Προς το περιεχόμενο

Πρωτο μεταχειρισμενο αμαξι για φοιτητη


Junior22

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Απο προσωπική εμπειρία με το Fiesta:

-Αν σε "παίρνει" οικονομικά, κοίτα για 1600cc.Ιδια κατανάλωση με τον 1400αρι σε αστικό κύκλο και extra δύναμη για κάποιο ταξιδάκι.

-Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια,είσαι ελαφρώς κάτω απο τα 9lt/100 με 100% χρήση μέσα στην πόλη.

-Ποιότητα κύλισης/στήσιμο που παραπέμπουν σε μεγαλύτερου αμαξώματος όχημα.

-Το τιμόνι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση, που αυξομειώνει την σκληρότητα ανάλογα με την ταχύτητα και ίσως "προβληματίσει" αρχικά.

-Το 3θυρο (sport) πιο σκληρό,το 5θυρο (titanium) πιο μαλακό άλλα και πιο πρακτικό.

-Το A/C είναι οριακά επαρκές.Στις μεγάλες ζέστες, ενδέχεται να δυσανασχετίσεις μέχρι να έρθει η καμπίνα σε βολική θερμοκρασία

-Το κόστος ανταλλακτικών είναι κάπως αλμυρό. Σέτ τρόμπα νερού+ιμάντες θα σου βγουν 160~200 ευρώ,χωρίς την εργασία.

 

Απο το 2009 έως 3/2016 που το έδωσα,έκανε τα προγραμματισμένα service και έκαψε μια λάμπα πορείας.

139 γραμαρρια ρυποι το fiesta 1.6. Προσοχη με τετοιες αγορες για αμαξια που ταξινομηθηκαν μετα το 2007... Αν και το νεο νομοσχεδιο δεν εχει κατατεθει ακομα φαινεται οτι τα αμαξια που ταξινομηθηκαν μεταξυ 2007 εως 2010 θα εχουν θεματακι λογω υψηλων ρυπων.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάζευα μια μέρα με την δικιά μου το Yaris (που το λατρεύει) και όταν ανακάλυψα ότι το ισχυρότερο είναι... 100HP (και σε "κουφάρι" περίπου 1500 κιλά)

Βγαλε καμία 400αρια κιλά.

Ακόμα και το hybrid που είναι σίγουρα το πιο βαρύ έχει ζυγιστει κάτω από 1200 κιλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

139 γραμαρρια ρυποι το fiesta 1.6. Προσοχη με τετοιες αγορες για αμαξια που ταξινομηθηκαν μετα το 2007...

 

Ολοκλήρωσε την σκέψη σου.Το οτι πετάς μια πρόταση δέν λέει κάτι.

Παρεμπιπτόντως,δέν έχει ανακοινωθεί τίποτα ακόμα.Επεξεργάζονται μια ιδέα (ο Θεός να την κάνει) και αυτή είναι λάθος:

 

(απο http://www.dikaiologitika.gr)

 

• Για τα Ι.Χ. με κυβισμό από 1.072 έως 1.357 κυβικά εκατοστά, γλυτώνουν έως 53 ευρώ οι οδηγοί με οχήματα που εκπέμπουν γύρω στα 90 γραμμάρια ρύπων (είναι εξαιρετικά σπάνια, αν όχι ανύπαρκτα, καθώς όλα αυτά τα οχήματα ανήκουν στην κατηγορία Euro4). Επιβαρύνονται οι οδηγοί τα οχήματα των οποίων εκπέμπουν πάνω από 120 γραμμάρια ρύπους. Οι επιβαρύνσεις ξεκινούν από τα 10 ευρώ και ξεπερνούν ακόμη και τα 150 ευρώ για τα πιο ρυπογόνα οχήματα.

• Για τα Ι.Χ. με κινητήρες από 1.358 έως 1.548 κ.εκ., επιβαρύνονται οι έχοντες όχημα που εκπέμπει πάνω από 140 γραμμάρια. Από τα 160 γραμμάρια και πάνω οι επιβαρύνσεις ξεπερνούν τα 140 ευρώ.

• Από τα 1.549 έως τα 1.738 κ.εκ. το σημείο καμπής είναι τα 152 γραμμάρια. Πάνω από αυτό το όριο υπάρχουν επιβαρύνσεις.

 

O ti-vct του fiesta είναι Euro4.Αρα;

Πραγματικά ότι νάναι!Μήν τρομοκρατείτε τον κόσμο! 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάζευα μια μέρα με την δικιά μου το Yaris (που το λατρεύει) και όταν ανακάλυψα ότι το ισχυρότερο είναι... 100HP (και σε "κουφάρι" περίπου 1500 κιλά) έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ. Σε ποιον πλανήτη ζούνε; Όλοι οι υπόλοιποι προσφέρουν μέχρι και... πυραυλοκίνητες εκδόσεις σχεδόν 200 άλογα, κι αυτοί στην κοσμάρα τους.

 

Να φανταστείς δεν είχα μπει καν στον κόπο να ψάξω τι προσφέρουν, θεωρούσα δεδομένο ότι θα υπάρχει και μία "σβέλτη" επιλογή με τουλάχιστον 150 ίππους.

 

Είναι ο ορισμός του αυτοκινήτου σχεδιασμένου μόνο για να σε μεταφέρει απ' το σημείο Α στο Β.

Κάποτε έβγαζαν και μια δυνατή έκδοση, μάλλον καταργήθηκε.

 

Μου κάνουν εντύπωση αυτά που λέει ο φίλος opc για τα ιταλικά αυτοκίνητα, από αξιοπιστία οκ δεν μπορώ να του αλλάξω γνώμη, αλλά όχι και αδιάφορα σχεδιαστικά και στο ίδιο μήνυμα να λέει για toyota, hyundai και skoda πχ! Ακόμα και τα μικρά ιταλικά έχουν ένα χαρακτήρα και μια ομορφιά, ακόμα και το panda (πόσο μάλλον το 500!).

 

Επίσης μου κάνει εντύπωση το ότι δεν πουλάνε τα ιταλικά πλέον στην Ελλάδα, ειδικά στα μικρά (μέχρι punto) πάντα τα θυμάμαι να πηγαίνουν πολύ καλά σε πωλήσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι το Τ-Sport που πήγε άπατο. Αναμενόμενο βέβαια. Δεν έχει νόημα να βγάζουν σβέλτες εκδόσεις μιας και όλο το αμάξωμα δε μπορεί να τις υποστηρίξει.

Τα punto από το ΜΚ1 μέχρι το ΜΚ2 f/l πούλησαν σα ζεστό ψωμί. Με το grande κάναν μ@λ@κια. Ούτε μικρές διαστάσεις κρατήσαν, ούτε χαμηλό βάρος ούτε η τιμολόγηση ήταν καλή. Ιταλικά δεν υπάρχουν πλέον πολλά. μόνο μια αλφα έμεινε, μετά πάμε σε ferrari και maserati.:P

H mito δεν πούλησε αρκετά αλλά η giulelta βλέπω τα πάει καλά, φεύγουν και πολλά leasing. 159 κυκλοφορούν αρκετές επίσης. Γενικά με την αλφα υπάρχει η κλασσική βλακώδης στερεοτυπία. Αλλά και οι τιμές τους δεν ήταν και πολύ καλές όταν πλησίαζαν αυτές των bmw και mercedes.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοκλήρωσε την σκέψη σου.Το οτι πετάς μια πρόταση δέν λέει κάτι.

Παρεμπιπτόντως,δέν έχει ανακοινωθεί τίποτα ακόμα.Επεξεργάζονται μια ιδέα (ο Θεός να την κάνει) και αυτή είναι λάθος:

 

(απο http://www.dikaiologitika.gr)

 

• Για τα Ι.Χ. με κυβισμό από 1.072 έως 1.357 κυβικά εκατοστά, γλυτώνουν έως 53 ευρώ οι οδηγοί με οχήματα που εκπέμπουν γύρω στα 90 γραμμάρια ρύπων (είναι εξαιρετικά σπάνια, αν όχι ανύπαρκτα, καθώς όλα αυτά τα οχήματα ανήκουν στην κατηγορία Euro4). Επιβαρύνονται οι οδηγοί τα οχήματα των οποίων εκπέμπουν πάνω από 120 γραμμάρια ρύπους. Οι επιβαρύνσεις ξεκινούν από τα 10 ευρώ και ξεπερνούν ακόμη και τα 150 ευρώ για τα πιο ρυπογόνα οχήματα.

• Για τα Ι.Χ. με κινητήρες από 1.358 έως 1.548 κ.εκ., επιβαρύνονται οι έχοντες όχημα που εκπέμπει πάνω από 140 γραμμάρια. Από τα 160 γραμμάρια και πάνω οι επιβαρύνσεις ξεπερνούν τα 140 ευρώ.

• Από τα 1.549 έως τα 1.738 κ.εκ. το σημείο καμπής είναι τα 152 γραμμάρια. Πάνω από αυτό το όριο υπάρχουν επιβαρύνσεις.

 

O ti-vct του fiesta είναι Euro4.Αρα;

Πραγματικά ότι νάναι!Μήν τρομοκρατείτε τον κόσμο!

Ξανα.

Τα αυτοκινητηα που ταξινομηθηκαν μετα το 2007 θα φορολογυνται βαση ρυπων. Κι εσυ προτεινεις τον κινητηρα με τους περισσοτερους ρυπους του συγκεκριμενου μοντελου (μετα το ST). Τι ειναι αυτο που δεν καταλαβαινεις απο το point μου που λεει οτι δεν ειναι ιδιαιτερα σοφη η επιλογη ενος τετοιου κινητηρα για αμαξι μετα το 2007;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξανα.

Τα αυτοκινητηα που ταξινομηθηκαν μετα το 2007 θα φορολογυνται βαση ρυπων. Κι εσυ προτεινεις τον κινητηρα με τους περισσοτερους ρυπους του συγκεκριμενου μοντελου (μετα το ST). Τι ειναι αυτο που δεν καταλαβαινεις απο το point μου που λεει οτι δεν ειναι ιδιαιτερα σοφη η επιλογη ενος τετοιου κινητηρα για αμαξι μετα το 2007;

 

Ξανά,επειδή εσύ μάλλον δέν καταλαβαίνεις τι γράφεις:

Το 1600αρι fiesta δέν θα επιβαρυνθεί στο ελάχιστο με το υποτιθέμενο νομοσχέδιο,διότι δέν εμπίπτει στην κατηγορία των κινητήρων με 140+ γραμμάρια ρύπων.

Το 1600αρι fiesta,ταξινομιμένο μέχρι 30/10/2010 πλήρωνε 265 280 ευρώ σήμα μέχρι φέτος.Ξέρεις πόσα πλήρωνε κάτοχος για το ίδιο όχημα ταξινομημένο απο 1/11/2010 βάση ρύπων;Σε συμφέρει η αγορά του,όχι το αντίθετο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξανα.

Το νομοσχεδιο δεν εχει οριστικοποιηθει ωστε να γνωριζουμε την κατηγοριοποιηση της φορολογιας βαση ρυπων. Το 139 για σενα κι εμενα μπορει ναναι "λιγο", οχι ομως και για τα τσακαλια της κυβερνησης. Πανω σε αυτην την αβεβαιοτητα, κι ενω η κατευθυνση φορολογησης βαση ρυπων ειναι σαφης, δεν θεωρω σοφη επιλογη για καποιον να επιλεξει τον κινητηρα ενος μοντελου με τους περισσοτερους δυνατους ρυπους (μετα το ST). Με αυτη τη λογικη συνεστησα προσοχη, χωρις να τρομοκρατω κανεναν, πλην ενημερωνω για τις κατευθυνσεις που υπαρχουν περι φορολογησης. Εσυ σπευδεις να διαβεβαιωσεις οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα επ'αυτου κι οτι δεν προκειται να επιβαρυνθει το αμαξι αυτο διοτι η κατηγορια ρυπων του ειναι κομπλε (χωρις να ξερεις ωστοσο την κατηγοριοποιηση που θα γινει απο την κυβερνηση). Δεν ξερω απο που προκυπτει αυτη η βεβαιοτητα, λογικα ομως απο τα αρθρα που διαβασες που δεν ειναι τιποτε περισσοτερο απο το προοιμιο των τελικων αλλαγων τις οποιες ομως δεν γνωριζει κανεις στην ποαρουσα φαση.

 

Να σημειωσω επισης οτι το 1.6 ηδη πληρωνει παραπανω τελη απο τις υπολοιπες εκδοσεις του fiesta mk6 (πλην ST παντα), αρα ακομα και τιποτα να μην αλλαξει η συσταση μου περι προσοχης εχει και παλι βαση. Το μονο που θελω να πω εν τελει ειναι οτι το "φιλαρακι ειχα το 1.6 και παει γ@μιοντας σε σχεση με το 1.4, στο προτεινω ανεπιφυλακτα για να βγαλεις αξεχαστα γουστα με το γκαζι του" μπορει να ειναι μια καλη και ειλικρινης προταση, πλην ομως ο αλλος που ειναι φοιτητης και ψαχνει για 1ο αμαξι-μεταχειρα μπορει να μην αντεχει να φορτωθει τα running costs μιας μεγαλυτερης μηχανης που εχουν potential να γινουν ακομα μεγαλυτερα ελεω κυβερνησης. Εγραψα το σεντονι μου, ειμαι σαφης προς πασα κατευθυνση, δεν θεωρω οτι χρειαζεται να επανελθω, ο καθενας επιλεγει απο εκει και περα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξανα.

Το νομοσχεδιο δεν εχει οριστικοποιηθει ωστε να γνωριζουμε την κατηγοριοποιηση της φορολογιας βαση ρυπων. Το 139 για σενα μπορει ναναι λιγο, οχι ομως και για τα τσακαλια της κυβερνησης. Πανω σε αυτην την αβεβαιοτητα, κι ενω η κατευθυνση φορολογησης βαση ρυπων ειναι σαφης, δεν θεωρω σοφη επιλογη για καποιον να επιλεξει τον κινητηρα ενος μοντελου με τους περισσοτερους δυνατους ρυπους (μετα το ST). Με αυτη τη λογικη συνεστησα προσοχη, χωρις να τρομοκρατω κανεναν, πλην ενημερωνω για τις κατευθυνσεις που υπαρχουν περι φορολογησης. Εσυ σπευδεις να διαβεβαιωσεις οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα επ'αυτου κι οτι δεν προκειται να επιβαρυνθει το αμαξι αυτο διοτι η κατηγορια ρυπων του ειναι κομπλε (χωρις να ξερεις ωστοσο την κατηγοριοποιηση που θα γινει απο την κυβερνηση). Δεν ξερω απο που προκυπτει αυτη η βεβαιοτητα, λογικα ομως απο τα αρθρα που διαβασες που δεν ειναι τιποτε περισσοτερο απο το προοιμιο των τελικων αλλαγων τις οποιες ομως δεν γνωριζει κανεις στην ποαρουσα φαση.

 

Να σημειωσω επισης οτι το 1.6 ηδη πληρωνει παραπανω τελη απο τις υπολοιπες εκδοσεις του fiesta mk6 (πλην ST παντα), αρα ακομα και τιποτα να μην αλλαξει η συσταση μου περι προσοχης εχει και παλι βαση. Το μονο που θελω να πω εν τελει ειναι οτι το "φιλαρακι ειχα το 1.6 και παει γ@μιοντας, στο προτεινω ανεπιφυλακτα" μπορει να ειναι μια καλη και ειλικρινης προταση, πλην ομως ο αλλος που ψαχνει για μεταχειρα μπορει να μην αντεχει να φορτωθει τα running costs μιας μεγαλυτερης μηχανης. Ακριβως αυτο ειπα, θεωρωντας οτι δεν ειναι αναγκη να το εξηγησω σε σεντοναρες.

 

Πολά bits, χωρίς ιδιαίτερη ουσία.

Έχω ήδη αναφέρει για την επιβάρυνση που έχει ο 1,6lt έναντι των μικρότερων σε κυβισμό κινητήρων.Το αν αυτή κρίνεται διαχειρίσιμη ή όχι,είναι στο χέρι του TS.

Οπότε ναί,χωρίς κάτι χειροπιαστό και έχοντας ακόμα 3 μήνες μέχρι να ανοίξει το σύστημα του taxisnet,οτιδήποτε έχει ειπωθεί ώς αντικίνητρο για την αγορά ενός οχήματος,μόνο ώς τρομοκρατικό παραλογισμό μπορώ να το χαρακτηρίσω.

Και μιλάμε για MK7 ffs...280 ευρώ έως 10/2010 και 166 απο 11/2010.

Αν πραγματικά πιστεύεις οτι με το υποτιθέμενο "καπέλο" το συνολικό κόστος θα ξεπεράσει τα 280 ευρώ (που εκ των πραγμάτων πληρώνει κάποιος κάτοχος),τότε δέν συμφέρει γενικότερα να έχεις αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ουσια σε αυτα που γραφω ασε να την κρινουν οσοι καταλαβαινουν τι διαβαζουν. Εσυ ανηκεις στην κατηγορια που μεσα απο πολλες παραλληλες αυθαιρετες υποθεσεις, βγαζεις συμπερασμα οτι σε 3 μηνες θα ισχυουν τα πραγματα οπως θες να τα φανταζεσαι. Εγω ανηκω σε διαφορετικη κατηγορια, θεωρω και πολλοι εξ'οσων διαβαζουν. Κυριως, δεν προβλεπω τι θα κανει μια απροβλεπτη κυβερνηση, πλην κρατω μικρο καλαθι απεναντι στο δεδομενο της φορολογησης ρυπων.

 

Εσυ συμβουλευεις να προχωρησει αφοβα στο μοντελο με τους παραπανω ρυπους, εγω συνιστω προσοχη. Το μονο προβλημα ειναι οτι αν τελικα τα πραγματα δεν γινουν οπως ακριβως τα φανταζεσαι, τα κερατιατικα θα τα πληρωσει αυτος κι οχι εσυ ουτε οι διαβεβαιωσεις σου. Κουρασε πολυ το θεματακι μας ομως, οπως ειπα οποιος επιθυμει να καταλαβει τη θεση μου, την εχει καταλαβει προ πολλου. Δεν γινεται να ασχολουμαι με τον εναν που επειδη υπηρξε κατοχος αυτου του μοντελου πρεπει να μας πεισει οτι ειναι και η ιδανικη επιλογη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορέσει κάποιος να βγάλει νόημα απο τα γραφόμενά σου εννοείς;

Καμία υπόθεση απο μέρους μου.Αναφέρω ότι ισχύει με αριθμούς.

Όσοι θέλουν να καλύψουν την ημιμάθεια τους,ας καλυφθούν με τα σεντόνια τους.

Υπομονή 2 μήνες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλα για ημιμαθεια ατομο που ενω παραδεχεται οτι δεν εχει ιδεα απο τη μορφη του τελικου νομοσχεδιου, διαβεβαιωνει οτι δε θα υπαρξει κανενα καπελο σε ενα συγκεκριμενο μοντελο. facepalm.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάζευα μια μέρα με την δικιά μου το Yaris (που το λατρεύει) και όταν ανακάλυψα ότι το ισχυρότερο είναι... 100HP (και σε "κουφάρι" περίπου 1500 κιλά) έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ. Σε ποιον πλανήτη ζούνε; Όλοι οι υπόλοιποι προσφέρουν μέχρι και... πυραυλοκίνητες εκδόσεις σχεδόν 200 άλογα, κι αυτοί στην κοσμάρα τους.

 

Να φανταστείς δεν είχα μπει καν στον κόπο να ψάξω τι προσφέρουν, θεωρούσα δεδομένο ότι θα υπάρχει και μία "σβέλτη" επιλογή με τουλάχιστον 150 ίππους.

 

Είναι ο ορισμός του αυτοκινήτου σχεδιασμένου μόνο για να σε μεταφέρει απ' το σημείο Α στο Β.

το γιαρις δεν ειναι 1500 κιλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...