Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αληθεια ειναι το iphone 6 που εχω κανει λιγο τσικι τσικι οταν παταω την οθονη στα πλαγια. Δεν εχει γινει καλα η επαφη του γυαλιου με τον αλουμινιο. Κατα τα αλλα μια χαρα! :)

 

 

Καλα σε ανδροιντ δεν παμε με τιποτα, που ειχα παρει ενα nexus 7 και ξεφορτιζε ενω ηταν στην πριζα, δεν τοχω ξαναδει αυτο το πραγμα! :D

Τουβγαλα την μπαταρια, εδωσα κατευθειαν 5v και τοκανα e-κορνιζα. Γι αυτο καλο ειναι και το ανδροιντ. :P

  • Like 1
  • Απαντ. 232
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η αληθεια ειναι το iphone 6 που εχω κανει λιγο τσικι τσικι οταν παταω την οθονη στα πλαγια. Δεν εχει γινει καλα η επαφη του γυαλιου με τον αλουμινιο. Κατα τα αλλα μια χαρα! :)

 

 

Καλα σε ανδροιντ δεν παμε με τιποτα, που ειχα παρει ενα nexus 7 και ξεφορτιζε ενω ηταν στην πριζα, δεν τοχω ξαναδει αυτο το πραγμα! :D

Τουβγαλα την μπαταρια, εδωσα κατευθειαν 5v και τοκανα e-κορνιζα. Γι αυτο καλο ειναι και το ανδροιντ. :P

να ταν μονο αυτο.... αλλα τελος παντον... κανενα κινιτο καμιας εταιριας δεν αντιπρωοπευει  τα λεφτα που ζητα με λιγα λογια κανενα RnD κανενας ποιοτικος ελενχος QC τπτ αλλα ακομα και να τα περναντε απο ελενχους που ναι οκ γινετε κοιτανε μονο την οικονομα και  τον πορομενο ανιδεο που θα τρεξει να τα παρει! δυστιχος

  • Like 1
Δημοσ.
Η αληθεια ειναι το iphone 6 που εχω κανει λιγο τσικι τσικι οταν παταω την οθονη στα πλαγια. Δεν εχει γινει καλα η επαφη του γυαλιου με τον αλουμινιο. Κατα τα αλλα μια χαρα! :)

Καλα σε ανδροιντ δεν παμε με τιποτα, που ειχα παρει ενα nexus 7 και ξεφορτιζε ενω ηταν στην πριζα, δεν τοχω ξαναδει αυτο το πραγμα! :D

Τουβγαλα την μπαταρια, εδωσα κατευθειαν 5v και τοκανα e-κορνιζα. Γι αυτο καλο ειναι και το ανδροιντ. :P

 

Μην αγχώνεσαι, κ μένα το 6αρι κάνει τσικι τσικι out of the box :P

 

6 πάντως με τέτοιο πρόβλημα θα πρέπει να χει φάει καλή πτώση ή να χει σπάσει η οθόνη... Τα Pluses υποφέρουν και από το bend της τσέπης...

Δημοσ.

ναι αλλα για πες μας απλ μεχρι 2011-2013 το πολυ εχει καμια σχεση με τωρα ;;; δεν χειρότερεψε ; απο διαφορες μεριες σχεδιασμο τακτική υλικα λογισμικό κλπ

Αλίμονο, όπως και κάθε εταιρία η Apple δεν είναι τέλεια. Μάλιστα έιμαι της γνώμης ότι ο Cook δεν είναι ο κατάλληλος για CEO στην εταιρία. Μπορεί ο Jobs να ήταν ο μεγαλύτερος μ.. από θέμα χαρακτήρα αλλά ήταν ικανότατος CEO που κατάφερε πολλά. Με ενοχλούν και εμένα αρκετά στην εταιρία τον τελευταίο καιρό. Όπως το ότι αφοσιώνεται πιο πολύ στο PC Wannabe iPad Pro και στα iPhone αντί να βγάλει τα καινούργια Mac νωρίτερα όπως έκανε στο παρελθόν ο Jobs. Αλλά περι ορέξεως. Όπως και το ότι θα μπορούσε να βάλει στα 4,7" iPhone την οθόνη που έχει βάλει στο Plus αλλά και πάλι τι να κάνουμε γνωστές οι συνήθειες αυτής της εταιρίας σε κάποιους τομείς. Το θέμα είναι ότι δεν παύει να έχει από την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και να προσφέρει μία ομαλή και όμορφη εμπειρία χρήσης στις συσκευές της. Απλά μερικοί βλέπουν μόνο ότι τους συμφέρει και βρίσκουν αφορμή σε κάθε άρθρο να πουν πόσο κακιά είναι σαν εταιρία. Εγώ χρειάστηκα βοήθεια από την εξυπηρέτηση πελατών γιατί δεν μπορούσα να αποκτήσω πρόσβαση στις ερωτήσεις ασφαλείας μου. (Κατοικώ στην Γερμανία) αλλά επειδή το βρήκα πιο πρακτικό πήρα τηλέφωνο στην έδρα εξυπηρέτησης στην Ιρλανδία. Επειδή τότε οι απαντήσεις μου ήταν στα Ελληνικά έψαξαν να με συνδέσουν με την έδρα στην Αθήνα και δεν το κατάφεραν για το ΧΨ λόγο. Οπότε προσφέρθηκαν να βρουν Έλληνα υπάλληλο στην έδρα τους και μετά από 3 λεπτά με πήρε από το γραφείο του τηλέφωνο για να με εξυπηρετήσει και μου έλυσε το πρόβλημα σε μερικά λεπτά. Επίσης όταν παράγγειλα το Apple Watch (Έφυγε για πούλημα αφού ήταν από τα κακά που αναφέραμε παραπάνω) είχε τις γνωστές καθυστερήσεις, λοιπόν η υπάλληλος η οποία με είχε εξυπηρετήσει για την Online παραγγελία στο Apple Store μου έδωσε το E-Mail της και τον αριθμό τηλεφώνου της για να μπορώ να ρωτήσω ότι θέλω και να με εξυπηρετήσει ανά πάσα στιγμή. Πράγμα που όντως έκανε με ανταπόκριση μερικών λεπτών. Οπότε όπως είπα και παραπάνω μερικοί βρίσκουν χουσούρια σε σημεία που δεν υπάρχουν μόνο και μόνο για να κράξουν. 

  • Like 2
Δημοσ.

Για να μπενεις σε topic που μιλαει για τα προβληματα της apple και να μας κανει link ενα προβλημα της samsung (υποτιθεται, γιατι η συσκευη που παρεθεσες δεν ειναι samsung), πρεπει να τσουζει. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Λυπαμαι φιλε, περαστικα

  • Like 1
Δημοσ.

Για να μπενεις σε topic που μιλαει για τα προβληματα της apple και να μας κανει link ενα προβλημα της samsung (υποτιθεται, γιατι η συσκευη που παρεθεσες δεν ειναι samsung), πρεπει να τσουζει. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Λυπαμαι φιλε, περαστικα

 

Προφανως και το link που εβαλε ειναι fake γιατι αν προσεξουμε καλα δεν υπαρχει το λογοτυπο της samsung στο πανω bezel οπως στο κανονικο note 7.Καλο αστειο και αρκετοι το πιστεψαν.

 

galaxy-note-7-leaks-press-renders-2.jpg?

Δημοσ.
Προφανως και το link που εβαλε ειναι fake γιατι αν προσεξουμε καλα δεν υπαρχει το λογοτυπο της samsung στο πανω bezel οπως στο κανονικο note 7.Καλο αστειο και αρκετοι το πιστεψαν.

 

galaxy-note-7-leaks-press-renders-2.jpg?

http://www.samsung.com/jp/product/galaxy-note7/

Στην Ιαπωνία ειναι brandless όπως βλέπεις στο επίσημο site..

