Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καταρχήν να αναφέρω ότι το τηλέφωνο που παρουσιάζονται τα προβλήματα είναι δηλωμένο ως τηλέφωνο έδρας εταιρίας ή οποία έχει διάρκεια ζωής παραπάνω από 35 χρόνια. Επίσης μιλάω για περιοχή Καλλιθέα, που αποτελέι μέρος του μεγαλύτερου αστικού κέντρου της Αθήνας.

 

Στο ζουμί, πρόσφατα άλλαξα το πακέτο μου. Το αντίστοιχα ίδιο πακέτο είχα και πριν, μόνο που πλέον μου προσφέρονται παραπάνω λεπτά ομιλίας σε χαμηλότερη τιμή. Για την αλλαγή ενημερώθηκα ότι θα χρειαστεί να αλλάξω το router μου, γιατί πλέον τα τηλέφωνα θα συνδέονται μέσω του router στο δίκτυο κάτι το οποίο το τρέχων (cisco router) μου δεν υποστηρίζει (by οte).

 

1) Δεν έκατσα καν να το ψάξω, έβαλα τη μαλακία του ote και έβαλα bridge το cisco και έστησα το δίκτυο μου πίσω από το cisco και δεν ασχολήθηκα καν.

 

2) Από την ημέρα της αλλαγής το download speed μειώθηκε κατά 2mbps. Δήλωσα βλάβη από την πρώτη στιγμή, αλλά με ενημέρωσαν ότι "τόσο πιάνει στην περιοχή μου". Μετά από 2-3 τηλέφωνα κατάφερα να τους πείσω να το ελέγξουν περετέρω, αλλά δεν άλλαξε κάτι.

 

3) Έπειτα από 1-2 μήνες το upload speed μου αποφάσισε να κλειδώσει στα ~0.3mbps. Ξανατηλεφωνώ  δηλώνω βλάβη και ενημερώνομαι ότι θα γίνεται έλεγχος για 4 μέρες (μεσολαβεί ΣΚ) και θα μου απαντήσουν μετά το πέρας. Τους αναφέρω ότι πρόκειται για επαγγελματικό τηλέφωνο και ότι οι 4 μέρες με τέτοιο upload speed είναι denial of service για εμένα, αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι διαφορετικό. Τους ενημέρωσα ότι αν δεν αλλάξει κάτι άμεσα θα αναγκαστώ να φύγω, αλλά και πάλι δεν ενδιαφέρθηκαν.

 

Γνωρίζω ότι το επίπεδο υπηρεσιών είναι χαμηλό στην Ελλάδα και το αποδέχομαι. Το πρόβλημα μου δεν είναι οι χαμηλές ταχύτητες, αλλά η άρνηση υπηρεσιών και το support. Δεν είναι αποδεκτό να έχω πάρει πάνω από 5 φορές τηλέφωνο και να μην μπορώ να βγάλω άκρη. Δυστυχώς είμαι άνθρωπος του χώρου της πληροφορικής, το οποίο θα έπρεπε να βοηθήσει την όλη διαδικασία. Εφόσον καταλαβαίνουν ότι έχω γνώσεις και ουσιαστικό πρόβλημα δεν μπορούν να αναλώνουν τον χρόνο μου σε dummy automated remote test από κάποίο interface που παρέχεται σε ανθρώπους που αποτελούν τηλεφωνητές στην εν λόγω εταιρία. Απαιτώ να μιλήσω με έναν άνθρωπο που γνωρίζει πέντε πράγματα, είτε τηλεφωνικά είτε φυσικά...

 

Αυτά τα ολίγα και ελπίζω να μην κούρασα,

ΠΚ

 

 

ΥΓ: Το κεράσακι στην τούρτα είναι ότι ενεργόποιήθηκε το cosmote my wifi κατά την αλλαγή του πακέτου χωρίς την θέληση μου, το οποίο πήρα απευθίας τηλέφωνο να απενεργοποιηθεί.

post-174356-0-56166200-1471515323_thumb.png

Δημοσ.

μίπως έχεις μεγάλο καλώδιο μεταξύ πρίζας και ρουτερ 

και πιο ρουτερ εχεις και ανέβασε τα στατιστικά της γραμμής σου 

Όχι το καλόδιο δεν είναι ούτε με αίτηση πάνω από 2μέτρα. Επίσης δεν είναι θέμα του εσωτερικού μου δικτύου καθώς δεν άλλαξε τίποτα ούτε χωροταξικά, ούτε σε καλώδια/φίλτρα κτλπ. Μόνο το router άλλαξε και προστέθηκαν και τα τηλέφωνα στις αντίστοιχες θύρες που δείχνουν στο site του πΟΤΕ.

 

Επίσης στην αρχή συγχρόνιζε στα ίδια με πριν και σταδιακά παρουσιαστήκαν τα προβλήματα, χωρίς να λλάξει η συνδεσμολογία, πράμα που σημαίνει ότι δεν ευθύνομαι εγώ.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως.

Δημοσ.

Ξηλωσε τα όλα από την κεντρική πρίζα και άσε μόνο το ρουτερ του ΟΤΕ, δοκίμασε ταχύτητες και δες αν παίζει καλύτερα

 

Δυστυχώς όλοι στην Ελλάδα κάνουν ότι γουσταρουν μόνο για το κέρδος, έτσι και ο οτε, το χειρότερο όλων στο vopp είναι ότι δεν μπορείς να αλλαξεις ρουτερ, αυτο πρέπει με κάθε τρόπο να το λύσουν

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...