Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αυτός με το μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο, είτε σημαίνει ότι μπορεί να το συντηρήσει, ή έστω έχει μεγαλύτερη ευχέρεια από τον άλλον με το 1000άρι, είτε ότι ήθελε να κάνει το γούστο του όταν το αποκτούσε.

 

Either way, ας πληρώσει περισσότερο από τον άλλον με το 1000άρι.

 

Τι πάει να πει μέση τιμή για όλα;

Τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι "φόροι" αν δεν κάνω λάθος, είναι ανταποδοτικό τέλος. Αυτός με τα 2000cc τι παραπάνω παίρνει σαν "ανταπόδοση" από τον άλλο που δίνει λιγότερα για τα 1000cc?

  • Like 1
  • Απαντ. 242
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μεγαλύτερο και πολυτελέστερο αυτοκίνητο, που (εν μέρει) το κράτος του δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσει εισάγοντάς το;

 

Δεν ξέρω, λέω.

 

Π.χ. πριν χρόνια, γιατί δεν κυκλοφορούσαν επίσημα Nissan Skyline, Toyota Supra, Honda NSX κ.ά.;

Δημοσ.

Μεγαλύτερο και πολυτελέστερο αυτοκίνητο, που (εν μέρει) το κράτος του δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσει εισάγοντάς το;

 

Δεν ξέρω, λέω.

 

Π.χ. πριν χρόνια, γιατί δεν κυκλοφορούσαν επίσημα Nissan Skyline, Toyota Supra, Honda NSX κ.ά.;

Απαγορεύονταν να κυκλοφορούν από το κράτος?

 

Πάμε δηλαδή να γίνουμε ανατολικό μπλοκ, μονο lada & watbourg

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μεγαλύτερο και πολυτελέστερο αυτοκίνητο, που (εν μέρει) το κράτος του δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσει εισάγοντάς το;

 

Δεν ξέρω, λέω.

 

Π.χ. πριν χρόνια, γιατί δεν κυκλοφορούσαν επίσημα Nissan Skyline, Toyota Supra, Honda NSX κ.ά.;

Και δεν τα πληρώνει όταν τα αγοράζει, εκτελωνισμού, τέλη ταξινόμησης κτλπ κτλπ? Δεν έχει μεγαλύτερα τεκμήρια ή φόρο πολιτελούς διαβίωσης?

 

Δεν φτάνουν αυτά? Πρέπει να τα ξαναπαίρνουν κι από τα τέλη κυκλοφορίας?

 

 

Ίσως γιατί ήταν πανάκριβα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

..

 

Π.χ. πριν χρόνια, γιατί δεν κυκλοφορούσαν επίσημα Nissan Skyline, Toyota Supra, Honda NSX κ.ά.;

 

Ίσως γιατί δεν είχαν βγει ποτέ αριστεροτίμονα (skyline), ή γιατί ποτέ δεν τα έφερε επίσημα η εταιρία στην Ευρώπη (NSX, Supra)

 

_______________________

 

Γενικά πάντως, αυτό που λέμε εδώ τέλη κυκλοφορίας που πάει με το CO2, σε άλλες χώρες το λένε "περιβαλλοντικό (?) τέλος" χρεώνεσαι ανάλογα με το CO2 που παράγεις που είναι "κακό" για το περιβάλλον...

Επεξ/σία από NT1G
Δημοσ.

Και δεν τα πληρώνει όταν τα αγοράζει, εκτελωνισμού, τέλη ταξινόμησης κτλπ κτλπ? Δεν έχει μεγαλύτερα τεκμήρια ή φόρο πολιτελούς διαβίωσης?

 

Δεν φτάνουν αυτά? Πρέπει να τα ξαναπαίρνουν κι από τα τέλη κυκλοφορίας?

 

 

Ίσως γιατί ήταν πανάκριβα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες.

 

 

Δεν αμφιβάλλω ότι τα πληρώνει.

Απλά, η μία πλευρά του νομίσματος λέει ότι όταν αγοράζεις κάτι πιο ακριβό από κάτι άλλο, είναι λογικό να πληρώσεις περισσότερο και σε φόρους.

Η άλλη, λέει αυτό που αναφέρει ο NT1G:

 

 

 Γενικά πάντως, αυτό που λέμε εδώ τέλη κυκλοφορίας που πάει με το CO2, σε άλλες χώρες το λένε "περιβαλλοντικό (?) τέλος" χρεώνεσαι ανάλογα με το CO2 που παράγεις που είναι "κακό" για το περιβάλλον...

 

Εάν δεχτούμε ότι τα τέλη κυκλοφορίας αφορούν αποκλειστικά στο κομμάτι των ρύπων, τότε ας πληρώνουμε με βάση αποκλειστικά αυτό.

Και το ποσό να καθορίζεται π.χ. από την κάρτα καυσαερίων, που δείχνει τι ρύπους εκπέμπεις.

