Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετα απο ψαξιμο βρηκα ενα Ford Fiesta S του 2007 στα 1600cc. Τι αποψη εχετε για τo εν λογω αυτοκινητo? Aπο καταναλωση στο περιπου πως ειναι?

Επεξ/σία από Junior22
  • Moderators
Δημοσ.

Κάποτε έβγαζαν και μια δυνατή έκδοση, μάλλον καταργήθηκε.

 

Μου κάνουν εντύπωση αυτά που λέει ο φίλος opc για τα ιταλικά αυτοκίνητα, από αξιοπιστία οκ δεν μπορώ να του αλλάξω γνώμη, αλλά όχι και αδιάφορα σχεδιαστικά και στο ίδιο μήνυμα να λέει για toyota, hyundai και skoda πχ! Ακόμα και τα μικρά ιταλικά έχουν ένα χαρακτήρα και μια ομορφιά, ακόμα και το panda (πόσο μάλλον το 500!).

 

Επίσης μου κάνει εντύπωση το ότι δεν πουλάνε τα ιταλικά πλέον στην Ελλάδα, ειδικά στα μικρά (μέχρι punto) πάντα τα θυμάμαι να πηγαίνουν πολύ καλά σε πωλήσεις.

Σε παρακαλω πες μας τι προβληματαρες σου εχει βγαλει το 8ετιας Bravo tjet 150hp σου που δεν ηταν στην κανονικη συντηρηση.

Όσες και το δικό μου. 1 λαμπα stop......

 

Φυσικα και εχει καλυτερεψει ΑΡΔΗΝ η fiat και η alfa σε θέματα αξιοπιστιας, αλλα εχουν ακριβυνει και τα ανταλλακτικα.

 

Παντως νομιζω οτι σε αυτα τα λεφτα υπαρχει μια εκδοση Punto Evo ~2010-11 1.3 multijet (diesel) με 85 άλογα και 90γρ ρυπους, που εξακολουθει και δεν πληρωνει τελη. Μιλαμε για πολυ φθηνο κοστος χρησης.

Μαζι με το οτι δεν εχει βγει καμια "βρωμα" εξω για τα Punto Evo (και ξέρετε ποσο ευκολα θα εβγαινε, αν ειχαν το παραμικρο, στην Ελλαδα βρισκομαστε), συν οτι ακομα και τωρα εχει αρκετα νεανικη και "φρεσκια" σχεδιαση, αλλα και οτι ειναι 5άστερο στο NCAP, και η λιγο πιο ψηλη θεση οδηγησης που βοηθαει παρα πολυ εναν απειρο οδηγο, θα το καθιστουσαν για μενα την πρωτη επιλογη.

 

Απο κει και περα, δε νομιζω με 6 χιλιαρικα να παιρνει κανεις Fiesta fl ecoboost. Τουλαχιστον οχι μεχρι τον Γεναρη που ειχα κοιταξει. Αλλιως και αυτο θα ηταν μια αριστη επιλογη.

 

Θα απεφευγα να παρω το 2016 αμαξι με τεχνολογια κινητηρα του 1995. Δηλαδη ατμοσφαιρικο βενζινης με 75 αλογα...

 

Εχω οδηγησει για αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα Yaris Diesel 90PS μοντελο 2014, Yaris βενζίνη 99PS του 2010 (το προηγουμενο μοντελο), και Citroen C3 1.2 puretech 82PS βενζινη.

 

Το diesel παει και με ρελαντι. Κατω απο τις 1700 ειναι ψοφιο τελειως ομως αν χρειαστεις καλη επιταχυνση. Γενικα το βοηθανε παρα πολυ οι 6 σχεσεις στο κιβωτιο. Μπορεις ανετα και χωρις πολυ θορυβο να ταξιδεψεις και με 160 συνεχομενα με πολυ λογικη καταναλωση. Με 180 τελικιασμενο και τερμα γκαζι στιγμιαια καταναλωση με το ζορι 10 στο trip. (Όταν το δικό μου με 5η και 180 ανετα γραφει 20  :-D  :-D και με 6η και 230 καμια 18ρια για πλακα. :-D  :-D )).  Μεση με σκισιμο 6-6,2, αλλιως πεφτει και κατω απο 5,5 ευκολα.

