NT1G Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Τα "τεστ" που κάνουν πάντως στο yt βίντεο είναι για τα πανηγύρια.
kSiS Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Έχεις δίκιο, ας μείνουμε στα τεστ του TS. Βάζω βενζίνη και μηδενίζω τον υπολογιστή ταξιδίου.
παπι Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Καλα σου λεει, ειναι γτπ τα τεστ. Ειπαμε πως ολο το θεμα εχει να κανει με την συμπιεση. αν το μοτερ μπορει να δουλεψει με μεγαλυτερες συμπιεσεις, τοτε θα δεις διαφορα. Μεγαλυτερη αποδοση, μικροτερη καταναλωση. 2
NT1G Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Έχεις δίκιο, ας μείνουμε στα τεστ του TS. Βάζω βενζίνη και μηδενίζω τον υπολογιστή ταξιδίου. αχα, δηλαδή πιστεύεις οτι για να διατηρείς μια συγκεκριμένη ταχύτητα, ανάλογα με την βενζίνη που βάζεις πρέπει να αλλάζει η ισχύς που παράγει ο κινητήρας; ή οτι θα αλλάξουν τα νούμερα των καυσαερίων μετά τον καταλύτη που έχει ξέρω γω 90%+ conversion efficiency; Ενδιαφέρον.
dimitrisOP Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 ειδικά σε κάτι lazy v8s η super premiun πρέπει να κάνει τρελή διαφορά
Ntinaras Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 αχα, δηλαδή πιστεύεις οτι για να διατηρείς μια συγκεκριμένη ταχύτητα, ανάλογα με την βενζίνη που βάζεις πρέπει να αλλάζει η ισχύς που παράγει ο κινητήρας; ή οτι θα αλλάξουν τα νούμερα των καυσαερίων μετά τον καταλύτη που έχει ξέρω γω 90%+ conversion efficiency; Ενδιαφέρον. η αποδοση (υποτιθεται) ανεβαινει
NT1G Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Η ισχύς που χρειάζεται για να γυρίσει τα εξαρτήματα του δυναμόμετρου δεν αλλάζει από το τι βενζίνη έχει. Αυτό που θα άλλαζε θα ήταν η κατανάλωση για την ίδια παραγωγή ισχύος, αν υποθέσουμε οτι κάνει καλύτερη, πιο σωστή, πιο ωραία καύση, κάτι που δεν μετράνε στο πρώτο "τεστ".
chrisxkar Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 παραπανω χιλιομετρα η 100αρα δεν μου εβγαλε ποτε αντιθετα μου εβγαλε πολλα λιγοτερα(παντα βαζω απο το ιδιο πρατηριο οποτε δεν νομιζω να με κλεψανε στην 100αρα και να μην με κλεβουν στην 95αρα).Συνηθως την προτινουν μια στο τοσο για να καθαριζει ο κινητηρας Διαφορα στην αποδοση ειδα μονο στην μηχανη οπου ανοιγε καλυτερα το γκαζι,στο αμαξι δεν ειδα κατι αλλα το αυτοκινητο το πηγαινω πιο χαλαρα
zio10 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Για κάποια αυτοκίνητα προτείνουν πάνω από 95 οι κατασκευαστές. Ένα golf fsi που έχουμε στην οικογένεια πχ έτσι λέει. Εγώ στο δικό μου tjet απλή βάζω σχεδόν πάντα όπως έγραψα. Αν θέλω λίγο καλύτερες επιδόσεις πατάω το κουμπάκι sport! 2
evoracing Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Έβαλα V-Power με το ενισχυτικό στο "ταξίδι" (Ναύπλιο). Με 50€ έβγαλε 580km ΑΛΛΑ! όχι σε εθνική αλλά στην παλιά εθνική και σε βουνά κτλπ +ότι βόλτες από το ξενοδοχείο μέχρι Ναύπλιο (5km).
logistoulis Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 το να βγάλεις περισσότερα χλμ με τη 100αρα είναι ανούσιο από τη στιγμή που τη πληρώνεις πιο ακριβή αν θες οικονομία χτυπάς ένα 1500αρι ντίζελ σα τη κλιουμπάρα και με 50€ βγάζεις 1100-1200χλμ οι κατασκευαστές μπορεί να προτείνουν οκτάνια, αλλά οι σύγχρονοι κινητήρες μπορούν να προσαρμοστούν ακόμα και αν "θέλουν" 98αρα στην 95αρα από κει και πέρα μπορεί να το κάνεις για τη καλύτερη ποιότητα καυσίμου και τα πρόσθετα (αυτά βασικά πληρώνεις) και αν έχεις κάποιο από τα (λίγα) αυτοκίνητα που μπορεί να κερδίσουν και μερικά άλογα από αυτή καλώς, αλλά αυτό δεν είναι εξασφαλισμένο σε κάποια αυτοκίνητα κάνει διαφορά (το αισθάνεσαι και στη λειτουργία του κινητήρα) , στα περισσότερα όχι όμως και όσο για το bp vs shell , εννοείται ότι διαχρονικά η shell είναι καλύτερη αν και οι άλλες δεν είναι κακές και φυσικά παίζει ρόλο και το πρατήριο, πρατήριο βρίσκεις αυτό που εμπιστεύεσαι και δεν αλλάζεις και άμα γίνει στραβή πας και τραβάς ένα χέσιμο με όλα τα δίκια σου (αν και προσωπικά όπου έχω μυριστεί σαβούρα σε γλυφάδα που μένω και περίχωρα (ή εκεί που δουλεύω, αν και σπάνια γεμίζω στη δουλειά) δε ξαναπάω πάνω από 2η φορά,βασικά πάω σε 2-3 συγκεκριμένα ) στην επαρχία το παίζεις λίγο, αλλά η αλήθεια είναι ότι λίγες φορές μου έχουν βάλει πολύ σαβούρα , το σύνηθες είναι απλά να κλέβει η αντλία επίσης στα βενζινάδικα έχει πλάκα γιατί εκεί που βάζω βενζίνη δε πλένω (γιατί δε μου αρέσει ο τύπος που πλένει που το παίζει βαρύ πεπόνι. κι εγώ είμαι δύστροπος στη δουλειά μου αλλά όχι κι έτσι ρε φίλε!) , αλλά εκεί που πλένω δε βάζω βενζίνη που να μου βάλεις το όπλο στο κρόταφο εδώ και αρκετά χρόνια μετά από συνεχόμενο σκουπίδι που μου είχαν βάλει
NT1G Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Αυτό το έβαλα ΧΧ € βενζίνη και έβγαλα ΥΥ km , με ξεπερνάει. Γράψτε πόσα λίτρα βάλατε να δούμε τι γίνεται.... Εγώ που μένω βενεζουέλα με €50 βάζω 10.000 λίτρα, τρελή οικονομία το αμάξι... 3
logistoulis Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Εγώ δε το υπολόγισα σωστά για 1100 χλμ θέλω 59.29€ αν πούμε ότι το ντίζελ κάνει γύρω στο 1.10 Ένα αυτοκίνητο οπως το 1500αρι κλιο καίει γύρω στα 4.8-4.9 lt/100 km μέση με το ντίζελ να κάνει όσο λεω παραπάνω. Άρα η χαμηλή κατανάλωση σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή το κάνουν τη πιο συμφέρουσα περίπτωση σε υγρά τουλάχιστον καύσιμα
evoracing Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Άρα εγώ που πηγαίνω Ρουμανία θέλω ~65€ και άλλα τόσα διόδια ε? μαιστα.. Μας έχουν κάνει να μετράμε την κάθε σταγόνα έλεος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα