Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γενικά μικοντας πάντως το οτι λεει 95 οκτάνια μια βενζίνη στην Ελλάδα δεν πάει να πει οτι τα εχει κιόλας όπως και γενικά κατα πολλές περιπτώσεις δυσκολεύονται να πιάσουν πολλά

Σε προδιαγραφές .

Σταθερά τα συνεπέστερη δείγματα ειναι της εκο πάντως ..

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Παντως θυμάμαι παλιά (ακόμα και πριν πάρω δίπλωμα, όταν οδηγούσαν οι δικοί μου), που κάθε τόσο είχαμε θέματα.

Και δωσ' του δεν παίρνει μπρος, και δώσ' του κάνει νερά, και δώσ' του '''ακου πόσο χάλια δουλεύει". Όλες αυτές τις φορές έφταιγε η βενζίνη. Αφού είχα φτάσει σε σημείο να μη βάζει πάνω από μισό ρεζερβουάρ κάθε φορά και να μην το αφήνει να πέφτει κάτω από το 1/3 για να ''έχει μπόλικο καλό καύσιμο σε περίπτωση που το καινούριο βγει μούφα".

 

Μιλάμε για τραγικές καταστάσεις που κάθε λίγους μήνες μας απασχολούσαν. Μια φορά δεν μπορούσε καν να πάρει μπροστά.

Αντίθετα την τελευταία 10ετία δεν θυμάμαι ΚΑΝΕΝΑ περιστατικό.

 

Είναι ιδέα μου ή έχουν εξαλειφθεί σε μεγάλο βαθμό;

Δημοσ.

Και εμας θυμαμαι στο αγροτικο (εχει παγιδα πετρελαιου της μανας του, και εχουμε βαλει και 2η εμεις-πατεντα) στην νεροπαγιδα παλια βρησκαμε νερο που προερχοταν απο το καυσιμο...μιλαω για πριν 8-12 χρονια.... τωρα τελευταια δεν εχω παρατηρησει τιποτα.... να υποθεσουμε καλυτερα καυσιμα εν Ελλάδι ή καλυτερο distribution αυτων?

Δημοσ.

Μιλάμε για τραγικές καταστάσεις που κάθε λίγους μήνες μας απασχολούσαν. Μια φορά δεν μπορούσε καν να πάρει μπροστά.

Αντίθετα την τελευταία 10ετία δεν θυμάμαι ΚΑΝΕΝΑ περιστατικό.

 

Είναι ιδέα μου ή έχουν εξαλειφθεί σε μεγάλο βαθμό;

 

Πάντως εγώ το 2010-11 έδωσα σχεδόν ένα χιλιάρικο για ζημιά από κακή βενζίνη. Και το 2012-13 μου έκανε "νερά" το αμάξι με την ίδια αιτία. Σίγουρα δεν είναι το χάλι που ήταν παλιότερα, που φοβόσουν να φουλάρεις. Ίσως έγιναν πιο σωστοί οι έλεγχοι (π.χ. στην ΕΚΟ "σφραγίζουν" τις αντλίες σε ορισμένα πρατήρια), ίσως που επεκτάθηκαν τα εταιρικά πρατήρια, τι να πω...

 

Προσοχή θέλει ακόμα πάντως, εκτός κι αν έχεις κάνα Niva, που του βάζεις τηγανόλαδα αντί για βενζίνη και πάει.

 

:P

Δημοσ.

Ένας πολλαπλασιαστής, όλα τα μπεκ, ενώ ελάχιστα αργότερα "έφυγαν" και προκαταλύτης-καταλύτης, λόγω της βενζίνης που πέρασε από τον κύλινδρο που δεν λειτουργούσε. Στο Polo [1.4 N/A].

 

Χαρτί δε ζήτησα, nop. Μπορούσα να απαιτήσω τίποτα απ' το βενζινάδικο, αν είχα πάρει κάποιο χαρτί; 

Δημοσ.

Να ενημερωσω πως 50-100vs50-95 νικησε η 100αρα μιας και έβγαλε παραπάνω εντός εκτώς με παραπανω εντός. Η διάφορα 30km και στα τελευταια 50km το μοτέρ έκανε θόρυβο (δεν ξέρω αν φταίει η 95αρα γι αυτό ή η ποιότητα βενζίνης). Τώρα θα βάλω παλι 50€ και πήρα και ενισχυτικό οκτανίων (για τακτική χρηση λέει) για να δω τι θα βγάλει.

 

Ερώτηση πανω σε αυτό. Λέει για 50-60λτ, αφού βάζω 40λτ (σχεδον) μπορω να το βάλω όλο το μπουκαλακι?

  • Like 1
Δημοσ.

Ένας πολλαπλασιαστής, όλα τα μπεκ, ενώ ελάχιστα αργότερα "έφυγαν" και προκαταλύτης-καταλύτης, λόγω της βενζίνης που πέρασε από τον κύλινδρο που δεν λειτουργούσε. Στο Polo [1.4 N/A].

 

Χαρτί δε ζήτησα, nop. Μπορούσα να απαιτήσω τίποτα απ' το βενζινάδικο, αν είχα πάρει κάποιο χαρτί;

Για αρχή θα ήσουν σίγουρος ότι φταίει η βενζίνη.

