Προς το περιεχόμενο

NieR Automata [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραία σε ευχαριστώ, γιατί είμαι στο σημείο που λογικά κλείνουν και σε υποχρεώνει να ασχοληθείς μόνο με to main quest και δεν ήξερα αν έπρεπε να συνεχίσω ή να αρχίσω να ψάχνω στο χάρτη για το πως θα φτάσω σε αυτά.

 

Επίσης για το speed challenge καθώς ψαχνόμουν βρήκα μια ενδιαφέρον λύση:

- > equip small sword στη δεύτερη θέση - > press dodge + up + τρίγωνο. Και πέφτεις ακαριαία, οπότε δεν χρειάζεσαι ούτε items ούτε chips και είσαι και άνετος   :-D 

 

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
  • Απαντ. 632
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ρε παιδιά φτάνει με τα Spoiler ομως...

Ξερεις καταρχας τι θα πει spoiler? Ειδες πουθενα να κανουμε spoil στα σχολια πιο πισω τι ακριβως συμβαινει με την ιστορια ή τους χαρακτηρες τι παθαινουν?

 

Εαν εχεις καποιο θεμα με φανταστικα spoiler ακομα και στα του gameplay που αναφερουμε,μπορεις να μην μπαινεις στο θεμα του παιχνιδιου παρα μονο οταν το τελειωσεις(και τα 3 playthrough),για να μην φας στην μαπα τα ''απιστευτα spoiler'' .

  • Like 1
Δημοσ.

Fulgore καταλαβαίνω υπάρχει μια αντιπάθεια απέναντι μου και το βγάζεις διαρκώς αυτό εναντίον μου, ακόμη και "δια ασήμαντον αφορμήν" που λέγανε και κάποιοι... Σε παρακαλώ μην ασχολείσαι μαζί μου όπως κάνω κι εγώ. Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.

Καλημέρα και καλή βδομάδα. Έχει ακούσει κανείς τίποτα για κανένα patch ή με την όρεξη θα μείνουμε; Πολύ ησυχία έχει πέσει στη σελίδα του στο Steam.

Δημοσ.

Τι να πρωτοδιορθώσουν ; Το τραγικό performance ; Το τραγικό texture streaming που προχωράς και βλέπεις να φορτώνουν οι υφές στα πάντα ; Το ότι δεν υποστηρίζει αναλύσεις άνω του 1080P ;

Δημοσ.

Καλημέρα και καλή βδομάδα. Έχει ακούσει κανείς τίποτα για κανένα patch ή με την όρεξη θα μείνουμε; Πολύ ησυχία έχει πέσει στη σελίδα του στο Steam.

 

Βάλτο στο backlog και αστο μπας και μαγικά το στρώσουν με patches, το ξέρω είναι κρίμα ένα τόσο καλο game και να μην μπορείς να το παίξεις όμορφα αλλα αυτός είναι ο κόσμος του gaming τελευταία, πολύ καλά games θάβονται από lazy ass optimization.

Δημοσ.

Το δοκιμασα απο τον θειο( με τα οσα προβληματα του steam emu ) και το παιχνιδι μοιαζει εξαιρετικο!! Δυστηχως η τιμη του ειναι αρκετα ψηλα για το πορτοφολι μου.

Δημοσ.

Το δοκιμασα απο τον θειο( με τα οσα προβληματα του steam emu ) και το παιχνιδι μοιαζει εξαιρετικο!! Δυστηχως η τιμη του ειναι αρκετα ψηλα για το πορτοφολι μου.

σβηστο αμεσως :) Σε ενα μηνα εχει steam sales και θα το χαρεις οπως πρεπει.

κανε τον σταυρο σου να πεσει δλδ :)

  • Like 2
Δημοσ.

σβηστο αμεσως :) Σε ενα μηνα εχει steam sales και θα το χαρεις οπως πρεπει.

κανε τον σταυρο σου να πεσει δλδ :)

Για να δουμε. Υπομονη εχουμε μπολικη :)

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικά το ολοκλήρωσα με όλα τα βασικά τελειώματα...Πώρωση το παιχνίδι!

Απο τις καλύτερες ιστορίες καθώς και χαρακτήρες που έχω παίξει και κυρίως ο ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίο σου τα προωθεί.

 

 

Προσωπικά με το πρώτο play-through μένεις ευχαριστημένος αλλά όταν παίξεις και τα επόμενα αλλάζει πολύ ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβανεσαι την ιστορία...μάλιστα σε κάθε play-through σε αναγκάζει να τα βλέπεις απο διαφορετική οπτική γωνία. 

 

 

Παρ' όλα αυτά είχε και μεγάλα αρνητικά. Πρώτο και χειρότερο, το κάκιστο performance, το οποίο δεν ξέρω αν θα φτιαχτεί ποτέ. Το παράλογο είναι οτι τα γραφικά θυμίζουν σε ps2 εποχές.. αν και τα μοντέλα καθώς και τα animations είναι καλοφτιαγμένα.

Επίσης ο κόσμος είναι αρκετά άδειος και έχει αρκετό περπάτημα αλλά επειδή θες τόσο πολύ να μάθεις τι συμβαίνει με το κόσμο και τους χαρακτήρες το προσπερνάς εύκολα. Το ίδιο ισχύει και με τα απλοϊκά mmo-style sidequest (πήγαινε εκεί φάε 10 small enemies, φέρε μου 10 τυριά και 1 ζαμπόν, κτλ..)...Το story-lore όμως που μάθαινες ηταν τόσο καλό που πάλι δεν έδινες σημασία.

 

Τελος όσον αφορά το gameplay ηταν πολύ ενδιαφέρον ο τρόπος με τον οποίο διαχειριζόταν την κάμερα καθώς και την μετάβαση απο hack and slash σε bullet hell αλλά συνολικά το σύστημα είναι αρκετά απλό σε σύγκρισή πχ. με Bayonetta: απλά dodge και heavy/light attack χωρίς super combos...είναι όμως αρκετά χορταστικό!  

 

Συνολικά μου πήρε ένα 45ωρο...οπου το 30ρι απο αυτό πρέπει να ήταν στο πρώτο playthrough. 

Μετα απο αυτό ο δημιουργός, Yoko Taro έχει μπει στο ραντάρ μου και αναμένω και άλλα παιχνίδια απο αυτόν!

  • Like 3
Δημοσ.

Πρώτο και χειρότερο, το κάκιστο performance, το οποίο δεν ξέρω αν θα φτιαχτεί ποτέ. Το παράλογο είναι οτι τα γραφικά θυμίζουν σε ps2 εποχές.. αν και τα μοντέλα καθώς και τα animations είναι καλοφτιαγμένα.

Επίσης ο κόσμος είναι αρκετά άδειος και έχει αρκετό περπάτημα αλλά επειδή θες τόσο πολύ να μάθεις τι συμβαίνει με το κόσμο και τους χαρακτήρες το προσπερνάς εύκολα. Το ίδιο ισχύει και με τα απλοϊκά mmo-style sidequest (πήγαινε εκεί φάε 10 small enemies, φέρε μου 10 τυριά και 1 ζαμπόν, κτλ..)...Το story-lore όμως που μάθαινες ηταν τόσο καλό που πάλι δεν έδινες σημασία.

 

Τελος όσον αφορά το gameplay ηταν πολύ ενδιαφέρον ο τρόπος με τον οποίο διαχειριζόταν την κάμερα καθώς και την μετάβαση απο hack and slash σε bullet hell αλλά συνολικά το σύστημα είναι αρκετά απλό σε σύγκρισή πχ. με Bayonetta: απλά dodge και heavy/light attack χωρίς super combos...είναι όμως αρκετά χορταστικό!  

 

Συνολικά μου πήρε ένα 45ωρο...οπου το 30ρι απο αυτό πρέπει να ήταν στο πρώτο playthrough. 

Μετα απο αυτό ο δημιουργός, Yoko Taro έχει μπει στο ραντάρ μου και αναμένω και άλλα παιχνίδια απο αυτόν!

Υποθετω οτι το επαιξες σε hard για να σου πηρε τοσες ωρες.

 

Για το performance γνωστη η ιστορια. Θελω να πιστευω οτι μιας και βγηκε και το Vanquish να το μαζεψουν το παιχνιδι αλλιως οι πωλησεις θα πιασουν πατο.

Για το gameplay που αναφερεις ναι για αυτο το λογο και θεωρειται action rpg και οχι hack n slash. Δεν εχει τοσο βαθος στο συστημα μαχης,αλλα ουτε τα bayonetta/dmc/gow ειχαν quests,explore σε χαρτη,levels(περαν των οπλων).

 

Για το περπατημα που λες ευτυχως αργοτερα εχει και teleports απο τους σταθμους που κανεις save.

 

παντως γενικα αυτο ειναι το καλο και κακο που εχουν οι Ιαπωνες οπως εχω ξαναπει αρκετες φορες.

 

Απο την μια (κακη μερια)γενικα τα παιχνιδια τους δεν ειναι μεγαλου budget,και αυτο φυσικα φαινεται σε performance και γραφικα πολυ εντονα.

Απο την αλλη ομως το μικροτερο budget τους επιτρεπει να κυκλοφορουν περισσοτερα νεα Ip απο οτι οι υπολοιποι στην Δυση,με αποτελεσμα να βλεπουμε αρκετα διαφορετικα παιχνιδια. Μονο απο την Platinum πχ ειδαμε bayonetta,nier automata και vanquish(και παραλιγο και Scalebound).

