NT1G Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Το οποίο και πάλι είναι χαζό, ένας με 89g δεν παράγει τίποτα δηλαδή από αέρια οπότε €0, ένας με 91g παράγει 91 ολόκληρα g οπότε πληρώνει τα πάντα και όχι 2 g πάνω από τον προηγούμενο. Ελλάς.
phanispal Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Επειδή δεν ήξερα πώς βγαίνουν τα τέλη κυκλοφορίας, το έψαξα λίγο, και απ' ότι κατάλαβα με μια γρήγορη, το κλιμάκιο εκπομπών CO2, αφορά μόνο στα αυτοκίνητα με πρώτη ταξινόμηση 1/11/2010 και μετά. Και όλα όσα έχουν ταξινομηθεί έως την παραπάνω ημερομηνία, έχουν άλλα τέλη, που προκύπτουν αποκλειστικά από τον κυβισμό και την παλαιότητα, σωστά;
zio10 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Εγώ πάντως που θα πληρωσω το 300€ στο τέλος του χρόνου για το σημα αρχίζει να μου κακόφαίνεται... Πολλά για αμάξι 12ετιας αυτά π δίνω. Αντε μην κατάθεσω πινακίδες και πάρω ένα 250cc μηχανάκι να κάνω την δουλειά μου (Και το κράτος να χάσει από βενζίνες,κτεο,ασφαλεια,λαστιχα,service και όλα τα υπόλοιπα) Εγώ πιστεύω ότι ξέρουν ότι τους παίρνει να τα ανεβάσουν λίγο γιατί δύσκολα κάποιος θα καταθέσει πινακίδες για 50-100€ το χρόνο.
phanispal Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Το οποίο και πάλι είναι χαζό, ένας με 89g δεν παράγει τίποτα δηλαδή από αέρια οπότε €0, ένας με 91g παράγει 91 ολόκληρα g οπότε πληρώνει τα πάντα και όχι 2 g πάνω από τον προηγούμενο. Ελλάς. Σωστό και αυτό. Άποψή μου, να μην ισχύουν μηδενικά τέλη, αλλά να υπάρχει αναλογία.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Επειδή δεν ήξερα πώς βγαίνουν τα τέλη κυκλοφορίας, το έψαξα λίγο, και απ' ότι κατάλαβα με μια γρήγορη, το κλιμάκιο εκπομπών CO2, αφορά μόνο στα αυτοκίνητα με πρώτη ταξινόμηση 1/11/2010. Και όλα όσα έχουν ταξινομηθεί έως την παραπάνω ημερομηνία, έχουν άλλα τέλη, που προκύπτουν αποκλειστικά από τον κυβισμό και την παλαιότητα, σωστά; Τώρα από ότι φαίνεται θα το άλλάξουν και θα ισχύει και για αυτά με πρώτη ταξινόμηση από 2007. Κι αυτά δεν είχαν κινητήρες "οικολογικούς", έχουν βαρβάτους ρύπους... Για πριν το 2007 θα πάνε βάση κυβικών και δεν νομίζω ότι πιάνει παλαιότητα στα τέλη κυκλοφορίας, είτε του 2006 είτε του 1996 1600αρι πχ να έχεις, τα ίδια πληρώνεις...
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Το δικο μου αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 2006, αλλα πρώτη αδεία στην Ελλάδα έβγαλε φέτος που έγινε η εισαγωγή από Ιταλία, τι ισχύει για εμένα; Το αμάξι μου θα φορολογηθεί για αμάξι του 2007 και μετά η για αμάξι πριν από το 2007
NickTG Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Π.χ. πριν χρόνια, γιατί δεν κυκλοφορούσαν επίσημα Nissan Skyline, Toyota Supra, Honda NSX κ.ά.; Supra είχε έρθει επίσημα. Απλά ήταν πανάκριβο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Το δικο μου αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 2006, αλλα πρώτη αδεία στην Ελλάδα έβγαλε φέτος που έγινε η εισαγωγή από Ιταλία, τι ισχύει για εμένα; Το αμάξι μου θα φορολογηθεί για αμάξι του 2007 και μετά η για αμάξι πριν από το 2007 Δεν έχω ιδέα, θα το μάθεις τελευταία στιγμή, έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις κάτι τώρα για να αλλάξει κάτι... 1
Joshua21 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Το δικο μου αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 2006, αλλα πρώτη αδεία στην Ελλάδα έβγαλε φέτος που έγινε η εισαγωγή από Ιταλία, τι ισχύει για εμένα; Το αμάξι μου θα φορολογηθεί για αμάξι του 2007 και μετά η για αμάξι πριν από το 2007 Λογικά στην άδεια σου στο πεδίο (Β) γράφει την ημερομηνία έκδοσης άδειας κυκλοφορίας για πρώτη φορά και στο (4) γράφει την ημερομηνία πρώτης άδειας στην Ελλάδα. Η ημερομηνία που θα ληφθεί υπόψιν είναι αυτή στο (Β).
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Λογικά στην άδεια σου στο πεδίο (Β) γράφει την ημερομηνία έκδοσης άδειας κυκλοφορίας για πρώτη φορά και στο (4) γράφει την ημερομηνία πρώτης άδειας στην Ελλάδα. Η ημερομηνία που θα ληφθεί υπόψιν είναι αυτή στο (Β). Στου γιου μου το Audi TT γραφει μονο οταν ηρθε Ελλαδα το 2004 αλλα ειναι μοντελλο 2001
Zus Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Γιάννη, ψάχνεις κι άλλο παιδί για υιοθεσία? 34 είμαι, δεν με πήραν και τα χρόνια Το TT σε μαύρο παρακαλώ 4
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Γιάννη, ψάχνεις κι άλλο παιδί για υιοθεσία? 34 είμαι, δεν με πήραν και τα χρόνια Το TT σε μαύρο παρακαλώ Εχω...δυο ενα μαυρο του 1999 της κορης και ενα ασημι Quatro του γιου του 2001 !!!
AntiCambeR Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Αυτός με το μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο, είτε σημαίνει ότι μπορεί να το συντηρήσει, ή έστω έχει μεγαλύτερη ευχέρεια από τον άλλον με το 1000άρι, είτε ότι ήθελε να κάνει το γούστο του όταν το αποκτούσε. Either way, ας πληρώσει περισσότερο από τον άλλον με το 1000άρι. Τι πάει να πει μέση τιμή για όλα; Δεν είναι ακριβώς έτσι.Χιλιάδες κόσμος όταν αγόρασαν αμάξι έβγαζαν τα διπλάσια χρήματα απο ότι τώρα. 1
phanispal Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Πάντως και να πληρώσει ο (από πριν) χαμηλόμισθος τα τέλη εκείνου που κάποτε αμείβονταν με το διπλάσιο μισθό, δεν το βλέπω δίκαιο/λογικό/σωστό. Εξάλλου μετά είπα ότι άποψή μου είναι να το κάνουν με βάση τους ρύπους για όλους.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Εκεί να δεις τι θα πληρώνει ο χαμηλόμισθος που θα έχει παλιό αμάξι το οποίο θα βγάζει ρύπους με το κιλό αντί για το γραμμάριο... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα