Προς το περιεχόμενο

Δίπλωμα για μηχανάκι, κάτοχος διπλώματος αυτοκινήτου


satafaka

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην παρέα.

 

Θέλω να βγάλω δίπλωμα για μηχανάκι γιατί δεν παλεύεται άλλο. Αν και τα συχαίνομαι, καταλαβαίνω την χρηστικότητά τους και απλά θα μου λύσουν χέρια-πόδια.

 

Ψάχτηκα λίγο στο internet αλλά δεν πολύ κατάλαβα. Κάτι KW λέει, Α1, ΑΜ κτλπ τα οποία δεν τα ξέρω. Έχω δίπλωμα αυτοκινήτου και θα ήθελα κανά αυτόματο μηχανάκι για την πόλη, λογικά στα 125cc είμαι κομπλέ.

 

Από λεφτά και από εξετάσεις τι χρειάζεται? Σήματα νομίζω δεν δίνω σωστά? Υπάρχουν ακόμα βαθμίδες στα διπλώματα? 

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κάνεις και τα συχαίνεσαι.

 

Ειδικά στην πόλη είναι Death Wish. Καλύτερα το αμαξάκι σου και λίγη ταλαιπωρία σε κίνηση - παρκάρισμα παρά την ζωή σου.

 

Sorry για το εντελώς οφ τοπικ φιλικά στο λέω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κάνεις και τα συχαίνεσαι.

 

Ειδικά στην πόλη είναι Death Wish. Καλύτερα το αμαξάκι σου και λίγη ταλαιπωρία σε κίνηση - παρκάρισμα παρά την ζωή σου.

 

Sorry για το εντελώς οφ τοπικ φιλικά στο λέω.

 

Ξέρω φίλε μου, δεν τα πάω καθόλου από μικρός! Αλλά έχω πρόβλημα στο παρκάρισμα τόσο στο σπίτι μου, όσο και στην δουλειά μου. Το παρκάρισμα περίπου μου τρώει καθημερινά 45-60 λεπτά και πολύ περπάτημα από τον προορισμό μου... 

 

Στην τελική ας έχω το δίπλωμα και ας υπάρχει. Έχω οδηγήσει καμιά 30αριά φορές βέβαια μικρά μηχανάκια και κάνω πολλά χρόνια ποδήλατο, δεν μου είναι τοοοοοοόσο άσχετο το όλο θέμα, αλλά μία αντιπάθεια την έχω μέσα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αυτό με το παρκάρισμα είναι μεγάλο θέμα. Εϊναι ο λόγος που ο Πατέρας μου χρησιμοποιεί σπάνια το αμάξι.

 

Αλλά γιατί δεν σκέφτεσαι την περίπτωση να νοικιάσεις ένα παρκινγκ. Οι τιμές με την κρίση είναι αρκετά χαμηλές + ότι εχεις το κεφάλι σου ήσυχο για κλοπές κτλ. (για την περίπτωση του σπιτιού πάντα.)

 

Η ασφάλεια είναι πάνω από όλα. Εγώ μόνο που ακούω από οδηγούς μηχανών κτλ. ότι σίγουρα θα πέσεις τουλάχιστον μια φορά, ανατριχιάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήματα δεν δίνεις , νομίζω σύνολο γύρω στα 300 ευρώ είναι ( είχα δώσει πριν 6 χρόνια ) .Ναι υπάρχουν κατηγορίες, για 125 cc θες Α1 .

Μην ακούς αυτούς που φοβούνται που ζουν , έχεις εμπειρία από αυτοκίνητο και αυτό είναι πολύ σημαντικό ..η στραβή ακόμα και περπατώντας μπορεί να σου συμβεί .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήματα δεν δίνεις , νομίζω σύνολο γύρω στα 300 ευρώ είναι ( είχα δώσει πριν 6 χρόνια ) .Ναι υπάρχουν κατηγορίες, για 125 cc θες Α1 .

Μην ακούς αυτούς που φοβούνται που ζουν , έχεις εμπειρία από αυτοκίνητο και αυτό είναι πολύ σημαντικό ..η στραβή ακόμα και περπατώντας μπορεί να σου συμβεί .

Να βάλουμε κάτω να δούμε πόσα είναι τα ατυχήματα από μηχανές ετησίως στην Ελλάδα;

Πόσα από αυτά καταλήγουν σε κουσούρι ή ακόμα χειρότερα σε αναπηρία; (μην χαλάσει το ωραίο το μαλί από το κράνος).

 

Οταν έμπειροι οδηγοί που οδηγούν χρόνια μηχανές σου λένε ότι θα πέσεις τουλάχιστον μια φορά στην ζωή σου πιστεύεις ότι φοβούνται που ζουν ή μήπως κάτι ξέρουν;

Είναι βολικό αλλά είναι τέρμα επικίνδυνο ειδικά στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε όχι και "death wish"! Υπερβολές!!! Προσοχή θέλει και συγκρατημένο μυαλό.

 

Οδηγώ εδώ και μια 20ετία και τα δύο, και δεν μου έχει συμβεί τίποτα το πεμπτό όπως και σε δεκάδες γνωστούς μου, που ασχολούμαστε με την μοτοσυκλέτα.

 

Τα προτερήματα των 2 τροχών μέσα σε μια μεγαλούπολη, για μένα υπερτερούν κατα κράτος απέναντι στα μειονεκτήματα.

