Προς το περιεχόμενο

Πρωτο μεταχειρισμενο αμαξι για φοιτητη


Junior22

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φιλε opcorsa καλα κανεις και υποστηριζεις οτι θες. Ειναι προσωπικη σου αποψη. Δε σημαινει οτι πρεπει να συμφωνησουμε με αυτη. Ουτε οτι ειναι και σωστη. Opinions are like assholes που λεει και ο Κλιντ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οι πωλησεις δεν λενε τιποτα καθως ειναι κατα κυριο λογο ζητημα μαρκετινγκ και ενιοτε κουλτουρας ανα χωρα. Πχ αν τσεκαρεις πωλησεις στη Γερμανια τοτε θα συμπερανεις πως τα ιαπωνικα ειναι αχρηστα. Ουτε και οι πωλησεις σε παγκοσμιο επιπεδο μου λενε κατι, πχ τα golf tsi που ειχαν ενα σωρο προβληματα ηταν ψηλα σε πωλησεις τοτε που κυκλοφορουσαν, παρολα αυτα μονο προβληματα ειχαν ως αμαξια.

Δεν ειναι ασφαλες κριτηριο οι πωλησεις.

 

Τα fiat δεν ξερω απο αξιοπιστια τι λενε πλεον, το μειονεκτημα τους παντως ειναι πως επειδη εχουν χαμηλες πωλησεις, δεν κυκλοφορει πολυ ανταλλακτικο στην αγορα.

 

Πως και δεν εχεις opel πια; Εσπασε αυτο που ειχες ή σου την εσπασε απο τις βλαβες και το σκοτωσες οσο-οσο; :P

φιλε στην 1η προταση εχεις εν μερει δικιο, γιαυτο κοιτα πωλησεις την τελευταια δεκαετια ανα μαρκες... τογιοτα φορν vw ειναι στις 3 πρωτες θεσεις συνηθως.... οπελ δεν εχω διοτι επεσαν αφραγκιες και το πουλησα, αλλα δεν ειχε προβληματα, βεβαια κανω "γερμανικη" συντηρηση..... λαδια φιλτρα μπουζι βαλβολινες κλπ... και φυσικα οι καλυτερες μαρκες....

παντως γενικα ειναι θεμα χρησης κ συντηρησης... εκτος κατι θεματα που ειναι ηδη απο τον κατασκευαστη...ονοματα δεν λεμε μαρκες δεν θιγουμε, παντως ειναι απο ιταλια και γαλλια μερια συνηθως... μια βολτα στο συνεργειο θα σας πεισει :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω σκοπό να αλλάξω αυτοκίνητο, αλλά αφού ρώτησες ανάμεσα σ' αυτά τα δύο, απαντάω Panda 4×4. Το άλλο μου είναι αδιάφορο.

 

Btw δε ξέρω κατά πόσο ισχύει στα Fiat (και τα συναφή) ότι ίσχυε πριν 15 χρόνια, που έβαζες όπισθεν και άναβαν οι υαλοκαθαριστήρες. Έχω την αίσθηση ότι έχουν εξισωθεί πλέον οι μάρκες.

ουτε καν ακομα σαπια ειναι, μιλαω απο πρωτο χερι, λογω καψουρας με τα αμαξια κυριως.... στο πρωτο θεμα θιγουμε ανομια πραγματα οταν λεμε για 4κινηση...οποτε ατοπο

Λες να αλλάξει κάτι για τα Opel ανάλογα με το αμάξι που έχω? 

ντρεπεσαι να πεις? ξενοι ειμαστε καλε ? :devil:

 δεν υποστηριζω οπελ, δεν ειναι τυχαιο ομως που το αστρα βγηκε καρ οφ δε γιαρ....

να τα λεμε κι αυτα

Φιλε opcorsa καλα κανεις και υποστηριζεις οτι θες. Ειναι προσωπικη σου αποψη. Δε σημαινει οτι πρεπει να συμφωνησουμε με αυτη. Ουτε οτι ειναι και σωστη. Opinions are like assholes που λεει και ο Κλιντ.

οχι μονο αποψη μου αρχηγε, αποψη της πλειονοτητας της ανθρωποτητας....

αραγε γιατι η λανσια δεν πουλαει ουτε 5 αμαξια την εβδομαδα? και γιατι η φιατ μονο ενοικιαστικα-εταιρικα και μαλιστα πινακιδωμενα?

