Προς το περιεχόμενο

Ποιος θεωρείται είναι ο καλύτερος τρόπος να "σώσεις" το αμάξι σου;


JohnTehGreek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ωραία, αν βάλεις ένα διακόπτη που θα κόβει το ρεύμα στα μπεκ ή στους πολλαπλασιαστές ή στην αντλία βενζίνης ή σε κάτι σχετικό με ρεύμα/καύσιμο, πως ακριβώς θα επηρεάσει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου όσο θα το έχεις κλειδωμένο?

Οτιδήποτε πας και παρεμβάσεις σε καλωδιο το βλέπει ως αντίσταση/διακοπή με αποτέλεσμα να γράφει η βλάβη. Οχι απαραίτητα οταν ειναι σβηστό αλλα και ανοιχτο. Αυτομάτως θα μπει safe mode το μοτέρ και κλάφτα Χαράλαμπε. Δεν ειναι άντε παω και έσβησα 50 βλάβες, εχω και εγω επαγγελματικό διαγνωστικό κ το κάνω κ μόνος μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οτιδήποτε πας και παρεμβάσεις σε καλωδιο το βλέπει ως αντίσταση/διακοπή με αποτέλεσμα να γράφει η βλάβη. Οχι απαραίτητα οταν ειναι σβηστό αλλα και ανοιχτο. Αυτομάτως θα μπει safe mode το μοτέρ και κλάφτα Χαράλαμπε. Δεν ειναι άντε παω και έσβησα 50 βλάβες, εχω και εγω επαγγελματικό διαγνωστικό κ το κάνω κ μόνος μου

 

Εγώ ρώτησα συγκεκριμένα για όταν είναι σβηστό, και εσύ μου λες για όταν είναι ανοιχτό...δεν βγάζουμε άκρη.

 

Επίσης για να βγει το safe mode απλά χρειάζεται να σβήσεις και να ανάψεις ξανά τον κινητήρα(και να έχει αποκατασταθεί η βλάβη φυσικά, αν συνεχίζει να υφίσταται θα ξαναμπεί).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω στην περιχη μου(χαλκιδικη), εχουν ρημαξει τα toyota hilux 4x4, τα κλεβουν σαν κυριοι, λες και εχουν κλειδι.

 

Ειναι να μην στο βαλουν στο ματι. Ακομα και παρκινγκ να χεις, αν δεν ειναι κλειστο και να χεις κατι να σε ειδοποιει, την εχεις ασχημα. Πχ αν ανοιξει η πορτα να χτυπαει σειρηνα κατι τετοιο.

 

Εγω εκει που βαζω το δικο μου, εχουν σπασει απο δυο αυτοκινητα το τζαμι να παρουν το ραδιο.

 

Το διακοπτακι ειναι μια καλη λυση μαζι με αλλα κολπακια.

Προχθες εκλεψαν και ενα πιο παλιο toyota στα Μουδανια τα κλεβουν για ανταλακτικα δεν πανε σε αλλες μαρκες.Λογικα σπειρα ειναι το θεμα ειναι να τους πιασει η αστυνομια.

 

Το καλυτερο ειναι η ασφαλεια κλοπης.Ερχεται ο εκτιμητης κοστολογει το αμαξι και αν στο κλεψουν σε αποζημιωνει ακριβως το ποσο που εχει κοστολογησει το αμαξι.Ειναι και να μην σε βαλουν στο ματι.Αλλα αμα δεν υπαρχει κρατος να κανει τη δουλεια του να συλλαβει τους κλεφτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ρώτησα συγκεκριμένα για όταν είναι σβηστό, και εσύ μου λες για όταν είναι ανοιχτό...δεν βγάζουμε άκρη.

 

Επίσης για να βγει το safe mode απλά χρειάζεται να σβήσεις και να ανάψεις ξανά τον κινητήρα(και να έχει αποκατασταθεί η βλάβη φυσικά, αν συνεχίζει να υφίσταται θα ξαναμπεί).

 

Μα σου εξηγω οτι παρεμβαλεται στο καλώδιο. ΕΙΤΕ ΣΒΗΣΤΟ ΕΙΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟ εχεις κοψει καλώδιο και εχεις κανει μια παρεμβολή που διαβάζει ο εγκεφαλος.

 

Σορρυ κιολας αλλα δεν εχει νοημα ολο αυτό. Παρε ενα αυτοκίνητο γερμανικό συγχρονο, καντο να δουλεψει, φερε μου ενα βιντεο τρεξε και μια διαγνωση με σωστο διαγνωστικό να δουμε τι θα σου βγάλει και το συζητάμε.

Εγω σου ειπα οτι οποιαδήποτε παρεμβολή κάνω μου γυρνάει με σφαλμα, απο ενα απλό λαμπακι μεχρι safe mode η να πετάξει νεκρα το αμαξι. Εσυ μου λες για σβηστο και ανοιχτο και να σβησω και να ξαναβάλω μπρος, εχει λογική αυτό;

Η εχει λογική σε ενα αμαξι 20-30 χιλιαδων ευρώ να κοψεις καλώδια και πλεξουδες για να μη στο κλέψουν; Οχι, οποτε βαζεις συναγερμό, εντοπισμό gps και ασφαλεια κλοπης και τελειωσε η υποθεση...

τα διακοπτακια και τα κολπα του '70 τελειωσαν-και δε στο λεω μονο εγω αλλα και άλλοι αλλα επιμένεις να απαντας μονο σε εμενα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μα σου εξηγω οτι παρεμβαλεται στο καλώδιο. ΕΙΤΕ ΣΒΗΣΤΟ ΕΙΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟ εχεις κοψει καλώδιο και εχεις κανει μια παρεμβολή που διαβάζει ο εγκεφαλος.

Αν βγάλεις τη μπαταρία την ώρα που κάνεις τη μετατροπή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε Peugeot 206 διαπίστωσα (κατά λάθος) πως χωρίς την ασφάλεια που δίνει ρεύμα στον εγκέφαλο το αυτοκίνητο:

  1. Δεν παίρνει μπρος (λογικό)
  2. Δεν αναγνωρίζεται από μηχάνημα διάγνωσης βλαβών ** και
  3. ΟΛΑ τα υπόλοιπα δουλεύουν κανονικά (ξεκλειδώνει ασύρματα, λειτουργούν τα πάντα).

Άρα συμπεραίνω πως ένα διακοπτάκι στο καλώδιο ρεύματος πριν την συγκεκριμένη ασφάλεια θα ήταν ιδανική λύση.

 

** Εχω ακούσει πως με το διαγνωστικό εργαλείο (ειδικά σε VW Group) κλέβουν οχήματα "προγραμματίζοντας" νέα κλειδιά  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, αν βάλεις ένα διακόπτη που θα κόβει το ρεύμα στα μπεκ ή στους πολλαπλασιαστές ή στην αντλία βενζίνης ή σε κάτι σχετικό με ρεύμα/καύσιμο, πως ακριβώς θα επηρεάσει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου όσο θα το έχεις κλειδωμένο?

Ας την αφήσουμε αυτήν την συζήτηση γιατί δεν καταλαβαίνεις πως λειτουργούν τα καινούργια αυτοκίνητα, απλά να σου ότι ούτε την μπαταρία μπορείς να αφαιρέσεις, θέλει και αυτό ακόμα μία διαδικασία, αλλά δεν είναι του παρόντος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα σου εξηγω οτι παρεμβαλεται στο καλώδιο. ΕΙΤΕ ΣΒΗΣΤΟ ΕΙΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟ εχεις κοψει καλώδιο και εχεις κανει μια παρεμβολή που διαβάζει ο εγκεφαλος.

 

Σορρυ κιολας αλλα δεν εχει νοημα ολο αυτό. Παρε ενα αυτοκίνητο γερμανικό συγχρονο, καντο να δουλεψει, φερε μου ενα βιντεο τρεξε και μια διαγνωση με σωστο διαγνωστικό να δουμε τι θα σου βγάλει και το συζητάμε.

Εγω σου ειπα οτι οποιαδήποτε παρεμβολή κάνω μου γυρνάει με σφαλμα, απο ενα απλό λαμπακι μεχρι safe mode η να πετάξει νεκρα το αμαξι. Εσυ μου λες για σβηστο και ανοιχτο και να σβησω και να ξαναβάλω μπρος, εχει λογική αυτό;

Η εχει λογική σε ενα αμαξι 20-30 χιλιαδων ευρώ να κοψεις καλώδια και πλεξουδες για να μη στο κλέψουν; Οχι, οποτε βαζεις συναγερμό, εντοπισμό gps και ασφαλεια κλοπης και τελειωσε η υποθεση...

τα διακοπτακια και τα κολπα του '70 τελειωσαν-και δε στο λεω μονο εγω αλλα και άλλοι αλλα επιμένεις να απαντας μονο σε εμενα...

Και εγώ σου λέω πως ο εγκέφαλος όσο είναι σβηστό ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, απαραίτητη προϋπόθεση για να κάνει αυτοδιάγνωση στα συστήματα που ανέφερα είναι να ανάψεις τον διακόπτη της μίζας, δεν μπορώ να το γράψω πιο απλά.

Ας την αφήσουμε αυτήν την συζήτηση γιατί δεν καταλαβαίνεις πως λειτουργούν τα καινούργια αυτοκίνητα, απλά να σου ότι ούτε την μπαταρία μπορείς να αφαιρέσεις, θέλει και αυτό ακόμα μία διαδικασία, αλλά δεν είναι του παρόντος

Ενώ εσύ που καταλαβαίνεις δεν το μοιράζεσαι μαζί μας, το κρατάς επτασφράγιστο μυστικό...

 

Ότι πεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ σου λέω πως ο εγκέφαλος όσο είναι σβηστό ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, απαραίτητη προϋπόθεση για να κάνει αυτοδιάγνωση στα συστήματα που ανέφερα είναι να ανάψεις τον διακόπτη της μίζας, δεν μπορώ να το γράψω πιο απλά.

