paylidis Δημοσ. 23 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2016 Πανεύκολο είναι, εφόσον βέβαια ξέρεις τι κάνεις, την ίδια ακριβώς δουλειά κάνει και το immobilizer. Αν το τελευταίο δεν ξεκλειδώσει το αμάξι δεν παίρνει μπροστά, και δεν "τρελαίνεται" τίποτα απολύτως. δεν ειναι τόσο απλα τα πραγματα παιδια.... εδω λαμπα "ιμιτασιον" βαζεις σε πολλα σύγχρονα (ιδιως γερμανικά με canbus) και τρελαίνεται το αμαξι... Σε γερμανικο απο το 2004-5 και μετα ο διακοπτης αυτός ειναι σχεδόν αδύνατο να μπει... Για γιαπωνεζικα/κορεατικα κλπ δε γνωρίζω σε ιδιαίτερο βάθος τις τεχνολογίες τους οποτε μπορει και να γίνεται αλλα και πάλι οχι τοσο απλα όσο παρουσιάζεται εδω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2016 δεν ειναι τόσο απλα τα πραγματα παιδια.... εδω λαμπα "ιμιτασιον" βαζεις σε πολλα σύγχρονα (ιδιως γερμανικά με canbus) και τρελαίνεται το αμαξι... Δεν υπάρχει ακόμα τόσο εξελιγμένο αυτοκίνητο ώστε να αντιλαμβάνεται ότι έβαλες "ημιτασιόν" λάμπα, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να μετρήσουν το ρεύμα που περνάει από αυτή. Αν αντιληφθεί ότι δεν περνάει καθόλου ρεύμα ή αν αντιληφθεί μεγάλη διαφορά κατανάλωσης, τότε απλά θα σου ανάψει η σχετική ένδειξη στο καντράν, και μάλιστα όταν βάλεις τη σωστή λάμπα η ένδειξη θα σβήσει μόνη της. Το αμάξι δεν πρόκειται να τρελαθεί και να πάρει τα βουνά. Σε γερμανικο απο το 2004-5 και μετα ο διακοπτης αυτός ειναι σχεδόν αδύνατο να μπει... Για γιαπωνεζικα/κορεατικα κλπ δε γνωρίζω σε ιδιαίτερο βάθος τις τεχνολογίες τους οποτε μπορει και να γίνεται αλλα και πάλι οχι τοσο απλα όσο παρουσιάζεται εδω... Ποια είναι η δυσκολία στο να βάλεις ένα διακόπτη που να κόβει ρεύμα ή καύσιμο? Για ανέλυσε το μας λίγο, έστω για τα γερμανικά που γνωρίζεις σε "ιδιαίτερο βάθος" τις τεχνολογίες τους. ΥΓ Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν έχει νόημα να μπει τέτοιος διακόπτης σε σύγχρονα αυτοκίνητα, αν ο κλέφτης καταφέρει να "χακάρει" το immobilizer, ε δεν νομίζω πως θα κολλήσει στο διακοπτάκι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 23 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2016 Φυσικά και μπορει μια ιμιτασιον λαμπα να τρελάνει το αμαξι. Στα σμαρτ δημιουργει προβλημα στο αυτόματο κιβώτιο και πετάει νεκρά και σφάλμα στην οθονη, στα mercedes αν δε βαλεις αυτη που πουλαει η αντιπροσωπεία δε σβηνει με τιποτα η ενδειξη ενώ στα bmw σου πετάει σφαλμα στην οθονη και δε δουλευει και το υπόλοιπο φανάρι (το κάθε φαναρι εχει δικια του πλακέτα μεσα-τουλάχιστον τα πισινα που εχω σκαλίσει). Η δυσκολία στο διακοπτάκι είναι οτι οτιδήποτε βάλεις που δεν εχει το καταλληλο κύκλωμα για να ξεγελάσει το canbus το βλέπει σαν βλάβη το αμαξι. Εδω βαζεις led προδιαγραφών canbus και πάλι δεν λειτουργουν! Εαν μπορείς να δείξεις οτι ισχύει το αντίθετο δώσε μας μερικά παραδείγματα σχετικών κατασκευών ΠΟΥ ΔΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ή ΣΦΑΛΜΑ και πολυ ευχαρίστως θα το κανω και στο δικο μου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2016 Για το σμαρτ το ξερω και γω. Ακομα και να εχει καει μια λαμπα απο τα πλαινα φλας, καλυτερα ειναι να την αφησεις εκει που ναι παρα να την βγαλεις χωρις να την αντικαταστησεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 23 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2016 Αν τοποθετήσεις διακόπτη σε γερμανικό αυτοκίνητο τότε ο εγκέφαλος θα βγάλει λάθη, τώρα θα μου πείτε ας βγάλει, 1,2 όμως οκ, την τρίτη μπορεί να σε βάλει σε sefe mode, οπότε το συνεργείο και το 50αρικο δεν το γλυτώνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 τι ειναι αυτα που λετε ρε παιδια σοβαρα μιλατε τωρα? και τα αγοραζει ο κοσμος ακομη αυτα τα αυτοκινητα?