και γιατι το PSA group χρειαστηκε την βοηθεια της γαλλικης κυβερνησης με χρηματοδοτηση για αποφυγη χρεοκοπιας πριν καποια χρονακια? B) 

ρητορικα τα ερωτηματα, τροφην για σκεψην.

οσο για το αλλο ο καθενας τα λεφτα του τα κανει οτι θελει, συμφωνω οσο δεν παει, αλλα η αληθεια να λεγεται :unsure:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε στην 1η προταση εχεις εν μερει δικιο, γιαυτο κοιτα πωλησεις την τελευταια δεκαετια ανα μαρκες... τογιοτα φορν vw ειναι στις 3 πρωτες θεσεις συνηθως.... οπελ δεν εχω διοτι επεσαν αφραγκιες και το πουλησα, αλλα δεν ειχε προβληματα, βεβαια κανω "γερμανικη" συντηρηση..... λαδια φιλτρα μπουζι βαλβολινες κλπ... και φυσικα οι καλυτερες μαρκες....

παντως γενικα ειναι θεμα χρησης κ συντηρησης... εκτος κατι θεματα που ειναι ηδη απο τον κατασκευαστη...ονοματα δεν λεμε μαρκες δεν θιγουμε, παντως ειναι απο ιταλια και γαλλια μερια συνηθως... μια βολτα στο συνεργειο θα σας πεισει :-D

Για τα γαλλικα θα συμφωνησω, για τα ιταλικα δεν γνωριζω γιατι ουτως η αλλως πουλανε ελαχιστα κομματια στη χωρα μας πλεον και δυσκολα μαθαινει κανεις τι γινεται, οπως πχ μαθαινει κανεις οτι αγοραζοντας αμαξι του group vag πρεπει να προσλαβεις κι εναν ηλεκτρολογο για υπαλληλο καθως και να γινεις μετοχος στην castrol για να αγοραζεις λαδια (βλεπε tsi κινητηρες κι οχι μονο).

 

Αυτα βεβαια ειναι αποψεις που δημιουργει ο καθενας απο προσωπικες εμπειριες και απο τον κυκλο του, πλην περιπτωσεων που ειναι γνωστες παντου (πχ vag).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα γαλλικα θα συμφωνησω, για τα ιταλικα δεν γνωριζω γιατι ουτως η αλλως πουλανε ελαχιστα κομματια στη χωρα μας πλεον και δυσκολα μαθαινει κανεις τι γινεται.

πουλανε ελαχιστα στον κοσμο ολο οχι μονο στην χωρα μας, ισως μονο ιταλια να πουλανε..

ενα μικρο τιπ.. για να δειτε ποια εταιρεια αξιζει τα λεφτα της και δεν ειναι σαπια απλα δειτε τι οδηγανε οι επαγγελματιες, ταξι μεταφορικες και ντελιβεραδικα...

Ταξι- μερκ, σκοντα, τογιοτα στην πλειοψηφια

μεταφορικες- mazda mitsubishi κυριως.. δεν αναφερομαι σε μινι βαν που ειναι κατι πουντο και κατι κορσα και 208..

ντελιβεραδικα- παπια honda yamaha και ισως Modenas...

δεν ειναι τυχαια αυτα... ο καθενας ομως περνει οτι θελει :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ντρεπεσαι να πεις? ξενοι ειμαστε καλε ? :devil:

δεν υποστηριζω οπελ, δεν ειναι τυχαιο ομως που το αστρα βγηκε καρ οφ δε γιαρ....

να τα λεμε κι αυτα

 

 

 

Γενικά ναι, είμαστε ξένοι.

Αλλά γιατί να ντρέπομαι? Έχω βάλει άλλωστε και φωτογραφίες στο αντίστοιχο θέμα.

Αν και γενικά δικό μου δεν έχω.

Αυτό δεν αλλάζει τίποτα για τα Opel βέβαια.

Car of the year εχουν βγει και τα Punto, Panda, 500.

Γενικά η Fiat είναι πρώτη στο θεσμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά ναι, είμαστε ξένοι.

Αλλά γιατί να ντρέπομαι? Έχω βάλει άλλωστε και φωτογραφίες στο αντίστοιχο θέμα.

Αν και γενικά δικό μου δεν έχω.

Αυτό δεν αλλάζει τίποτα για τα Opel βέβαια.

Car of the year εχουν βγει και τα Punto, Panda, 500.