 

Τελος σε αρκετα παιχνιδια Ιαπωνων ξεχωριζουν παρα πολυ(με την καλη εννοια παντα)οι μουσικες τους επιλογες,και το Nier automata ειναι και αυτο σε αυτη την περιπτωση/κατηγορια.

  • Like 2
Δημοσ.

Υποθετω οτι το επαιξες σε hard για να σου πηρε τοσες ωρες.

 

Για το performance γνωστη η ιστορια. Θελω να πιστευω οτι μιας και βγηκε και το Vanquish να το μαζεψουν το παιχνιδι αλλιως οι πωλησεις θα πιασουν πατο.

Για το gameplay που αναφερεις ναι για αυτο το λογο και θεωρειται action rpg και οχι hack n slash. Δεν εχει τοσο βαθος στο συστημα μαχης,αλλα ουτε τα bayonetta/dmc/gow ειχαν quests,explore σε χαρτη,levels(περαν των οπλων).

 

Για το περπατημα που λες ευτυχως αργοτερα εχει και teleports απο τους σταθμους που κανεις save.

 

παντως γενικα αυτο ειναι το καλο και κακο που εχουν οι Ιαπωνες οπως εχω ξαναπει αρκετες φορες.

 

Απο την μια (κακη μερια)γενικα τα παιχνιδια τους δεν ειναι μεγαλου budget,και αυτο φυσικα φαινεται σε performance και γραφικα πολυ εντονα.

Απο την αλλη ομως το μικροτερο budget τους επιτρεπει να κυκλοφορουν περισσοτερα νεα Ip απο οτι οι υπολοιποι στην Δυση,με αποτελεσμα να βλεπουμε αρκετα διαφορετικα παιχνιδια. Μονο απο την Platinum πχ ειδαμε bayonetta,nier automata και vanquish(και παραλιγο και Scalebound).

 

Τελος σε αρκετα παιχνιδια Ιαπωνων ξεχωριζουν παρα πολυ(με την καλη εννοια παντα)οι μουσικες τους επιλογες,και το Nier automata ειναι και αυτο σε αυτη την περιπτωση/κατηγορια.

Ωχ! Εννοείται οτι ξέχασα να αναφέρω την καταπληκτική ηχητική επένδυση που είχε το game καθ' όλη την διάρκεια του. Απλά απόλαυση!

 

https://www.youtube.com/watch?v=8sKYn217dhE

 

https://www.youtube.com/watch?v=ce8TIqEsBSU

 

Και ειδικά άμα έχεις παίξει το game όταν ακούς τα κομμάτια γεμίζεις με συναισθήματα  :-D

 

Οσο για την δυσκολία, ναι, σε hard το έπαιζα (έχω μάλλον πρόβλημα και θέλω οι χαρακτήρες μου να ζορίζονται  :-D , βέβαια 3 σημεία τα πέρασα σε normal γιατί δεν βγαίναν με τίποτα ) με ολοκληρωμένα σχεδόν όλα τα quests εκτός απο τις αρένες. Γενικώς όσο προχωράει και βρίσκεις νέα plugin chips φτιάχνεται κάπως η κατάσταση και ιδιαιτέρως στο 2ο playthrough που σου προσφέρουν την OP επιλογή  :P

Εσένα πόσο σου πήρε?

 

Πάντως αυτά τα παιχνίδια μικρού budget που αναφέρεις ξεπερνάνε κατα πολύ άλλα πρόσφατα παιχνίδια πολύ μεγαλύτερου budget! 

  • Like 2
Δημοσ.

Εσένα πόσο σου πήρε?

 

Πάντως αυτά τα παιχνίδια μικρού budget που αναφέρεις ξεπερνάνε κατα πολύ άλλα πρόσφατα παιχνίδια πολύ μεγαλύτερου budget! 

Δεν θυμαμαι αν ειχα γραψει σε αυτο το θεμα ή στου ps4 αλλα εμενα μου πηρε γυρω στις 35ωρες περιπου(33-38δεν θυμαμαι ακριβως)να τελειωσω το παιχνιδι σε Normal και αργοτερα για τα λοιπα trophies που ηθελα να παρω το γυρισα σε easy να ξεμπερδευω γιατι δεν μαρεσει το backtrack ή οι οδηγοι απο το internet για να κανω τα υπολοιπα πραγματα και να ειναι το παιχνιδι και σε hard.

 

Γενικα στα playthroughs προτιμω να παιζω σε normal την πρωτη φορα και στο επομενο playthrough σε hard.

  • Like 1
Δημοσ.

Τo NieR: Automata ξεπέρασε το 1.5 εκατομμύριο στις πωλήσεις

 

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Square Enix στο Twitter, οι ψηφιακές πωλήσεις και τα αντίτυπα του NieR: Automata που έφτασαν στα ράφια των καταστημάτων παγκοσμίως, ξεπέρασαν συνδυαστικά το 1.5 εκατομμύριο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...