 

Το βενζινης πριν ανοιξει το VVTI στις 2500 στροφες περιπου ειναι εντελως ψοφιο, αλλα και οικονομικο. Απο εκει και πανω, οσο πατας τοσο ανεβαζει καταναλωση. Μπορει ευκολα να ξεπερασει και τα 9 αν πατας.

Βεβαια παντου σκληρο πλαστικο, διακοπτες με κακη αισθηση, προφυλαχτηρας που αν βρει εστω και λιγο την ωρα που κανεις οπισθεν τον εχεις παρει στο χερι, και γενικα πολυ ψευτικο. Το ιδιο και στο νεότερο Yaris.

 

Το Citroen ηταν ανελπιστα ζωηρο και ελαστικο, ακομα και με 4 ατομα μεσα και με a/c. Δεν του το χα, για απλο βενζινη χωρις turbo.

Ευκολοδηγητο, καλυτερο στο ματι εσωτερικο, αν και τα πλαστικα επισης ειναι παντου σκληρα και μετριας ποιοτητας. Η επαφη σου με διακοπτες κλπ ομως αφηνουν σιγουρα καλυτερη αισθηση απο του Yaris. Βεβαια ειναι και πολυ πιο μαλακα ρυθμισμενο, σε σημειο αν σκασει η 1 πισω ροδα σε λακουβα την ωρα που στριβεις σε καποια καμπη με 50+ (οχι σε στενακια στην πολη) να πηγαινει λιγο βαρκα γιαλό. Δεν νομιζω οτι ειναι λιγοτερο αξιοπιστο και πιο ευαισθητο σε κακο καυσιμο απο ενα turbodiesel σαν το yaris.

 

Εγω θα εβγαζα τελειως απο το κεφαλι μου το τι μαρκα ειναι παντως. Θα τα οδηγουσα ολα, θα κοιτουσα στο spritmonitor.de μεσους ορους πραγματικων καταναλωσεων απο χρηστες, θα ρωτουσα σε τυχαια συνεργεια ποσο παει το μικρο κ το μεγαλο service, αλλα και αναλωσιμα που ενδεχομενως να τσουζουν και δε τους φαινεται (π.χ. πολυ περιεργη - μη συνηθισμενη διασταση ελαστικων, δισκοπλακες/τακακια/μπουζι κλπ).

Μονο οδηγωντας καποιο αποκτας καλη αποψη. Μπορει πχ το Yaris Diesel να εχει 20 κιλα ροπαρα και να φχαριστιεσαι να γκαζωνεις με 2α, αλλα τι να το κανω οταν το turbo "φουσκωνει" στις 2000 και "ξεφουσκωνει" στις 3500? Σε προσπέραση πρεπει να αλλαζω 2-3 ταχυτητες, συν το lag του "ξαναφουσκωματος" του turbo κλπ κλπ, το καθιστα λιγοτερο ελαστικο στην πραξη απο το C3 που εχει τη μιση ροπη, αλλα θα αλλαξεις μονο 1 ταχυτητα.

 

Στην τελικη, αμα την καταβρισκα με κανα Kia Rio, αυτο θα παιρνα. Εχει και 7 χρονια εγγυηση ;)

 

Τελος σεντονιου :P

Ξανα.

Το νομοσχεδιο δεν εχει οριστικοποιηθει ωστε να γνωριζουμε την κατηγοριοποιηση της φορολογιας βαση ρυπων. Το 139 για σενα κι εμενα μπορει ναναι "λιγο", οχι ομως και για τα τσακαλια της κυβερνησης. Πανω σε αυτην την αβεβαιοτητα, κι ενω η κατευθυνση φορολογησης βαση ρυπων ειναι σαφης, δεν θεωρω σοφη επιλογη για καποιον να επιλεξει τον κινητηρα ενος μοντελου με τους περισσοτερους δυνατους ρυπους (μετα το ST). Με αυτη τη λογικη συνεστησα προσοχη, χωρις να τρομοκρατω κανεναν, πλην ενημερωνω για τις κατευθυνσεις που υπαρχουν περι φορολογησης. Εσυ σπευδεις να διαβεβαιωσεις οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα επ'αυτου κι οτι δεν προκειται να επιβαρυνθει το αμαξι αυτο διοτι η κατηγορια ρυπων του ειναι κομπλε (χωρις να ξερεις ωστοσο την κατηγοριοποιηση που θα γινει απο την κυβερνηση). Δεν ξερω απο που προκυπτει αυτη η βεβαιοτητα, λογικα ομως απο τα αρθρα που διαβασες που δεν ειναι τιποτε περισσοτερο απο το προοιμιο των τελικων αλλαγων τις οποιες ομως δεν γνωριζει κανεις στην ποαρουσα φαση.

 

Να σημειωσω επισης οτι το 1.6 ηδη πληρωνει παραπανω τελη απο τις υπολοιπες εκδοσεις του fiesta mk6 (πλην ST παντα), αρα ακομα και τιποτα να μην αλλαξει η συσταση μου περι προσοχης εχει και παλι βαση. Το μονο που θελω να πω εν τελει ειναι οτι το "φιλαρακι ειχα το 1.6 και παει γ@μιοντας σε σχεση με το 1.4, στο προτεινω ανεπιφυλακτα για να βγαλεις αξεχαστα γουστα με το γκαζι του" μπορει να ειναι μια καλη και ειλικρινης προταση, πλην ομως ο αλλος που ειναι φοιτητης και ψαχνει για 1ο αμαξι-μεταχειρα μπορει να μην αντεχει να φορτωθει τα running costs μιας μεγαλυτερης μηχανης που εχουν potential να γινουν ακομα μεγαλυτερα ελεω κυβερνησης. Εγραψα το σεντονι μου, ειμαι σαφης προς πασα κατευθυνση, δεν θεωρω οτι χρειαζεται να επανελθω, ο καθενας επιλεγει απο εκει και περα.

Ακριβως. Εγω με 167γρ. του 2008, τι να πω...?

  • Like 1
Δημοσ.

Σε παρακαλω πες μας τι προβληματαρες σου εχει βγαλει το 8ετιας Bravo tjet 150hp σου που δεν ηταν στην κανονικη συντηρηση.

Όσες και το δικό μου. 1 λαμπα stop......

 

Φυσικα και εχει καλυτερεψει ΑΡΔΗΝ η fiat και η alfa σε θέματα αξιοπιστιας, αλλα εχουν ακριβυνει και τα ανταλλακτικα.

 

Παντως νομιζω οτι σε αυτα τα λεφτα υπαρχει μια εκδοση Punto Evo ~2010-11 1.3 multijet (diesel) με 85 άλογα και 90γρ ρυπους, που εξακολουθει και δεν πληρωνει τελη. Μιλαμε για πολυ φθηνο κοστος χρησης.

Μαζι με το οτι δεν εχει βγει καμια "βρωμα" εξω για τα Punto Evo (και ξέρετε ποσο ευκολα θα εβγαινε, αν ειχαν το παραμικρο, στην Ελλαδα βρισκομαστε), συν οτι ακομα και τωρα εχει αρκετα νεανικη και "φρεσκια" σχεδιαση, αλλα και οτι ειναι 5άστερο στο NCAP, και η λιγο πιο ψηλη θεση οδηγησης που βοηθαει παρα πολυ εναν απειρο οδηγο, θα το καθιστουσαν για μενα την πρωτη επιλογη.

 

Απο κει και περα, δε νομιζω με 6 χιλιαρικα να παιρνει κανεις Fiesta fl ecoboost. Τουλαχιστον οχι μεχρι τον Γεναρη που ειχα κοιταξει. Αλλιως και αυτο θα ηταν μια αριστη επιλογη.

 

Θα απεφευγα να παρω το 2016 αμαξι με τεχνολογια κινητηρα του 1995. Δηλαδη ατμοσφαιρικο βενζινης με 75 αλογα...

 

Εχω οδηγησει για αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα Yaris Diesel 90PS μοντελο 2014, Yaris βενζίνη 99PS του 2010 (το προηγουμενο μοντελο), και Citroen C3 1.2 puretech 82PS βενζινη.

 

Το diesel παει και με ρελαντι. Κατω απο τις 1700 ειναι ψοφιο τελειως ομως αν χρειαστεις καλη επιταχυνση. Γενικα το βοηθανε παρα πολυ οι 6 σχεσεις στο κιβωτιο. Μπορεις ανετα και χωρις πολυ θορυβο να ταξιδεψεις και με 160 συνεχομενα με πολυ λογικη καταναλωση. Με 180 τελικιασμενο και τερμα γκαζι στιγμιαια καταναλωση με το ζορι 10 στο trip. (Όταν το δικό μου με 5η και 180 ανετα γραφει 20  :-D  :-D και με 6η και 230 καμια 18ρια για πλακα. :-D  :-D )).  Μεση με σκισιμο 6-6,2, αλλιως πεφτει και κατω απο 5,5 ευκολα.

 

Το βενζινης πριν ανοιξει το VVTI στις 2500 στροφες περιπου ειναι εντελως ψοφιο, αλλα και οικονομικο. Απο εκει και πανω, οσο πατας τοσο ανεβαζει καταναλωση. Μπορει ευκολα να ξεπερασει και τα 9 αν πατας.

Βεβαια παντου σκληρο πλαστικο, διακοπτες με κακη αισθηση, προφυλαχτηρας που αν βρει εστω και λιγο την ωρα που κανεις οπισθεν τον εχεις παρει στο χερι, και γενικα πολυ ψευτικο. Το ιδιο και στο νεότερο Yaris.

 

Το Citroen ηταν ανελπιστα ζωηρο και ελαστικο, ακομα και με 4 ατομα μεσα και με a/c. Δεν του το χα, για απλο βενζινη χωρις turbo.

Ευκολοδηγητο, καλυτερο στο ματι εσωτερικο, αν και τα πλαστικα επισης ειναι παντου σκληρα και μετριας ποιοτητας. Η επαφη σου με διακοπτες κλπ ομως αφηνουν σιγουρα καλυτερη αισθηση απο του Yaris. Βεβαια ειναι και πολυ πιο μαλακα ρυθμισμενο, σε σημειο αν σκασει η 1 πισω ροδα σε λακουβα την ωρα που στριβεις σε καποια καμπη με 50+ (οχι σε στενακια στην πολη) να πηγαινει λιγο βαρκα γιαλό. Δεν νομιζω οτι ειναι λιγοτερο αξιοπιστο και πιο ευαισθητο σε κακο καυσιμο απο ενα turbodiesel σαν το yaris.

 

Εγω θα εβγαζα τελειως απο το κεφαλι μου το τι μαρκα ειναι παντως. Θα τα οδηγουσα ολα, θα κοιτουσα στο spritmonitor.de μεσους ορους πραγματικων καταναλωσεων απο χρηστες, θα ρωτουσα σε τυχαια συνεργεια ποσο παει το μικρο κ το μεγαλο service, αλλα και αναλωσιμα που ενδεχομενως να τσουζουν και δε τους φαινεται (π.χ. πολυ περιεργη - μη συνηθισμενη διασταση ελαστικων, δισκοπλακες/τακακια/μπουζι κλπ).

Μονο οδηγωντας καποιο αποκτας καλη αποψη. Μπορει πχ το Yaris Diesel να εχει 20 κιλα ροπαρα και να φχαριστιεσαι να γκαζωνεις με 2α, αλλα τι να το κανω οταν το turbo "φουσκωνει" στις 2000 και "ξεφουσκωνει" στις 3500? Σε προσπέραση πρεπει να αλλαζω 2-3 ταχυτητες, συν το lag του "ξαναφουσκωματος" του turbo κλπ κλπ, το καθιστα λιγοτερο ελαστικο στην πραξη απο το C3 που εχει τη μιση ροπη, αλλα θα αλλαξεις μονο 1 ταχυτητα.

 

Στην τελικη, αμα την καταβρισκα με κανα Kia Rio, αυτο θα παιρνα. Εχει και 7 χρονια εγγυηση ;)

 

Τελος σεντονιου :P

Ακριβως. Εγω με 167γρ. του 2008, τι να πω...?

Ένα πρόβλημα στον κλιματισμό μου έχει βγάλει εντός εγγύησης...δεν θυμάμαι κάτι άλλο!

 

Για το τελευταίο που λες για τους ρύπους, να ετοιμαζόμαστε για χαράτσι δηλαδή;; :)

 

Edit, το 500 πόσο το βρίσκεις; Δεν είναι ωραία επιλογή για πρώτο νεανικό αμάξι;

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Ένα πρόβλημα στον κλιματισμό μου έχει βγάλει εντός εγγύησης...δεν θυμάμαι κάτι άλλο!

 

Για το τελευταίο που λες για τους ρύπους, να ετοιμαζόμαστε για χαράτσι δηλαδή;; :)

Αν μεινει ιδια η κλιμακα (γιατι να μη μεινει?), 409.

Εγω ηδη αρχισα να τα αποταμιευω...

Βαρανε πολυ στοχευμενα, σε οικογενειαρχες που ειχαν κανει το σκ@το του παξιμαδι για να παρουν ενα καλο αμαξακι το 2007-2010 και δεν θα διανοηθουν να καταθεσουν πινακιδες, σε λοιπους που "τα ειχαν/εχουν" και σιγα μην πουλησουν το αμαξι αξιας 7000+++ ευρω σημερα για +100 ευρω στα τελη κλπ κλπ. Εξυπνο κολπο ομολογουμενως...

Γενικοτερα σε κοσμο που ειτε αναγκαστικα, ειτε επειδη δεν τον συμφερει, δεν θα παραδώσει πινακιδες ευκολα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν μεινει ιδια η κλιμακα (γιατι να μη μεινει?), 409.

Εγω ηδη αρχισα να τα αποταμιευω...

Βαρανε πολυ στοχευμενα, σε οικογενειαρχες που ειχαν κανει το σκ@το του παξιμαδι για να παρουν ενα καλο αμαξακι το 2007-2010 και δεν θα διανοηθουν να καταθεσουν πινακιδες, σε λοιπους που "τα ειχαν/εχουν" και σιγα μην πουλησουν το αμαξι αξιας 7000+++ ευρω σημερα για +100 ευρω στα τελη κλπ κλπ. Εξυπνο κολπο ομολογουμενως...

Γενικοτερα σε κοσμο που ειτε αναγκαστικα, ειτε επειδη δεν τον συμφερει, δεν θα παραδώσει πινακιδες ευκολα.

Ακριβώς....αν και κάποιοι θα τα πουλήσουν, αλλά και πάλι θα τα πάρουν άλλοι φτηνά που δεν θα έχουν πρόβλημα με τα τέλη. Εμένα με βλέπω να γερνάω με το bravo, καλά που το πήρα κι αυτό τότε! :D

  • Like 1
Δημοσ.

Έχει πλάκα το γεγονός ότι κράζετε την fiat και εκθειάζετε την suzuki, η όποια τα τελευταία 10 χρονιά χρησιμοποιεί  κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης fiat....

  • Like 1
Δημοσ.

Έχει πλάκα το γεγονός ότι κράζετε την fiat και εκθειάζετε την suzuki, η όποια τα τελευταία 10 χρονιά χρησιμοποιεί  κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης fiat....

 

Δε νομίζω να έκραξε κανείς ποτέ τη Fiat για τους κινητήρες της. Σε άλλα θέματα τρώει κρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...