Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σήμερα είπα να βάλω μπρος το αμάξι μετά από 1,5 χρόνο και κάτι ψιλά ακινησίας...έτσι for fun. Αφού λοιπόν πήρε μπρος με χίλια ζόρια είπα να το κάνω μια βόλτα σε μια διπλανή αλάνα και το αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο κρέμαγε κατευθείαν και εσβηνε μετά από 2-3 μέτρα, μετά το ξανάκανε και το ξανάκανε, δηλαδή κάθε φορά που προσπαθούσα να το κουνήσω 

 

Μέσα είχε 2/4 βενζίνη  35~ λίτρα από τότε που κατέθεσα πινακίδες. Να γίνε η βενζίνη νερό; Να χάλασε καμιά αντλία βενζίνης;  

Δημοσ.

Για κάνε μία δοκιμή με νέα βενζίνη. Εάν ήταν αντλία βενζίνης δέν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά ο κινητήρας.Η αντλία δουλεύει όταν δίνεις μίζα?

Δημοσ.

Γενικά αν είναι να αφήσουμε το αμάξι πολύ καιρό ακίνητο είναι καλύτερα να έχει βενζίνη μέσα ή όχι; Ή δεν παίζει ρόλο;

Δημοσ.

Η αντλία δουλεύει με την μίζα, αλλά μου έκανε εντύπωση ότι εσβηνε κατευθείαν λες και το εσβηνες ο ίδιος, γενικά κράταγε καλά ρελαντι

 

Το αν είναι καλό η όχι θα σε γελάσω,απλά έμεινε μέσα η βενζίνη 

Δημοσ.

Η βενζίνη γενικά δε την πολυ-παλεύει εάν μείνει καιρό, δεν είναι σαν το πετρέλαιο που αντέχει 10 χρόνια. Αλλά δε ξέρω πόσος καιρός αρκεί για να την κάνει πορτοκαλάδα...

 

Κατέβασε και κάνα διαγνωστικό στο κινητό σου άμα έχεις (ή αν έχει γνωστός) κάτι του στυλ OBD2 -> Bluetooth, λογικά κάτι θα 'χει γράψει η ECU με τέτοια συμπεριφορά. Δες τα σφάλματα. Κάνα check engine δεν άναψε;

Δημοσ.

Αν δεν εχεις βγαλει την μαπταρια  (τους πολους)  ξεχασε την...

Η μπατατια ειναι το τελευταιο που με νοιαζει στην παρουσα φαση.

Δεν ξερω τι φθορες μπορει να παθαινουν τα μεσα του μοτερ απο την ακινησια.

Δημοσ.

Κοιτα μην κανει καμια φωλιά κανενα ποντίκι εκει μεσα πρωτα, θα στα φαει όλα.

 

Καλο ειναι να το βαζεις μπρος. Μετα απο μεγάλο καιρο ακινησιας, θα πρεπει για καλο δικο σου και του αυτοκινητου, να αλλαξεις ολα τα φιλτρα, λαδια, παραφλου, μπουζι, ελεγχο φρενο μην πας καμια βολτα και κολλησουν,πιεση αερα στα λαστιχα. Εγω θα αλλαζα και ιμαντες. Δηλαδη με απλα λογια θα του εκανα ενα βαρβατο σερβις.

 

Αν σκεφτεις οτι αφησες κατι, με το περας του χρονου, αλλοιώνονται. Οι ιμάντες,τα λαδια όλα. Ειχαν υποστει μια φθορα λογο οτι το κινουσες, συνεχίζεται με πιο αργους ρυθμους λογο ακινησίας.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν με το καλο το ξαναβγαλω στους δρομους το εχω αλλιως στο μυαλο μου.

Να το φορτωσω σε οδικη και να ασχοληθει κατευθειαν ο μηχανικος.

Μην κανω καμια ζημια εγω.

Ειναι και ιδιαιτερο το αυτοκινητο λογω μετατροπων.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν με το καλο το ξαναβγαλω στους δρομους το εχω αλλιως στο μυαλο μου.

Να το φορτωσω σε οδικη και να ασχοληθει κατευθειαν ο μηχανικος.

Μην κανω καμια ζημια εγω.

Ειναι και ιδιαιτερο το αυτοκινητο λογω μετατροπων.

 

Σωστη κινηση αν εχεις σκοπο να το κινησεις .

  • Like 1
Δημοσ.

Γενικά αν είναι να αφήσουμε το αμάξι πολύ καιρό ακίνητο είναι καλύτερα να έχει βενζίνη μέσα ή όχι; Ή δεν παίζει ρόλο;

 

Εξαρτάται τι εννοείς με τον πολύ καιρό. Για 2-3 μήνες είναι σχετικά οκ. Για παραπάνω καλό είναι να μην έχει πολύ βενζίνη μέσα, γιατί χαλάει και γίνεται καυστική και θα σου ρημάξει τις λαστιχένιες σωληνώσεις που περνάει.

Όταν δε, θέλεις να το ξανακινήσεις, του ρίχνεις ένα 5λιτρο φρέσκια βενζίνη μέσα, για να ανακατευτεί με την παλιά και να δουλέψει ποιο σωστά το αμάξι μετά.

  • Like 2
Δημοσ.

Όταν αφήσουμε για πολύ καιρό βενζίνη στο ρεζερβουάρ αυτή γίνεται σαν κόλα και φράζουν η τρόμπα και ψεκασμός. Το αυτοκίνητο μπορεί να μιζάρει αλλά πρέπει οπωσδήποτε να πάει για καθαρισμό ρεζερβουάρ (πλύσιμο) και αλλαγή τρόμπας, λάστιχα (κολλάρα κτλ).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...