Κάμποσα συνεργεία είχαν την πρακτική να ρίχνουν την ευθύνη στη βενζίνη ακόμα και για να γλιτώσουν επισκευές στην εγγύηση.

Από το βενζινάδικο ίσως να μην ήταν εύκολο να πάρεις κάτι, αν και αν βάζεις μόνο από ένα και έχεις όλες τις αποδείξεις κάτι γίνεται, αλλά μια καταγγελία θα γινόταν εύκολα.

Δημοσ.

Τέτοιο πρόβλημα δεν είχα ευτυχώς. Μου κάλυψαν μπεκ και πολλαπλασιαστή στην εγγύηση, παρ' όλο που οι ίδιοι μου είπαν ότι κατά 99% έφταιξε η βενζίνη. Οι καταλύτες "βγήκαν" πιο μετά, αφού είχε λήξει η εγγύηση.

 

Το συγκεκριμένο βενζινάδικο έχει κλείσει εδώ και 2 χρόνια btw. Μάλλον κάποιους του την έκανε. :wub:

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδη δεν εμπιστευομαι κανενα πρατηριο οτι δε θα μου πουλησει την απλη για κατοσταρα παντα βαζω απλη

Αλλωστε αν βαλω κατοσταρα για να δω τις και καλα επιδοσεις θα το σανιδωνω οποτε παει περιπατο η οποια οικονομια

  • Like 1
Δημοσ.

πάντως σχετικά με τα πρατήρια που λέτε,

για ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ θα βρεθεί κάποιος να πει ότι ...αυτός είναι δικός μου άνθρωπος τον εμπιστεύομαι και από αυτόν βάζω χρόνια,

 

άρα με αυτή τη λογική όλοι είναι έμπιστοι;

σωστά;

 

100αρα δεν έχω βάλει ποτέ,

το θεωρώ πέταμα χρημάτων. και παραπάνω χιλιόμετρα να βγάζει, αντισταθμίζεται από την αυξημένη τιμή.

τώρα για καλύτερες επιδόσεις... αντί να πιάσει τα 200Km/h να πιάσει τα 205km/h. κάτι τρέχει στα γύφτικα.

 

Την κατοστάρα δεν θα την βάλεις για να αυξήσεις την τελική, αλλά για τις ρεπρίζ.

Δημοσ.

Εδώ είναι ένα ολοκληρωμένο συγκριτικό τέστ που είδα πρόσφατα και μου έμεινε στο μυαλό. Το τεστ πραγματοποιήθηκε στην Αμερική όπου τα οκτάνια στα πρατήρια είναι λιγότερα αλλά τα συμπεράσματα είναι ξεκάθαρα τουλάχιστον για εκεί.

Συνοπτικά για όσους δεν θέλουν να δουν το 20λεπτο βίντεο:
Σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής που έχει γίνει χαρτογράφηση από το εργοστάσιο (πρόγραμμα) για καύση του κινητήρα με συγκεκριμένα οκτάνια, ΔΕΝ μπορεί να αποδώσει παραπάνω αλλά ούτε και να γίνει πιο οικονομικό με περισσοτερα οκτάνια. 


 
Δημοσ.

Τα οκτάνια στην αμερική είναι σχεδόν τα ίδια με εδώ απλά τα μετράνε διαφορετικά. Έχει και με λιγότερα από 95 βέβαια.

Δημοσ.

Vpower ειναι 97 οκτανια! Αυτην βαζω επειδη πιστευω πως ειναι vfm.

 

την ιδια βαζω και εγω, καθε τριτη μαλιστα που ειναι σε προσφορά. Μπορώ να πω οτι ειμαι ικανοποιημένος. Με απλή 95αρα απο πρατήρια πλην shell/bp μου εχουν αναψει πολλές φορές check engine οποτε την αποφευγω.

 

η vpower racing οντως πρεπει να ειναι το καλυτερο καυσιμο που μπορεις να βαλεις εν ελλαδι... μου ελεγε γνωστος νταλικερης οτι ειναι η μονη βενζινη που ερχεται ελλαδα ετοιμη διυλισμενη απο Ολλανδια... το μεταφερω με επιφυλαξη ομως...

τωρα μαλλον πλασιμπο ειναι  για το αν βγαζει παραπανω χλμ ή πηγαινει καλυτερα το αμαξι, ειδικα σε κατι ατμοσφαιρικα με "μηδενικες" συμπιεσεις.... σε αγωνιστικο περιβαλλον τοτε μαλλον πως βοηθαει.... εκει παιζουν ρολο τα οκτανια

 

Εχω δει πραγματι οτι γραφει οτι ειναι εισαγωγής και στις αντλιες.

 

 

Σημαντικό ρόλο ωστόσο και τον παίζει ο κινητήρας που θα την βάλεις την κατοσταρα, κοινως σε ενα παλιο μοτερ που δεν μπορει να την "αξιοποιήσει" δεν εχει νόημα... Σε ενα σύγχρονο μοτερ άμεσου ψεκασμού βλέπεις ξεκαθαρα διαφορά!

Παντα απλη. Χαμενα λεφτα νομιζω η 100αρα.

 

Τις Τριτες τι παίζει με τη Shell?

 

τις τρίτες η Vpower (97) ειναι 1 λεπτο πιο ακριβη απο την απλή (σε καποια πρατηρια την εχω πετυχει και ιδια τιμη με την απλή)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...