Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

(πρεπει να αποφασισεις αν ειμαι τελικως υπαλληλος ή μετοχος, ολο το αλλαζεις)

 

Καπου εκει σταματάει καποιος να διαβαζει τι γραφεις , γιατι καταλαβαινει οτι ψευδεσαι.

Εδω ποιος αρχισε και ξενικησε τις ειρωνιες και αυτον τον τυπο της κουβεντας κλπ:

Δεν αποτελουν ειρωνια αλλα διαπιστωση στον καθενα που στηριζει με κλειστα ματια μια εταιρεια (οποια και αν είναι αυτή , απλα ετυχε να είναι ποστ για apple). Επισης που ακριβως ειδες το ψευδος? Στο ότι η συγκεκριμενη εταιρεια δεν δειχνει κανενα σεβασμο στο πελατολογιο της και στην νομοθεσια? Στο ότι υπεραμυνεσε της πολιτικης αυτης? Στο ότι παραθέτεις ένα τσουβαλι ερμηνιες για να το αποδειξεις? στο ότι κανουμε λογοπαιγνιο για ένα ποστ που δειχνει ΚΑΘΑΡΑ εργοστασιακη αστοχια? Πραγματικα διαφωτισε μας. Λογικο επισης είναι η ευθυνη να ανηκει στον πωλητη, και ας τα βρει μετα ο πωλητης με τον προμηθευτη του. Αλλωστε στην ελλαδα εισαι, μονο αντιπροσωπους βλέπεις που δεν είναι τις περισσοτερες φορες μονο για μια εταιρεια. Επισης βαση της ιδιας οδηγιας υπαρχει και doa 14 ημερων. Θυμησε μου ποσα δινει η εν λογο εταιρεια?

 

ΥΓ: Και ο υπάλληλος είναι μετοχος, και ο μετοχος μπορει να είναι υπάλληλος. Εσυ πες μας τι εισαι

 

 

  • Απαντ. 232
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Για την acer, την samsung, την lg, την motorola, την apple, την hp, το amazon ή την dell αναφερεσαι που παρατεθηκαν πιο πανω και προσφερουν σε μερικα προιοντα τους 1 χρονο εγγυηση σε χωρες της ΕΕ;

Πολυμετοχικός ο haHa...

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν αποτελουν ειρωνια αλλα διαπιστωση στον καθενα που στηριζει με κλειστα ματια μια εταιρεια (οποια και αν είναι αυτή , απλα ετυχε να είναι ποστ για apple). Επισης που ακριβως ειδες το ψευδος?

To ψευδος ειναι στο ποιος αρχισε τις ειρωνιες, χαρακτηρισμους και αυτου του ειδους τι κουβεντα.

Εδω γραφεις οτι το ξεκινησα εγω:

Επειδή λοιπον σαν υπάλληλος που εισαι (μιας και αρχισες της ειρωνιες) και μαλιστα κακος υπάλληλος (αφου ξεκινησες αυτό τον τυπο κουβέντας), ...

 

Αλλα φαινεται να ξεχνας ποιος τις ξεκινησε:

 

...Ουτε νομικος συμβολος της apple τοσο ζηλο βρε αδελφε, ειπαμε να ειμαστε funboys αλλα όχι και ετσι.... Και επειδή επιμενεις να αοριστολογεις ότι το κανουν και άλλες σοβαρες εταιρειες...

 

Με ξεπερναει το ότι δεν καταλαβαίνετε τι γραφετε. ...

Η συγκεκριμενη εταιρεια ΔΕΝ δειχνει κανενα σεβασμο στην νομοθεσια (και στους πελατες της κατ επεκταση). Εδώ δεν αποδεχθηκε το διεθνες προτυπο συνδεσης για να πουλαει σε υπέρογκες τιμες το δικο της κονεκτορα. Και ακομα τρεχετε και τη στηρίζετε...ουτε μετοχοι να ησασταν

 

Συνεχισε ελευθερα τους χαρακτηρισμους και να ψευδεσαι.

Δεν θα σε ακολουθησω σε αυτο το επιπεδο.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Επισης βαση της ιδιας οδηγιας υπαρχει και doa 14 ημερων. Θυμησε μου ποσα δινει η εν λογο εταιρεια?

Δεν νομίζω υπάρχει πρόβλεψη από ελληνικό νόμο για DoA, είναι τελείως θέμα καταστήματος ή κατασκευαστή...

  • Like 1
Δημοσ.

To ψευδος ειναι στο ποιος αρχισε τις ειρωνιες, χαρακτηρισμους και αυτου του ειδους τι κουβεντα.

Εδω γραφεις οτι το ξεκινησα εγω:

 

Αλλα φαινεται να ξεχνας ποιος τις ξεκινησε:

 

 

Συνεχισε ελευθερα να τους χαρακτηρισμους και να ψευδεσαι.

Δεν θα σε ακολουθησω σε αυτο το επιπεδο.

Και σου επαναλαμβάνω δεν είναι ειρωνια, είναι διαπιστωση και απορια. Λυπαμε που στο γραπτο λογο δεν μπορουν να εκφραστουν σωστα τα συναισθηματα αλλα δεν μπορω να κανω κατι για αυτό.

Δημοσ.

Πολυμετοχικός ο haHa...

Α οχι, μην του το χαλας, μονο στην apple αναφερθηκα συμφωνα με αυτον!

 

Και μαλιστα υπεραμυνθηκα της πολιτικης της..

 

Ανθρωποι που δεν μπορουν να καταλαβουν οτι τo να ξεκαθαρίζεις τι ισχύει,δεν σημαίνει αυτόματα και στήριξη σε αυτό, οπως σωστα ειπε κ ο φιλος πιο πριν:

 

To να ξεκαθαρίζεις τι ισχύει,δεν σημαίνει αυτόματα και στήριξη σε αυτό,btw.

Ούτε νομίζω να υπάρχει κανεις που προτιμάει 1 χρονο εγγυηση αντι για 2-3.

Δημοσ.

 

Και μαλιστα υπεραμυνθηκα της πολιτικης της..

 

Ανθρωποι που δεν μπορουν να καταλαβουν οτι τo να ξεκαθαρίζεις τι ισχύει,δεν σημαίνει αυτόματα και στήριξη σε αυτό, οπως σωστα ειπε κ ο φιλος πιο πριν:

 Μαλλον κανεις "πολύ καλα" αυτό το ξεκαθάρισμα με επιλεκτικες αναφορες (και μετα από πολλα ποστ) σε ευθυνη πωλητη και υπαναχωρηση συμβασης, για αυτό μπερδευονται "αυτοι οι ανθρωποι". Να το προσεξεις αυτό , κινδυνευεις να παρεξηγηθείς !!

Δημοσ.

Και εδώ η οδηγια ερμηνευμενη, προς τους ιδιους τους προμηθευτες... αλλα και μεταπωλητες

 

http://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/client-guarantee-redress/index_el.htm
και το αρθρο ξεκινα ως εξης

Η νομοθεσία της ΕΕ παρέχει στους καταναλωτές δικαίωμα σε τουλάχιστον διετή εγγύηση.

Ωστόσο σε μερικές χώρες, η εθνική νομοθεσία μπορεί να απαιτεί την παροχή πιο μακροπρόθεσμων εγγυήσεων.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εδώ η οδηγια ερμηνευμενη, προς τους ιδιους τους προμηθευτες... αλλα και μεταπωλητες

 

http://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/client-guarantee-redress/index_el.htm

και το αρθρο ξεκινα ως εξης

Η νομοθεσία της ΕΕ παρέχει στους καταναλωτές δικαίωμα σε τουλάχιστον διετή εγγύηση.

Ωστόσο σε μερικές χώρες, η εθνική νομοθεσία μπορεί να απαιτεί την παροχή πιο μακροπρόθεσμων εγγυήσεων.

 

 

Ξεχασες να βάλεις και την συνέχεια της ερμηνειας απο το ιδιο λινκ:

http://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/client-guarantee-redress/index_el.htm

 

Η υποχρέωσή σας για επανόρθωση ξεκινά την ημέρα της παράδοσης και εξακολουθεί να ισχύει για 2 χρόνια..

...

Αν το πρόβλημα διαπιστωθεί εντός 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης, το προϊόν σας θεωρείται ότι ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Αν διαπιστωθεί μετά την πάροδο 6 μηνών, ο πελάτης πρέπει να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης.

 

Εδω η οδηγια αυτή καθεαυτη(χωρις ερμηνειες), Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

Άρθρο 3

Δικαιώματα του καταναλωτή

 

1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού.

 

και εδω ο ελληνικος νόμος που ενσωματωσε την οδηγια, ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ 3043/2002:

https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyi-_oiMHNAhUBDMAKHSdnDcsQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.synigoroskatanaloti.gr%2Fdocs%2Flaw%2Fgr%2FN3043-2002.pdf&usg=AFQjCNHd5Z18Cky-00HHa9XhAwFcel-vuw&sig2=W5OWlhn6CZ3gRf9di5Nzrg

Άρθρο 534.

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων:

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

 

Άρθρο 535.

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

...

 

 Αυτη ειναι η οδηγια και ο νομος χωρις τις ερμηνειες του haha και του καθε haha.

 

Εδω η ερμηνεια του ελληνικου νομου απο την γενικη γραμματεια καταναλωτων :

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

Κύριες διατάξεις σχετικά με τη νομική εγγύηση - Άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα

 
Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

 
Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του. 
Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Όχι μας την υπενθυμησες πολλαπλες φορες ποιο πανω και μαλιστα σου απαντησα ότι είναι μια ποιο νομικη προσεγγιση της εργοστασιακης αστοχιας ΠΟΥ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ για το πρόβλημα στην οθονη είναι ο ορισμος της. Απλα επειδή "ξεχασες" να μας βαλεις την αρχη του αρθρου, ειπα να το υπενθυμισω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι μας την υπενθυμησες πολλαπλες φορες ποιο πανω και μαλιστα σου απαντησα ότι είναι μια ποιο νομικη προσεγγιση της εργοστασιακης αστοχιας ΠΟΥ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ για το πρόβλημα στην οθονη είναι ο ορισμος της. Απλα επειδή "ξεχασες" να μας βαλεις την αρχη του αρθρου, ειπα να το υπενθυμισω.

Δεν ξεχασα καθολου. Εσυ ξεχασες να βάλεις την συνεχεια.

Εδω το ειχα παραθέσει:

Επεξηγηση της οδηγιας:

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Η διετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των εμπορευμάτων.

...

Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

Απλα οπως εγραψα και προηγουμενως αφορα την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ(ευθυνη του πωλητη για ελαττωματα κατα την παραδοση οπου ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι υπηρχαν τοτε) και οχι την ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ(κατασκευαστη).

 Ο κοσμος συνεχίζει και συγχεει την Εμπορικη εγγυηση του κατασκευαστη(η γνωστη,συνηθισμενη εγγυηση που καλυπτει ολα τα ελαττωματα που προκυπτουν κατα τη διαρκεια της και δεν φταιει ο χρηστης/αγοραστης) με την Νομιμη εγγυηση που δεν ειναι του κατασκευαστη αλλα του πωλητη και αφορα τα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση.

 

Και για αυτο συνηθως παραθετω την οδηγια και το νομο αυτο καθεαυτο.

Αντιθετα, κανενας αλλος δεν εχει παραθεσει ουτε ενα νομο, ουτε μια οδηγια.

 

Εδω ξανα η Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

 

και εδω ο ελληνικος νόμος που ενσωματωσε την οδηγια, ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ 3043/2002:

https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyi-_oiMHNAhUBDMAKHSdnDcsQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.synigoroskatanaloti.gr%2Fdocs%2Flaw%2Fgr%2FN3043-2002.pdf&usg=AFQjCNHd5Z18Cky-00HHa9XhAwFcel-vuw&sig2=W5OWlhn6CZ3gRf9di5Nzrg

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Δεν ξεχασα καθολου. Εσυ ξεχασες να βάλεις την συνεχεια.

Εδω το ειχα παραθέσει:

 

Απλα οπως εγραψα και προηγουμενως αφορα την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ(ευθυνη του πωλητη για ελαττωματα κατα την παραδοση οπου ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι υπηρχαν τοτε) και οχι την ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ(κατασκευαστη).

 

Και για αυτο παντα παραθετω την οδηγια και το νομο.

Αντιθετα, κανενας αλλος δεν εχει παραθεσει ουτε ενα νομο, ουτε μια οδηγια.

 

Εδω ξανα η Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

 

και εδω ο ελληνικος νόμος που ενσωματωσε την οδηγια, ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ 3043:

https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyi-_oiMHNAhUBDMAKHSdnDcsQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.synigoroskatanaloti.gr%2Fdocs%2Flaw%2Fgr%2FN3043-2002.pdf&usg=AFQjCNHd5Z18Cky-00HHa9XhAwFcel-vuw&sig2=W5OWlhn6CZ3gRf9di5Nzrg

Αρα συμφωνούμε πως ακομα και 1 χρονο εγγυηση να (λεει ότι) εχει, αν παρουσιασει πρόβλημα που δεν οφειλετε σε υπαιτιοτητα του χρηστη, μπορει να το παει από εκει που το πηρε και να διεκδικήσει αποζημιωση και επισκευή. Αρα η ασαφεια στους ορους εγγυησης των πωλητων ειτε και κατασκευαστών είναι τουλάχιστον αν ανηθικη. Σωστα καταλαβα?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αν έχει περάσει ο 1 χρόνος, σημαίνει ότι θα έχουν περάσει οι 6 μήνες που αναφέρονται στην οδηγία της ΕΕ και στον ελληνικό νόμο, άρα θα πρέπει να αποδείξει ο χρήστης ότι το πρόβλημα υπήρχε από την παράδοση για να ισχύουν τα 2 χρόνια. Καλή τύχη με αυτό... :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρα συμφωνούμε πως ακομα και 1 χρονο εγγυηση να (λεει ότι) εχει, αν παρουσιασει πρόβλημα που δεν οφειλετε σε υπαιτιοτητα του χρηστη, μπορει να το παει από εκει που το πηρε και να διεκδικήσει αποζημιωση και επισκευή. Αρα η ασαφεια στους ορους εγγυησης των πωλητων ειτε και κατασκευαστών είναι τουλάχιστον αν ανηθικη. Σωστα καταλαβα?

Oχι δεν συμφωνουμε.

 

Ισχυει αυτο που γράφει ο Thresh:

Αν έχει περάσει ο 1 χρόνος, σημαίνει ότι θα έχουν περάσει οι 6 μήνες που αναφέρονται στην οδηγία της ΕΕ και στον ελληνικό νόμο, άρα θα πρέπει να αποδείξει ο χρήστης ότι το πρόβλημα υπήρχε από την παράδοση για να ισχύουν τα 2 χρόνια. Καλή τύχη με αυτό... :P

 

Και δεν εχει σημασια τι λεει ο haHa, o Thresh και ο καθε haha, αλλα τι λεει ο νομος και η οδηγια, που λενε "οτι ο πελάτης πρέπει να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης."

Μονο "αν το ελαττωμα ή η ελλειψη συνομολογημενης ιδιοτητας διαπιστωνεται μέσα σε εξι μηνες απο την παραδοση του πραγματος τεκμαρεται οτι υπηρχε κατα την παραδοση."

 

Εδω ξανα η Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

 

και εδω ο ελληνικος νόμος που ενσωματωσε την οδηγια, ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ 3043/2002:

https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyi-_oiMHNAhUBDMAKHSdnDcsQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.synigoroskatanaloti.gr%2Fdocs%2Flaw%2Fgr%2FN3043-2002.pdf&usg=AFQjCNHd5Z18Cky-00HHa9XhAwFcel-vuw&sig2=W5OWlhn6CZ3gRf9di5Nzrg

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

Oχι δεν συμφωνουμε.

 

Ισχυει αυτο που γράφει ο Thresh:

 

Και δεν εχει σημασια τι λεει ο haHa, o Thresh και ο καθε haha, αλλα τι λεει ο νομος και η οδηγια, που λενε "οτι ο πελάτης πρέπει να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης."

 

Εδω ξανα η Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

 

και εδω ο ελληνικος νόμος που ενσωματωσε την οδηγια, ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ 3043:

https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyi-_oiMHNAhUBDMAKHSdnDcsQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.synigoroskatanaloti.gr%2Fdocs%2Flaw%2Fgr%2FN3043-2002.pdf&usg=AFQjCNHd5Z18Cky-00HHa9XhAwFcel-vuw&sig2=W5OWlhn6CZ3gRf9di5Nzrg

Αρα στην παραπανω περιπτωση της προβληματικης οθονης ΚΑΚΟΣ οι πελατες ζητουν επιδιορθωση της συσκευησ τους μετα τον 1 χρονο? Τωρα καταλαβα σωστα?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...