 

Ο καθένας βέβαια με τις επιλογές του και βάση των προτεραιοτήτων του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για ανθρώπους που θέλουν να ζήσουν , αν δεν φοράς κράνος και πηγαίνεις δίχως αύριο προφανώς και οι πιθανότητες για κάποιο ατύχημα αυξάνονται . Ο φίλος μας εδώ έχει εμπειρία στην οδήγηση αυτοκινήτου και μπορεί να αντιληφθεί καλύτερα την ασφαλή οδήγηση .

 

Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν σε άπειρους οδηγούς που χώνονται όπου βρουν και εμπιστευόνται την ζωη τους στους υπόλοιπους οδηγούς και στην τύχη.

 

Κλασικά ατυχήματα σε διασταυρώσεις θα μπορούσαν να μην έχουν γίνει απλά μειώνοντας ταχύτητα .. δεν μπορώ να μπω στο μυαλό κάποιου που βλέπει κάποιο αυτοκίνητο που έχει πετάξει την μούρη και δεν κόβει ταχύτητα υποθέτοντας ότι ο άλλος τον έχει δει.Ναι μεν σου παραβιάζει την προτεραιότητα όταν πετάγεται σαν κερατάς αλλά σε περίπτωση σύγκρουσης σίγουρα εσύ θα βγεις ζημιωμένος.

Άλλα ατυχήματα συμβαίνουν σε στροφές όπου ο αναβάτης δοκιμάζει την τύχη του .

Σίγουρα υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν μπορείς να αποφύγεις το μοιραίο αλλά αυτό μπορεί να σου συμβεί και με το αυτοκίνητο.

 

Όλα είναι θέμα εκπαίδευσης , κάποιος που οδηγάει μόνο κουτί λογικό είναι να φοβάται μόνο στην ιδέα της μηχανής .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμένα αξίζει βγάλε δεν έχεις να χάσεις τίποτα ακόμα και να μην αδηγησεις μηχανάκι μπορεί να βρεις μεθαυριο δουλεια που να πρεπει να οδηγας μηχανακι.(από δίπλωμα έχω μηχανακι/αμαξι/φορτηγό επαγγελματικά όλα).Για εμένα άμα προσέχεις σε διασταυρώσεις φοράς κράνος και δεν πας με τη λογική έχω προτεραιότητα ας περασω το στενο με 200 θα είσαι μια χαρά.Τον πρώτο καιρό μόνο να προσέχεις υπερβολικά πολύ ώστε να μάθεις το μηχανάκι το κέντρο βάρους του και τα όλα του για εμένα προχωρα το άφοβα.Από ατυχηματα που ακουστηκαν σιγά μπορεί να σου καρφωθει στο αμαξι καθως εισαι μαι νταλίκα και να μην προλαβεις καν να (κλασεις).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειμαι ακριβως στην αντιθετη φαση,οδηγω μηχανακι και μηχανη απο τα 18 μου(πλεον ειμαι 37) και αναγκαστικα πηγα σε αυτοκινητο,δεν ειχα διπλωμα αυτοκινητου εβγαλα πριν ενα μηνα.

 

Ας ξεκινησουμε απο τα αρνητικα της μηχανης.Αν ειναι απλα για να πηγαινεις στην δουλεια σου κ να γυριζεις οκ ο κινδυνος ειναι μικροτερος,αν ομως οπως εγω την χρησιμοποιεις καθημερινα για να πηγαινεις πχ σε πελατες τοτε σου βγαζει τεραστια κουσουρια και επισης ο κινδυνος ατυχηματος ειναι εξαιρετικα μεγαλυτερος.Αυτο στο λεει ενας ανθρωπος που ειχε μονο ενα ατυχημα (δεν μιλαω για τουμπες αναγκαστικα θα φας καποιες) και εξαιρετικα προσεχτικος στην οδηγηση.Η αληθεια ειναι οτι εισαι απροστατευτος απο την βλακεια του καθε οδηγου και σοβαρα εκτεθειμενος(λογω της φυσης της μηχανης).Μπορει να ντυνεσαι σαν αστακος(λιγοι το κανουν κ εννοω παντελονι καλο,μποτες,μπουφαν κτλ)ομως αν γινει η στραβη και παλι μπορει τιποτα απο αυτα να μην σε σωσει.

 

Θελω να σταθω στο θεμα των προβληματων στο σωμα που βγαζει μια μηχανη(και παλι μιλαμε για καθημερινη εντατικη χρηση),δεν εχω γνωρισει μηχανοβιο που να μην εχει καποιο θεμα(προσοχη δεν μιλαω για οδηγους του Σ/Κ),ειτε μεση ειτε ποδια χερια ακομα κ αλλα θεματα οπως εβγαλα εγω.Επισης ειναι και το θεμα των καιρικων συνθηκων,αν γυριζεις ολη την Αττικη και ολους τους μηνες ετοιμασου για βροχες κρυα,παγο και οτιδηποτε μπορει να σου αλλαξει τα φωτα για πλακα...

 

Στα θετικα δεν θα σταθω ιδιαιτερα,τα ξερουμε ολοι,οικονομια,ταχυτητα,διασκεδαση,ελευθερια κτλ.Αν τωρα θα παρεις ενα μηχανακι για μικρες αποστασεις τοτε ολα αυτα που σου εγγραψα ισχυουν αλλα σε μικροτερο βαθμο.Εμενα παντως η αποψη μου μετα απο τοσα χρονια ειναι οτι εκανα βλακεια που δεν ειχα αυτοκινητο,θα ελεγα ναι στο να εχω μια μηχανη αλλα για καμια βολτα και για το Σ/Κ .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...