  • Like 1
Δημοσ.

http://www.samsung.com/jp/product/galaxy-note7/ Στην Ιαπωνία ειναι brandless όπως βλέπεις στο επίσημο site..

Δεν βρηκα καπου να λενε οτι λειπει το λογοτυπο της samsung απο το πανω bezel.Μηπως εδωσες αλλο link για ξανα δες το γιατι αν οντως ειναι ετσι δεν το ηξερα.

Δημοσ.

Δεν βρηκα καπου να λενε οτι λειπει το λογοτυπο της samsung απο το πανω bezel.Μηπως εδωσες αλλο link για ξανα δες το γιατι αν οντως ειναι ετσι δεν το ηξερα.

Έλα μου είσαι και σε τεχνολογικό φόρουμ: www.samsung.com/jp/product/galaxy-note7/ άλλαξε την γλώσσα στο Link σε "jp"

  • Like 1
Δημοσ.

Τσαμπα λεφτα. Καλυτερα παρτε ενα κινεζικο με 100€ και κολληστε απο πισω το μηλο της apple

Τι λες τώρα γδύσιμο! 30€ και πολλά είναι για κινητό ειδικά άμα δίνουν δώρο και τζαμάκι ακόμα καλύτερα.

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.giphy.com

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με ξεπερναει το ότι δεν καταλαβαίνετε τι γραφετε. ΠΡΟΦΑΝΩΣ και το ελλατωμα προυπαρχει και ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ στη 2ετια, δεν ειπε κανεις ότι θα στο αλλαξουν αν το σπασεις. Είναι η νομικη προσεγγιση της εργοστασιακης αστοχιας.Με λιγα λογια η apple το κανει "αβαβα" και οπου περασει..και πιστεψε με περναει σε πολύ κοσμο. Η συγκεκριμενη εταιρεια ΔΕΝ δειχνει κανενα σεβασμο στην νομοθεσια (και στους πελατες της κατ επεκταση). Εδώ δεν αποδεχθηκε το διεθνες προτυπο συνδεσης για να πουλαει σε υπέρογκες τιμες το δικο της κονεκτορα. Και ακομα τρεχετε και τη στηρίζετε...ουτε μετοχοι να ησασταν

Δεν ισχυει αυτο που γραφεις.

 

Μαλιστα ο νομοθετης εχει προβλεψει για αυτο και αναφερει οτι ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ θα πρεπει να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ οτι το ελαττωμα προυπηρχε ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

Αν το ελαττωμα συμβει στους πρωτους 6 μηνες, τοτε αυτοματα(δεν χρειαζεται δηλαδη να αποδειξει κατι ο αγοραστης) τεκμαρεται οτι υπηρχε κατα την παραδοση.

Αν συμβει μετα τους πρωτους 6 μηνες, τοτε ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι το ελαττωμα προυπηρχε κατα την παραδοση.

 

Γενικη γραμματεια καταναλωτων:

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

 

Ευρωπαική οδηγία:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

 

Μέχρις αποδείξεως του αντιθέτου, η έλλειψη συμμόρφωσης, η οποία εκδηλώνεται εντός έξι μηνών από την παράδοση του αγαθού, τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση, 

 

Επεξηγηση της οδηγιας:

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

- Η διετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των εμπορευμάτων.

- Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.
- Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.
Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

Απο τα λινκ(apple,hp) που παρατεθηκαν:

Apple:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

 

Hp:

http://support.hp.com/gr-el/document/c03805193

Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση,...

 

Ως Εμπορική εγγύηση, παραδείγματος χάρη η εγγύηση της HP, ορίζεται μια εγγύηση που παρέχεται εκουσίως από τον εγγυητή (είτε τον πωλητή είτε τον παραγωγό). Η Εμπορική εγγύηση μπορεί να έχει διαφορετική διάρκεια και κάλυψη από τη Νόμιμη εγγύηση και τυπικά (όπως στην περίπτωση της εγγύησης της HP), δεν απαιτεί να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση. 

 

 

 Ο κοσμος συνεχίζει και συγχεει την Εμπορικη εγγυηση του κατασκευαστη(η γνωστη,συνηθισμενη εγγυηση που καλυπτει ολα τα ελαττωματα που προκυπτουν κατα τη διαρκεια της και δεν φταιει ο χρηστης/αγοραστης) με την Νομιμη εγγυηση που δεν ειναι του κατασκευαστη αλλα του πωλητη και αφορα τα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση.

 

 

Εδω και εξηγηση απο δικηγόρο του φορουμ:

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

Η διαφορά είναι λεπτή, λεπτότατη. 

Το να μου χαλάσει κάτι και να καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή σημαίνει ότι δούλευε πριν και χάλασε τώρα. Πηγαίνεις, κάνεις το RMA σου και καθάρισες. 

Το να είναι ελαττωματικό το προϊόν σημαίνει ότι δεν δούλευε εξ αρχής -απλώς εγώ μπορεί να άργησα να το διαπιστώσω. Γι'αυτό ο νόμος και η Οδηγία δίνουν 2 χρόνια περιθώριο. 

 

Να δώσω ένα διαφορετικό παράδειγμα: Την 1/1/2011 αγόρασα έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο με θύρες USB, FireWire και eSATA. Τον έχω συνδέσει στον υπολογιστή μου με USB και δουλεύει κανονικά. Όλα καλά μέχρι εδώ. smile.gif

 

Αν σήμερα 26/04/2011 σταματήσει να δουλεύει (δεν διαβάζει δεδομένα, δεν ανάβει ο σκληρός), σημαίνει ότι χάλασε. Με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή (ας πούμε ότι ο κατασκευαστής δίνει 1 έτος), επικοινωνώ με τον κατασκευαστή και του το στέλνω RMA. 

 

Ας πούμε τώρα ότι του χρόνου τέτοια εποχή (26/04/2012) αποκτώ νέο υπολογιστή με σύνδεση FireWire. Πάω να συνδέσω όλος χαρά τον σκληρό μου δίσκο και... τον π**λο! Διαπιστώνω ότι η θύρα FireWire δεν δουλεύει. Πρόσεχε, ΤΩΡΑ διαπίστωσα ότι κάτι δεν δουλεύει. Δεν είναι κάτι που δούλευε και χάλασε. Είναι κάτι που ανακαλύπτω τώρα ότι δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Εκεί δεν με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή, γιατί το προϊόν δεν χάλασε. Για να χαλάσει κάτι σημαίνει ότι δούλευε κατ'αρχήν και στη συνέχεια χάλασε. Εδώ δεν γνωρίζω ότι δούλευε η θύρα FireWire γιατί ουδέποτε την είχα δοκιμάσει. 

Εδώ πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν. Το δικαίωμα επιστροφής στον πωλητή (και όχι στον κατασκευαστή) εδώ είναι διετές γιατί πρόκειται για κάτι ελαττωματικό. 

 

Το ξέρω ότι η διαφορά είναι λεπτή. Αλλά υφίσταται. Γι'αυτό και η Οδηγία διαφοροποιείται, με το άρθρο 5 (με διετή ευθύνη του πωλητή) και το άρθρο 6 (με αόριστη διάρκεια εγγύησης του κατασκευαστή).   

 

 

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

Χαλάρωσε. 

Άλλο η εγγύηση, η οποία παρέχεται από τον κατασκευαστή κι άλλη η απαίτηση του καταναλωτή να παραλάβει ένα προϊόν χωρίς ελαττώματα και με ό,τι διαφημίζεται ότι έχει. 

 

Απλό παράδειγμα, για να αντιληφθούμε τη διαφορά: Αγοράζω την Χ κάρτα γραφικών σήμερα. Έχω δύο ειδών προστασίας: την εγγύηση που παρέχεται απευθείας από τον κατασκευαστή και την ευθύνη του πωλητή να μην είναι ελαττωματική η κάρτα και να έχει όλες τις ιδιότητες που υποτίθεται ότι έχει (πχ έξοδο HDMI και να σηκώνει ανάλυση 3280×2048). 

 

Αν η κάρτα χαλάσει, με καλύπτει η εγγύηση για όσο καιρό αυτή παρέχεται. Από τον κατασκευαστή. Συνήθως ένα έτος αν και για προϊόντα τεχνολογίας μπορεί να είναι λιγότερο. Πάντως δεν αναφέρεται στο νόμο. 

 

Αν η κάρτα είναι ελαττωματική και δεν δουλεύει όπως πρέπει (πχ υπερθερμαίνεται και βγάζει καπνό μετά από λίγη ώρα) ή εάν φτάσω στο σπίτι και ανακαλύψω ότι τελικά δεν σηκώνει την ανάλυση 3280×2048 που ήθελα, την επιστρέφω πίσω στο κατάστημα που την αγόρασα. Αυτό το δικαίωμα επιστροφής λόγω ελαττώματος ή λόγω έλλειψης ιδιότητας μπορώ να το ασκήσω εντός δύο ετών. 

 

Μπορεί η διαφορά να είναι λεπτή αλλά υφίσταται. Δεν είναι το ίδιο η εγγύηση για βλάβη και το ελάττωμα ή η έλλειψη ιδιότητας. Αν μου χαλάσει κάτι, δεν σημαίνει ότι είναι ελαττωματικό, σημαίνει ότι χάλασε. Αν είναι ελαττωματικό, αυτό το ελάττωμα συνήθως ενυπάρχει εξ αρχής. Αν λείπει μια ιδιότητα, αυτή λείπει εξ αρχής - ο νόμος μου δίνει δύο χρόνια για να επιστρέψω το προϊόν. 

 

Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.

 

 http://www.insomnia.gr/topic/431291-%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%BF-900-%CF%87%CE%B9%CE%BB-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-apple/page-3?do=findComment&comment=4472310

 

Προσυπογράφω.

Δυστυχώς συνεχίζεται η παρερμηνεία της Οδηγίας της ΕΕ σχετικά με την "εγγύηση" και το δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση πραγματικού ελλατώματος. Γι'αυτό και βλέπουμε συνεχώς αιτιάσεις για δήθεν "εγγύηση δύο ετών".

 

To έχω ξαναγράψει (και το έχω επεξηγήσει και ξανά) και θα το επαναλάβω και εδώ:

 

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή το λέει ξεκάθαρα: "Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους…".

 

Ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά διετή εγγύηση. Και μάλιστα, ειδικά στα τεχνολογικά προϊόντα, εισάγεται ειδικότερη εξαίρεση από τον ίδιο το νόμο. Δεν μπορείς να απαιτείς διετή εγγύηση σε κάρτα γραφικών όταν αυτή θα έχει ξεπεραστεί τεχνολογικά (obsolete) σε έξι μήνες.

 

Αν μάλιστα ανατρέξουμε στην Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαΐου 1999 πουθενά δεν αναφέρεται διετής εγγύηση. Βλέπε για παράδειγμα το Άρθρο 6 της Οδηγίας που επιγράφεται "Εγγυήσεις". Αφήνεται στη διακριτική ευχέρεια του Κράτους-Μέλους να επιλέξει τον εύλογο χρόνο της εγγύησης.

 

Εδω εξηγηση απο το site της αγγλικης Βουλης(υπάρχει και εκει η παρανόηση):

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

Is there an EU-wide two year consumer guarantee?

Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees’, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979.

 

Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will 

befor the consumer to prove.
Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Οπότε τώρα ξαφνικά φαντάζομαι πως όσοι έχετε iphone, έχετε πειστεί πως υπάρχει πρόβλημα με τις οθόνες σας???  :devil:

  • Like 2
Δημοσ.

Έλα μου είσαι και σε τεχνολογικό φόρουμ: www.samsung.com/jp/product/galaxy-note7/ άλλαξε την γλώσσα στο Link σε "jp"

Γεια σου ρε αρχηγε.Λες να μην το δοκιμασα?Το γυρναει αυτοματα στην ελληνικη σελιδα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...