Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Case Closed. Αν δεν είχες ποτέ δεν μπορείς να σχηματίσεις γνώμη. Φίλοι φίλου του περιπτερά που μου είπαν. Παπαρολογίες να έχουμε να λέμε. Αντί να μπαίνεις και να ρίχνεις λάσπη με πράγματα που δεν έχεις πιάσει στα χέρια σου, κοίτα να δοκιμάσεις πρώτα και μετά να μιλήσεις.

 

2012, Ipad 3, 2 μηνες μετά την αγορα εσπασε η οθονη αυθόρμητα ενω φορτιζε (ζεσταινοταν αρκετα το μοντελο εκεινο, δεν ξερω αν επαιξε ρόλο), μια πολυ λεπτή ρωγμή κατα μήκος της οθόνης (τόσο λεπτή που οταν το κοιτουσες καθετα δεν φαινόταν). Το πήγα στο επισημο σερβις και όχι μονο δεν δεχτήκαν εγγυηση, μου ζήτησαν και 400€ για να το φτιαξουν. Λολ. 

Η πλάκα ειναι ότι ήταν η μόνη συσκευή apple που αγορασα χρυσή από μεγάλο κατάστημα (media markt, άλλοι αγενεις από εκει, τεσπα) και όχι από παραεισαγωγη και ηταν η μονη που μου την έκανε τελικα. Ποτέ ξάνα!

  • Απαντ. 232
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

2012, Ipad 3, 2 μηνες μετά την αγορα εσπασε η οθονη αυθόρμητα ενω φορτιζε (ζεσταινοταν αρκετα το μοντελο εκεινο, δεν ξερω αν επαιξε ρόλο), μια πολυ λεπτή ρωγμή κατα μήκος της οθόνης (τόσο λεπτή που οταν το κοιτουσες καθετα δεν φαινόταν). Το πήγα στο επισημο σερβις και όχι μονο δεν δεχτήκαν εγγυηση, μου ζήτησαν και 400€ για να το φτιαξουν. Λολ. 

Η πλάκα ειναι ότι ήταν η μόνη συσκευή apple που αγορασα χρυσή από μεγάλο κατάστημα (media markt, άλλοι αγενεις από εκει, τεσπα) και όχι από παραεισαγωγη και ηταν η μονη που μου την έκανε τελικα. Ποτέ ξάνα!

 

Δεν έπεζε ρόλο, το είχα το 3άρι λόγο της τεράστιας μπαταρίας ζεστενόταν, αλλά από την στιγμή που σπάσεις την οθόνη δεν σε καλύπτει η εγγύηση σε καμία συσκευή εκτός αν έχεις ασφάλεια. Εγώ ασφαλίζω τις συσκευές μου για ένα χρόνο με ένα 50ρικο και να την σπάσω θα μου δώσουν καινούργια 

Δημοσ.

Σταματηστε να παραπλανειτε τον κοσμο. Σας προτρεπω να μπειτε λοιπον στη σελιδα της ευρωπαικης ενωσσς για τα δικαιωματα του καταναλωτη οπου υπαρχει ελληνικο νουμερο και ευχαριστως θα σας ενημερωσουν ξεκαθαρα καινθας σας αποστειλουν το νομο με υπογραμμισμενο το κομματι που σας αφορα. Και φυσικα υπαρχει προδεδικασμενο απο αποφασεις δικαστηριων και ομαδικες αγωγες, αγωγες απο συλλογους καταναλωτων κτλ. Τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα. σταματηστε να παραπλανειτε οσοι λετε το αντιθετο για δικους σας λογους.

Εδω λες?

 

Ευρωπαική Οδηγια:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

Άρθρο 3

Δικαιώματα του καταναλωτή

 

1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού.

 

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

 

Μέχρις αποδείξεως του αντιθέτου, η έλλειψη συμμόρφωσης, η οποία εκδηλώνεται εντός έξι μηνών από την παράδοση του αγαθού, τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση, 

 

Επεξηγηση της οδηγιας:

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

- Η διετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των εμπορευμάτων.

- Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.
- Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.
Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.
 
Ειναι απο την "σελιδα της ευρωπαικης ενωσης για τα δικαιωματα του καταναλωτη" που ανέφερες.
Δημοσ.

Εγω πανω στη μηχανη με το ipad mini σε τσαντακι μεσης..οταν πιανει μπορα, καρεκλες.

 

Το ipad βραχηκε ελαφρως, και αρχησε να αναβοσβηνει μονο του..το εβαλα σε ρυζι, το στεγνωσα με πιστολακι, τιποτα.. αχρηςτευτηκε το ipad καμια ελπιδα 13 μηνες απο την αγορα του.

 

Το πηγα στην αντιπροσωπια για επισκευη, πανω στον κιφησο ειναι λιγο μετα την στροφη για ρεντη. Το πηρε ο υπαλληλος και μου δωσε ενα καινουργιο.. lol?

 

Μονο apple εγω απο δω και περα..αμα βρισκω τα λεφτα

Δημοσ.

Εγω πανω στη μηχανη με το ipad mini σε τσαντακι μεσης..οταν πιανει μπορα, καρεκλες.

 

Το ipad βραχηκε ελαφρως, και αρχησε να αναβοσβηνει μονο του..το εβαλα σε ρυζι, το στεγνωσα με πιστολακι, τιποτα.. αχρηςτευτηκε το ipad καμια ελπιδα 13 μηνες απο την αγορα του.

 

Το πηγα στην αντιπροσωπια για επισκευη, πανω στον κιφησο ειναι λιγο μετα την στροφη για ρεντη. Το πηρε ο υπαλληλος και μου δωσε ενα καινουργιο.. lol?

 

Μονο apple εγω απο δω και περα..αμα βρισκω τα λεφτα

Αποκλειεται να σου εδωσε καινουργιο οταν μιλαμε για 13μηνων συσκευη....

Δημοσ.
Αποκλειεται να σου εδωσε καινουργιο οταν μιλαμε για 13μηνων συσκευη....

Μου το δωσανε χωρις το κουτι του, σκετη την συσκευη μεσα στις ζελατινες της. Καινουργια ηταν δεν την ειχε αγγιξει κανεις φαινοταν εξαλλου.

 

Απλα δεν ειχε ουτε κουτι ουτε τιποτα , σκετη την συσκευη, λογικο βασικα αφου σκετο το ipad τους πηγα σιγα μη μου δινανε και φορτιστες καινουργιους

Δημοσ.

Μου το δωσανε χωρις το κουτι του, σκετη την συσκευη μεσα στις ζελατινες της. Καινουργια ηταν δεν την ειχε αγγιξει κανεις φαινοταν εξαλλου. Απλα δεν ειχε ουτε κουτι ουτε τιποτα , σκετη την συσκευη, λογικο βασικα αφου σκετο το ipad τους πηγα σιγα μη μου δινανε και φορτιστες καινουργιους

Αυτο ειναι ανακατασκευασμενο αγαπητε οχι καινουργιο. Και ναι οταν λεμε καινουργιο(που συνηθως αυτο προκυπτει απο την εγγυηση 7ημερων Doa)μιλαμε για καινουργια συσκευη του κουτιου.

Δημοσ.

Αυτο ειναι ανακατασκευασμενο αγαπητε οχι καινουργιο. Και ναι οταν λεμε καινουργιο(που συνηθως αυτο προκυπτει απο την εγγυηση 7ημερων Doa)μιλαμε για καινουργια συσκευη του κουτιου.

Αυτος σε πειραξε εσενα ,που το εκανε μπανιο και δεν ασχοληθηκαν καν και του εδωσαν  αλλο  το αφησες ασχολιαστο βλεπω...

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτος σε πειραξε εσενα ,που το εκανε μπανιο και δεν ασχοληθηκαν καν και του εδωσαν  αλλο  το αφησες ασχολιαστο βλεπω...

Το ιδιο εχουν κανει και στον πατέρα μου σε samsung που βουτηξε με το κιν στην τσεπη.(το αφησε για επισκευή,και 1 μερα μετα πηγε και του δωσαν ιδια,ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ)

Kαι?

Προφανώς βλακεία των υπαλλήλων και στις 2 περιπτώσεις.

Αν ηταν να λουζουμε οτι συσκευή βαρεθηκαμε και να την δεχονται για αντικατασταση,θα ειχαν ναυαγησει απο καιρό.

Δημοσ.

Δεν ισχυει αυτο που γραφεις.

 

Μαλιστα ο νομοθετης εχει προβλεψει για αυτο και αναφερει οτι ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ θα πρεπει να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ οτι το ελαττωμα προυπηρχε ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

Αν το ελαττωμα συμβει στους πρωτους 6 μηνες, τοτε αυτοματα(δεν χρειαζεται δηλαδη να αποδειξει κατι ο αγοραστης) τεκμαρεται οτι υπηρχε κατα την παραδοση.

Αν συμβει μετα τους πρωτους 6 μηνες, τοτε ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι το ελαττωμα προυπηρχε κατα την παραδοση.

 

Γενικη γραμματεια καταναλωτων:

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

 

Ευρωπαική οδηγία:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

 

 

Επεξηγηση της οδηγιας:

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

Απο τα λινκ(apple,hp) που παρατεθηκαν:

Apple:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

Hp:

http://support.hp.com/gr-el/document/c03805193

 

 

 Ο κοσμος συνεχίζει και συγχεει την Εμπορικη εγγυηση του κατασκευαστη(η γνωστη,συνηθισμενη εγγυηση που καλυπτει ολα τα ελαττωματα που προκυπτουν κατα τη διαρκεια της και δεν φταιει ο χρηστης/αγοραστης) με την Νομιμη εγγυηση που δεν ειναι του κατασκευαστη αλλα του πωλητη και αφορα τα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση.

 

 

Εδω και εξηγηση απο δικηγόρο του φορουμ:

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

 

 

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

 

 http://www.insomnia.gr/topic/431291-%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%BF-900-%CF%87%CE%B9%CE%BB-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-apple/page-3?do=findComment&comment=4472310

 

 

Εδω εξηγηση απο το site της αγγλικης Βουλης(υπάρχει και εκει η παρανόηση):

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

Αρα οσοι εκαναν επικληση της ευρωπαικης νομοθεσίας και δικαιωθηκαν , τους εκανε χαρη τη apple? Και μας παραθέτεις ένα τσουβαλι νομικίστικες διαταξεις που λενε το ΙΔΙΟ πραγμα με αλλα λογια? ->

Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του. 
ΠΡΟΦΑΝΩΣ και το ελλατωμα προυπαρχει, ακριβως όπως και με το touch IC (γιατι παραξεφυγαμε) , υπαρχει σαφες κατασκευαστικο λαθος. Αν η εταιρεια θα το αποδεχθει η όχι είναι το θεμα. Μπορει να σου πει ότι το εβαλες στην τσεπη σου και χαλασε! Σε κάθε περιπτωση εχει να κανει με το ποσο σε εκτιμα σαν καταναλωτή.....Ουτε νομικος συμβολος της apple τοσο ζηλο βρε αδελφε, ειπαμε να ειμαστε funboys αλλα όχι και ετσι.... Και επειδή επιμενεις να αοριστολογεις ότι το κανουν και άλλες σοβαρες εταιρειες, δωσε μας και εμας ένα λινκ (όχι από κανα skroutzo μαγαζο) απο τα επισημα site τους για να ξερουμε να τους αποφευγουμε....

 

Εδω λες?

 

Ευρωπαική Οδηγια:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

 

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

 

 

Επεξηγηση της οδηγιας:

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 
Ειναι απο την "σελιδα της ευρωπαικης ενωσης για τα δικαιωματα του καταναλωτη" που ανέφερες.

 

->- Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

Ακριβως αυτό...... Μονο εσυ απ ότι καταλαβαίνω διαβαζεις με το δικο σου τροπο την νομοθεσια.....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρα οσοι εκαναν επικληση της ευρωπαικης νομοθεσίας και δικαιωθηκαν , τους εκανε χαρη τη apple? Και μας παραθέτεις ένα τσουβαλι νομικίστικες διαταξεις που λενε το ΙΔΙΟ πραγμα με αλλα λογια? ->

Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του. 

Αρχικα χαιρομαι που πια δεν αναφερεις την ΕΓΓΥΗΣΗ, αλλα την ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ.

Ειναι 2 διαφορετικα πραγματα που συνεχως τα μπερδευεις.

 

Επισης, οπως καποιοι εκαναν επικληση της ευρωπαικης οδηγιας και δικαιωθηκαν, καμποσοι αλλοι δεν δικαιωθηκαν.

Γιατι πολυ απλα δεν ειναι δυστυχως υποχρεωμενες οι εταιρειες να προσφερουν 2ετη εγγυηση και για αυτο συνεχιζουν οπως βλεπεις παρακατω και δινουν τα προιοντα τους με 1 χρονο εγγυηση.

 

->- Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

Ακριβως αυτό...... Μονο εσυ απ ότι καταλαβαίνω διαβαζεις με το δικο σου τροπο την νομοθεσια.....

Αφου μονος σου τα γραφεις(επισης, αυτο που αναφερεις δεν ειναι νομοθεσια, αλλα ειναι λογικο να μην το καταλαβαινεις):

 

"μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων , για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε."

 

Ο αγοράστής πρέπει να αποδείξει το το ελαττωμα υπήρχε ηδη κατα την παραδοση , πχ πρέπει να αποδείξει οτι οφείλεται σε χαμηλη ποιότητα.

.Ουτε νομικος συμβολος της apple τοσο ζηλο βρε αδελφε, ειπαμε να ειμαστε funboys αλλα όχι και ετσι.... Και επειδή επιμενεις να αοριστολογεις ότι το κανουν και άλλες σοβαρες εταιρειες, δωσε μας και εμας ένα λινκ (όχι από κανα skroutzo μαγαζο) απο τα επισημα site τους για να ξερουμε να τους αποφευγουμε....

Αναφέρθηκα στην apple και στην hp , γιατι από αυτούς τους 2 ηταν τα link που παρεθεσε καποιος συμφορουμιτης.

Εσυ βέβαια λογω δικών σου θεμάτων κράτησες μονο την apple και ξέχασες οτι αναφέρθηκα και στην hp.

 

Όπως φυσικα "αγνοείς" οτι τόσες αλλες εταιρειες δινουν σε μερικα προιοντα τους 1 χρονο μονο εγγυηση στην ΕΕ.

Ενδεικτικα, 

hp uk:

http://store.hp.com/UKStore/Merch/Product.aspx?id=ECC_BUNDLE_6084310&opt=&sel=NTB

Warranty 1-year limited parts, labour, and pickup and return service

 

Hp ελλαδα:

http://www8.hp.com/gr/el/products/printers/product-detail.html?oid=5385210#!tab=specs

Εγγύηση Βασική περιορισμένη εγγύηση υλικού ΗΡ ενός έτους. 

 

Hp ελλαδα:

http://www8.hp.com/gr/el/products/laptops/product-detail.html?oid=11915454#!tab=specs

Εγγύηση Περιορισμένη εγγύηση 1 έτους με κάλυψη για ανταλλακτικά, εργασία και υπηρεσία παραλαβής και επιστροφής

 

dell uk:

http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=bnv5835s&model_id=vostro-15-3558-laptop&c=uk&l=en&s=bsd&cs=ukbsdt1

1 Year Collect and Return [included in Price]

ht8wes.jpg

 

Motorola uk:

https://motorola-global-en-uk.custhelp.com/ci/fattach/get/797596/1390958066/redirect/1/filename/Global%20Limited%20Warranty10-3-13-1.pdf

Motorola Mobility LLC ("Motorola") promises to the original purchaser ("you") that this Mobile Phone, and any in-box accessories which accompany it (the "Products"), will be free of defects for a period of 12 months from the date of original purchase ("Warranty Period")

 

Acer Uk:

http://www.acer.com/ac/en/GB/content/standard-warranty

Notebook Commercial 1 Year: Carry-in (ITW) Consumer 1 Year: Carry-in (ITW)

 

Acer Ελλαδα:

http://www.acer.com/ac/el/GR/content/standard-warranty

Notebooks 1 Χρόνος: Carry-in (ITW) 

 

Sony playstation PS4 στο mediamarkt:

http://www.mediamarkt.gr/el/product/_sony-ps4-500gb-3%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%AE-playstation-plus-1183130.html#_CF_84_CE_B5_CF_87_CE_BD_CE_B9_CE_BA_CE_AC-_CF_87_CE_B1_CF_81_CE_B1_CE_BA_CF_84_CE_B7_CF_81_CE_B9_CF_83_CF_84_CE_B9_CE_BA_CE_AC