σοβαρα μιλαω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 τι ειναι αυτα που λετε ρε παιδια σοβαρα μιλατε τωρα? και τα αγοραζει ο κοσμος ακομη αυτα τα αυτοκινητα?σοβαρα μιλαω. Έτσι είναι τα αυτοκινητα σήμερα. Από την μία διαβάζω εδώ στο ιμσομνια πολλά μπράβο στις εταιρείες που προωθούν την αυτόνομη οδήγηση και κραζουν κάποιους που δεν είναι σύμφωνοι με αυτο, όπως εγώ, και από την άλλη θέλετε να γυρίσουμε σε εποχές του 1970 που τα αυτοκίνητα ήταν αραμπάδες. Έτσι είναι τα πράγματα σήμερα κάθε αλλαγή στο αυτοκίνητο πρέπει να είναι συμβατή με τα εργοστασιακά πρότυπα, δεν μπορείς πλέον να κάνεις πατέντες, με διακόπτες, ηχοσυστήματα, ηλεκτρικά, να βάζεις ξενον κλπ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 ^φανταζομαι κανεις πλακα ετσι?για λαμπες αυτοκινητου μιλαμε. εαν σου αρεσει να σε κανει οτι θελει το αυτοκινητο παω πασο,προσωπικα εμενα μαρεσει να κανω εγω το αυτοκινητο οτι θελω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 ^φανταζομαι κανεις πλακα ετσι?για λαμπες αυτοκινητου μιλαμε. εαν σου αρεσει να σε κανει οτι θελει το αυτοκινητο παω πασο,προσωπικα εμενα μαρεσει να κανω εγω το αυτοκινητο οτι θελω. θανο όλες οι εταιρείες προς τα εκει πάνε... Ακομα και σε νισσαν του '12 μου ελεγε φιλος μηχανικός που το συζηταγα χθες, αν δε βάλεις λαμπα εγκεκριμένων προδιαγραφών και βάλεις μια κινεζικη απο το βενζινάδικο, του εχει τυχει να μην απενεργοποιείται το immobilizer και να μενει το αμαξι μια βδομαδα στο συνεργειο να δουν τι φταίει... Δε γινεται στο φινάλε να μένουμε με τα αμαξια του 80-90 που τα καναμε μεν οτι θέλαμε, δεν μας προσεφεραν τιποτα παραπανω απο μια ουσιωδη μετακίνηση ωστόσο. Κοινως για πολυ κόσμο το αμαξι δεν ειναι απλα για να πάει απο το σημειο Α στο Β, αυτο το κανεις και με λεωφορειο, το θέμα ειναι να πας με ανεση και ασφάλεια - οι οποίες εχουν τα "προαπαιτουμενα" τους (απο γνησια λάμπα και v-power βενζίνη μεχρι οτι κουφο μπορεις να φανταστείς στα σερβις)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Το βασικό για την άνεση και την ασφάλεια είναι ο δρόμος και όχι το αυτοκίνητο. Άλλο ταξίδι κάνεις με Sunny στην Αττική Οδό και άλλο ταξίδι με Mercedes σε παλαιά εθνική οδό με στροφές και ενίοτε λακούβες. Άλλο "στρες" και κούραση τραβάς στη μια περίπτωση και άλλο στην άλλη. ...και βέβαια άλλο στρες και κούραση θα έχεις όταν θα σε πηγαίνει μόνο του το αυτοκίνητο. Από εκεί και πέρα ένας βασικός λόγος που τα νεότερα αυτοκίνητα είναι καλύτερα είναι οι προδιαγραφές για μικρότερες ανοχές που έχουν. Παρεπόπενο αυτού είναι πως ό,τι ανταλλακτικό μπει πρέπει να καλύπτει το μίνιμουμ αυτών των προδιαγραφών. Δεν γίνεται διαφορετικά δυστυχώς. Επιπλέον, αν βάλουν στο μάτι το αυτοκίνητό σου για κλοπή ...