Όχι όμως ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έως 1400cc να πληρώνουν ακριβώς το ίδιο. Ούτε καν ακριβώς τα ίδια μοντέλα.

Για παράδειγμα, στη γειτονιά είναι ένας με Saxo που του έχει ελευθέρας. Αυτός, αν όντως παράγει περισσότερους ρύπους λόγω εξάτμισης, να πληρώσει περισσότερο από εμένα που παράγω λιγότερους, κι ας έχουμε ίδιο κυβισμό (λέμε τώρα).

 

Τα 1.3 πάνω από 15 ετών πόσο θα πάνε;

 

Αυτό ενδιαφέρει κι εμένα. Απ' όσα λέγονται μέχρι στιγμής πάντως, δεν αναμένονται αλλαγές σε αυτή την κατηγορία.

Δημοσ.

τα τέλη κυκλοφορίας (ειδικά στην Ελλάδα) δεν έχουν απολύτως κανένα νόημα...

1ον. πληρώνεις φόρο από την αγορά του οχήματος.

2ον. πληρώνεις φόρο από τα καύσιμα και γενικά συντήρηση του οχήματος σου.

3ον. τα χρήματα από τα τέλη κυκλοφορίας δεν πάνε προς όφελος των χρηστών των δημόσιων δρόμων.

4ον. περιβαλλοντικό προφίλ η Ελλάδα δεν έχει προς το παρόν σαν χώρα από την στιγμή που δεν μπορούμε να προστατεύσουμε πανίδα και χλωρίδα. (βλ. φωτιές, βρώμικες θάλασσες κλπ)

 

από αυτά και μόνο και 1€ να θέλανε για porsche cayenne είναι άκυρο..

 

αλλά κλασσικά θέλουν χρήματα για να συντηρήσουν τους ψηφοφόρους τα οποία τα ζητάνε και από τους ίδιους με την μορφή φόρων.

(δώσε μου χρήματα για να σε πληρώσω).

 

για να έχουμε πρόοδο σαν χώρα πρέπει να μοχθήσουμε και να πειθαρχείσουμε. (έστω η πλειοψηφία)

όσο η πλειοψηφία είναι βολεμένοι τότε θα συνεχίζεται αυτό το "δούναι και λαβείν"

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν αμφιβάλλω ότι τα πληρώνει.

Απλά, η μία πλευρά του νομίσματος λέει ότι όταν αγοράζεις κάτι πιο ακριβό από κάτι άλλο, είναι λογικό να πληρώσεις περισσότερο και σε φόρους.

Ναι αλλά τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι "φόρος", αυτό είναι το θέμα, έχει καταντήσει φόρος για εισπρακτικούς και μόνο λόγους για να πληρώνουν άλλες υποχρεώσεις του κράτους κι όχι πχ στην συντήρηση των δρόμων που αναφέρθηκε πιο πάνω...

Δημοσ.

Εγώ πάντως που θα πληρωσω το 300€ στο τέλος του χρόνου για το σημα αρχίζει να μου κακόφαίνεται...

Πολλά για αμάξι 12ετιας αυτά π δίνω.

 

Αντε μην κατάθεσω πινακίδες και πάρω ένα 250cc μηχανάκι να κάνω την δουλειά μου :)

 

(Και το κράτος να χάσει από βενζίνες,κτεο,ασφαλεια,λαστιχα,service και όλα τα υπόλοιπα)

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι αλλά τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι "φόρος", αυτό είναι το θέμα, έχει καταντήσει φόρος για εισπρακτικούς και μόνο λόγους για να πληρώνουν άλλες υποχρεώσεις του κράτους κι όχι πχ στην συντήρηση των δρόμων που αναφέρθηκε πιο πάνω...

 

Δε διαφωνώ, ούτε γουστάρω να τα πληρώνω.

 

Εγώ είπα την άποψή μου, αν δε γίνεται να καταργηθεί, ας το κάνουν με βάση τους ρύπους. Κι ας του αλλάξουν και τίτλο, δεν κολλάω εκεί.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Και σκέψου ότι βγαίνουν πχ 2000cc Diesel (Volvo V40) με 99gr ρύπους, aka 89,1 euro τέλη κυκλοφορίας :P

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Κάτσε, πώς υπολόγισες τα 89.1€;

Με τις περσινές τιμές...

 

teli-2016-CO2.jpg

 

Χαρακτηριστικά του V40 εδώ http://www.autotriti.gr/newcars/compare/compare_data.asp?marka=VOLVO&montelo=V40&ALL_ID=6977_3659_3798&oloi=1

 

99γρ CO2 με 0.90 euro ανά γραμμάριο μας κάνει 89.1 euro

 

Όσα δλδ δίνει το παλιότερο Volvo S40 1600cc Diesel με επίσης 99γρ CO2...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...