Εγγύηση κατασκευαστή: 1 Έτος/η

 

Sony PS Vita στο Plaisio:

http://www.plaisio.gr/games/ps-vita/ps-vita-konsola/Sony-PlayStation-Vita-Wifi-2016-Looney-Tunestm-Galaxiaka-Mathimata-MemoryCard8GB.htm

1 έτος εγγύηση αντιπροσωπείας

 

Samsung UK :

http://www.samsung.com/uk/support/warranty/

Warranty Period 12 Months

wcff35.jpg

2nsx8wl.jpg

 

 

LG UK:

http://www.lg.com/uk/support/warranty

"Warranty Period Labour : 12 Months Parts : 12 Months"

2uemzbk.jpg

 

Amazon Basics(ειναι μαρκα αυτο) προιοντα στο amazon.co.uk:

https://www.amazon.com/gp/product/B005EJH6Z4/ref=s9_acsd_hps_bw_c_x_3

https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=200376710

We warrant the Product to you against defects in materials and workmanship under ordinary consumer use on delivery and for a period of 12 months from the date of delivery.

 

Υπαρχουν οπως βλεπεις πολλες εταιρειες( και μαγαζια κολοσσοι οπως το amazon.co.uk) που δυστυχως δινουν μονο 1 χρονο εγγυηση για μερικα προιοντα τους σε διαφορες χωρες της ΕΕ(οπου ανάλογα το marketing, τις αποφασεις κλπ δινουν διαφορετικη εγγυηση σε αλλες χωρες και σε αλλα προιοντα), γιατι πολυ απλα δεν ειναι υποχρεωμενες για παραπανω.

 

Ο κοσμος συνεχίζει και συγχεει την Εμπορικη εγγυηση του κατασκευαστη(η γνωστη,συνηθισμενη εγγυηση που καλυπτει ολα τα ελαττωματα που προκυπτουν κατα τη διαρκεια της και δεν φταιει ο χρηστης/αγοραστης) με την Νομιμη εγγυηση που δεν ειναι του κατασκευαστη αλλα του πωλητη(αυτο που ανεφερες πιο πανω ως ευθυνη του πωλητη) και αφορα τα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση.

 

Εδω εξηγηση απο το επισημο site της αγγλικης Βουλης(υπάρχει και εκει η παρανόηση):

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

Is there an EU-wide two year consumer guarantee?

Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees’, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979.

 

Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is

not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will befor the consumer to prove.
Επεξ/σία από haHa
  • Like 8
Δημοσ.

Αρχικα χαιρομαι που πια δεν αναφερεις την ΕΓΓΥΗΣΗ, αλλα την ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ.

Ειναι 2 διαφορετικα πραγματα που συνεχως τα μπερδευεις.

 

Επισης, οπως καποιοι εκαναν επικληση της ευρωπαικης οδηγιας και δικαιωθηκαν, καμποσοι αλλοι δεν δικαιωθηκαν.

Γιατι πολυ απλα δεν ειναι δυστυχως υποχρεωμενες οι εταιρειες να προσφερουν 2ετη εγγυηση και για αυτο συνεχιζουν οπως βλεπεις παρακατω και δινουν τα προιοντα τους με 1 χρονο εγγυηση.

 

Αφου μονος σου τα γραφεις(επισης, αυτο που αναφερεις δεν ειναι νομοθεσια, αλλα ειναι λογικο να μην το καταλαβαινεις):

 

"μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων , για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε."

 

Ο αγοράστής πρέπει να αποδείξει το το ελαττωμα υπήρχε ηδη κατα την παραδοση , πχ πρέπει να αποδείξει οτι οφείλεται σε χαμηλη ποιότητα.

Αναφέρθηκα στην apple και στην hp , γιατι από αυτούς τους 2 ηταν τα link που παρεθεσε καποιος συμφορουμιτης.

Εσυ βέβαια λογω δικών σου θεμάτων κράτησες μονο την apple και ξέχασες οτι αναφέρθηκα και στην hp.

