Προς το περιεχόμενο

Επισκευη ζαντων αλουμινιου


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είναι και κάτι που αργά ή γρήγορα θα ξαναγίνει πιστεύω, όσο και να προσέχεις!

 

Ετσι ελεγα κι εγω για γρατζουνιες στο αμαξι και μου βγηκαν 800 ευρω μαζεμένες !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι ελεγα κι εγω για γρατζουνιες στο αμαξι και μου βγηκαν 800 ευρω !!!

Πολλά...σίγουρα είναι ωραίο να είναι το αμάξι σαν καινούργιο, αλλά πλέον το σκέφτομαι και λίγο διαφορετικά. Λαμαρίνες είναι που κάθε μέρα κυκλοφορούν στο δρόμο και είναι εκτεθειμένες...ας μην τρελαινόμαστε! Μηχανικά να είναι σωστό και τα άλλα οκ, αν και όποτε γίνουν!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με plasti dip δεν θα είναι πολύ ευαίσθητες μετά; Εννοώ λίγο να ακουμπήσεις κάπου λογικά θα χαλάει το χρώμα.

 

Έχουν και οι δικές μου σημάδια αλλά 150€ προτιμώ να τα βάλω βενζίνη και να κάνω βόλτες παρά να φτιάξω τις γρατσουνιές!

Ναι οκ είναι ευαίσθητες μετά αλλά σκεψου ότι ή ζημία επισκευάζετε μετά μέσα σε 1' και κόστος ούτε 2-3€ μερικά ψεκασματα δηλαδή.;)

Ενω αν κάνεις κανονικό βάψιμο μετά κάθε ζάντα που θα γδαρεις θέλει ολόκληρη βάψιμο και να σκασεις 50€ σίγουρα ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι οκ είναι ευαίσθητες μετά αλλά σκεψου ότι ή ζημία επισκευάζετε μετά μέσα σε 1' και κόστος ούτε 2-3€ μερικά ψεκασματα δηλαδή. ;)

Ενω αν κάνεις κανονικό βάψιμο μετά κάθε ζάντα που θα γδαρεις θέλει ολόκληρη βάψιμο και να σκασεις 50€ σίγουρα ;)

Σωστός! Οι δικές μου είναι δίχρωμες οπότε είναι δύσκολο...εκτός αν γίνουν ένα χρώμα!

 

fiat-bravo-3.jpg?itok=PkNLOmmS

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίποτα δεν είναι δύσκολο αν πιάνουν τα χέρια σου.

 

Πρώτα κάνεις ένα "σκέπασμα" στην μισή ζάντα και κανείς το βάψιμο και μετά την άλλη μισή ;)

 

Απλά θέλει περισσότερο κόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Bump γιατί βρήκα για το Starlet (EP91) τις δικές του (13άρες) αλουμινίου, οι οποίες όμως εκτός από ίσιωμα που θέλουν οι δύο (οι άλλες δύο είναι πένα), έχουν γρατζουνιές χειρότερες από αυτές του Γιάννη στο πρώτο post. Τόσο στις ακτίνες, όσο και στο στεφάνι.

 

Στο Μόσχο (Άγιος Δημήτριος) που ρώτησα, μου είπε 120€ για ηλεκτροστατική, συν ίσιωμα. Αλλά τις δίνει σε άλλον για βάψιμο.

 

Αύριο θα ρωτήσω κι έναν πιτσιρικά στο Νέο Κόσμο που τις βάφει μόνος του απ' ότι έχω καταλάβει.

 

Τελικά ο Πέττας τι ρόλο βαράει; Ποιοι είναι οι άλλοι που την ξέρουν εξίσου καλά τη δουλειά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέττας = τιμές στο θεό

 

Μην πετάτε τα χρήματα σας σε τέτοιους που το παίζουν φιρμες τα έχουμε ξαναπει.

 

Ρώτα τον πεττα και μετά εναν άλλο σε οποιοδήποτε μαγαζί,πιο φθηνά θα σ πει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, προφανώς η τετράδα.

 

Αύριο ή μια από αυτές τις μέρες τέλος πάντων θα περάσω κι απ' αυτόν στο Νέο Κόσμο να μου πει κι αυτός μια τιμή.

 

Εν τω μεταξύ, θα ήθελα τη βοήθειά σας για να βρω καπάκια της Toyota για τα κέντρα των ζαντών. Έψαξα λίγο στο eBay, αλλά δε βρίσκω στη διάστασή μου:

 

Δε φαίνεται αρκετά καθαρά στη φωτογραφία από πού έως πού μετράω, αλλά σίγουρα φαίνεται ότι δεν είναι 58-62mm που είναι τα περισσότερα που βρίσκω.

post-112970-0-10848900-1476632331_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...