Προς το περιεχόμενο

Περιεργη συμπεριφορα με τη θερμοκρασια (Ford Mondeo)


Stavmitsos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετω τους συναδελφους πετρολχεντς. 

 

Το mondeo της οικογενειας πριν κανα μηνα ξεκινησε να ανεβαζει θερμοκρασιες. Γενικα τα τελευταια 2 χρονια εκανε κατι κουλα με τη θερμοκρασια (κρυωνε το χειμωνα οταν αναβα το καλοριφερ, κοκκινιζε κατα τη διαρκεια δυσκολου παρκαρισματος) αλλα τωρα μες το καλοκαιρι οπως γυρνουσε η μανα μου το αμαξι ζεματισε σε δευτερολεπτα απο την ωρα που ανοιξε το κλιμα. Πηγε μαστορα, βρηκε καμενο βεντιλατερ, το αλλαξαμε (200€). Το παιρνω το αμαξι και δεν φτανω σπιτι, τσουπ τα ιδια. Το πηγα σε αλλο μαστορα και βρηκε θερμοστατη και αντλια νερου (αλλα 220). Ειδε αυτος οτι το ψυγειο δεν εκανε κυκλωμα, με εβαλε να πιασω και τα σωληνακια, το ενα ζεστο, το αλλο κρυο και τελος παντων μετα τα ανταλλακτικα το αμαξι εστρωσε. Μου κανουν εντυπωση τα εξης τωρα. 

 

1. Πιανει θερμοκρασια πολυ γρηγορα. Δηλαδη σε λιγοτερο απο 5 λεπτα το αμαξι εχει παει σχεδον στη μεση.

 

2. Αυτο το σχεδον στη μεση. Ο δεικτης παει μια ιδεα πισω απ τη μεση. Το εκανε και πριν αυτο αλλα δεν θυμαμαι αν ηταν ετσι παντα. 

 

3. Το βεντιλατερ παιζει σχεδον μονιμως αλλα μολις κλεισω το αμαξι σβηνει. Δεν συνεχιζει για λιγο, οσο και να το εχω ζορισει. Αυτο το εκανε κι οταν ψηνοταν. Κι οταν λεω ψηνοταν, πηγα να ανοιξω το δοχειο με το παραφλου και μου το πεταξε ολο εξω ΒΡΑΣΤΟ. Το βεντιλατερ ομως δεν ενιωθε. 

 

Τι παιζει; 

 

ps. Ανεβαζω βιντεακι με αλλο ενα περιεργο που εκανε πριν το συνεργειο, φαινεται η θεση του δεικτη ομως.

https://goo.gl/photos/aZhERSgaU4xkpMoh9

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο θερμοστάτης του εργοστασίου γνωρίζεις στούς πόσους βαθμούς άνοιγε, ίσως ο aftermarket θερμοστάτης ανοίγει σε 2-3 βαθμούς παραπάνω.

Χάνει παραφλού το έχεις ελένξει με κρύο κινητήρα?

Ανάβει κάποιο Check Engine,ίσως είναι η βαλβίδα βεντιλατέρ.

Δέν είμαι μηχανικός απλώς έγραψα 1-2 αιτίες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Λογικο 

2. Λογικο επισης, οπως ανεφερε και ο μελετης μπορει να παιζει +-1-2 βαθμους το ανοιγμα  του θερμοστατη οποτε ο  δεικτης να ειναι ενα κλικ κατω απο την μεση. Δεν υπαρχει θεμα φυσικα.

3. Το δοχειο του ψυγειου-παραφλου δεν το ανοιγεις σε καμια περιπτωση μετα το σβησιμο του κινητηρα. Και το βεντιλαντερ να δουλευε αμα το ανοιγες μετα απο λιγο παλι τα ιδια  αποτελεσματα θα ειχες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα αυτά που περιγράφεις θα τα χαρακτήριζα φυσιολογικά, όχι περίεργα.

 

1. Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα πιάνουν θερμοκρασία πολύ γρήγορα, έτσι πρέπει. Πρόβλημα υπάρχει όταν δεν πιάνει τη σωστή θερμοκρασία πολύ γρήγορα γιατί και αυξημένη κατανάλωση έχουμε, και αυξημένες φθορές, και γιατί το χειμώνα αργεί πολύ να αποδώσει το καλοριφέρ.

 

2. Σε όλα τα αυτοκίνητα κάπου εκεί πρέπει να είναι ο δείκτης θερμοκρασίας, στη μέση ή λίγο πιο κάτω από τη μέση.

 

3. Μόνο σε μερικά αυτοκίνητα το βεντιλατέρ συνεχίζει για λίγο αφού σβήσεις τον κινητήρα, όχι σε όλα, και πάντα υπό προϋποθέσεις. Το δοχείο με το παραφλού όπως είπαν και παραπάνω ποτέ δεν το ανοίγουμε με ζεστό κινητήρα, φυσιολογικό είναι να πετάξει το υγρό έξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μια φορα δεν σταματησε το βεντιλατερ ενω εσβησα το αυτοκινητο και αυτο για τι ειχε ραγισει το ψυγειο. Αλλιως οταν σβησω το αμαξι, σβηνει και αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...