 

Όπως φυσικα "αγνοείς" οτι τόσες αλλες εταιρειες δινουν σε μερικα προιοντα τους 1 χρονο μονο εγγυηση στην ΕΕ.

Ενδεικτικα, 

hp uk:

http://store.hp.com/UKStore/Merch/Product.aspx?id=ECC_BUNDLE_6084310&opt=&sel=NTB

 

Hp ελλαδα:

http://www8.hp.com/gr/el/products/printers/product-detail.html?oid=5385210#!tab=specs

 

Hp ελλαδα:

http://www8.hp.com/gr/el/products/laptops/product-detail.html?oid=11915454#!tab=specs

 

dell uk:

http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=bnv5835s&model_id=vostro-15-3558-laptop&c=uk&l=en&s=bsd&cs=ukbsdt1

ht8wes.jpg

 

Motorola uk:

https://motorola-global-en-uk.custhelp.com/ci/fattach/get/797596/1390958066/redirect/1/filename/Global%20Limited%20Warranty10-3-13-1.pdf

 

Acer Uk:

http://www.acer.com/ac/en/GB/content/standard-warranty

 

Acer Ελλαδα:

http://www.acer.com/ac/el/GR/content/standard-warranty

 

Sony playstation PS4 στο mediamarkt:

http://www.mediamarkt.gr/el/product/_sony-ps4-500gb-3%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%AE-playstation-plus-1183130.html#_CF_84_CE_B5_CF_87_CE_BD_CE_B9_CE_BA_CE_AC-_CF_87_CE_B1_CF_81_CE_B1_CE_BA_CF_84_CE_B7_CF_81_CE_B9_CF_83_CF_84_CE_B9_CE_BA_CE_AC

 

Sony PS Vita στο Plaisio:

http://www.plaisio.gr/games/ps-vita/ps-vita-konsola/Sony-PlayStation-Vita-Wifi-2016-Looney-Tunestm-Galaxiaka-Mathimata-MemoryCard8GB.htm

 

Samsung UK :

http://www.samsung.com/uk/support/warranty/

wcff35.jpg

2nsx8wl.jpg

 

 

LG UK:

http://www.lg.com/uk/support/warranty

"Warranty Period Labour : 12 Months Parts : 12 Months"

2uemzbk.jpg

 

Amazon Basics(ειναι μαρκα αυτο) προιοντα στο amazon.co.uk:

https://www.amazon.com/gp/product/B005EJH6Z4/ref=s9_acsd_hps_bw_c_x_3

https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=200376710

 

Υπαρχουν οπως βλεπεις πολλες εταιρειες( και μαγαζια κολοσσοι οπως το amazon.co.uk) που δυστυχως δινουν μονο 1 χρονο εγγυηση για μερικα προιοντα τους σε διαφορες χωρες της ΕΕ(οπου ανάλογα το marketing, τις αποφασεις κλπ δινουν διαφορετικη εγγυηση σε αλλες χωρες και σε αλλα προιοντα), γιατι πολυ απλα δεν ειναι υποχρεωμενες για παραπανω.

 

Ο κοσμος συνεχίζει και συγχεει την Εμπορικη εγγυηση του κατασκευαστη(η γνωστη,συνηθισμενη εγγυηση που καλυπτει ολα τα ελαττωματα που προκυπτουν κατα τη διαρκεια της και δεν φταιει ο χρηστης/αγοραστης) με την Νομιμη εγγυηση που δεν ειναι του κατασκευαστη αλλα του πωλητη(αυτο που ανεφερες πιο πανω ως ευθυνη του πωλητη) και αφορα τα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση.

 

Εδω εξηγηση απο το επισημο site της αγγλικης Βουλης(υπάρχει και εκει η παρανόηση):

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

Επειδή λοιπον σαν υπάλληλος που εισαι (μιας και αρχισες της ειρωνιες) και μαλιστα κακος υπάλληλος (αφου ξεκινησες αυτό τον τυπο κουβέντας), προφανως και η ερμηνια του νομου δεν είναι ο ιδιος ο νομος, ΑΛΛΑ εχει την ιδια ουσια, προφανως και η εγγυηση αφορα ελλατωμα που προυπαρχει (γιατι το κανεις αβαβα που λενε και στην αργκο) , προφανως και όταν τους πας την ευρωπαικη οδηγια στο αλλαζουν μια χαρα (για την ακριβεια ζητανε και συγνωμη), προφανως και ο πωλητης θα μεσολαβησει για να φτασεις προς αντικατασταση (τους πας και τιμολογιο) , και προφανως αν ξεκινήσεις διαδικασια μετα τον 1 χρονο και η βλαβη δεν εχει προελθει μετα από κακη χρηση, μια χαρα στο αντικαθιστουν (μιας και ανεφερες ότι σε καποιους δεν το εκαναν), τωρα για το συγκεκριμενο αρθρο και μονο το πρόβλημα είναι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΛΟΓΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΛΙΚΩΝ Η ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗΣ . Τα υπολοιπα που αναφέρεις και οι δεκάδες ερμηνιες του νομου εχουν συζητηθεί παρα πολύ σε διαφορα τοπικ και συνήθεις καταλληξη είναι η παραπανω (μετοχοι εναντιων πελατων) οποτε δεν εχει ουσια να συνεχιστεί. Εγω ξερω μια χαρα τι θα κανω ΑΝ τυχει κατι τετοιο (αν και όταν αγοραζω προιοντα κοιταω να εχουν 2 και 3 χρονια εγγυηση). Η ολη μου απορεια είναι πως πατε και στηρίζετε τέτοιες εταιρειες που σας κοροϊδεύουν κατάμουτρα (με τερτίπια όπως "σιωπηλη εγγυηση κλπ). Πραγματικα ΟΥΤΕ μετοχοι....

Δημοσ.

 Η ολη μου απορεια είναι πως πατε και στηρίζετε τέτοιες εταιρειες που σας κοροϊδεύουν κατάμουτρα (με τερτίπια όπως "σιωπηλη εγγυηση κλπ). Πραγματικα ΟΥΤΕ μετοχοι....

To να ξεκαθαρίζεις τι ισχύει,δεν σημαίνει αυτόματα και στήριξη σε αυτό,btw.

Ούτε νομίζω να υπάρχει κανεις που προτιμάει 1 χρονο εγγυηση αντι για 2-3.

  • Like 3
Δημοσ.

Επειδή λοιπον σαν υπάλληλος που εισαι (μιας και αρχισες της ειρωνιες) και μαλιστα κακος υπάλληλος (αφου ξεκινησες αυτό τον τυπο κουβέντας), ...

(πρεπει να αποφασισεις αν ειμαι τελικως υπαλληλος ή μετοχος, ολο το αλλαζεις)

 

Καπου εκει παντως σταματαει kapoiow να λαμβανει υποψη τα γραφομενα σου , γιατι καταλαβαινει οτι ψευδεσαι.

Εδω ποιος αρχισε και ξενικησε τις ειρωνιες και αυτον τον τυπο της κουβεντας κλπ:

 

...Ουτε νομικος συμβολος της apple τοσο ζηλο βρε αδελφε, ειπαμε να ειμαστε funboys αλλα όχι και ετσι.... Και επειδή επιμενεις να αοριστολογεις ότι το κανουν και άλλες σοβαρες εταιρειες...

 

Με ξεπερναει το ότι δεν καταλαβαίνετε τι γραφετε. ...

Η συγκεκριμενη εταιρεια ΔΕΝ δειχνει κανενα σεβασμο στην νομοθεσια (και στους πελατες της κατ επεκταση). Εδώ δεν αποδεχθηκε το διεθνες προτυπο συνδεσης για να πουλαει σε υπέρογκες τιμες το δικο της κονεκτορα. Και ακομα τρεχετε και τη στηρίζετε...ουτε μετοχοι να ησασταν

 

-----------------------------------------------------

Η ολη μου απορεια είναι πως πατε και στηρίζετε τέτοιες εταιρειες που σας κοροϊδεύουν κατάμουτρα (με τερτίπια όπως "σιωπηλη εγγυηση κλπ). Πραγματικα ΟΥΤΕ μετοχοι....

Για την acer, την samsung, την lg, την motorola, την apple, την hp, το amazon ή την dell αναφερεσαι που παρατεθηκαν πιο πανω και προσφερουν σε μερικα προιοντα τους 1 χρονο εγγυηση σε χωρες της ΕΕ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...