θα το πάρουν. Ό,τι και να κάνεις. Οπότε το καλύτερο κατά τη γνώμη μου είναι η ασφάλιση όπου και να στο ανοίξουν απλά για να πάρουν κάτι, θα στο επισκευάσουν δωρεάν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Φυσικά και μπορει μια ιμιτασιον λαμπα να τρελάνει το αμαξι. Στα σμαρτ δημιουργει προβλημα στο αυτόματο κιβώτιο και πετάει νεκρά και σφάλμα στην οθονη, στα mercedes αν δε βαλεις αυτη που πουλαει η αντιπροσωπεία δε σβηνει με τιποτα η ενδειξη ενώ στα bmw σου πετάει σφαλμα στην οθονη και δε δουλευει και το υπόλοιπο φανάρι (το κάθε φαναρι εχει δικια του πλακέτα μεσα-τουλάχιστον τα πισινα που εχω σκαλίσει). Η δυσκολία στο διακοπτάκι είναι οτι οτιδήποτε βάλεις που δεν εχει το καταλληλο κύκλωμα για να ξεγελάσει το canbus το βλέπει σαν βλάβη το αμαξι. Εδω βαζεις led προδιαγραφών canbus και πάλι δεν λειτουργουν! Εαν μπορείς να δείξεις οτι ισχύει το αντίθετο δώσε μας μερικά παραδείγματα σχετικών κατασκευών ΠΟΥ ΔΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ή ΣΦΑΛΜΑ και πολυ ευχαρίστως θα το κανω και στο δικο μου... Για να το δει σαν βλάβη πρέπει πρώτα να έχει ανοίξει ο διακόπτης της μίζας ώστε να κάνει αυτοδιάγνωση, αλλά έστω και να γίνει που το πρόβλημα? Ποια η διαφορά αν στο ετήσιο σέρβις ο μηχανικός σβήσει με το διαγνωστικό 5 ή 50 καταγεγραμμένες βλάβες? Όσο για τις λάμπες σου εξήγησα τι γίνεται, αν αυτές που θα βάλεις δεν έχουν την ίδια κατανάλωση το αντιλαμβάνεται και σου βγάζει σφάλμα. Το "led προδιαγραφών canbus" δεν μου λέει κάτι, όσο και αν έψαξα για το δικό μου αμάξι led λάμπα για πλαφονιέρα καμία από όσες είδα δεν ανέφεραν κατανάλωση(μόνο διαστάσεις), αν η εργοστασιακή είναι πχ 3w και αυτή που βάλεις 2 ή 4w σίγουρα θα σου βγάλει σφάλμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2016 Αυτό που ενδεχομένως κάποιοι δεν γνωρίζουν είναι ότι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου λειτουργεί ακόμα και αν το κλειδώσεις και φύγεις, αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπορείς να βάλεις διακόπτη χωρίς να αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Αυτό που ενδεχομένως κάποιοι δεν γνωρίζουν είναι ότι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου λειτουργεί ακόμα και αν το κλειδώσεις και φύγεις, αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπορείς να βάλεις διακόπτη χωρίς να αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Όταν λες πως ο εγκέφαλος λειτουργεί ακόμα και αν κλειδώσεις το αυτοκίνητο τι εννοείς? Πχ συνεχίζει να παίρνει ενδείξεις από τον αισθητήρα λ και ρυθμίζει το πόσο καύσιμο ψεκάζουν τα μπεκ? Για κάντο λίγο λιανά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Παίρνει ενδείξεις από εκεί που τον έχουν προγραμματίσει να παίρνει, πχ παίρνει ενδείξεις για την μπατάρια, τις πόρτες, το canbus, τον συναγερμό και πολλά ακομα. Δεν παίρνει ενδείξεις από το αισθητήρα λ ούτε θα σε βάλει σε safe mode επειδή δεν λειτουργεί, λίγο λογική χρειάζεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2016 Παίρνει ενδείξεις από εκεί που τον έχουν προγραμματίσει να παίρνει, πχ παίρνει ενδείξεις για την μπατάρια, τις πόρτες, το canbus, τον συναγερμό και πολλά ακομα. Δεν παίρνει ενδείξεις από το αισθητήρα λ ούτε θα σε βάλει σε safe mode επειδή δεν λειτουργεί, λίγο λογική χρειάζεται. Ωραία, αν βάλεις ένα διακόπτη που θα κόβει το ρεύμα στα μπεκ ή στους πολλαπλασιαστές ή στην αντλία βενζίνης ή σε κάτι σχετικό με ρεύμα/καύσιμο, πως ακριβώς θα επηρεάσει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου όσο θα το έχεις κλειδωμένο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα