Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ δε το υπολόγισα σωστά για 1100 χλμ θέλω 59.29€ αν πούμε ότι το ντίζελ κάνει γύρω στο 1.10

 

Ένα αυτοκίνητο οπως το 1500αρι κλιο καίει γύρω στα 4.8-4.9 lt/100 km μέση με το ντίζελ να κάνει όσο λεω παραπάνω.

Άρα η χαμηλή κατανάλωση σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή το κάνουν τη πιο συμφέρουσα περίπτωση σε υγρά τουλάχιστον καύσιμα

Δεν ισχυει αυτο που λες. Το αν ειναι συμφερουσα περιπτωση το diesel κρινεται απο τα χιλιομετρα που κανει καποιος σε ετησια βαση.

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα νεότερα μοντέλα καταναλώνουν λιγότερο;

Ε ναι ειναι η ταση ετσι. Επιδωσεις με μικρη καταναλωαη. Η wv το παραεχεσε εδω, εβγαλε τον tsi με act. Δηλαδη, στο μαξ ειναι ενας 1400ρης τουρμπατος για να γουσταρεις, και στο εκο ειναι ενας 700ρης (κανει baypass τις βαλβιδες στους 2 απο τους 4 κυλινδρους) για να γουσταρει η τσεπη σου.

Δημοσ.

Ε ναι ειναι η ταση ετσι. Επιδωσεις με μικρη καταναλωαη. Η wv το παραεχεσε εδω, εβγαλε τον tsi με act. Δηλαδη, στο μαξ ειναι ενας 1400ρης τουρμπατος για να γουσταρεις, και στο εκο ειναι ενας 700ρης (κανει baypass τις βαλβιδες στους 2 απο τους 4 κυλινδρους) για να γουσταρει η τσεπη σου.

1500ρης* :P

Δημοσ.

για το αν θα παρεις αλογα αν βαλεις 100+ οκτανια διαβαστε...

περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση .

Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω.

Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU.

το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις》

-----------------

υ.γ. η βενζινη ερχεται απο τα ιδια διυλιστηρια που ερχονται και για τις υπολοιπες...v power θα την ονομασει μια,εκο ekonomy αλλη και βπ ultimate η αλλη revoil xtra avin best...

το μονο καλο ειναι οτι συνηθως τα βενζιναδικα στις προσφορες(vpower) ανηκουν στην εταιρια(συνηθως απο κατασχεσεις)οποτε θελω να πιστευω οτι δεν θα κανουν μλκς!.

http://oil.gge.gov.gr

Για το diesel ->http://www.insomnia.gr/topic/420674-«απελευθερώνουν»-πάλι-την-πετρελαιοκίνηση/?p=4291756

http://www.insomnia.gr/topic/398999-diesel-αξίζει-ή-όχι/page-4#entry4628678

  • Like 2
Δημοσ.

Ε ναι ειναι η ταση ετσι. Επιδωσεις με μικρη καταναλωαη. Η wv το παραεχεσε εδω, εβγαλε τον tsi με act. Δηλαδη, στο μαξ ειναι ενας 1400ρης τουρμπατος για να γουσταρεις, και στο εκο ειναι ενας 700ρης (κανει baypass τις βαλβιδες στους 2 απο τους 4 κυλινδρους) για να γουσταρει η τσεπη σου.

Επισης, ecoboost 999 κυβικα, (εως και) 140 αλογα ;)

Ο tsi/act της vw ειναι αφενος αρκετα ακριβος εως πανακριβος και δευτερον δεν εχει δοκιμαστει-φορεθει πολυ ακομα για να δουμε τι προβληματα θα εχει κι αυτος οπως συνηθιζεται με τα μοτερ της vw . Hδη βρισκει καποιος αρκετες αναφορες στο ιντερνετ οτι ως συνηθως καιει λαδια.

Σε 4-5 χρονια, αν ριξει τις τιμες του η vw και αν εχει αποδειχθει οτι δουλευει σωστα, ισως οντως να μιλαμε για εναν value κινητηρα.

 

(σορρυ για την δυσπιστια απεναντι στο group vag, αλλα καταλαβαινεις οτι απο το 2000 κι επειτα προσπαθει να βγαλει ενα βενζινοκινητηρα της προκοπης σε αυτην την κατηγορια κι ακομα δεν τα εχει καταφερει).

Δημοσ.

Δεν ισχυει αυτο που λες. Το αν ειναι συμφερουσα περιπτωση το diesel κρινεται απο τα χιλιομετρα που κανει καποιος σε ετησια βαση.

το συγκεκριμένο diesel κάνει κάνα 35-40αρι χιλιάδες το χρόνο

 

εγώ προσωπικά τα αντιπαθώ, αλλά δε μπορώ να μη παραδεχτώ ότι "δεν καίνε τίποτα" 

Δημοσ.

το συγκεκριμένο diesel κάνει κάνα 35-40αρι χιλιάδες το χρόνο

 

εγώ προσωπικά τα αντιπαθώ, αλλά δε μπορώ να μη παραδεχτώ ότι "δεν καίνε τίποτα"

Το συγκεκριμενο diesel που αναφερεις προφανως ειναι για επαγγελματικη χρηση, συνεπως δεν εχεις ανακαλυψει την Αμερικη, καθως ολοι οι επαγγελματιες αγοραζουν diesel γιαυτο το λογο εδω και κατι 10ετιες.

Η διαφωνια μου ειναι οτι πας να περασεις ως fact πως το diesel ειναι οικονομικο. Στην καταναλωση ναι, στην αγορα οχι. Αρα ΔΕΝ συμφερει καποιον που δεν κανει αρκετα χιλιομετρα το χρονο.

Δημοσ.

Kage. Οκτανια ειναι μοναδα μετρησης για το ποσο μπορει να συμπιεστει η βενζινα. Τιποτα αλλο.

 

όχι αντοχή σε αυτανάφλεξη;

Δημοσ.

Εγώ δε το υπολόγισα σωστά για 1100 χλμ θέλω 59.29€ αν πούμε ότι το ντίζελ κάνει γύρω στο 1.10

 

Ένα αυτοκίνητο οπως το 1500αρι κλιο καίει γύρω στα 4.8-4.9 lt/100 km μέση με το ντίζελ να κάνει όσο λεω παραπάνω.

Άρα η χαμηλή κατανάλωση σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή το κάνουν τη πιο συμφέρουσα περίπτωση σε υγρά τουλάχιστον καύσιμα

1100 χμ-60€ με τι αυτοκίνητο;600 cc? :-D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...