Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Αυτός με το μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο, είτε σημαίνει ότι μπορεί να το συντηρήσει, ή έστω έχει μεγαλύτερη ευχέρεια από τον άλλον με το 1000άρι, είτε ότι ήθελε να κάνει το γούστο του όταν το αποκτούσε. Either way, ας πληρώσει περισσότερο από τον άλλον με το 1000άρι. Τι πάει να πει μέση τιμή για όλα; Τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι "φόροι" αν δεν κάνω λάθος, είναι ανταποδοτικό τέλος. Αυτός με τα 2000cc τι παραπάνω παίρνει σαν "ανταπόδοση" από τον άλλο που δίνει λιγότερα για τα 1000cc? 1
phanispal Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Μεγαλύτερο και πολυτελέστερο αυτοκίνητο, που (εν μέρει) το κράτος του δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσει εισάγοντάς το; Δεν ξέρω, λέω. Π.χ. πριν χρόνια, γιατί δεν κυκλοφορούσαν επίσημα Nissan Skyline, Toyota Supra, Honda NSX κ.ά.;
NikosKallithea Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Μεγαλύτερο και πολυτελέστερο αυτοκίνητο, που (εν μέρει) το κράτος του δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσει εισάγοντάς το; Δεν ξέρω, λέω. Π.χ. πριν χρόνια, γιατί δεν κυκλοφορούσαν επίσημα Nissan Skyline, Toyota Supra, Honda NSX κ.ά.; Απαγορεύονταν να κυκλοφορούν από το κράτος? Πάμε δηλαδή να γίνουμε ανατολικό μπλοκ, μονο lada & watbourg
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Μεγαλύτερο και πολυτελέστερο αυτοκίνητο, που (εν μέρει) το κράτος του δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσει εισάγοντάς το; Δεν ξέρω, λέω. Π.χ. πριν χρόνια, γιατί δεν κυκλοφορούσαν επίσημα Nissan Skyline, Toyota Supra, Honda NSX κ.ά.; Και δεν τα πληρώνει όταν τα αγοράζει, εκτελωνισμού, τέλη ταξινόμησης κτλπ κτλπ? Δεν έχει μεγαλύτερα τεκμήρια ή φόρο πολιτελούς διαβίωσης? Δεν φτάνουν αυτά? Πρέπει να τα ξαναπαίρνουν κι από τα τέλη κυκλοφορίας? Ίσως γιατί ήταν πανάκριβα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες.
NT1G Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) .. Π.χ. πριν χρόνια, γιατί δεν κυκλοφορούσαν επίσημα Nissan Skyline, Toyota Supra, Honda NSX κ.ά.; Ίσως γιατί δεν είχαν βγει ποτέ αριστεροτίμονα (skyline), ή γιατί ποτέ δεν τα έφερε επίσημα η εταιρία στην Ευρώπη (NSX, Supra) _______________________ Γενικά πάντως, αυτό που λέμε εδώ τέλη κυκλοφορίας που πάει με το CO2, σε άλλες χώρες το λένε "περιβαλλοντικό (?) τέλος" χρεώνεσαι ανάλογα με το CO2 που παράγεις που είναι "κακό" για το περιβάλλον... Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2016 από NT1G
phanispal Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Και δεν τα πληρώνει όταν τα αγοράζει, εκτελωνισμού, τέλη ταξινόμησης κτλπ κτλπ? Δεν έχει μεγαλύτερα τεκμήρια ή φόρο πολιτελούς διαβίωσης? Δεν φτάνουν αυτά? Πρέπει να τα ξαναπαίρνουν κι από τα τέλη κυκλοφορίας? Ίσως γιατί ήταν πανάκριβα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες. Δεν αμφιβάλλω ότι τα πληρώνει. Απλά, η μία πλευρά του νομίσματος λέει ότι όταν αγοράζεις κάτι πιο ακριβό από κάτι άλλο, είναι λογικό να πληρώσεις περισσότερο και σε φόρους. Η άλλη, λέει αυτό που αναφέρει ο NT1G: Γενικά πάντως, αυτό που λέμε εδώ τέλη κυκλοφορίας που πάει με το CO2, σε άλλες χώρες το λένε "περιβαλλοντικό (?) τέλος" χρεώνεσαι ανάλογα με το CO2 που παράγεις που είναι "κακό" για το περιβάλλον... Εάν δεχτούμε ότι τα τέλη κυκλοφορίας αφορούν αποκλειστικά στο κομμάτι των ρύπων, τότε ας πληρώνουμε με βάση αποκλειστικά αυτό. Και το ποσό να καθορίζεται π.χ. από την κάρτα καυσαερίων, που δείχνει τι ρύπους εκπέμπεις. Όχι όμως ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έως 1400cc να πληρώνουν ακριβώς το ίδιο. Ούτε καν ακριβώς τα ίδια μοντέλα. Για παράδειγμα, στη γειτονιά είναι ένας με Saxo που του έχει ελευθέρας. Αυτός, αν όντως παράγει περισσότερους ρύπους λόγω εξάτμισης, να πληρώσει περισσότερο από εμένα που παράγω λιγότερους, κι ας έχουμε ίδιο κυβισμό (λέμε τώρα). Τα 1.3 πάνω από 15 ετών πόσο θα πάνε; Αυτό ενδιαφέρει κι εμένα. Απ' όσα λέγονται μέχρι στιγμής πάντως, δεν αναμένονται αλλαγές σε αυτή την κατηγορία.
pananton Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 τα τέλη κυκλοφορίας (ειδικά στην Ελλάδα) δεν έχουν απολύτως κανένα νόημα... 1ον. πληρώνεις φόρο από την αγορά του οχήματος. 2ον. πληρώνεις φόρο από τα καύσιμα και γενικά συντήρηση του οχήματος σου. 3ον. τα χρήματα από τα τέλη κυκλοφορίας δεν πάνε προς όφελος των χρηστών των δημόσιων δρόμων. 4ον. περιβαλλοντικό προφίλ η Ελλάδα δεν έχει προς το παρόν σαν χώρα από την στιγμή που δεν μπορούμε να προστατεύσουμε πανίδα και χλωρίδα. (βλ. φωτιές, βρώμικες θάλασσες κλπ) από αυτά και μόνο και 1€ να θέλανε για porsche cayenne είναι άκυρο.. αλλά κλασσικά θέλουν χρήματα για να συντηρήσουν τους ψηφοφόρους τα οποία τα ζητάνε και από τους ίδιους με την μορφή φόρων. (δώσε μου χρήματα για να σε πληρώσω). για να έχουμε πρόοδο σαν χώρα πρέπει να μοχθήσουμε και να πειθαρχείσουμε. (έστω η πλειοψηφία) όσο η πλειοψηφία είναι βολεμένοι τότε θα συνεχίζεται αυτό το "δούναι και λαβείν" 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δεν αμφιβάλλω ότι τα πληρώνει. Απλά, η μία πλευρά του νομίσματος λέει ότι όταν αγοράζεις κάτι πιο ακριβό από κάτι άλλο, είναι λογικό να πληρώσεις περισσότερο και σε φόρους. Ναι αλλά τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι "φόρος", αυτό είναι το θέμα, έχει καταντήσει φόρος για εισπρακτικούς και μόνο λόγους για να πληρώνουν άλλες υποχρεώσεις του κράτους κι όχι πχ στην συντήρηση των δρόμων που αναφέρθηκε πιο πάνω...
stelios18120 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Εγώ πάντως που θα πληρωσω το 300€ στο τέλος του χρόνου για το σημα αρχίζει να μου κακόφαίνεται... Πολλά για αμάξι 12ετιας αυτά π δίνω. Αντε μην κατάθεσω πινακίδες και πάρω ένα 250cc μηχανάκι να κάνω την δουλειά μου (Και το κράτος να χάσει από βενζίνες,κτεο,ασφαλεια,λαστιχα,service και όλα τα υπόλοιπα) 1
phanispal Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι αλλά τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι "φόρος", αυτό είναι το θέμα, έχει καταντήσει φόρος για εισπρακτικούς και μόνο λόγους για να πληρώνουν άλλες υποχρεώσεις του κράτους κι όχι πχ στην συντήρηση των δρόμων που αναφέρθηκε πιο πάνω... Δε διαφωνώ, ούτε γουστάρω να τα πληρώνω. Εγώ είπα την άποψή μου, αν δε γίνεται να καταργηθεί, ας το κάνουν με βάση τους ρύπους. Κι ας του αλλάξουν και τίτλο, δεν κολλάω εκεί.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Και σκέψου ότι βγαίνουν πχ 2000cc Diesel (Volvo V40) με 99gr ρύπους, aka 89,1 euro τέλη κυκλοφορίας 1
stelios18120 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Πάντως τέλος του χρόνου θα βάλω τα 300€ σήμα σε δόσεις των 100€ Δεν ξανασκαω cash λεφτά.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Κάτσε, πώς υπολόγισες τα 89.1€; Με τις περσινές τιμές... Χαρακτηριστικά του V40 εδώ http://www.autotriti.gr/newcars/compare/compare_data.asp?marka=VOLVO&montelo=V40&ALL_ID=6977_3659_3798&oloi=1 99γρ CO2 με 0.90 euro ανά γραμμάριο μας κάνει 89.1 euro Όσα δλδ δίνει το παλιότερο Volvo S40 1600cc Diesel με επίσης 99γρ CO2...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα