και μετα μιλησε με συνηγορο(ή ΓΓΚ)και του δωθηκε αλλη καινουργια.

 

Στο χω ξαναπει και σε αλλα παρομοια θεματα να σταματησεις την καταστροφολογια γιατι δυστηχως δεν βοηθας τον αλλο που ανοιγει το θεμα.

  • Like 1
Δημοσ.

μην συγκινείς τα public, mediamarkt, plaisio κτλ με τα καταστήματα που πουλάνε συσκευές από άλλες χώρες ευρωπαϊκής ένωσής ... ας πάει οπού θέλει απλα είναι πολύ δύσκολο έως απίθανο θα βγάλει άκρη λόγω ότι η συσκευή δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπίας

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...