 

Ενώ εσύ που καταλαβαίνεις δεν το μοιράζεσαι μαζί μας, το κρατάς επτασφράγιστο μυστικό...

 

Ότι πεις.

σβηστό ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ

 

Έτσι λες ε, και που ξέρει ο υπολογιστής ότι εσύ πλησίασε μετε την κάρτα στο χέρι και σου ανοίγει τις πόρτες και σου ανάβει τα φώτα, αν είναι βράδυ, γιατί το ξέρει και αυτό, ότι δηλαδη είναι μέρα ή νύχτα.

 

 

Άστα στα καινούργια αυτοκίνητα τα πράγματα είναι δύσκολα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σβηστό ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ

 

Έτσι λες ε, και που ξέρει ο υπολογιστής ότι εσύ πλησίασε μετε την κάρτα στο χέρι και σου ανοίγει τις πόρτες και σου ανάβει τα φώτα, αν είναι βράδυ, γιατί το ξέρει και αυτό, ότι δηλαδη είναι μέρα ή νύχτα.

 

 

Άστα στα καινούργια αυτοκίνητα τα πράγματα είναι δύσκολα

Όταν κρατάς μόνο ένα κομμάτι μιας πρότασης που έγραψα και αγνοείς όλη την υπόλοιπη, φυσικό είναι να καταλαβαίνεις άλλα αντί άλλων.

 

Δοκίμασε να ξαναδιαβάσεις την πρόταση, και θα δεις ότι δεν μιλούσα γενικά αλλά ειδικά για κάποια συγκεκριμένα συστήματα που είχα αναφέρει σε προηγούμενο post. Φυσικά και ο καρταναγνώστης είναι σε λειτουργία, όπως και οι παγίδες στις πόρτες, τα ραντάρ του συναγερμού (εφόσον υπάρχει και είναι οπλισμένος) κτλ. Το διαγνωστικό όμως των συστημάτων του κινητήρα, αλλά και τα ίδια τα συστήματα του κινητήρα, ΔΕΝ λειτουργούν όταν είναι σβηστός ο κινητήρας. Απλά πράγματα είναι, δεν είναι πυρηνική φυσική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βγάλεις τη μπαταρία την ώρα που κάνεις τη μετατροπή;

Ουτε η μπαταρία μπορει να βγει ετσι ευκολα γιατι μετα εχει διαδικασία αρχικοποιησης. Εδω αλλάζεις μπαταρία και θελει καταχώρηση στον εγκέφαλο του αυτοκινητου για να δουλέψει σωστα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ουτε η μπαταρία μπορει να βγει ετσι ευκολα γιατι μετα εχει διαδικασία αρχικοποιησης. Εδω αλλάζεις μπαταρία και θελει καταχώρηση στον εγκέφαλο του αυτοκινητου για να δουλέψει σωστα

Κι αν μεινω στη μεση του πουθενα απο μπαταρια και τρεχω με ωτοστοπ στο πλησιεστερο βενζιναδικο -επομενη επιλογη να περιμενω ενα 4ωρο την οδικη γιατι εχει αλλα 50 περιστατικα και μονο 2 οχηματα σε νησι καλοκαιρι-; (μου εχει συμβει)

 

Πραγματικα λυπαμαι αν η πλειοψηφια των αυτοκινητων πλεον θελει διαδικασια (που δεν μπορει ουτε η οδικη να σου κανει επι τοπου) για ν αλλαξεις τη μπαταρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι αν μεινω στη μεση του πουθενα απο μπαταρια και τρεχω με ωτοστοπ στο πλησιεστερο βενζιναδικο -επομενη επιλογη να περιμενω ενα 4ωρο την οδικη γιατι εχει αλλα 50 περιστατικα και μονο 2 οχηματα σε νησι καλοκαιρι-; (μου εχει συμβει)

 

Πραγματικα λυπαμαι αν η πλειοψηφια των αυτοκινητων πλεον θελει διαδικασια (που δεν μπορει ουτε η οδικη να σου κανει επι τοπου) για ν αλλαξεις τη μπαταρια.

 

μπορεις να βαλεις μπροστα με booster (στο δικό μου οχι απευθείας πανω στην μπαταρία, εχει ειδικούς πόλους για Booster) και να πας συνεργείο. Μπαταρία μπορεις να βαλεις απο οπουδήποτε και θα δουλέψει αλλα θέλει καταχώρηση αλλιως δεν θα φορτίζει σωστα και επισης θα εχεις μόνιμο σήμα για επισκεψη σε συνεργείο στο καντραν.

 

Οι γερμανοι το εχουν χέσει λίγο το θέμα με τα αμαξια τους ειναι γεγονός... Δε μπορεις να διανοηθείς τι τραβηξα για να αλλαξω πηγη στο δικό μου με aftermarket (όπου αν χρειαστεί να μπει στον εγκέφαλο για προγραμματισμό θα πρέπει να ξηλωθεί και να ξαναμπει η μανισια πηγη αλλιως δεν αναγνωρίζει το αμαξι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...