Γενικά η Fiat είναι πρώτη στο θεσμό.

γιατι βγαζει ασχημα πανακριβα και αναξιοπιστα κουτια για να πηγαινεις απο το α στο β... ωραιο οραμα εταιρειας.... το αστρα απλα ειναι σε αλλο επιπεδο αν και δεν θα το επερνα... θα πηγαινα σε γκολφ / αουρις...

για την ιστορια , 2 αμαξια της φιατ μου αρεσαν και ειναι τοσο πετυχημενη εταιρια που δεν πουλουσαν και τα σταματησαν... ενα το μπραβο, ομορφο και σπορ νεανικο αμαξι, και το στραντα, βολικο αγροτικο μικρο που σου κανει τα χατηρια ολα...

φιλικα παντα B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι βγαζει ασχημα πανακριβα και αναξιοπιστα κουτια για να πηγαινεις απο το α στο β... ωραιο οραμα εταιρειας.... το αστρα απλα ειναι σε αλλο επιπεδο αν και δεν θα το επερνα... θα πηγαινα σε γκολφ / αουρις...

για την ιστορια , 2 αμαξια της φιατ μου αρεσαν και ειναι τοσο πετυχημενη εταιρια που δεν πουλουσαν και τα σταματησαν... ενα το μπραβο, ομορφο και σπορ νεανικο αμαξι, και το στραντα, βολικο αγροτικο μικρο που σου κανει τα χατηρια ολα...

φιλικα παντα B)

Προσπαθώ να καταλάβω που πάει η πρώτη πρόταση αλλά δεν μπορώ. Αυτό το να πηγαίνεις από το α στο β τα πρώτα που φέρνουν στο μυαλό είναι Opel, Toyota, Hyundai, Kia.

Το Astra είναι το κλασικό βαρετό Astra. Δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο.

Η Fiat γενικά έχει κάνει σοβαρά λάθη. Δεν νομίζω να το αρνείται κανείς αυτό.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι βγαζει ασχημα πανακριβα και αναξιοπιστα κουτια για να πηγαινεις απο το α στο β...

Το να χρησιμοποιεις αυτο το επιχειρημα και να υποστηριζεις τογιοτα ειναι απο μονο του οξυμωρο. Η κατ εξοχης εταιρεια που βγαζει αυτοκινητα ανθρωπο-μεταφορεις ειναι η τογιοτα. Κανενα ενδιαφερον. Και οποιο ενδιαφερον αμαξι υπηρξε παλιοτερα (MR2, Celica T-sport) κοπηκε με συνοπτικες διαδικασιες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα ειναι ολά τα αυτοκινητα της τελευταιας δεκαετιας.οι μαρκες πλεον εχουν γινει ενα (που λεει ο λογος) με τις συνεργασιες που κανουν.η επιλογη για τετοιας κατηγοριας μεταχειρισμενο αυτοκινητο πρεπει να γινετε καταρχην λογω τιμης και ιστορικου και γουστου και μετα τα υπολοιπα.μην μου πεις δηλαδη οτι το swift θα πηγαινει τις βολτες ενος φοιτητη πιο κυριλε απο ενα fiesta η punto ας πουμε.

το να ακυρωνεις ολα τα fial-lancia μπλα μπλα ειναι εντελως "χαζο".

οπως το να βλεπεις τι οδηγανε οι ταριφες και οι μεταφορεις.δεν εχει καμια σχεση με το θεμα αξιοπιστια και τετοια.


Το να χρησιμοποιεις αυτο το επιχειρημα και να υποστηριζεις τογιοτα ειναι απο μονο του οξυμωρο. Η κατ εξοχης εταιρεια που βγαζει αυτοκινητα ανθρωπο-μεταφορεις ειναι η τογιοτα. Κανενα ενδιαφερον. Και οποιο ενδιαφερον αμαξι υπηρξε παλιοτερα (MR2, Celica T-sport) κοπηκε με συνοπτικες διαδικασιες.

Ενταξει αυτα που αναφερεις κοπηκαν λογω ρυπων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για στερεότυπα όχι αστεία. Επειδή βαριέμαι να κάνω quote. Το ότι το PSA πήγαινε για χρεωκοπία δε λέει κάτι, και η porsche ήταν έτοιμη να βαρέσει κανόνι...

Τα ιταλικά έχουν πεσμένες πωλήσεις γιατί τον παίζουν οι μαρκεντίστες τους. Alfa παίρνει ο γνώστης, VW το πρόβατο...

Το ότι οι ταρίφες επιλέγουν κάποια μοντέλα δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άλλα αντίστοιχα καλά. Βλέπουμε octavia και δε βλέπουμε BMW. Tι συμπέρασμα βγαίνει;

Ανθρωπομεταφορείς βγάζει η toyota, παντελώς αδιάφορα αυτοκίνητα. Το ότι θεωρητικά είναι αξιόπιστα δε μου λέει κάτι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα ειναι ολά τα αυτοκινητα της τελευταιας δεκαετιας.οι μαρκες πλεον εχουν γινει ενα (που λεει ο λογος) με τις συνεργασιες που κανουν.η επιλογη για τετοιας κατηγοριας μεταχειρισμενο αυτοκινητο πρεπει να γινετε καταρχην λογω τιμης και ιστορικου και γουστου και μετα τα υπολοιπα.μην μου πεις δηλαδη οτι το swift θα πηγαινει τις βολτες ενος φοιτητη πιο κυριλε απο ενα fiesta η punto ας πουμε.

το να ακυρωνεις ολα τα fial-lancia μπλα μπλα ειναι εντελως "χαζο".

οπως το να βλεπεις τι οδηγανε οι ταριφες και οι μεταφορεις.δεν εχει καμια σχεση με το θεμα αξιοπιστια και τετοια.

Ενταξει αυτα που αναφερεις κοπηκαν λογω ρυπων.

 

συμφωνω γενικα. Διαφωνω για τους ρυπους. Λογω ρυπων κοβεται ενας κινητηρας, οχι ενα ολοκληρο αυτοκινητο. Στο χερι της εταιρειας ειναι να εξελιξει εναν υπαρχοντα κινητηρα για να προσφερει το κατι παραπανω σε ενα σβελτο αυτοκινητο, αλλα η νοοτροπια ειναι 1.6 ατμοσφαιρα 120 αλογα σε 1300 κιλα. Ανθρωπομεταφορεις, οχι αυτοκινητα.

GT86? Καλο, αλλα σκουμπι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο προσωπική εμπειρία με το Fiesta:

-Αν σε "παίρνει" οικονομικά, κοίτα για 1600cc.Ιδια κατανάλωση με τον 1400αρι σε αστικό κύκλο και extra δύναμη για κάποιο ταξιδάκι.

-Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια,είσαι ελαφρώς κάτω απο τα 9lt/100 με 100% χρήση μέσα στην πόλη.

-Ποιότητα κύλισης/στήσιμο που παραπέμπουν σε μεγαλύτερου αμαξώματος όχημα.

-Το τιμόνι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση, που αυξομειώνει την σκληρότητα ανάλογα με την ταχύτητα και ίσως "προβληματίσει" αρχικά.

-Το 3θυρο (sport) πιο σκληρό,το 5θυρο (titanium) πιο μαλακό άλλα και πιο πρακτικό.

-Το A/C είναι οριακά επαρκές.Στις μεγάλες ζέστες, ενδέχεται να δυσανασχετίσεις μέχρι να έρθει η καμπίνα σε βολική θερμοκρασία

-Το κόστος ανταλλακτικών είναι κάπως αλμυρό. Σέτ τρόμπα νερού+ιμάντες θα σου βγουν 160~200 ευρώ,χωρίς την εργασία. 

 

Απο το 2009 έως 3/2016 που το έδωσα,έκανε τα προγραμματισμένα service και έκαψε μια λάμπα πορείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάζευα μια μέρα με την δικιά μου το Yaris (που το λατρεύει) και όταν ανακάλυψα ότι το ισχυρότερο είναι... 100HP (και σε "κουφάρι" περίπου 1500 κιλά) έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ. Σε ποιον πλανήτη ζούνε; Όλοι οι υπόλοιποι προσφέρουν μέχρι και... πυραυλοκίνητες εκδόσεις σχεδόν 200 άλογα, κι αυτοί στην κοσμάρα τους.

 

Να φανταστείς δεν είχα μπει καν στον κόπο να ψάξω τι προσφέρουν, θεωρούσα δεδομένο ότι θα υπάρχει και μία "σβέλτη" επιλογή με τουλάχιστον 150 ίππους.

 

Είναι ο ορισμός του αυτοκινήτου σχεδιασμένου μόνο για να σε μεταφέρει απ' το σημείο Α στο Β.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...